نمایندگی پمپ پنتاکس در سعدی

نمایندگی پمپ پنتاکس در سعدی

نمایندگی پمپ پنتاکس در سعدی

اگر برای خرید پمپ آب به دنبال جنس خوب و نمایندگی معتبر هستید، ما بهترین نمایندگی پمپ پنتاکس در سعدی را به شما معرفی می کنیم.

ما در فروشگاه پمپ آب مستر، عرضه کننده انواع برند های پمپ آب ایرانی و خارجی هستیم. یکی از این پمپ ها، پمپ ایتالیایی پنتاکس است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

پیشنهاد ویژه : برای خرید پمپ آب ایرانی و خارجی حتما از مشاوره رایگان گروه مستر استفاده کنید.

 ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ | ۰۲۱۳۳۹۹۷۶۶۱ | ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

پمپ آب پنتاکس

کارخانه پمپ پنتاکس فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ از سال 1990 آغاز نمود و با توسعه و پیشرفت این شرکت در بازار ایتالیا بدون شک جایگاه ویژه ای در میان مصرف کنندگان پیدا نمود و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین ها در زمینه تولید پمپ مطرح بوده و گردش مالی بسیار بالایی را در این زمینه ایجاد کرده است.

 از جمله ویژگی های بارز پمپ پنتکس می توان به بالا بودن کیفیت و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره نمود. مشتری مداری جزء لاینفک برنامه های این مجموعه می باشد.

تشخیص پمپ پنتاکس اصل

به استحضار کلیه مشتریان گرامی می رساند که پمپ پنتاکس دارای تنوع بسیاری می باشد. پمپ پنتاکس از جمله بهترین پمپ ها بوده و با توجه به این موضوع، بسیاری از سودجویان در بازار اقدام به فروش پمپ پنتاکس تقلبی می نمایند و در واقع بر روی یک پمپ چینی کاملا مشابه پمپ پنتاکس، پلاک تقلبی پمپ پنتاکس نصب نموده و آن را به فروش می رسانند و لازم به ذکر است که تشخیص پمپ پنتاکس اصل نیز برای بسیاری از خبرگان این صنعت مشکل بوده، لذا دقت نمایید که صرفا این محصولات را از نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس خریداری نمایید.

پمپ پنتاکس اصل شامل مدل و لیبل محصول، نام کشور سازنده، شماره سریال محصول و رسید پستی کارخانه است.

پمپ پنتاکس مونتاژ ایران

همانطور که بالا تر گفته شد، خرید خود را به معتبرترین نمایندگی های فروش پمپ آب پنتاکس PENTAX در تهران و شهرستان ها معطوف کنید. چرا که درایران نیز بعضی سودجویان با تقلب پلاک پمپ آب پنتاکس شروه به مونتاژ آن با قطعات بی کیفیت کرده اند.

پیشنهاد ویژه : اگر به دنبال پمپ آب کوچک ارزان ایرانی و خارجی هستید حتما از مشاوره رایگان گروه مستر استفاده کنید.

 ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ | ۰۲۱۳۳۹۹۷۶۶۱ | ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

نمایندگی پنتاکس در تهران

همانطور که گفته شد، شرکت پنتاکس ایتالیا یکی از تولید کنندگان مطرح بین المللی در زمینه تولید پمپ های آب خانگی ، کشاورزی و صنعتی می باشد. این شرکت بیش از 25 سال سابقه دارد.

 پمپ های Pentax اکنون به بیش از 100 کشور دنیا از طریق نمایندگی های فروش مجاز عرضه می شوند. از مزایای این پمپ ها کیفیت بالا ، انرژی مصرفی پایین و قیمت مناسب می باشد. پمپ پنتاکس در ایران نیز دارای نمایندگی انحصاری بوده و تامین قطعات یدکی و گارانتی 12 ماهه از خدمات آن می باشد.

امروزه شرکت پمپ Pentax برای تمامی کاربری های انتقال آب دارای محصول ویژه ای است. نوآوری و خلاقیت در طراحی محصولات پنتاکس از جمله ویژگی های بارز آنها می باشد، همچنین این محصولات مطابق با استاندارد های بین المللی از جمله ISO ، OHSAS و اتحادیه اروپا CE طراحی و ساخته می شوند.

محصولات پنتاکس شامل انواع پمپ آب خانگی ، پمپ سانتریفیوژ استیل ، شناور ، کف کش ، لجن کش ، پمپ های استخری و تجهیزات کنترلی (ست کنترل و اینورتر) است که در ادامه به تشریح هر یک می پردازیم.

کاتالوگ پمپ پنتاکس

برای دریافت کاتالوگ پمپ پنتاکس با ما تماس گرفته و یا وارد وب سایت رسمی این مجموعه شوید.

شماره تماس: ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ | ۰۲۱۳۳۹۹۷۶۶۱ | ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

آدرس وب سایت: www.masterico.com

پیشنهاد ویژه: اگر با افت فشار آب در ساختمان یا محل کار خود روبرو هستید، حتما مشاوره استفاده از بوستر پمپ آب می تواند به شما کمک کند.

نمایندگی پمپ پنتاکس در سعدی

یکی از دفاتر ما در تهران، نمایندگی پمپ پنتاکس در سعدی تهران است. برای تماس با ما می توانید از شماره های بالا استفاده کنید.

نمایندگی پمپ پنتاکس در کرج

نمایندگی پمپ آب پنتاکس در کرج ارائه کننده انواع پمپ های پمپ پنتاکس به سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری می باشد و شما می توانید بدون واسطه و با ارزان ترین قیمت بازار این محصول را خریداری نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

فروش ویژه پمپ آب های خانگی مناسب جهت افزایش فشار آب ساختمان فروشگاه پمپ صنعت نمایندگی رسمی پمپ آب های پنتاکس و ابارا ایتالیا بورس انواع پمپ اب و تصفیه اب های خانگی کلیه الکترو پمپ ها دارای ضمانت و خدمات پس از فروش میباشد.

لیست قیمت پمپ آب پنتاکس

گروه فروش و پشتیبانی مستر پمپ با سال ها تجربه در زمینه فروش لوله، اتصالات، تهویه مطبوع و آب و فاضلاب، با دارا بودن متخصصین با دانش فنی بالا آماده ارائه هرگونه مشاوره لازم در خصوص خرید پمپ آب و همچنین ارائه قیمت پمپ آب پنتاکس مناسب می باشد.

از آنجایی که مستر پمپ به عنوان نمایندگی پمپ آب پنتاکس وظیفه ارائه قیمت حقیقی محصولات را دارد، لذا قیمت تمام شده محصولات پایین ترین قیمت ممکن می باشد. لیست قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی پنتاکس در جدول زیر بر حسب نوع پمپ آورده شده است.

در جداول موجود در سایت لیست قیمت پمپ پنتاکس به همراه مشخصات کلی نشان داده شده است. به منظور راحتی جست و جوی شما مشتری عزیز پمپ ها را به شکل گروهی در جدول قرار داده ایم و در بالای هر جدول سری پمپ های قرار داده شده در آن نشان داده شده است.

1 سال گارانتی تعویض به همراه 10 سال خدمات پس از فروش، ضامن اصالت کالای عرضه شده و همچنین قیمت پمپ آب پنتاکس قرار داده شده است. ارزان ترین قیمت پمپ آب پنتاکس را از ما بخواهید.

شماره تماس: ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ | ۰۲۱۳۳۹۹۷۶۶۱ | ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

آدرس وب سایت: www.masterico.com

نمایندگی پمپ پنتاکس در مازندران

فروش پمپ پنتاکس ایتالیا ، پمپ پنتاکس ایرانی ، پمپ پنتاکس جتی ، پمپ پنتاکس 2 اینچ ، ست کنترل پنتاکس ، نمایندگی پنتاکس ، فروش انواع پمپ های آب الکتروژن و موتورهای صنعتی تک فاز و سه فاز موتوژن و الکتروژن با تخفیف فوق العاده

برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

نمایندگی پمپ پنتاکس در کرمانشاه

گروه مستر نمایندگی فروش پمپ آب پنتاکس در انواع متعددی اعم از خانگی، کفکش، لجن کش، شناور و غیره در توان های متنوع اعم از نیم اسب، یک اسب، دو اسب و توان های بالاتر، با جنس بدنه های مختلف مانند چدن و استیل می باشد، با ما در ادامه همراه باشید تا کلیه این مدل های به شما معرفی گردد.

  • پمپ پنتاکس ایتالیایی
  • پمپ پنتاکس ایرانی: این مدل تحت لیسانس پنتاکس ایتالیا تولید شده، کلیه قطعات ایتالیایی بوده و در ایران مونتاژ می گردد.

نمایندگی پمپ پنتاکس در کرمان

برای تامین نیازهای انتقال آب در بخش کشاورزی نیاز به پمپ های باکیفیت و مطمئن می باشد تا طول عمر سیستم پمپاژ افزایش یابد.

شرکت مستر پمپ نمایندگی فروش پمپ اب کرمان با برند پنتاکس بوده و انواع تولیدات این شرکت اعم از پمپ گریز از مرکز و پمپ فشار قوی را به صورت مستقیم و با قیمت کارخانه به فروش می رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

منابع:

منبع : مجله اینترنتی فوت و فن

منبع : مجله اینترنتی دور مگ

منبع : مجله خبری جوانه های ایرانی

منبع : مچله اینترنتی پرشین صنعت

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>