گاوصندوق طلا فروشی دست دوم

گاوصندوق طلا فروشی دست دوم

گاوصندوق طلا فروشی

همانطور که می دانید با توجه به شرایط فعلی و قیمت طلا و جواهرات، در شغل طلافروشی نیاز به گاوصندوق بسیار مهم است. از طرفی مکان هایی مانند طلافروشی در کنار نیاز به امنیت بالا، دارای فضایی خاص هستند که می بایست برای خرید و قرار گیری گاوصندوق، جایی خاص را تدارک دید.

با توجه به همین مسئله انواع مختلفی از گاوصندوق طلافروشی توسط برندهای مختلف تولید شده است که وابسته به فضا و میزان هزینه ای که قرار است انجام بگیرد در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

راهنمایی خرید گاوصندوق طلافروشی

همانطور که گفته شد برای خرید گاوصندوق طلافروشی باید به 3 نکته مهم توجه کرد

  1. میزان فضا و متراژ مغازه
  2. امنیت مورد انتظار ما
  3. بودجه برای خرید گاوصندوق

با توجه به نکات بالا، چنانچه نیازی به یک گاوصندوق بسیار بزرگ ندارید به راحتی می توانید از یک گاوصندوق طلافروشی با ابعاد متوسط یا کوچک استفاده کنید و اموال خود را از دسترس سارقان دور نگاه دارید.

انواع گاوصندوق طلافروشی می تواند در رنگ های مختلف نیز وجود داشته باشد و یا اینکه گاوصندوق های دیواری که با همرنگ بودن با سطح دیوار به خوبی از دید سارقین مصون می ماند. این گاوصندوق ها بسیار توصیه می شود و می توان برای یک مغازه طلافروشی از همین نمونه گاوصندوق طلافروشی بهره برد و بهترین نتایج را به دست آورد.

به طور کلی گاوصندوق طلافروشی خود شامل سه بخش گاوصندوق بانکی، گاوصندوق آسانسوری یا همان گاوصندوق ویترینی و گاو صندوق زیر ویترینی می باشد که شما می توانید برای خرید این گاوصندوق با تیم متخصص و حرفه ای سیف کاوه هماهنگ کرده تا آنها بهترین راهنمایی را در زمینه خرید و انتخاب گاوصندوق به شما ارئه کنند.

نکات مهم در هنگام خرید گاو صندوق طلا فروشی

به طور خلاصه

  • داشتن کیفیت بسیار بالا
  • داشتن مرغوبیت بالا
  • نسوز بودن
  • داشتن وزن بالا
  • برخوردار بودن از طراحی بسیار شیک
  • داشتن تنوع بسیار بالا

در هنگام خرید گاو صندوق طلا فروشی بهترین به نوع قفل صندوق توجه کنید. بهترین قفل ها،  قفل های ترکیبی یا بایومتریک هستند. قفل های بایومتریک اگر توسط یک برند معتبر طراحی شده باشند به تنهایی می توانند امنیت فوق العاده ای برای محصول داشته باشند چراکه روش تشخیص هویت از طریق اثر انگشت افراد است.

به زیانه گاوصندوق توجه داشته باشید. زبانه های یک گاوصندوق شامل زبانه های ثابت و متحرکی هستند که تعداد، جنس، نوع و محل قرار گرفتن آنها قطعا نکته ی مهمی خواهد بود.

سیستم گلس لاک یک امتیاز فوق العاده برای امنیت گاوصندوق طلافروشی می باشد.

نسور بودن گاوصندوق طلافروشی می تواند یک وییژگی بسیار مهم باشد. در یان مورد به استاندارد های معتبر  KSG، UL، SP یا JIS به نسوز بودن گاوصندوق ها است اشاره کرد.

مقاوم بودن گاوصندوق در برابر نفوذ آب هم یکی دیگر از نکات مهم در رابطه با خرید گاوصندوق طلافروشی است. استاندارد معتبر برای واترپروف بودن گاو صندوق می توان به ETL استناد کرد.

خرید گاوصندوق طلافروشی متناسب با متراژ و فضای مغازه

همانطور که گفته شد فضا و متراژ مغازه یکی از مواد قابل توجه در خرید گاوصندوق طلافروش است. اینکه گاوصندوق طلافروشی جلوی دید مشتریان باشد یا اینکه در خفا و دور از دید و دسترس ایشان قرار گیرد به سلیقه ی صاحب طلافروشی بستگی خواهد داشت.

با این حال استفاده از انواع گاوصندوق طلافروشی با ابعاد مربع یا مستطیل می تواند پاسخگوی مناسبی برای ایجاد امنیت روانی صاحبان مغازه های طلافروشی به شمار رود. به همین دلیل مدل های بسیار متنوعی از انواع گاوصندوق طلافروشی در بازار وجود دارد که سلیقه های تمامی مشتریان را به خوبی پوشش می دهد.

فارغ از شکل و ظاهر گاوصندوق طلافروشی، نحوه ی کارکرد آن نیز دارای اهمیت است. به عنوان مثال برخی افراد به خرید گاوصندوق طلافروشی رمزدار با ابعاد کوچک علاقمند هستند. این گروه از انواع گاوصندوق طلافروشی بسیار کارآ بوده و تا حدود زیادی نیز نیاز صاحب مغازه طلافروشی را برآورده می نماید.

گاوصندوق طلا فروشی دست دوم

اگر به دنبال خرید گاوصندوق طلا فروشی دست دوم هستید کافی است همین الان با همکاران ما تماس بگیرید. ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ – ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

ما بهترین قیمت گاوصندوق دسته دوم را به شما ارائه خواهیم کرد.

لازم است بدانید که برای خرید گاوصندوق طلافروشی دست دوم بایستی به برخی از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها توجه نمایید. برای مثال می توانید به سالم بودن، عدم زنگ زدگی و سایر آیتم ها توجه کنید تا با خیال راحت این محصول را تهیه و آن را در طلافروشی خود استفاده نمایید.

گاوصندوق طلا فروشی ضد سرقت

اگر به دنبال گاو صندوق طلا فروشی ضد سرقت و همه چیز تمام هستید. حتما اولین پیشنهاد ما به شما گاوصندوق ضدسرقت کره ای نیکا مدل BFB-450 است. بعد از آن نیز می توانید صندوق نسوز مدل SFT-58EA را بررسی کنید که یک گاوصندوق تمام دیجیتال ترکیبی است.

اگر نمیدانید سارقان از چه روش هایی برای سرقت گاوصندقو شما استفاده میکنند میکنند میتوانید مقاله سرقت گاوصندوق را مطالعه کنید.

چرا باید گاوصندوق جواهرات بخرید ؟

همانطور که گفته شد، گاوصندوق جواهرات یک نوع دیگر از گاوصندوق است که فضای داخلی آن برای قرار دادن طلا و جواهر طراحی شده و عموما توسط یک پارچه مرغوب آسترکشی می شود.

گاوصندوق جواهر برای همه طلافروشی ها احتیاج نمی شود، اگر شما صاحب جواهراتی هستید که یک کلکسیون ویژه از جواهرات دارید می توانید از یک گاوصندوق جداگانه مخصوص جواهرات استفاده کنید.

گاوصندوق جواهرات به لحاظ ظاهری نیز طراحی دکوراتیو تری نسبت به گاوصندوق طلافروشی دارند. برای مشاهده گاوصندوق دکوراتیو کلیک کنید.

توجه کنید که حتی مخاطب این محصول در این زمینه نیز افرادی هستند که کلکسیونی از جواهرات دارند و امکان نگهداری آن ها در یک گاوصندوق خانگی وجود ندارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>