روش باز کردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال

بازگشایی گاوصندوق برای مالکان، زمانی که شما کلید گاوصندوق خود را گم کرده باشید و یا رمز و کد باز کردن درب گاوصندوق را فراموش کرده باشید، در این صورت شما به فردی متخصص در این زمینه نیاز دارید که برای باز کردن درب گاوصندوق به شما کمک کند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت سیف کاوه، یک تعمیرکار گاوصندوق می تواند انواع گاوصندوق های ایرانی و خارجی را برای شما بازگشایی نماید، گاوصندوق های از قبیل گاوصندوق کاوه، گاوصندوق گنجینه، گاوصندوق نیکا، و دیگر مدل های گاوصندوق همگی به دست متخصصین شرکت سیف کاوه بازگشایی می شوند.

بازگشایی گاوصندوق برای مالکان

پیشنهاد ویژه : در صورتی که برای بازگشایی درب گاوصندوق خود نیاز به مشاوره دارید با شماره ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ تماس بگیرید.

زمان بازگشایی گاوصندوق مسئله‌ای که بسیار حائز اهمیت است این است که، باید درب گاوصندوق به ‌گونه‌ای باز شود که هیچ گونه آسیبی به قفل گاوصندوق، و بدنه گاوصندوق وارد نشود.

بازگشایی گاوصندوق در چه زمانی انجام می شود ؟

باز کردن گاوصندوق معمولاً زمانی انجام می‌شود که یا کلید گاوصندوق گم شده و یا در قفل گیر کرده باشد، قفل گاوصندوق خراب شده باشد، یا اینکه شما رمز قفل گاوصندوق خود را فراموش کرده باشید، در این صورت است که می بایست با استفاده از ترفندهایی اقدام به بازگشایی درب گاوصندوق نمایید.

روش های مختلف بازگشایی گاوصندوق

روش های مختلفی برای بازگشایی درب گاوصندوق وجود دارد اما در صورتی که شما در منزل یا محل کار خود برای باز کردن درب گاوصندوق با مشکل مواجه شده اید بهترین کار ممکن این است که با فروشگاه های معتبر و شرکت سازنده گاوصندوق تماس بگیرید، به عنوان مثال فروشگاه سیف کاوه که فروشنده بسیاری از مدل های گاو صندوق در شهر تهران است، کارشناسان این مجموعه می توانند در زمینه بازگشایی درب گاوصندوق شما را راهنمایی کنند. ذکر این نکته ضروری است که سیف کاوه در اولین اقدام پس از احراز مالکیت منزل یا گاو صندوق وارد فاز باز کردن در آن می‌شود.

برای مطالعه » گاوصندوق چیست

و اکیدا توصیه می شود که برای باز کردن درب گاوصندوق صرفاً به فروشگاه ها و نمایندگی های اصلی گاوصندوق مراجعه کنید، چرا که اعتماد کردن به افراد ناشناس در این زمینه می‌تواند بسیار خطرناک باشد، و خدایی نکرده می‌تواند زمینه سرقت اموال و دارایی‌های شما که در گاوصندوق قرار گرفته است را فراهم کند.

اما مراجعه به نمایندگی های معتبر انواع گاوصندوق های ایرانی و خارجی مانند گاوصندوق کاوه، گاوصندوق نیکا، گاوصندوق گنجینه، گاوصندوق آیکو، گاوصندوق بامیل، گاوصندوق خرم، گاوصندوق گنج بان، گاوصندوق ایگل، گاوصندوق روستیک، گاوصندوق ایران کاوه، گاوصندوق سدید، و دیگر مدل های گاوصندوق مطمئن ترین راه برای حل این مشکل می باشد. کارشناسان این مجموعه با دریافت مدارک و مجوز گاو صندوق از مالک اقدام به بازگشایی گاوصندوق می کنند.

بازگشایی گاوصندوق کاوه 

از آنجا که فروشگاه سیف کاوه فروشنده گاوصندوق کاوه در شهر تهران است، بازگشایی درب گاوصندوق کاوه یکی از خدماتی است که متخصصین مجموعه سیف کاوه به مشتریان خود ارائه می دهد.

یعنی شما زمانی که از فروشگاه گاوصندوق کاوه محصولی را خریداری می کنید دو سال گارانتی معتبر به همراه پنج سال خدمات پس از فروش نیز به شما ارائه می شود، در صورتی که شما با مشکل باز کردن درب گاوصندوق کاوه مواجه هستید، با برقراری تماس با متخصصین سیف باکس کاوه این مشکل را به آنها واگذار نمایید.

پیشنهاد ویژه :  در صورتی که برای بازگشایی درب گاوصندوق کاوه نیاز به یک متخصص دارید با شماره ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ تماس بگیرید.

بازگشایی گاوصندوق چقدر زمان می برد 

نکته‌ای را که باید در نظر بگیرید این است که مدت زمان باز کردن درب گاوصندوق بستگی به نوع و جنس گاوصندوق و همچنین مدل  بستگی دارد، اما به طور میانگین معمولاً متخصصین شرکت سیف کاوه عملیات باز گشایی گاوصندوق را در مدت زمان بین ۱ الی ۵ ساعت بسته به مدل گاوصندوق انجام می دهند.

روش باز کردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال 

متخصصین شرکت سیف کاوه انواع مدلهای گاوصندوق رمزدار دیجیتال را باز خواهند کرد. در قسمت زیر نام آنها درج شده است را بازگشایی می کنند.

·         بازگشایی گاوصندوق کاوه

·         بازگشایی گاوصندوق گنجینه

·         بازگشایی گاوصندوق نیکا

·         بازگشایی گاوصندوق خرم

·         بازگشایی گاوصندوق دیاسیف

·         بازگشایی گاوصندوق ایکو

·         بازگشایی گاوصندوق سدید

·         بازگشایی گاوصندوق گنج بان

·         بازگشایی گاوصندوق بامیل

·         بازگشایی گاوصندوق سایروس

برای مشاهده سایر خدمات تعمیراتی ما وارد صفحه تعمیر گاوصندوق شوید.

باز کردن گاوصندوق قدیمی

برای باز کردن گاوصندوق قدیمی ابتدا اولین کاری که می بایست انجام دهید این است که مدل گاوصندوق مورد نظر را شناسایی کنید.

به عنوان مثال اینکه گاوصندوق شما از نوع ، کلیدی و یا مکانیکی است بسیار حائز اهمیت می باشد.

بعد از اینکه شما نوع گاوصندوق را شناسایی کردید در گام بعدی باید به سراغ تست کردن مراحل مختلف برای باز کردن درب گاوصندوق برویم  که بالاتر توضیح داده شد.

پیشنهاد ویژه : شرکت سیف کاوه علاوه بر تعمیر و بازگشایی درب انواع گاوصندوق خدماتی مثل  حمل گاوصندوق را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

سخن آخر

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، فروشگاه سیف باکس کاوه واقع در خیابان مولوی، باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه پلاک ۲۳ یکی از معتبر ترین فروشندگان گاوصندوق در تهران و پذیرای شما مشتریان عزیز در تمامی روزهای هفته می باشد.

شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه از محصولات مختلف این فروشگاه دیدن فرمایید.

www.safekaveh.com

۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶

۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

منبع :

www.isna.ir/news/1400022718996/بازگشایی-گاوصندوق

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>