مشاغل پولساز دنیا

مشاغل پولساز دنیا

بدون شک یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب شغل، درآمد آن است. شغل های پردرآمد جهان کارهایی هستند که با حوزه‌های سلامت، مهندسی، برنامه‌نویسی و کامپیوتر، حقوق و قضا و امور مالی مرتبط می‌باشند. وقتی که در حال برنامه‌ریزی برای آینده‌ی شغلی خود هستید، باید علاوه بر درآمد، به بازار کار آن شغل نیز توجه داشته باشید. گاهی اوقات، یک شغل درآمد بسیار خوب ولی بازار کار بسیار ضعیفی دارد و شانس اشتغال درآن بسیار پایین است.

شغل های پردرآمد دنیا

پردرآمدترین شغل های دنیا در سال 2021 به ترتیب عبارتند از:

  1. پزشکی
  2. داروسازی
  3. توسعه دهنده نرم افزار
  4. صنعت گردشگری
  5. خلبان
  6. مشاوران شرکت ها
  7. حوزه رباتیک
  8. مدیران فناوری اطلاعات
  9. متخصص اسکرام
  10. مهندس نفت
  11. مدیر تحلیل و برنامه ریزی مالی
  12. مدیران کارخانه
  13. مدیر فروش
  14. معمار سیستم
  15. پرستاری
  16. مهندسی نرم افزار
  17. فریلنسر
  18. ری اکت

اگر قصد انتخاب یک شغل پردرآمد در کشور های خارجی را دارید و میخواهید از طریق مهاجرت به درآمد بالایی برسید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت را مطالعه کنید.

ری اکت React.Js

جاوا اسکریپت (Java Script) یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است. React یک فریم ورک جاوا اسکریپتی متن باز، رایگان و انعطاف‌پذیر است که به منظور طراحی رابط کاربری مورد استفاده قرار می گیرد. فریم ورک یا چارچوب، مجموعه ای از کتابخانه ها و قواعد برنامه نویسی است که به برنامه نویسان کمک می کند نرم افزارهایی استاندارد، با حجم کد کمتر و امنیت بیشتر توسعه دهند. ری اکت (React.js) یک کتابخانه‌ی جاوا اسکریپت برای ایجاد رابط کاربری است و عمدتا توسط توسعه دهندگان نرم افزار نهایی مورد استفاده قرار می گیرد.

ری اکت به توسعه دهندگان، قالب ها و منابعی را ارائه می کند که کدهای از پیش نوشته شده دارند و حاوی عملیات، فعالیت ها، دسته ها و ساختارهای داده است و توسعه دهندگان مجبور نیستند برای ایجاد رابط کاربری، از طراحی شروع کنند. تعداد زیادی از کسب و کارها، مانند Airbnb، American Express و Yahoo به ری اکت متکی هستند؛ پس این حوزه برای ورود بسیار گسترده است. برای کسب موفقیت به عنوان فریلنسر React، باید درحوزه ی توسعه ی نرم افزار، جاوا اسکریپت، HTML5 و CSS تخصص داشته باشید.

مهندسی نرم افزار

یکی از بهترین شغل های جهان از نظر درآمدزایی است. مهندسی نرم افزار و البته مدیریت برنامه های نرم افزاری جزو فرآیندهای مهندسی محصولات نرم افزار است. مهندس نرم‌افزار، در واقع یک برنامه‌نویس کامپیوتر است. بطور معمول مهندسی نرم‌افزار سطوح مختلفی از مبتدی تا ارشد دارد. کار اصلی مهندس نرم افزار کدنویسی هست. کدنویسی شاید بشه گفت در اصل فضایی شبیه به ریاضیات دارد.

کدنویسی در عمل نوشتن یه سری کد هست ولی در ذهن مهندس نرم افزار یک سلسله نمودارها و روابط و تحلیل ها هست که در نهایت منجر به تولید یک نرم افزار می شود. عموما کسانی که به ریاضیات علاقمند هستن بیشتر میتوانند در زمینه کد نویسی موفق باشند.

نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که زبان های برنامه نویسی هر چه پیشرفته تر میشوند میشود گفت عملیات بزرگ تر و پیچیده تری رو ساده تر انجام می دهند. یعنی درسته برنامه نویسی بر مبنا و منطق ریاضیات هست ولی واقعا نمیشود گفت هر کسی ریاضیاتش قوی است برنامه نویس بهتری هم هست. جالب است بدانید بیل گیتس ، مالک شرکت مایکروسافت هم برنامه نویس بوده و بعد از تلاس ها و برنامه های بسیار توانسته به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل شود. پیشنهاد می کنم اگر در رابطه با او زیاد نمی دانید، مقاله راز موفقیت بیل گیتس را هم مطالعه کنید.

هوش مصنوعی

متخصص هوش مصنوعی و الگوریتم های عصبی در پروژه های کوچک تا بزرگ نقش دارد. این شغل در ایران کمی مبهم بوده و امید است که در سال های آینده به این فناوری نوین توجه ویژه ای شود. این شغل در حال پیشرفت در ایران است و شما میتوانید با یادگیری این مهارت در آینده به یکی از ثرونتمند ترین ها تبدیل شوید. عرصه برای رشد این شغل در ایران و کشور های خارجی به خصوص آلمان بسیار گسترده است و میتوان با تقویت مهارت های خود در این حوزه پیشرفت زیادی داشت.

اگر قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارید و نمیدانید چه مشاغلی در این کشور پر تقاضا است و میتوانید با درآمد بالا در این مشاغل فعالیت کنید حتما مقاله مشاغل مورد نیاز آلمان را مطالعه کنید.

مدیر تحلیل و برنامه ریزی مالی

با درآمد بیش از 100 هزار دلار در سال یکی از پردرآمدترین مشاغل جهان است. افرادی که در این موقعیت شغلی قرار دارند، تصمیم گیری های استراتژیک را در نظر می گیرند، روند اقتصادی و تجاری را بررسی می‌کنند، عملکرد شرکت را ارزیابی کرده و تلاش می کنند موانع و مشکلات بالقوه را پیش بینی کنند.

وظیفه این مدیران مقایسه نتایج مالی واقعی با نتایج برنامه‌ریزی یا پیش‌بینی شده، پیشنهاد حرکت‌هایی که در آینده باید انجام شود، و تحلیل جریان سوددهی تمام برنامه‌ها و پروژه‌های جدیدی است که توسط شرکت در حال انجام است. این مدیران مطالعات، گزارش‌ها و میزان سود و زیان ماهانه مطابق با پیش‌بینی‌ها را مدیریت می‌کنند. علاوه بر این، مدیریت طرح‌های مالی و گزارش واحدهای کسب‌وکار از دیگر مسئولیت‌های آن‌ها به‌شمار می‌رود.

مهندس سخت‌افزار کامپیوتر

بیشترین درآمد ممکن: ۱۲۸۰۰۰ دلار

مهندسان سخت‌افزار کامپیوتر مسئول ساخت، آزمایش و تجزیه‌وتحلیل سیستم‌های فیزیکی کامپیوتر هستند. عیب‌یابی و توسعه مدارها و مجموعه‌های الکترونیکی نیز از مسئولیت‌های آنهاست.

این شغل نسبتا رقابتی است. بنابراین اگر به آن علاقه دارید، باید بتوانید انتظارات خاصی را برآورده کنید. موقعیت‌های شغلی معمولی به مدرک کارشناسی معتبر در رشته علوم کامپیوتر یا مهندسی برق نیاز دارند، در حالی که ممکن است شرکت‌های بزرگ‌تر مدرک کارشناسی ارشد نیز بخواهند.

علوم کامپیوتر از رشته هایی است که به راحتی میتوانید در کشور های خارجی به ویژه کشور کانادا به راحتی مشغول به کار شوید و از این راه کسب درآمد داشته باشید. اگر میخواهید به کشور کانادا مهاجرت کنید حتما با مطالعه بهترین رشته های تحصیلی در کانادا اگاهانه بهترین رشته پردرآمد در این کشور را انتخاب کرده و در آن تحصیل کنید.

داروساز

بیشترین درآمد ممکن: ۱۳۵۰۰۰ دلار

شغل داروسازی در حوزه سلامت بسیار مهم است و به همین خاطر در فهرست بهترین شغل های دنیا جایگاهی ویژه دارد. برای اینکه داروساز شوید، باید قبل از شروع دوره آموزشی لازم برای دریافت مجوز، مدرک دکتری بگیرید.

جراح زیبایی

یکی از مواردی که امروزه از تقاضای بسیار بالایی برخوردار بوده، جراحی هایی است که مربوط به زیبایی می باشد. زیرا زیبا دیده شدن، چیزی است که هر شخصی خواستار آن می باشد. به همین علت اگر شما در حیطه جراحی زیبایی فعالیت می کنید و در کار خود نیز تخصص کامل دارید، بدون شک می توانید درآمد بسیار خوبی از آن کسب کنید.

البته شاید گفتن این نکته برای شما جالب باشد که ایران برترین جراحان زیبایی را دارد. به همین علت افرادی که در سایر کشورها اقامت دارند، به ایران برای انجام تغییرات فیزیکی در صورتشان مراجه می کنند.

 آشپز شخصی

آیا مهارت آشپزی خاصی دارید و به دنبال راهی هستید تا این مهارت و علاقه‌تان به آشپزی را به یک کسب و کار تبدیل کنید؟

اگر این‌چنین است، شما باید این مسیر ار انتخاب کنید و به یک آشپز شخصی تبدیل شوید.

این شغل یعنی این‌که وعده‌های غذایی هفتگی/ روزانه‌ای را با رعایت ارزش‌های غذایی طیف گسترده‌ای از خوراکی‌ها به مشتری‌تان ارائه کنید.

در مورد هزینه‌ی استارت‌آپ باید گفت که هزینه‌ها صرفا شامل هزینه‌ی ایاب و ذهاب بین محل کار، منزل، سوپرمارکت و تره‌بار است.

دیگر مخارج توسط مشتری‌تان پرداخت می‌شوند.

اگر در زمینه آشپزی تخصص دارید و میخواهید به کشوری مهاجرت کنید که تقاضا برای این شغل زیاد باشد و بتوانید کسب درامد بالایی داشته باشید میتوانید به مقاله بهترین کشور برای مهاجرت آشپز مراجعه کنید و آگاهانه برای مهاجرت اقدام کنید.

دندان پزشکی

حتما تا به حال لطیفه هایی در رابطه با دندان پزشکی شنیده اید و بحث 32 دندان در آن مشهود است ولی گاهی اوقات دنیای جوک ها و لطیفه ها تبدیل به واقعیت می شوند. دندان یکی از مواردی است که در زیبایی نقش بسیاری را دارد. به همین علت است که افراد به فکر بازسازی آن هستند، باید مبالغ بالایی را برای آن بپردازند.

از این رو دندان پزشکی تبدیل تبدیل به یکی از مشاغل پردرآمد شده است و اگر در این زمینه به خوبی عمل کنید، بیماران شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

پرستاری

پرستاری یکی از مشاغل برتری بوده است که درآمد آن در کشورهای خارجی بیشتر از درآمد پزشکان بوده است. زیرا آن ها برای اینکه بتوانند به فعالیت خود بپردازند، مستلزم داشتن دانش علمی در اکثریت زمینه های پزشکی است.

همچنین به دلیل اینکه افراد بسیاری وجود دارند که نیاز به مراقبت های درمانی دارند، پرستاران نقش مهمی را ایفا می کنند. از این رو آن را بین شغل های برتر جهان قرار می دهندد.

پزشکان متخصص

همانقدر که بتوانید بیشتر تلاش کنید، به همان اندازه نیز مزد زحمات خود را دریافت خواهید کرد. پزشکان برای اینکه بتوانند تخصص خود را دریافت کنند، نیازمند گذراندن دوره های تحصیلی خاصی هستند. به همین علت درآمد آنان نیز به طبع بالاتر خواهد بود. از این رو کارشناسان شغل پزشکی و جراحی را در بین 10 شغل برتر قرار داده اند.

کسب درآمد دلاری با یوتیوب

برای کسب درآمد دلاری، لازم نیست که یک ستاره باشید!

ولی با استفاده از دوربین یک گوشی هوشمند و یک موضوع خوب، می‌توانید از طریق یوتیوب خودتان کسب و کاری راه‌بیندازید.

شما یک‌شبه میلیونر نخواهید شد!

ولی با مخاطب‌یابی قطعا می‌توانید مبلغ قابل قبولی به واسطه‌ی شهرت تازه به‌دست‌آمده‌‌تان به دست آورید.

اگر ویدیوهای جذابی درست کنید و وایرال شود درآمد دلاری خوبی از یوتیوب خواهید داشت.

مشاور سئو کسب‌ و کار

با افزایش تب اینترنت، نیاز به یک مشاور سئو افزایش یافته است.

هر صاحب وب‌سایتی برای بهینه‌سازی وب‌سایت خود در موتور جستجو به دنبال یک مشاور سئوی خوب است.

این مهارت در حال حاضر یکی از پولسازترین مهارت های دنیای امروز است.

همین الان که شما همین مقاله را از طریق گوگل پیدا کردید و با سایت بهترین ایده آشنا شدید.

درآمد تیم ما فقط از این مهارت حداقل ماهی ۳۰۰ میلیون تومان است.

این مهارت هم برای سایت خودمان پولساز هست هم از پروژه های سئو که انجام می‌دهیم.

اگر تصمیم داشتید این مهارت را کسب کنید ما یک دوره آموزشی داریم.

مهارت‌های این دوره را در کمتر از یک هفته یاد بگیرید و وارد دنیای کسب درآمد اینترنتی شوید.

نگهداری از کودکان

بسیاری از آدم‌ها چندشغلی هستند یا هر دو والدین کار می‌کنند.

این امر حقیقت زندگی امروز در جهان است.

حتی  اگر بحث کار کردن والدین هم درمیان نباشد، باز هم ممکن است والدین بخواهند یک‌شب را دونفری به رستوران یا گردش بروند.

دراین‌جاست که پرستار کودک وارد صحنه می‌شود.

شما می توانید گواهی عدم سوء پیشینه هم بگیرید و قابل اعتماد بودن‌تان را به آن‌ها اثبات کنید و تصمیم‌گیری را به والدین بسپارید.

مربی شخصی

با چند گواهی‌نامه و کمی زمان، می‌توانید علاقه‌تان به خوش‌تیپ بودن را به زندگی روزانه‌تان گره بزنید.

به دیگران در رسیدن به اهداف فیزیکی‌شان کمک کنید و چند فن مناسب به آن‌ها بیاموزید که باعث آسیب زدن به خودشان نشوند.

وقتی به دیگران کمک کنید از این کار احساس رضایت خواهید داشت.

 این هم یک ایده پولساز برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم در ایران است.

 این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.

مشاوره برندینگ

مشاوره برندینگ یکی از شغل های سودآوری است که امروزه در ایران نیز بسیار رایج شده است.

کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند در واقع برای کسب‌ و‌ کار شما شخصیت برند طراحی می کنند و از این طریق مشتریان شما را ترغیب می‌کنند.

کسب‌و‌کارتان را، به آن نام و شهرتی که شما می‌خواهید بشناسند.

در این حرفه کسی که مشاور برندینگ است، برنامه‌هایی برای افزایش فروش شما طراحی میکند.

این شغل از این رو پر اهمیت و بسیار پولساز است که می تواند یک محصول ساده و بی نام و نشان را به یک برند پر آوازه و محبوب تبدیل کند.بدون شک خود شما بخصوص در هنگام خرید محصول به برند آن ها توجه می کنید.

این توجه عموم مردم به موضوع برند اهمیت موضوع برند سازی و مشاور برندینگ را نیز بسیار بالا میبرد.

به طوری که اگر یم مشاوره برندینگ حرفه ای و مشهور شوید تنها با ساعات کمی مشاوره دادن درآمدی خواهید داشت که ممکن است حتی یک پزشک جراح نداشته باشد.چرا که همه کسب و کارها چه بزرگ و چه کوچک برای رشد فروش سازمان خود و مطرح نمودن نام تجاری خود به سراغ شما می آیند.

پس اگر در این زمینه دانش و مهارت کافی دارید همین الان شروع کنید!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>