اگربه به دنبال هک واتساپ هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.در ادامه روش های هک واتساپ و راه های مقابله با هک واتساپ به شما گفته خواهد شد.

امروزه پیام رسان های زیادی برای رفع نیاز کاربران طراحی شده است که واتساپ یکی از این پیامرسان ها می باشد. واتساپ این امکان را به ما می دهد که با عزیزانمان در هر جای دنیا در ارتباط باشیم و تصویرشان را ببینیم در این میان یکی از مواردی که برای کاربران بسیار حائز اهمیت است امنیت این پیامرسان است تا کاربر را گرفتار هک و مشکلات دیگر نکند.

هک واتساپ یکی از موضوعاتی است که کاربران را نگران کرده است و از طرفی افرادی هستند که بنا به دلایلی مانند کنترل فرزندان در فضای مجازی به دنبال هک واتساپ هستند که ما در اینجا شناخته شده ترین و آسان ترین روش های هک واتساپ را معرفی میکنیم.

هک واتساپ بدون دسترسی از راه دور

یکی از راه های هک واتساپ این است که فرد هکر بتواند به سرورهای واتساپ نفوذ کند تا بتواند به اکانت کاربران و اطلاعات آن ها دسترسی پیدا کند،اما امنیت واتساپ از طرف سرورهای واتساپ به این صورت عمل می کنند زمانی که پیامی برای کاربر ارسال میشود در صورتی که کاربر آنلاین باشد دیگر پیام روی سرورنمی ماند و همان لحظه برای او ارسال می شود. اگر کاربر آفلاین باشد پیام روی سرور میماند و زمانی که کاربر آنلاین شود پیام برای او ارسال می شود. همین امر دسترسی به اطلاعات کاربر را غیر ممکن میکند.

توجه داشته باشید که این تنها راه برای هک واتساپ نیست. راه دوم از طریق کاربر است که به چند صورت انجام می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

1.استفاده از واتساپ وب

یکی از ساده ترین راه ها برای هک واتساپ استفاده از واتساپ وب می باشدکه برای انجام این کار باید چند دقیقه ای گوشی طرف را در اختیار داشته باشید و کاری که باید انجام دهید این است که در گوگل عبارت whatsapp webرا جستجو کنید یا وارد URL آن یعنی web.whatsapp.com می شوید. در گوشی طرف مقابل برنامه ی واتساپ را باز کنید و در قسمت تنظیمات گزینه ی واتساپ وب را بزنید.

البته شما میتوانید برنامه ی دکستاپ آن را دانلود کنید و از آن به عنوان یک برنامه ی هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف استفاده کنید.صفحه ای را به شما نشان می دهد که باید آن را اسکن کنید که به آنQR code و تنها کاری که نیاز به انجام آن دارید این است که با گوشی شخص مورد نظر این صفحه را اسکن کنید.بعد از آن تمام اطلاعات شخص برای شما قابل روئت است.

2.استفاده از IKEY MONITOR

یکی از برنامه های پر طرفدار در سراسر جهان برای هک وانساپ برنامه ی IKEY MONITOR می باشد. این برنامه بدون نیاز به دسترسی گوشی طرف مقابل انجام می شود و شما می توانید به راحتی به تمام اطلاعات او از طریق ایمیل دست یابید.برای استفاده از این نرم افزار باید مراحل زیر را انجام دهید.

برنامه را دانلود کنید و در حسابIKEY MONITOR ثبت نام کنید،برای دانلود میتوانید وارد پنل ابری آن شوید و آن را روی گوشی طرف مقابل نصب کنید. حالا شما میتوانید از راه دور بر روی اعمال شخص مورد نظر نظارت داشته باشید.

نکته: اگر برایتان سوال پیش آمده که چطور بدون دسترسی به گوشی طرف این برنامه را بر روی گوشی او نصب کنید باید بگم به این صورت که بعد از نصب این برنامه از طرف تیم پشتیبان یک نسخه ی رایگان از نرم افزار برای شما ارسال می شود که شما باید آن را برای شخص مورد نظر بفرستید که این بقرنامه به صورت آیکون یا بازی برای او نمایش داده می شود و به محض اینکه روی آن کلیک کند یه طور خودکار باز و در منوی گوشی پنهان میشود.

3.استفاده از برنامه ی PIC spy

این برنامه دو نسخه دارد و برای هک واتساپ به هر دوی آن ها نیاز است.نسخه ی اول به محض نصب بر روی گوشی مخفی خواهد شد و نسخه ی دیگر کنترل گوشی بدون دسترسی و از راه دور را ممکن می کند.

4.استفاده از spoofing

هک واتساب با استفاده از این برنامه به این صورت است که در ابتدا باید واتساپ گوشی خود را پاک کنید. در این مرحله نیاز به آدرس وای فای مک گوشی طرف مقابل داریدبرای به دست آوردن آ« باید به قسمت تنظیمات و سپس درباره ی گوشی و به آدرس وای فای مک بروید که این مراحل برای گوشی های اندروید می باشد و در گوشی های با سیستم ios باید به تنظیمات بخش عمومی و در قسمت درباره و به آدرس وای فای بروید.

بعد از آن باید دو برنامه ی busy box و emulator terminal را از گوگل پلی دانلود کنید و با استفاده از کد تاییدی که برای شما ارسال می شود می توانید عملیات هک واتساپ را انجام دهید.

راه های مقابله با هک واتساپ

برای مقابله با هک واتساپ به روش واتساپ وب فقط کافی است بخش واتساپ وب را در منوی واتساپ بررسی کنید تا جلوی هک واتساپ را بگیرید.

برای مقابله با هک واتساپ با برنامه های IKEY MONITOR و PIC spy باید روی گوشی خود یک آنتی ویروس بریزید یا برنامه های خود را در setting وسپس app بررسی کنید تا برنامه های مشکوک را پاک کند.

برای مقابله با spoofing باید تلاش کنید IP و MAC address خود را در دسترس کسی قرار ندهید وبه صورت دوره ای آن را عوض کنید.