خدمات مشاوره حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت در تهران

خدمات مشاوره حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت در تهران

وقتی میخواهید سئو سایت تان را به بهترین شرکت سئو در تهران بسپارید باید تحقیقات زیادی برای پیدا کردن این شرکت انجام دهید. یکی از مهمترین خدماتی که شرکت سئو باید به شما ارائه دهد مشاوره سئو رایگان میباشد و شما میتوانید در جلسه مشاوره سئو در شرکت مورد نظرتان با استراتژی هایی که برای سئو سایت تان میچیند بیشتر آشنا شوید و خدمات مشاوره حرفه ای سئو را از متخصص ترین سئوکاران دریافت کنید.

مشاوره سئو چیست

اولین سوالی که ما گفتن خدمات شرکت سئو آریا تهران برای مشتریان پیش میاید این است که مشاوره سئو چیست و در جلسه مشاوره سئو چه مسائلی مطرح میشود؟

در جلسه مشاوره سئو، سئوکارانی که قرار است پروژه سایت شما را قبول کنند از پلن و برنامه های سئو سایت شما صحبت میکنند و شما را با مسیر سئو سایت تان آشنا میکنند.

مشاور حرفه ای سئو تمام برنامه هاییکه میتواند برای بالا آوردن سایت شما در گوگل انجام دهد را به اطلاع شما میرساند و شما از صحبت های مشاور سئو انتخابی تان متوجه میشوید که در این حوزه تا چه اندازه متخصص و با تجربه است.

مشاوره سئو برای آشنایی شما با روند کار مجموعه انتابی تان است و میتوانید از همان ابتدای مسیر متوجه شوید که شرکت سئو شما از چه استراتژی ها و تکنیک هایی و در چه مدت زمانی میتواند سایت تان را به صفحه اول گوگل بیاورد.

در واقع آنچه دراین جلسه گفته میشود بعدا باید در قرارداد سئو ذکر شود و به امضا طرفین قرارداد برسد تا تمام گفته های جلسه مشاوره تخصصی سئو رسمیت داشته باشد و قابل پیگیری باشد.

خدمات مشاوره سئو حرفه ای

خدمات مشاوره حرفه ای سئو در آریا تهران شامل موارد زیر میباشد و شما میتوانید برای مشاوره آنلاین سئو و یا مشاوره تلفنی سئو همین حالا با همکاران ما در آریا تهران تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان خدمات تخصصی به شما ارائه شود.

  • مشاوره سئو داخلی
  • مشاوره سئو خارجی
  • مشاوره سئو بازاریابی اینترنتی
  • مشاوره سئو تولید محتوا
  • مشاوره سئو شبکه های اجتماعی
  • مشاوره رایگان سئو برای افزایش سرعت سایت
  • مشاوره رایگان سئو برای آنالیز رقبا با استفاده از ابزار های سئو
  • مشاوره سئو رایگان برای محتوای ویدیویی و تصویری
  • مشاوره سئو رایگان برای سئو تکنیکال

در جلسه مشاوره حرفه ای سئو تمام مواردی که قرار است برای سئو سایت تان انجام شود به اطلاع تان میرسد و تمام این موارد عینا در قرارداد سئو ذکر خواهد شد تا کارشناسان سئو بتوانند برای پیشبرد اهداف سئویی سایت شان به نظر مشترک با صاحب سایت برسند و مسیر راه برای هر دو طرف واضح و روشن باشد.

مشاور سئو

مهمترین سوالی که درباره مشاور سئو مطرح میشود این است که مشاور seo کیست ؟ مشاور سئو چه وظایفی برعهده دارد؟

کسی به عنوان مشاور سئو میتواند به شما خدمات مشاوره سئو حرفه ای ارائه دهد که متخصص سئو بوده و رزومه کاری قوی برای سئو کلمات مختلف داشته باشد.

رزومه قوی برای سئوکار رزومه ای است که نشان دهد میزان ترافیک ارگانیک سایت بالا بوده و این سئوکار از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای بالا بردن فروش سایت نهایت بهره را برده است و مشتری را به هدف بهبود درآمد رسانده است.

یک مشاور سئو متخصص باید بتواند بر اساس فاکتور های جدید الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی سایت اقدام کند و از جدیدترین تکنیک های سئو داخلی و سئو خارجی برای بهبود جایگاه سایت در گوگل استفاده کند.

مشاور سئو حرفه ای نباید تنها به خرید بک لینک و کلیک و ریپورتاژ اکتفا کند و باید بتواند با سئو ارگانیک سایت را ب رتبه های بالا برساند.

مهمترین مسئله ای که باید برای انتخاب مشاور سئو و سئوکار سایت تان به آن دقت داشته باشید این است رزومه این سئوکار به شما نشان دهد که در سایت هایی با موضوعات متنوع کار کرده است و میتواند هر کلمه و هر موضوعی را به صفحه اول گوگل برساند.

اگر بتوانید به مشاور seo کیست پاسخ کاملی بدهید و تمام ویژگی هایی که برای شما برشمردیم را توضیح دهید نشان میدهد که میتوانید بهترین مشاور سئو تخصصی را پیدا کنید وسایت تان برای رسیدن به رتبه های برتر به او بسپارید.

راهنمای شروع کسب و کار مشاور سئو

  • استراتژی‌های جستجوگرها را بیاموزید

به عنوان یک ارائه دهنده خدمات مشاوره سئو، کار شما این است که سایت‌های مشتری را تجزیه و تحلیل کنید و به آنها پیشنهاد دهید که با انجام چه کارهایی می‌توان سایت خود را در رتبه بالاتری از موتورهای جستجو قرار داد. اگر در زمینۀ سئو متخصص نیستید، می‌توانید برای به دست آوردن دانش و مهارت‌های مورد نیاز و برای راه اندازی این کسب و کار در دوره‌های آموزشی آنلاین و حضوری سئو شرکت کنید. همچنین می‌توانید کارشناسان سئو را استخدام کنید تا برای شما کار کنند. با این حال، تخصص در مهارت‌های اساسی توسعه سایت و سئو بسیار توصیه می‌شود.

  • خدمات مشاوره سئو را انتخاب کنید

به عنوان یک شرکت نوپا بسیار مهم است که چه خدمات سئویی را برای مشتریان انتخاب می‌کنید. خدمات در ابتدا باید بر اساس تخصص و مهارتی باشد که از قبل دارید. برخی از خدماتی که می‌توانید به مشتری ارائه دهید به شرح زیر است:

  • ممیزی سئو یا تجزیه و تحلیل گام به گام عوامل سئو که در رتبه بندی سایت تأثیر می‌گذارد. ممیزی سئو شامل ردیابی خطاها و موقعیت‌های جستجوگرها با هدف بهبود جایگاه سایت در آینده است.
  • دستورالعمل‌های اجرایی یا راهنمایی مشتری از طریق ترسیم استراتژی‌های توسعه سایت.
  • توصیه‌های نرم افزاری یا استفاده از نرم‌ افزارهایی که به ردیابی، تجزیه و بررسی و بهبود رتبه بندی کلمات کلیدی سایت به شما یاری می‌رسانند.
  • توسعه استراتژی سئو یا ایجاد یک برنامه جامع سئو برای بهینه سازی حداکثری طبق بودجه تعیین شده.
  • تحقیق و تحلیل کلمات کلیدی که از مهم‌ترین جنبه‌های فرایند بهینه سازی سئو داخلی است. تهیه گزارش دقیق در مورد تجزیه و تحلیل وضعیت کلمات کلیدی و رهنمودها در بهبود رتبه بندی سایت.
  • پیوند سازی یا کمک به مشتری در روند ایجاد پیوندهای بهتر.
  • نیروی انسانی ماهر استخدام کنید

مشاوره سئو یک صنعت بزرگ است. یک شرکت مشاوره سئو باید مهارت زیادی در ارائه خدمات داشته باشد. اگر خودتان شخصا تازه به این دانش مدرن روی آورده‌اید مجبورید تعدادی پرسنل متخصص که کارشناس سئو هستند را به صورت قراردادی استخدام کنید. ابتدا خدمات مورد نیاز را شناسایی کرده و متناسب با آنها افراد را استخدام کنید.

چرا کسب و کارها به مشاوره سئو نیاز پیدا می کند؟

مشاوره سئو سایت همچون خدمات مشاوره پزشکان با دو هدف پیشگیری از مشکلات کسب و کار یا رفع مشکلات موجود انجام می شود. به این ترتیب اگر هنوز مشکلی برای شما پیش نیامده است دقت در سئو سایت باعث می شود از هرگونه افت رتبه احتمالی در نتایج صفحه اول گوگل جلوگیری شود. اگر  برای سایت شما مشکلاتی اعم از اسپم یا جریمه به وجود آمده است با استفاده از خدمات مشاوره سئو مجموعه کنیکس به سادگی آن را در زمان محدود حل کنید.

در صورتی که شرایط شما مشابه یکی از موارد زیر است شما به خدمات مشاوره سئو نیاز دارید:

  • مطمئن نیستید که فرآیند سئو سایت (استراتژی سئو) شما چگونه باید باشد،
  • شما سایت دارید و با کلیات سئو سایت آشنا هستید و برای عملی کردن ایده های خود نیازمند به تدوین استراتژی سئو هستید.
  • با سئو در سطح ابتدایی یا متوسط آشنایی دارید ولی اطمینان ندارید کدام روش ها بهترین بازده را دارند.
  • شما دارای سایت هستید و به دنبال دریافت ترافیک اورگانیک بهتری هستید.
  • شما به دلیل مشغله کاری زیاد و به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه های خود به دنبال استخدام مشاور سئو هستید.
  • شما در بین پرسونل خود تیمی از نویسندگان را دارید و به دنبال شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود هستید.
  • بین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ همچون ایمیل مارکتینگ، بازاریابی پیامکی، سئو سایت و … به دنبال انتخاب بهترینید.
  • در کسب و کار خود رقیب هایی دارید که صفحات اول گوگل را اشغال کرده اند و شما به دنبال تصاحب جایگاه آنها هستید.
  • مشاوره فرمت تولید محتوا (ویدیو، عکس، متن، بازی و …)
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

پر بازدید ترین