نرم افزار حسابداری

معرفی نرم افزار حسابداری رایگان بدون محدودیت زمانی

قبل از معرفی نرم افزار حسابداری رایگان می خواهم ویژگی های یک نرم افزار خوب رو به شما معرفی کنم تا شما با دانستن آنها بهتر بتوانید نرم افزار مناسب با کسب و کارتان را انتخاب کنید:

1.ارائه گزارش های مالی و کاربردی و دقیق

2.رابط کاربری ساده قوی

3.یکپارچه با CRM وسایر نرم افزارهای مدیریتی

4.قابلیت ارتقا وبه روزرسانی

5.متناسب با نوع کسب و کار ئ نیازهای حسابداری آن

6.سازگار با قوانین مالیاتی کشور

7.پشتیبانی و خدمات پی از فروش

8.امنیت بالا

9.مقیاس پذیری

10.سرعت خوب

حال در اینجا به معرفی پرکاربردترین نرم افزار حسابداری می پردازیم:

نرم افزار حسابداری رایگان وینا:

اگر میخواهید به آسانی کسب و کارتان را مدیریت کنید و به موجودی های خود دسترسی داشته باشید و از ریز هزینه های خود مطلع باشید، میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید که ویدیوهای آموزشی رایگان را در اختیار شما قرار می دهد.

نرم افزار حسابداری رایگان فروشگاهی کسبه:

اگر به دنبال حسابرسی در مراکز عمده فروشی و خرده فروشی هستید ما به شما این نرم افزار را معرفی می کنیم. این نرم افزار گزارش TTMS و صورت سود و زیان سالانه را در اختیار شما قرار می دهد که مورد تایید اداره ی امور مالیاتی می باشد و قابلیت این را دارد به عنوان صندوق مکانیزه ی فروش مورد استفاده قرار بگیرد.

نرم افزار حسابداری رایگان هلو:

نرم افزار های مالی وحسابداری هلو نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها،شرکت ها و تولیدی ها دارند. این نرم افزار های حسابداری شامل امکانات بی شماری از جمله صدور انواع فاکتور،اعلام سررسید چک ها به صورت اتوماتیک ،امکان دریافت گزارش های متنوع و …هستند که این نرم افزار را به پرکاربرترین نرم افزار مالی و حسابداری تبدیل کرده است.این نرم افزار در نسخه های تک کاربره و شبکه ارائه می شود.

نرم افزار حسابداری رایگان ابرستان:

این نرم افزار برای شرکت های کوچک و متوسط طراحی شده است،که به صورت آنلاین می باشد.در واقع در این فناوری نسازی به دانلود و نصب نرم افزار نیست و مشتری میتواند با وارد شدن به نرم افزار ابرستان از امکانات آن استفاده کند.این نرم افزار امکاناتی چون خرید و فروش،انبارداری و خزانه داری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

نرم افزار رایگان حسابداری رایگان:

با دانلود و نصب این نرم افزار نیازی به تخصص و دانش حسابداری نیست.کاربر به راحتی می تواند امور مالی خود را مدیریت کند.این نرم افزار با داشتن قابلیت خواندن بارکد می تواند فاکتور خرید،فاکتور فروش را ثبت و ذخیره کند و بر روی کاغذهای معمولی یا کاغذ های حرارتی فیش پرینتر چاپ کند. مدیران میتوانند موارد مورد نیاز خود مانند گزارش موجودی کالاها،کاردکس کالاها،گزارش فاکتور های خرید وفروش،چک های دریافتی و…به صورت گزارش دریافت کنند.

نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس:

این نرم افزار دارای نسخه های فروشگاهی،بازرگانی و تولیدی می باشد.این نرم افزار دارای بخش های مختلفی مانند حسابداری،خرید و فروش،انبار،دریافت و پرداخت،بانک و چک،تولید و …می باشد. نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس با سهولت کاربری که دارد هر فردی با دارا بودن حداقل دانش کسب و کار می تواند از آن استفاده کند.

اگر شما به حسابداری علاقه مند هستید ومی خواهید اطلاعاتی در مورد حسابداری کسب کنید شما را به خواندن ادامه ی مطالب دعوت می کنم

حسابداری چیست؟

حسابداری به زبان ساده سیستمی است که در آن داده های خام مربوط به فعالیت واحد تجاری ،اداری و…جمع آوری شده و اندازه گیری می شود.سپس داده های جمع آوری شده پردازش می شود و به شکل نتیجه ی عملکرد واحد مورد نظر به افراد رده بالای آن واحد برای تصمیم گیری گزارش می شود.

حسابداری تنها حساب و کتاب و دخل و خرج نیست،بلکه با پردازش بر روی داده ها می توان چگونگی عملکرد دوره ای واحد تجاری را گزارش داد و همچنین هدف های کاری پیش رو را مشخص کرد.

انواع حسابداری:

  • حسابداری صنعتی
  • حسابداری مالی
  • حسابداری دولتی
  • حسابداری مدیریت
  • حسابرسی

چرا آموزش حسابداری برای کسب و کارها مهم است؟

یکی از مهمترین بخش های یک کسب و کار،حسابداری می باشد.در یک تعریف مختصر میتوان گفت با حسابداری اطلاعات مالی را پردازش می کنیم.در اینجا به ضرورت حسابداری پی میبریم که برای توسعه و پیشرفت کسب و کار هرچند نوپا نیاز است.

بنابراین کارفرما و مدیران کسب و کارها به دنبال حسابداری هستند که مهارت خاصی در انجام محاسبات داشته باشد که این امر ملزم به یک آموزش صحیح است تا درامرحسابداری سطح کیفی خوبی داشته باشد.

اگر قصد آموزش حسابداری از پایه را دارید ما به شما آموزشگاه آریا تهران معرفی میکنیم.

پیشنهاد مطالعه: دریافت مدرک icdl

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>