آشنایی با انواع عکاسی صنعتی و هزینه آن

آشنایی با انواع عکاسی صنعتی و هزینه آن

یکی از راه های مهم و تاثیرگذار برای نشان دادن کالا، معرفی کسب و کار و همچنین برند، عکس و تصاویر می باشد. در دنیای امروز که رقابت شدیدی بین دیده شدن و جذب مخاطبین است، هنر و حرفه ای مهم و منحصر به فرد به نام عکاسی صنعتی توانسته این امر را به خوبی عهده دار گردد.

به طور کلی می توان بیان داشت که عکاسی صنعتی (Commercial Photography) می تواند ارتباط مهمی را بین مخاطب (مشتری) و کارفرما ایجاد نماید. عکاسی صنعتی روش بسیار مناسب جهت تبلیغ یک محیط و محصول می باشد. تصاویر گرفته شده با استفاده از این روش علاوه در فضای اینترنت می توانند در بروشور، بیلبوردهای تبلیغاتی، تراکت ها و مجلات مورد استفاده قرار گیرند. این شاخه مهم از عکاسی دارای انواع متعددی می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

آشنایی با انواع عکاسی صنعتی و هزینه آن
آشنایی با انواع عکاسی صنعتی و هزینه آن

اگر شما در صدد آن هستید که برند و محصولات خود را با تصاویری شگفت انگیز و خیره کننده به مخاطبین در فضای مجازی و غیر مجازی معرفی نمایید، می توانید از استودیو عکاسی لحظه نگاری در این زمینه راهنمایی و مشاوره های ارزنده ای را دریافت نمایید. تیم حرفه ای ما از افرادی توانمند و خلاق تشکیل شده است که جهت انجام انواع مختلف عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، تیزر تبلیغاتی و صنعتی و … در خدمت شما عزیزان می باشد.

انواع عکاسی صنعتی

عکس ها به دلیل اینکه به صورت بصری می باشند و دارای جزئیات و زوایای مختلفی هستند، به خوبی می توانند در ذهن مخاطب و بیننده ماندگار شوند. پس در عصر حاضر که فضای وب بسیار گسترده شده است برای نشان دادن هر چه بهتر تصاویر محصولات و محیط های کاری مختلف، باید از انواع عکاسی صنعتی بسته به نوع کسب و کار بهره برد.

انواع عکاسی صنعتی
انواع عکاسی صنعتی

از انواع مختلف عکاسی صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

عکاسی کارخانه و فضاهای صنعتی

صاحبان کسب و کارهای صنعتی مانند کارخانجات جهت اینکه بتوانند توان و بزرگی مجموعه خود را به خوبی نمایش دهند، نیاز به عکاسی از محیط داخلی، خط تولید و حتی محیط خارجی و کارکنان کارخانه دارند.

عکاسی صنعتی هوایی

تصاویری که از نمای بالا و زوایای مناسبی گرفته شوند، تاثیر بسیار زیادی در دید مخاطب دارند. عکاسی صنعتی هوایی بسته به نوع عکاسی توسط هواپیما، بالن، هلیکوپتر، پهباد و کوادکوپتر و از ارتفاع های مختلف انجام می گیرد. تصاویر هوایی اغلب برای نشان دادن محیط های بزرگ و صنعتی کاربرد دارد.

عکاسی معماری

در این نوع عکاسی، نمای داخلی و خارجی ساختمان های قدیمی و مدرن و همچنین پروژه های ساختمانی در حال ساخت نمایش داده می شود. این نوع تصاویر برای شرکت های معماری و ساخت و ساز و همچنین مشاوران املاک قابل استفاده می باشند.

عکاسی محصول

عکاسی محصول از کاربردی ترین شاخه های عکاسی صنعتی می باشد که مواردی همچون رنگ، متریال و جزئیات محصول را به شیوه ای ساده ولی جذاب نشان می دهد. این روش یکی از شیوه های جذب اعتماد مشتری است.

عکاسی غذا، کافه و رستوران

دیدن تصاویر از کافه، رستوران و غذاها همیشه برای بینندگان دارای جذابیت خاصی است. با انتشار تصاویر از این موارد می توان باعث شد که مخاطب با شناخت بیشتری غذای خود را سفارش دهد و یا با فضای رستوران و کافه هر چه بهتر آشنا شود.

هزینه عکاسی صنعتی
هزینه عکاسی صنعتی

هزینه عکاسی صنعتی

هزینه و قیمت عکاسی صنعتی بسته به فاکتورهای مختلفی متغیر است که از نمونه های می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • محل و نوع عکس برداری و تجهیزات استفاده شده
  • میزان تجربه و تخصص عکاس
  • تعداد عکس های گرفته شده
  • هزینه سی دی زدن و چاپ عکس ها
  • هزینه ویرایش عکس
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>