خرید پمپ آب 12 ولت ارتفاع زیاد

خرید پمپ آب 12 ولت ارتفاع زیاد

پمپ آب کوچک

پمپ آب 12 ولت
پمپ آب کوچک KickAss

اگر به دنبال خرید پمپ آب کوچک ارزان هستید، ما خرید پمپ آب 12 ولت ارتفاع زیاد را به شما پیشنهاد می کنیم. برای استعلام قیمت پمپ آب کوچک 12 ولت می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان خرید پمپ آب می توانید با ما تماس بگیرید.

021-33997522 | 021-33997661 | 09121882140

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال خرید پمپ آب خانگی هستید، حتما برای انتخاب درست، مقاله پمپ آب برای ساختمان را مطالعه کنید.

در این مقاله به معرفی دو مدل پمپ خطی کوچک 12 ولت می پردازیم، توجه داشته باشید که پمپ های 12 ولت فقط برای انتقال آب کاربرد دارند.

پمپ آب ۱۲ ولت
پمپ آب ۱۲ ولت

پمپ آب ۱۲ ولت

پمپ آب کوچک پمپ آب خانگی بوده که در ابعاد کوچک در واحدهای مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.
پمپ آب ۱۲ ولت انواع پمپ آب کوچک می باشد که به دلیل آسان بودن طراحی داخلی و خارجی آن و همینطور سبک بودن نسبت به دیگر پمپ آب های خانگی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

پمپ آب کوچک معمولاً در سایزهای کوچک تری نسبت به دیگر پمپ های آب خانگی می باشند که توان دهی بالایی داشته و به منظور پمپاژ آب یخچال ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد.

این دسته از پمپ آب ها از نظر ابعاد ظاهری دارای ابعاد کوچکی هستند و همین طور وزن کمتری را دارا می باشند توان این نوع پمپ ها یعنی پمپ آب ۱۲ ولت از یک اصل نیز بالاتر نمی رود عملکرد تمامی این نوع پمپ ها با استفاده از برق بوده و در جهت قطعی برق پمپاژ آب نیز کار نخواهد کرد و همین نیز یکی از معایب پمپ آب ۱۲ ولت می باشد همچنین باید در نظر داشته باشید که پمپ آب کوچک مکش ندارند و باید فشار حداقل آب هنگام ورودی به آنها بالا باشد.

بنا به دلیل کوچک بودن سایز این نوع پمپ آب ها و عملکرد بی صدای آنها پمپ آب کوچک برای قرار گرفتن داخل واحد آپارتمان بسیار مناسب می باشد.
پمپ آب کوچک وظیفه تامین فشار مورد نیاز برای روشن شدن آبگرمکن را بر عهده دارد همچنین پمپ آب کوچک می تواند به دلیل دارا بودن فلوسوئیچ جریان درون لوله پمپ را روشن کرده و در هنگام عدم استفاده از آب منجر به خاموش شدن آن گردد.
از جمله پمپ آب کوچک می توان پمپ آبگرمکن را نام برد که کاربرد اصلی پمپ آبگرمکن بالا بردن فشار آب آبگرمکن بوده که می توان از آن برای مصارف درون واحد استفاده نمود.

پمپ آب کوچک معمولاً صدای کمتری تولید می‌کند و می‌توان آن را پمپ آب بیصدا نیز نام برد لازم به ذکر است که هنگام عمل کرد صدای ریز و کوچکی تولید می کند که آنقدر هم گوش شما را اذیت نخواهد کرد.
فیلم معایب پمپ آب کوچک این است که از پمپ آب کوچک آبگرمکنی نمی‌توان برای بیش از یک واحد استفاده نمود و برای استفاده از پمپ آب کوچک آب گرم کنیم لازم از هر واحد به صورت مجزا را نصب کرده و از پمپ آب کوچک استفاده کند.

قیمت پمپ آب کوچک 12 ولت
قیمت پمپ آب کوچک 12 ولت

قیمت پمپ آب کوچک 12 ولت

در رابطه با قیمت پمپ آب کوچک ۱۲ ولت باید بگوییم معمولاً پمپ آب کوچک با توجه به عملکرد و قدرت نسبتاً پایین آن قیمت معقولی دارند و می توان آنها را جایگزین پمپ آب محیطی کوچک قرارداد.
اگر به دنبال قیمت پمپ آب کوچک هستید و نمی خواهید هزینه زیادی را برای خرید پمپ آب کوچک بپردازید باید بگوییم قیمت پمپ محیطی نیم اسب از پمپ های آب بی صدا ارزان تر می باشد اما یکی از معایب این نوع پمپ ها این است که نیازمند اتوماتیک پمپ آب بوده و نیازمند لوله کشی می باشند.

برای دانستن قیمت دقیق پمپ آب کوچک ۱۲ ولت با یکی از شماره های زیر تماس گرفته و با کارشناسان حرف های ما صحبت کنید تا اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع پمپ آب کوچک و ویژگی های هر یک را برای شما عزیزان به صورت جامع توضیح دهند.
از آنجا که پمپ آب کوچک ۱۲ ولت یکی از پرفروش ترین تجهیزات آبرسانی می باشد در بازار میتوان انواع برند ها و قیمت های آن را مشاهده کرد چرا که هر ساله جدید ترین و به روز ترین مارک های پمپ آب کوچک خانگی برای بالا بردن فشار و جریان آب مورد نیاز ساختمان های مسکونی به بازار فروش ارائه می شود.

معمولاً در آپارتمان های بلند که در طبقه های آخر خر با مشکل نبودن آب مواجه هستند استفاده کردن از پمپ آب کوچک خانگی ۱۲ ولت گزینه بسیار مناسبی برای بالا بردن فشار و حجم آب مورد نیاز ساکنین واحد به حساب می آید.
به طور کلی پمپ آب خانگی کوچک ۱۲ ولت به دو دسته بورس قابی و محیطی طبقه بندی می شود که دارای ابعاد کوچک و قابل حمل می باشد.

پمپ آب پنتاکس دارای انواع مختلفی است که شناخت تک تک آنها برای استفاده هر چه بهتر و تامین نیاز هایی از قبیل کاهش هزینه و مصرف انرژی ضروری و مهم می باشد. بخش زیادی از تولیدات و پمپ های برند Pentax به عنوان پمپ آب خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت پمپ آب 12 ولت فشار قوی
قیمت پمپ آب 12 ولت فشار قوی

قیمت پمپ آب 12 ولت فشار قوی

پمپ آب کوچک معمولا محصولاتی هستند که مکش کافیه مورد نیاز را نداشته و باید فشار حداقل آب هنگام ورودی بهانه تمام وجود داشته باشد در غیر این صورت آب به واحد شما نخواهد رسید و با قطعی آب مواجه خواهید شد از این رو اغلب نمی توان از پمپ های کوچک استفاده نمود مگر اینکه پمپ آب ۱۲ ولت فشار قوی باشد پمپ آب ۱۲ ولت فشار قوی یکی از انواع پمپ آب کوچک می باشد که به دلیل وارد کردن آب با فشار زیاد مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

قیمت پمپ آب ۱۲ ولت فشار قوی نسبت به هزینه پمپ آب ۱۲ ولت کمی بیشتر بوده اما متناسب با کارایی آن می توان گفت این هزینه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
چرا چه به دنبال استعلام قیمت پمپ آب ۱۲ ولت فشار قوی هستید پیشنهاد می‌کنیم با مرکز فروش انواع پمپ آب مستریکو تماس گرفته و با کارشناسان مربوطه مشاوره نمایید.

خرید پمپ آب 12 ولت ارتفاع زیاد
خرید پمپ آب 12 ولت ارتفاع زیاد

خرید پمپ آب 12 ولت ارتفاع زیاد

خرید پمپ آب ۱۲ ولت ارتفاع زیاد ت که مخصوص آبیاری باغ ها و زمین های کشاورزی بوده یک محصول بسیار پر کاربرد به حساب می آید که نقش بسیار مهمی در صنعت کشاورزی دارد.

پمپ آب ۱۲ ولت ارتفاع زیاد برای سیستم هایی مانند سیستم آبیاری باغات و فضای سبز مورد استفاده قرار می گیرد که کارکرد این نوع پمپ آب به سادگی و راحتی پمپ آب کوچک بوده و همینطور کارایی زیاد این نوع به آب در سیستم های کشاورزی به گونه ای می باشد که یک ورقه پلی پروپیلن که بسیار مقاوم در برابر خوردگی می باشد در واقع ظاهری پمپ نصب شده و سرعت جریان آب در این پمپ آب ۴.۳ لیتر میباشد.

از جمله ویژگی‌های مهم پمپ آب ۱۲ ولت ارتفاع زیاد نصب آسان آن و همچنین مصرف برق پایین این نوع پمپ می باشد.
برای خرید پمپ آب ۱۲ ولت اصفهان می توانید از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را بگیرید.

پمپ آب پمپیران با دارا بودن گواهینامه سیستم مدیریت جامع IMS شامل سیستم مدیریت کیفیت ENISO 9001-2008 سیستم مدیریت زیست محیطی ENISO 14001-2004، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001-2007 گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه ISO/IEC17025-2005، گواهینامه اروپایی CE و گواهینامه بین المللی ISO 10002-2004 محصولات خود را مطابق با استانداردهای بین المللی تولید نموده و مصرف کنندگان را از کیفیت محصولات خود مطمئن می سازد.

پمپ آب کوچک خانگی
پمپ آب کوچک خانگی

پمپ آب کوچک خانگی

امروزه با آمدن فصل گرما و همچنین کاهش فشار آب مخصوصاً در تابستان ها داشتن یک پمپ آب کوچک برای هر خانه‌ای ضروری می باشد.
چنانچه با افت فشار آب منزل خود مواجه شدید یکی از بهترین راه‌ها برای برطرف کردن این مشکل استفاده کردن از پمپ آب کوچک خانگی می باشد پمپ آب کوچک خانگی به آبگرمکن ها نیز معروف می باشند که وظیفه افزایش فشار آب در واحد مسکونی را دارند.
پمپ آب کوچک خانگی معمولاً بی صدا بوده و یا صدای بسیار کمی از خود تولید می کند و به همین دلیل یکی از محبوبترین پمپ آب ها در بین ساختمان ها و واحدهای مسکونی می باشد.

پمپ داب جهت تامین آب در مصارف خانگی در مقیاس کوچک به کار می رود و شامل پمپ آب تک پروانه، جتی، دوپروانه، طبقاتی افقی و طبقاتی عمودی می باشد.

چنانچه فشار آب در واحد شما صفر باشد و عملاً به آنجا آبی نرسد پمپ آب کوچک خانگی می‌تواند به کمک شما بیاید اگر در طبقات بالای ساختمان قرار دارید و میخواهید پمپ آب گرم کوچک تهیه کنید به احتمال زیاد این نوع پاسخگوی نیاز شما نخواهند بود چراکه با توجه به حد فشار آب ایجاد شده توسط پمپ آب کوچک خانگی کمتر خواهد شد.

اگر به دنبال پمپی بیصدا هستید پمپ آبگرمکنی کوچک خانگی تنها انتخاب مناسب برای شما می باشد.
معمولاً اکثر پمپهای آب کوچک خانگی موجود در بازار کلی بوده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند که شما می توانید با انتخاب نوع پمپ آب کوچک خانگی موردنظرتان را در واحد مسکونی خود نصب کنید.

شرکت پمپ آب کالپدا تولید کننده انواع پمپ های تک پروانه، دوپروانه، جتی، طبقاتی افقی وعمودی، پمپ های سیرکولاتور، لجن کش و کف کش می باشد که بنا به خواسته ی مشتریان قابل ارائه می باشد.

پمپ آب کوچک 220 ولت
پمپ آب کوچک 220 ولت

پمپ آب کوچک 220 ولت

پمپ آب کوچک ۲۲۰ ولت یکی از بهترین پمپ آب کوچک قوی در بازار می باشد که معمولاً با توان مصرفی کم می باشد که جهت استفاده بهینه از پمپ پس از اتصال لوله پلاستیکی به خروجی پمپ انتهای لوله پلاستیکی را تا حد ممکن باریک کنید.
شرکت پمپ آب کوچک ۲۲۰ ولت پنتاکس یکی از شناخته شده ترین و بهترین تولید کنندگان پمپ آب و تجهیزات استخری و مرتبط با آب و فاضلاب در دنیا می باشد که همواره بهترین پمپ کوچک آب ۲۲۰ ولت را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است یکی از دلایل محبوبیت زیاد این نوع پمپ آب کارایی بالای این پمپ و همینطور هزینه مقرون به صرفه آن می باشد.
شما میتوانید با شماره گیری یکی از شماره های: 021-33997522 | 021-33997661 با کارشناسان مربوطه صحبت کرده و بهترین مشاوره را در رابطه با خرید پمپ آب کوچک ۲۲۰ ولت بگیرید.

پمپ لوارا ایتالیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ در جهان می باشد. تنوع محصولات این شرکت تولید کننده پمپ، مجموعه ای از نیازهای سیالات در تمامی صنایع را پوشش می دهد.

پمپ آب با برق ماشین
پمپ آب با برق ماشین

پمپ آب با برق ماشین

پمپ آب دستگاهی است که حجم مشخصی از آب را از یک عمق مشخص به نام منبع مکش به یک ارتفاع مشخص که منبع رانش نامیده می شود انتقال می دهد.

منبع مکش شامل: آب دریا ، آب رودخانه ، آب چاه ، آب مخزن طبیعی و یا آب مخزن مصنوعی زیرزمینی و …

منبع رانش شامل: آبیاری یک مزرعه یا زمین کشاورزی ، تامین آب مخازن تصفیه خانه یک شبکه آبرسانی شهری ، پر کردن یک استخر آب و یا تأمین آب شهرک مجتمع های ساختمانی و …

منبع تحت فشار در حفظ فشار آب در سیستم آبرسانی، کاهش استهلاک پمپ آب و کاهش مصرف برق به شما کمک خواهد کرد.

انتخاب پمپ آب مناسب سبب کاهش هزینه سوخت و برق مصرفی ، افزایش طول عمر چاه و استفاده بهینه می شود، لذا باید نکات زیر را در نظر گرفت:

1- تعیین نوع و مشخصات شیمیایی مایع قابل انتقال شامل: آب آشامیدنی ، آب کشاورزی ، فاضلاب شهری ، فاضلاب صنعتی و …

2- تعیین مشخصات فیزیکی مایع قابل انتقال شامل: محدوده درجه حرارت ، میزان گرانروی ، میزان املاح و ذرات جامد ، ظرفیت و مقدار آبدهی، ارتفاع آبدهی

مقدار آبدهی (Capacity) : مقدار حجم آبی که توسط یک پمپ در واحد زمان انتقال داده می شود

ارتفاع آبدهی (Head) : اندازه بلندی آب مورد انتقال از سطح منبع رانش تا سطح منبع مکش

پمپ گراندفوس مهمترین تولید شرکت Grundfos دانمارک می باشد، شرکت گراندفوس که در سال 1945 توسط پاول دی جنسن و با هدف ساخت پمپ آب (Grundfos Water Pump) تاسیس شد، همواره با رویکرد تولید بهترین الکتروپمپ ها تا به امروز به کار خود ادامه داده است. شرکت گراندفوس به طور مستقیم و غیر مستقیم در 83 کشور جهان دارای شبکه فروش است و سالانه بالغ بر 16 میلیون پمپ را به این کشورها ارسال یا در آنها تولید می نماید که این وظیفه بر عهده حدود 20000 نفر کارمند می باشد.

مشخصات دو نمونه از پمپ آب کوچک 12 ولت:
مشخصات دو نمونه از پمپ آب کوچک 12 ولت:

در این بخش فیلم آموزش ساخت پمپ آب کوچک 12 ولت را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

مشخصات دو نمونه از پمپ آب کوچک 12 ولت:

پمپ آب مدل: TL76

  • مایع مورد استفاده : آب
  • نیروی محرکه: برق
  • میزان فشار: 1 بار
  • ساختار: سانتریفیوژی
  • حداکثر جریان : 16 لیتر بر دقیقه است
  • دسته ی پمپ آب: پمپ خطی
  • نیروی مورد استفاده : برق، باتری، برق خورشیدی
  • ولتاژ: 12 ولت
  • قدرت: 120 وات
  • جنس پمپ: برنز
  • طول عمر موتور: میانگین 2 سال
  • وزن: 0.8 کیلوگرم
  • اندازه ی پمپ آب: 17 *10 *6 سانتی متر
  • موارد کاربرد: استفاده در آکواریوم و مواردی که آب بر روی آن سوار باشد

اگر به دنبال قیمت پمپ آب سایر ایتالیا هستید، ما بهترین قیمت پمپ آب saer در تهران را به شما پیشنهاد می کنیم. همین حالا با ما تماس بگیرید. 09121882140 – 02133997661

  • حداکثر ارتفاع: 10 متر

پمپ آب مدل: SPC WWB-06618

  • مایع مورد استفاده : آب
  • نیروی محرکه : برق
  • میزان فشار:1 بار
  • ساختار : سانتریفیوژ
  • حداکثر جریان :15 لیتر بر دقیقه است
  • دسته ی پمپ آب: پمپ خطی
  • ولتاژ: 12 ولت
  • جنس پمپ: برنج، آهن
  • موارد کاربرد: آکواریوم و مواردی که آب روی آن سوار باشد
  • میزان آبدهی: 1 متر مکعب

اگر به دنبال خرید بوستر پمپ آبرسانی هستید، ما بهترین قیمت بوستر پمپ آب را به شما ارائه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. 021-33997522 | 021-33997661 | 09121882140

  • حداکثر ارتفاع : 10 متر

ویژگی های کلیدی یک پمپ آب 12 ولت به شرح زیر است:

  • عملکرد روان و آسان آن
  • خود مکش (در بعضی مدل ها)
  • نصب آسان
  • مصرف برق پایین
  • وزن کم
  • بیصدا در حین کار کردن

برای کسب اطلاعات فنی بیشتر درباره پمپ آب کوچک 12 ولت با کارشناسان گروه بازرگانی مستر تماس حاصل فرمایید.

مرکز خرید پمپ آب کوچک ارزان کجاست؟

اگر به دنبال خرید پمپ آب کوچک ارزان هستید، ما خرید پمپ آب 12 ولت ارتفاع زیاد را به شما پیشنهاد می کنیم.

قیمت پمپ آب 12 ولت فشار قوی چقدر است؟

قیمت پمپ آب ۱۲ ولت فشار قوی نسبت به هزینه پمپ آب ۱۲ ولت کمی بیشتر بوده اما متناسب با کارایی آن می توان گفت این هزینه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

راهنمای خرید پمپ آب 12 ولت ارتفاع زیاد

پمپ آب کوچک خانگی معمولاً بی صدا بوده و یا صدای بسیار کمی از خود تولید می کند و به همین دلیل یکی از محبوبترین پمپ آب ها در بین ساختمان ها و واحدهای مسکونی می باشد.

منابع:

منبع : وب سایت مستریکو

منبع : وب سایت خبری بیرام کبیر

منبع : خبرگزاری فارس

منبع :

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>