اگر برای شما سوال است که بوتاکس چیست و اینکه بوتاکس مو چه مارکی خوبه با ما همراه باشید.از آنجایی که خانم ها به موهای خود توجه ویژه ای دارند به دنبال این هستند که موهای سالم و شادابی داشته باشند.بوتاکس مو یکی از پرطرفدارترین راه حل هایی است که موهای آسیب دیده ی شما را ترمیم می کند و به شما این امکان را می دهد که موهایی سالم و شاداب به لطافت ابریشم داشته باشید.

بوتاکس مو به چه کسانی پیشنهاد داده می شود

اگر از جمله افرادی هستید که موهای شما بر اثر رنگ ،دکلره،هایلایت،سشوار و اتوی مو آسیب دیده و وز شده است بهتر است تا موهای خود را با استفاده از بوتاکس احیا کنید و طراوت و شادابی را به موهایتان هدیه دهید.

بوتاکس مو بهتره یا کراتین

با اینکه بوتاکس مو و کراتین مو هر دو باعث صافی و نرمی موهای شما می شوند اما با هم تفاوت هایی دار ند که اصلی ترین آن مربوط به مواد تشکیل دهنده ی آنها می شود کراتین مو حاوی مواد شیمیایی است که برای سلامتی مضر است در حالیکه بوتاکس مو از مواد ارگانیک و طبیعی تشکیل شده است. تفاوت دیگر در ماندگاری آنهاست کراتینه مو تا 6ماه ماندگاری دارد اما ماندگاری بوتاکس مو 4 ماه است. کراتین مو برای موهای بسیار وز و مجعد مناسب است تا آنها را صاف و لخت کند و هیچگونه خاصیت درمانی ندارد در صورتی که بوتاکس موهای شما را ترمیم و احیا می کند. کراتین مو عوارضی مانند ریزش و نازک شدن مو را به همراه دارد اما بوتاکس مو نه تنها عوارضی ندارد بلکه به حفظ سلامت موها کمک می کند.

بوتاکس مو چه مارکی خوبه؟

در بازار مارک های بوتاکس زیادی وجود داردکه هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد و شما برای انتخاب مارک بوتاکس باید به جنس و نوع موهای خود توجه کنیدتا با موهای شما سازگاری داشته باشد برای این کار می توانید از افراد مجرب و با تجربه ای که این کار را انجام می دهند و شناخت کافی دارند کمک بگیرید در ادامه تعدادی از انواع بوتاکس های موجود در بازار را معرفی می کنیم.

  • بوتاکس مو لورال

  • بوتاکس مو مارک سیلکی

  • بوتاکس مو نوول

  • بوتاکس مو آلتراگو

  • بوتاکس مو مجستیک

  • بوتاکس مو پریزمکس

  • بوتاکس مو اسمارت پروتکشن

  • بوتاکس مو فانولا

بوتاکس مو چگونه انجام می شود؟

ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید سپس موهای خود را با حوله خشک کنید به طوری که کمی نمدار باشد و بعد با کمک شانه موهایتان را صاف و به چهار قسمت تقسیم کنید وبا کلیپس ببندید تا انجام کار برایتان آسان شود سپس مواد بوتاکس را با کمک فرچه از یک سانتی متری ریشه مو به موهایتان بزنید و بعد از آن موهایتان را ماساژ دهید تا مواد همه موهای شما را پوشش دهد و اجازه دهید مواد 30 تا40 دقیقه روی موهایتان بماند بعد از گذشت این تایم موها را با باد سرد سشوار خشک کنید و اتوکشی را شروع کنید و بعد از انجام این مرحله یک ساعت صبر کنید تا موها به طور کامل خنک شوند سپس موها را با آب بشویید و روی موهایتان ماسک موی بدون سولفات بگذارید و بعد از گذشت 10 دقیقه موهایتان را آبکشی و با سشوار خشک کنید.

پیشنهاد مطالعه:

طرز تهیه شیرینی دانمارکی