آموزش صافکاری بدون رنگ با میله

آموزش صافکاری بدون رنگ با میله

اگر به دنبال بهترین مرکز آموزش صافکاری پی دی ار در تهران هستید، حتما در ادامه با ما همراه باشید.

برای آن که بتوانید به یک صافکار حرفه ای تبدیل شوید نیاز است تحت آموزش تخصصی صافکاری قرار گیرید تا بتوانید با دریافت مدرک معتبر به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید. اگر میخواهید در دوره کاربردی و پولساز صافکاری pdr شرکت کنید و از مفید بودن و مناسب بازار کار بودن دوره اطمینان داشته باشید می توانید مرکز آموزش صافکاری پی دی ار اتوصافکار که بهترین مرکز آموزش صافکاری تهران شناخته شده است را انتخاب نمایید.

برای شرکت در دوره های معتبر آموزش صفر تا صد صافکاری با امکان دریافت مدرک بین المللی صافکاری فنی حرفه ای و ورود سریع به بازار کار و کسب درآمد می توانید به صفحه آموزش صافکاری مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

صافکار کیست؟

پر واضح است که وقتی از صافکار صحبت میکنیم منظورمان فردیست که دارای مهارت های اختصاصی مربوط به علم صافکاری است. صافکار می تواند تو رفتگی ها و برآمدگی های اتومبیل تصادف کرده و ضربه دیده را ترمیم کند و می تواند تصمیم بگیرد که چگونه صافکاری را برای ترمیم و نوسازی اتومبیل استفاده کند.

اگر شدت ضربات بسیار مهیب باشد باید اتومبیل نقاشی شده و صافکاری با رنگ انجام شود و اگر ضربات جزئی باشند با صافکاری مدرن و بدون رنگ می توان کار صافکاری را انجام داد.

ویژگی های صافکار مجرب

  • ظریف است، او به مانند پزشک جراح زیبایی عمل می کند و ظرافت و تمیزی کار او اعتبار اوست و هرچه ظرافت و پاکیزگی کارش مبرهن تر باشد مشتری های بیشتری نیز خواهد داشت.
  • او وظیفه شناس است. او می داند فردی که اتومبیلش  را به او سپرده است در سریع ترین مدت زمان ممکن اتومبیلش را می خواهد، در این صورت تعلل نمیکند و کار هایی که مسئول انجام آن ها است را به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان تمام می کند.
  • اخلاق کاری دارد. یک صافکار مجرب می داند مشتری ای که به او رجوع کرده است به تازگی سر از یک تصادف بیرون آورده و غم و اندوه و شوک حاصل از تصادف هنوز در وجودش قرار دارد. او به نوعی یک مال باخته به حساب می آید پس با اخلاق صبورانه باید از او استقبال کند و در مورد راه افتادن کار و تعمیر اتومبیلش با او به آرامش برخورد کند.
  • مهارت جسمانی یکی از ویژگی هایی است که بهتر است یک صافکار از آن برخوردار باشد چراکه با ابزار نسبتا سنگینی کار می کند و نیاز است که بنیه و توان خوبی برای ساعت ها سر و کله زدن با اتومبیل های قر شده و خراب داشته باشد.
  • محیطی که یک صافکار نصف بیشتر وقتش را در آن سپری میکند بدون شک پر از صداهای ناخوشایند و صداهای بلند حاصل از دستگاه های تعمیر هستند. او باید بتواند با شکیبایی و صبر با این معضلات کنار بیاید.
  • یک صافکار مجرب عمل گرا است. اگر پروژه ای به شما محول شد که نیاز به کمک همکار یا استادتان داشتید، حتما این کار را انجام دهید و در این راستا تجربه و دانش خود را افزایش می دهید.

صافکاری PDR چیست

کلمه PDR برگرفته شده از Paintless Dent Repair و به معنای ترمیم بدون رنگ می‌باشد. صافکاری پی دی آر روشی نوین برای بازیابی سطح آسیب دیده بدون رنگ به حالت اولیه خود، با کمترین هزینه و در کمترین زمان می‌باشد. خودروی شما ممکن در اثر تصادف یا سایر عوامل همچون بارش تگرگ و … آسیب ببیند. در این مواقع اگر رنگ ماشین آسیب ندیده و از بین نرفته باشد، اولین راهکار برای اصلاح فرورفتگی و برجستگی‌های ایجاد شده بر روی بدنه، مراجعه به صافکاری می‌باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، پدیده صافکاری مدرن پی دی آر (PDR) وارد این عرصه شده است.

تفاوت صافکاری با رنگ و صافکاری PDR چیست؟

صافکاری با رنگ زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که در هنگام تصادف ، خودرو ریزش رنگ پیدا کند اما صافکاری بدون رنگ برای زمانی می باشد که ریزش رنگ اتفاق نیافتاده باشد و فقط تو رفتگی ایجاد شده باشد. موارد استفاده صافکاری PDR شامل موارد زیر می باشد:

  • از بین بردن تورفتگی های ناشی از برخورد تگرگ یا اجسام دیگر
  • از بین بردن تورفتگی های تصادف و بدون ریزش رنگ
  • کاهش استفاده از بتونه کاری

چرا صافکاری بدون رنگ مهم است؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا این روش پی دی آر مهم است؟ همانطور که می‌دانید در قیمت گذاری ماشین، میزان آسیب وارده بر آن اهمیت به سزایی دارد. خودوری تصادفی که رنگ شده باشد، به راحتی توسط کارشناسان قابل تشخیص است. اما خودروی تصادفی با روش PDR همچون روز اول خود می‌شود و دیگر تصادفی به حساب نمی‌آید. به همین دلیل است که این رشته علاقمندان زیادی را هر روزه به خود جذب می‌نماید.

پیشنهاد بررسی : صافکاری بدون رنگ در منزل

آیا هر تکسینی قابلیت انجام صافکاری پی دی آر دارد؟

امروزه صدها تکنسین صافکاری بدون رنگ در سطح شهر دیده می‌شود. اما آیا واقعا هر تکنسینی قابلیت انجام این کار را دارد؟ پاسخ کاملا مشخص است؛ هر کاری نیاز به مهارت و تجهیزات خاص خود دارد. و برای موفق شدن در این زمینه، پیشنهاد ما گذراندن دوره آموزش صافکاری پی دی آر در مراکز معتبر است!

چگونه تکنسین حرفه‌ای صافکاری Paintless Dent Repair شویم؟

حتما برایتان سوال پیش می‌آید که برای گذراندن این دوره پس به کجا مراجعه نماییم؟ چگونه حرفه‌ای شویم؟ چگونه به خوبی بتوانیم آسیب‌های وارده به خودرو را بدون رنگ اصلاح کنیم؟ شرکت آریا تهران پخش به صورت تخصصی دوره‌های آموزش صافکاری PDR را برگزار می‌کند و شما را تا حرفه‌ای شدن همراهی می‌نماید.

مرکز اموزش صافکاری پی دی ار

راه های مختلفی برای یادگیری صافکاری وجود دارد که افراد می توانند یا با حضور در کلاس آموزش صافکاری و یا از طریق فیلم آموزش صافکاری و جزوات و کتاب آموزش صافکاری مهارت لازم را کسب نمایند. البته روش های مختلف آموزش به افراد نیز بستگی دارد و فرد باید مناسب ترین روش را با توجه به ویژگی های شخصی خود انتخاب نماید.

یکی از مطمئن ترین روش های یادگیری صافکاری شرکت در دوره آموزش کامل صافکاری در معتبرترین مرکز آموزش صافکاری پی دی ار می باشد. زمانی که شما در کلاس آموزش صفر تا صد صافکاری شرکت می کنید بدون آن که پیش زمینه و دانش فنی قبلی داشته باشید می توانید هر آنچه برای ورود به بازار کار در صنعت صافکاری نیاز است را یاد بگیرید.

در صورتی که معتبرترین مرکز آموزش صافکاری پی دی ار را برای آموزش انتخاب کرده باشید می توانید با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی به سرعت جذب بازار کار شده و از مهارت های آموخته شده خود کسب درآمد داشته باشید.

در مرکز آموزش صافکاری پی دی ار بهترین و مجرب ترین اساتید حضور دارند و شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که با شرکت در کلاس صافکاری می توانید از تخصص این اساتید نهایت بهره را ببرید.

از دیگر ویژگی هایی که می توانید بهترین مرکز آموزش صافکاری پی دی ار در تهران و یا سایر شهر ها را تشخیص دهید میزان رضایت کارآموزان آن مرکز آموزش می باشد. هر چه کارآموزان رضایت بیشتری داشته باشند شما می توانید اطمینان بیشتری داشته باشید که این دوره برگزار شده کارآمد و پولساز است و میتوان با استفاده از مهارت های آموخته شده کسب درآمد داشت.

اگر میخواهید صافکاری پی دی ار را در بهترین مرکز آموزش صافکاری pdr تهران با امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای صافکاری سپری کنید می توانید به صفحه آموزش صافکاری PDR مراجعه نمایید.

پیش نیاز ورود به شغل صافکاری خودرو

برای تمامی نوجوانان بالای 15 سال و جوانانی که مدرک دانشگاهی ندارند خبر خوشی داریم و آن هم این است که بدون داشتن اندک ترین اطلاعات در مورد صافکاری بدون رنگ و بدون داشتن مدرک های پیش نیاز و مدرک های دانشگاهی شما می توانید از اعضای این دوره باشید و مهارت لازم را فرا بگیرید.

همچنین احتیاجی نیست که مدرک فنی و حرفه ای داشته باشید. در این دوره همه چیز بر اساس مطالب داخل دوره سنجش می شود و مدرکی که به شما داده میشود.

شود نیز براساس آن چه در این دوره ی عملی فرا گرفته اید میباشد.

خودتان را کار آموزی تصور کنید که پس از اتمام این دوره می تواند جواب سوالات زیادی را در مورد حوزه ی صافکاری بدهد.

صافکاری چیست؟ صافکار کیست؟ ابزار صافکاری چه چیزهای هستند؟ صافکاری بدون رنگ با صافکاری با رنگ چه تفاوتی دارد؟ از کجا تشخیص بدهیم که چه اتومبیلی نیاز به چه نوع صافکاری دارد؟ برای انواع صافکاری ها باید چه مقدار زمان در طول روز صرف  شود؟

آموزش صافکاری حرفه ای

امروزه صافکاری به روش های مختلفی انجام می شود و یک صافکار باید از همان ابتدا با تشخیص میزان آسیب نوع روش صافکاری بی رنگ یا با رنگ خود را به درستی انتخاب نماید. امروزه از انواع ابزار و دستگاه های جدید صافکاری برای رفع ایرادات بدنه خودرو استفاده می شود.

در آموزش صافکاری حرفه ای طرز استفاده از انواع ابزارآلات صافکاری و روش های مختلف صافکاری آموزش داده می شود و فرد در انتهای دوره آموزشی می تواند با انتخاب بهترین ابزار و روش های صافکاری فرورفتگی ها و قرشدگی های بدنه خودروها را ترمیم نماید.

آموزش صافکاری حرفه ای در آموزشگاه اتوصافکار با تدریس برترین اساتید برگزار می شود و کاراموزان میتوانند تمامی نکات تدریس شده را به صورت عملی در کلاس تمرین نمایند.

تمرین عملی در کلاس صافکاری حرفه ای این امکان را به کاراموزان می دهد که ایرادات کار خود را متوجه شده و برای تسلط به نکات تدریس شده بیشتر تمرین کنند.

این کلاس در آموزشگاه اتوصافکار با تدریس سرفصل های استاندارد سازمان فنی  و حرفه ای کشور است و تمرکز اساتید علاوه بر تدریس این مباحث، تدریس نکات بازار کاری می باشد. به این ترتیب شما با شرکت در دوره صافکاری حرفه ای می توانید این اطمینان را داشته باشید که هر آنچه نیاز بازار کار است را یاد میگیرید و می توانید از آموخته های خود کسب درآمد داشته باشید.

زمانی که شما به یک صافکار حرفه ای تبدیل شدید می توانید برای معرفی کسب و کار خود در سایت اتوصافکار در سراسر ایران به صفحه صافکاری بدون رنگ مراجعه کنید و اطلاعات مرکز صافکاری، نقاشی و یا تعمیرات خودرو خود را ثبت کنید.

همچنین با مراجعه به صفحه بالا می توانید لیستی از مراکز معتبر صافکاری، نقاشی و تعمیرات خودرو را در سراسر ایران پیدا کنید و برای دریافت خدمات معتبر خودرو به آن مراکز مراجعه نمایید.

دوره صافکاری مدرن

امروزه از روش ها و تکنیک های مدرن صافکاری برای رفع فرورفتگی ها و ایرادات بدنه خودرو استفاده می شود. صافکاری مدرن یکی از دوره هایی است که در آموزشگاه های صافکاری برگزار می شود و در آن دوره انواع روش ها و کار با انواع دستگاه های جدید صافکاری آموزش داده می شود.

اگر میخواهید در آموزش صافکاری ماشین در خانه روش های مدرن را یاد بگیرید و با انواع لوازم جدید صافکاری آشنا شده و از آن ها برای رفع ایرادات بدنه خودرو استفاده نمایید نیاز است در دوره جامع آموزش صافکاری شرکت نمایید.

یکی از مزایایی که دوره صافکاری مدرن دارد این است که شما می توانید با انواع ابزارآلات و دستگاه های جدید صافکاری که هر کدام برای رفع ایرادات خاصی از بدنه خودرو به کار میروند آشنا شوید. امروزه از انواع روش های صافکاری با چسب حرارتی، صافکاری با دستگاه هاتباکس، صافکاری با دستگاه مکش، صافکاری با دستگاه لیزری و ده ها روش دیگر استفاده می شود که اگر بخواهید به روش مدرن فرورفتگی ها را ترمیم نمایید نیاز است به صورت جامع صافکاری خودرو را یاد بگیرید.

ویژگی دوره صافکاری pdr

برای آن که شما بتوانید در بهترین دوره صافکاری PDR شرکت کنید و این اطمینان را داشته باشید که این دوره مناسب شماست باید ویژگی هایی را بررسی نمایید. از ویژگی های یک دوره معتبر صافکاری PDR میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اعطا مدرک معتبر فنی حرفه ای بین المللی صافکاری به شرکت کنندگان در دوره صافکاری PDR.
  • برگزاری کلاس ها در روز ها و ساعات متنوع و امکان بهره مندی همه افراد از نکات آموزشی در سراسر کشور با شرایط مختلف.
  • بهره مندی از حضور برترین اساتید صافکاری کشور.
  • تدریس سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای کشور
  • تدریس نکات بازار کاری
  • ارائه فیلم آموزش و جزوه آموزش صافکاری
  • امکان تمرین عملی کارآموزان در دوره آموزشی
  • تدریس نکات به صورت تئوری و عملی
  • مناسب بودن هزینه آموزش صافکاری
  • امکان کارآموزی و کسب مهارت های بیشتر در زیرمجموعه های اتوصافکار

به این ترتیب در صورتی که شما بتوانید در دوره آموزش صافکاری پی دی ار با این ویژگی ها شرکت کنید می توانید این اطمینان را داشته باشید که دوره مناسب شماست و به سرعت می توانید به اهداف خود دست یابید و وارد بازار کار شوید و یا با استفاده از مهارت های کسب شده خود می توانید برای مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید.

چگونگی برگزاری دوره‌های آموزش صافکاری خودرو به روش PDR

دوره‌های آموزشی صافکاری بدون رنگ آریا تهران پخش به مدت 7 روز در تهران به صورت حضوری و 3 نفره برگزار می‌شود. امکان اسکان برای عزیزان ساکن سایر شهرها در نظر گرفته شده است. محتوای آموزشی این دوره به چندین بخش تقسیم می‌شود.

ارزیابی خسارت وارده

در این قسمت شما با ارزیابی خسارت وارد شده آشنا می‌شوید. کدام بخش خودرو آسب دیده است؟ چگونه در یک نگاه میزان آسیب وارده را تشخیص دهیم؟ میزان فرورفتگی چقدر است؟ آیا این خسارت قابل جبران با PDR هست یا خیر؟

آشنایی با تجهیزات PDR

آریا تهران پخش امکان این را دارد تا شما را با انواع این تجهیزات همچون میله صافکاری PDR، قری کش، ضربه زن، چکش صافکاری، هات باکس، نیش گیر، تگرگ کش، چراغ صافکاری و … در انواع برند آشنا کند.

نحوه ورود به آسیب

در بیشتر موارد، صافکاری بدون رنگ PDR شما را ملزم می‌کند تا به قسمت پشتی فرورفتگی دسترسی پیدا کنید. در واقع این کار برای جلوگیری از آسیب به رنگ بدنه می‌باشد. این به معنای جداسازی با دقت پنل بدنه، پنل داخل خودرو، چراغ عقب و… است. اینکار مسیر دسترسی شما را به امواج ایجاد شده میسر می‌نماید.

نگاه دقیق‌تر به آسیب

در این مرحله شما با انواع پنل نوری PDR و تفاوت آنها آشنا می‌شوید. با استفاده از چراغ صافکاری دقت شما در اصلاح آسیب افزایش پیدا می‌کند. این چراغ‌ها به راحتی امواج خودرو را نمایان کرده و نقطه شروع کار و ابزار مورد نیاز را آشکار می‌کنند.

آموزش اصلاح فرورفتگی و برجستگی روی بدنه خودرو

پس از تشخیص نوع آسیب با نور پی دی آر، در این بخش شما یاد می‌گیرید که چگونه هر نوع آسیب را بدون رنگ اصلاح کنید. با نحوه استفاده تمام تجهیزات آشنا می‌شوید. مربی به صورت عملی امکان آموزش شما را فراهم می‌کند و تمام ایرادات شما در این مرحله را برطرف می‌نماید.

پس از پایان دوره آموزش صافکاری بدون رنگ PDR، مدرک معتبر صافکاری Paintless Dent Repair خودرو به شما ارائه شده و به صورت پشتیبانی تلفنی شما را تا حرفه‌ای شدن همراهی می‌نماییم. صافکار PDR حرفه‌ای دوره دیده در آریا تهران پخش به راحتی می‌تواند انواع فرورفتگی، برجستگی، موج و … بدون آسیب و نیاز به رنگ، همچون روز اول نماید. همچنین شما می‌توانید در پایان دوره تجهیزات و لوازم صافکاری PDR مورد نیاز برای شروع کار را با تخفیف ویژه از فروشگاه آریا تهران پخش دریافت نمایید.

کلاس آموزش صافکاری PDR

مزیت کلاس های آموزشی صافکاری بدون رنگ PDR آموزشگاه حرفه آموزان

  • آموزش تخصصی و کاملا عملی در کارگاه آموزشگاه
  • آموزش صفرتاصد صافکاری PDR
  • کارآموزی رایگان
  • دریافت سه گواهینامه ( فارسی و انگلیسی )
  • دریافت کارت مهارت فنی
  • مشاوره شغلی و تبلیغات
  • برگزاری کلاس در طول سال و هر هفته
  • ارائه اقامتگاه به کارآموزان
  • پشتیبانی 7 ساله
  • یک دوره آموزش مجدد ( تضمین آموزش )

خلاصه سرفصل آموزش صافکاری PDR

  • آشنایی با اصول صافکاری بدون رنگ
  • آشنایی با تجهیزات صافکاری بدون رنگ
  • آموزش صافکاری بدون رنگ سقف و درب ها
  • آموزش صافکاری بدون رنگ اسکلت خودرو
  • آموزش تنظیم نور صافکاری
  • آموزش روش صحیح گرمادهی
  • آموزش موج گیری
  • آموزش نقطه زنی

سرفصلهای دوره صافکاری خودرو

آموزش رگلاژ درب های خودرو و صندوق عقب و جلو

یادگیری نحوه از بین بردن رنگ خودرو و نحوه سوزاندن و تراش رنگ

یادگیری نحوه جوشکاری گاز استیلن کاربید کلسیم

آشنایی با اصول ایمنی در جوشکاری

آشنایی و معرفی لحیم کاری سخت، جوش برنج

آشنایی و اصول باز و بست کردن تجهیزات کابین خودرو لوازم پیچی

آشنایی و معرفی انواع ابزار های بازو بست کردن خودرو و انواع آچار

یادگیری نحوه جوشکاری با قوس الکتریکی

یادگیری نحوه جوشکاری با گازها و اصول آن

یادگیری نحوه باز و بست کردن قطعات جانبی خودرو جهت صافکاری

آشنایی با نحوه باز و بست کردن تجهیزان برقی روی بدنه ماشین

آشنایی با نحوه باز و بست کردن تجهیزات جدا شونده از بدنه ماشین قطعات پیچی

یادگیری نحوه باز و بست کردن شیشه های عقب، جلو و کناری خودرو و اشنایی

یادگیری نحوه باز و بست کردن مخزن های سوخت و لوله های سوخت رسان(مکانیک تئوری)

آشنایی با نحوه بازو بست کردن صندلی های خودرو

آشنایی با انواع ابزارهای صافکاری بی رنگ خودرو

آشنایی با اصول حرارت دادن و جلوگیر از آسیب رنگ

آشنایی با اصول اندازه گیری ابعاد، زوایا و نحوه علامت گزاری

آشنایی با ابزار چکش کاری، سنبه نشان، کات کبود، گیره و …

یادگیری نحوه صافکاری قطعات بدنه خودرو

آموزش فلز کاری عمومی

آشنایی با اصول شاسی کشی خودرو

آشنایی نحوه کار با انواع جک ها و لوازم تخصصی صافکاری

آشنایی با نحوه اصول صافکاری بدون رنگ خودرو

آشنایی و معرفی سوهان کاری و شناخت انواع سوهان

آشنایی و معرفی با سوراخ کاری و طرز کار با ابزار آن

آشنایی با جوشکاری هوا و گاز

یادگیری نحوه باز و بست کردن چرخ های خودرو

آموزش رگلاژ درب های خودرو و صندوق عقب و جلو

معرفی و آشنایی با اصول برشکاری و خنک کاری در آن

یادگیری نحوه از بین بردن رنگ خودرو و نحوه سوزاندن و تراش رنگ

یادگیری نحوه صافکاری قطعات بدنه خودرو

آشنایی و معرفی ابزار صافکاری بدنه از جمله، مشتی، قاشقی، قالب تنه و …

آشنایی با نحوه صافکاری و تمیز کردن رنگ آستری

در دوره آموزش صافکاری سنتی که در اتوصافکار برگزار می شود علاوه بر جزوه آموزش صافکاری خودرو فیلم صافکاری نیز در اختیار کارآموزان قرار داده می شود. به این ترتیب افراد می توانند تمامی مراحل صافکاری که در کلاس تدریس شده است را یاد بگیرند و بار ها نکات را مرور نمایند.

ثبت نام کلاس آموزشی صافکاری بدون رنگ ماشین

برای ثبت نام در کلاس های آموزش صافکاری بدون رنگ ماشین می توانید. از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیام به واتساپ آموزشگاه آریا تهرانبه شماره 09020055503 یا مراجعه به صفحه تماس با ما ثبت نام خود را تکمیل کنید.

  • کلاس اموزش صافکاری پی دی ار هر هفته در طول سال برگزار می شود.
  • کلاس به صورت خصوصی یا نیمه گروهی برگزار می شود.
  • برای شرکت در دوره اموزشی صافکاری pdr نیازی به اطلاعات و پیش زمینه نیست.
  • آموزش به صورت صفر تا صد است و نیاز به کلاسهای پیشرفته نخواهد بود.
  • آموزش به صورت عملی است.
  • نیازی به تامین تجهیزات از طرف کارآموز نیست.
  • به کارآموزان خوابگاه ، مهمانپذیر و هتل معرفی می شود.
  • در طول کلاس از کارآموزان پذیرایی خواهد شد.
  • شهریه کلاس آموزش صافکاری pdr خودرو 7/000/000 میلیون تومان است
  • برای تامین تجهیزات مشاوره و راهنمایی کافی داده می شود

مدت زمان یادگیری صافکاری

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که علاقه مندان به یادگیری صافکاری از ما میپرسند این است که مدت زمان یادگیری صافکاری چقدر است و چقدر طول میکشد صافکاری یاد بگیرند. در واقع این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله استعداد و پشتکار فرد، میزان تمرین، نوع تدریس، مرکز آموزش صافکاری پی دی ار انتخاب شده و مدرس. در صورتی که همه این موارد مثبت باشند و فرد تمرین زیادی داشته باشد می تواند در مدت 3 ماه الی یک سال به یک صافکار حرفه ای تبدیل شود.

در صورتی که شما در مرکز آموزش صافکاری پی دی ار اتوصافکار که معتبرترین مرکز آموزش صافکاری در تهران است شرکت کرده باشید و به این حوزه نیز علاقه مند باشید و تمرینات مستمر و زیادی داشته باشید می توانید در مدت 3 ماه تمامی تکنیک ها و روش های صافکاری را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید.

مدرک بین المللی صافکاری

یکی از سوالاتی که برای علاقه مندان به حوزه صافکاری و آموزش صافکاری ماشین در خانه مطرح می شود این است که مدرک صافکاری اعطا شده چه اعتباری دارد؟ در صورتی که شما در یک آموزشگاه صافکاری فنی حرفه ای دوره مورد نظر را گذرانده باشید به تبع مدرک معتبری دریافت خواهید کرد اما در آموزشگاه هایی که به صورت رسمی در این حوزه فعالیت نمی کنند مدرک معتبری به شما ارائه نمیشود.

یکی از مزایا دوره صافکاری خودرو در اتوصافکار این است که افراد می توانند در پایان دوره مدرک بین المللی صافکاری فنی حرفه ای معتبر دریافت کنند. مدرک بین المللی صافکاری که در آموزشگاه اتوصافکار ارائه می شود قابل ترجمه است و شما می توانید از آن برای ورود سریع تر به بازار کار و حتی مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید.

دریافت مدرک فنی حرفه ای برای ورود به بازار کار کافی نیست و شما باید تمام نکاتی که در دوره جامع صافکاری تدریس می شود را به صورت عملی تمرین کنید تا بتوانید با کسب تجربه کافی به این حوزه ورود کنند و به صورت حرفه ای فعالیت خود را آغاز کنند.

در آموزشگاه فنی حرفه ای اتوصافکار این امکان فراهم شده است که کارآموزان دوره های صافکاری می توانند به صورت عملی مباحث را تمرین کنند تا به تمامی روش های تدریس شده تسلط یابند.

یکی از فعالیت هایی که اتوصافکار انجام می دهد معرفی مراکز صافکاری، نقاشی و تعمیرات خودرو معتبر در سراسر ایران است. شما می توانید با مراجعه به صفحه صافکاری با انتخاب شهر و منطقه مورد نظرتان لیستی از مراکز معتبر و نزدیک به منطقه مورد نظرتان را بیابید.

آموزش صافکاری خودرو pdf

یکی از راه هایی که افراد می توانند در حین و یا بعد از گذراندن دوره آموزش جامع صافکاری برای مرور مطالب و تسلط به نکات آموزشی از آن بهره ببرند استفاده از جزوه آموزش صافکاری خودرو pdf می باشد. با استفاده از فایل آموزش صافکاری خودرو pdf می توانند هر سوالی که در مورد صافکاری خودرو برای آن ایجاد شده است را رفع نمایند. با وجود آن که مرکز آموزش صافکاری پی دی ار اتوصافکار امکان پشتیبانی از خدمات آموزشی خود را ارائه داده است و افراد می توانند تا مدت مقرر بعد از اتمام دوره تمامی سوالات و اشکالات خود را مطرح کنند اما ارائه آموزش صافکاری خودرو pdf  توانسته خود پاسخ بسیاری از سوالات کاربران را بدهد.

اگر میخواهید در دوره های جامع آموزش صافکاری بهترین مرکز آموزش صافکاری پی دی ار تهران با مدرک فنی حرفه ای شرکت کنید می توانید با همکاران ما تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com اطلاعات لازم را کسب نمایید.

آموزش آنلاین و مجازی صافکاری خودرو

برخلاف تصور عموم، کورس های آنلاین از قدرت بالایی برخوردارند و انتخاب عده زیادی از مردم شرکت در این کلاس هاست. چرا که بدون نیاز به صرف انرژی و هزینه های اضافی برای رفت و آمد، در شرایطی بسیار راحت تر از کلاس های آموزشگاه، همراه با یک فنجان چای یا قهوه، بدون مزاحمت افراد دیگر، می توانید ویدئوها را مرتب نگاه کنید.

حتی قسمت هایی را که متوجه نشدید، دوباره نگاه کرده و حتی استپ بزنید و تا متوجه شدن کامل موضوع، از آن رد نشوید. با شرکت در کلاس آنلاین آموزش صافکاری خودرو، این امکان برایتان فراهم است که با اساتید در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

مدرکی که در دوره آنلاین به شما داده می شود، همان مدرک فنی دوره های حضوری است و تفاوتی ندارد. کلاس های مجازی به ویژه برای شهرستانی های عزیز بسیار ایده آل هستند. اگر ساکن تهران نیستید باید بدانید که می توانید پا به پای تهرانی ها، در انواع دوره های مجازی پایتخت فناوری شرکت کنید و با پرداخت هزینه های کمتر، آموزش های مشابه را ببینید.

در مقایسه با دوره حضوری، آموزش آنلاین هزینه خوابگاه و سفر به تهران برای شما صرفه جویی می شود. بعد از پایان جلسات اگر احساس نیاز کردید می توانید به آموزشگاه درخواست جلسات رفع اشکال بدهید. آموزشگاه دو جلسه با استاد خودتان به صورت رایگان، برگزار خواهد کرد.

فیلم آموزش صافکاری

یکی از روش هایی که شما می توانید آموخته های خود را در دوره آموزش صافکاری ماشین در خانه در ذهن تان تثبیت کنید استفاده از فیلم آموزش صافکاری می باشد. شما می توانید در فیلم آموزش صافکاری تمامی مراحلی که برای تشخیص میزان آسیب و انتخاب روش مناسب رفع آسیب های بدنه و در نهایت تکنیک های رفع آسیب بدنه استفاده می شود را مرور کنید و با مشاهده چندین بار این فیلم آموزش صافکاری می توانید به تمامی این مباحث تسلط یابید.

اگر میخواهید در دوره آموزش جامع صافکاری خودرو در خانه شرکت کنید و مدرک فنی حرفه ای صافکاری دریافت کنید و همراه با آموزش تئوری و عملی از فیلم آموزش صافکاری و کتاب و جزوه آموزش صافکاری pdf نیز بهره مند شوید می توانید با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

بعد از پایان این دوره آموزش صافکاری چه کارهایی میتوان انجام داد؟

اولین کاری که شما میتوانید انجام دهید این است که با هزینه ی خور یک مغازه ی صافکاری خودرو افتتاح کنیید و وسایل مورد نیاز برای صافکاری خودرو را خریدهو شروع به کار کنید و از همان اول خودتان اقای خودتان باشید .

کار دومی که میتوان انجام داد کار اموزی در یک مغازه ی صافکاری زیر نظر استاد کار دیگر است تا شما هم بتوانید هزینه ی لازم برای ایجاد مغازه ی خود را بدست اورید و همین که از مهارت های لازم استاد کار خود بهره برده و انها را یادبگیرید

سومین کار این است که شما کارت ویزیت خود را به مغازه های صافکاری داده تا در صورت لزوم و نیاز با شما تماس بگیرین که در این صورت شما کار صافکاری خودرو را به عنوان شغل دوم انتخاب کرده اید.

بازار کار صافکاری خودرو

آن چه بسیار مبرهن است و بر هیچ کسی پوشیده نیست این است که امروزه جهان دیگر آن جهان سابقی نیست که با درس خواندن و سال ها پشت درهای کنکور ماندن و رفتن به دانشگاه برای گرفتن مدرک آینده ای ایده آلی برای خود ساخت، ضمن ارزش و احترامی که دارد اما نمی تواند تمامی ابعاد زندگی بشری را پر کند. جهان امروز جهان توانایی های است که در پس مهارت ها خفته اند.

ما در این دوره کوتاه، به شما مهارتی به نام ” صافکاری خودرو ” را آموزش می دهیم. شما با کسب این مهارت می توانید به شکل های مختلف در بازار کار برای خودتان جایگاهی پیدا کنید.

شاید از راه انداختن کسب و کاری جدید واهمه دارید و البته حق با شماست. وقتی شخصی کار جدیدی را ه می اندازد ” مشتری ” و ” جذب مشتری ” اولین سوالیست که درباره  بازار شغلی که در حال وارد شدن به آن است برایش پیش می آید.

ما در اینجا هستیم که خیال شما را از تعداد مشتری هایتان راحت و آسوده کنیم. در جهانی که روزانه تعداد خیابان ها در حال افزایش است و متعاقبا تعداد ماشین های داخل این خیابان ها هم در حال بیشتر شدن است، مشتری برای شما کم نخواهد بود.

شما اگر بتوانید مهارت های آموزش داده شده را به بهترین شکل ممکن فرا بگیرید و سپس با شاگردی کردن نزد استاد کارها مهارت تان را گسترش دهید و تجربه ی کاری خودتان و درصد آزمون و خطا هایتان را بالا ببرید بدون شک در مدت زمان تعیین شده ای نام خود را به عنوان صافکار نمونه و کاربلد بر سر زبان ها خواهید انداخت.

همه چیز به خود شما بستگی دارد و میزان استعداد و علاقه و پشتکاری که برای مهارتی که آن را یاد گرفته اید، مساوی است با تعداد مشتری های بسیار زیادی که در آینده  خواهید داشت.

فراموش نکنید هر چه تعداد خودرو بیشتر باشد، نیاز به تعمیرات مکانیکی خودرو و تعمیرات موتور و تعویض روغن و آپاراتی و نقاشی خودرو نیز بیشتر می شود.

سرمایه مورد نیاز شغل صافکاری بدون رنگ خودرو

برای شروع کار صافکاری بدون رنگ خودرو به سرمایه خیلی زیاد نیاز نیست. پیشنهاد آموزشگاه آریا تهرانسرمایه ای بین 30 الی 120 میلیون تومان است. اما این بدین معنا نیست که کارآموزانی که سرمایه کمتری دارند نمی توانند وارد بازار کار شوند.

کارآموزان عزیز می توانند با استاد خود مشاوره کنند و براساس شرایط خود تجهیزات شغل صافکاری بدون رنگ PDR را تهیه نمایند. کارآموزان در زمینه صافکاری بی رنگ خودرو می توانند در مراکز صافکاری مشغول به کار شوند. اما پیشنهاد مجموعه آریا تهرانشروع به کار به دو صورت سیار یا تاسیس مغازه صافکاری pdr است.

مشاوره شغلی به منظور اطلاع کارآموزان از تجهیزات مورد نیاز برای شروع کار است. همچنین مشاوره تبلیغاتی به منظور یادگیری روشهای افزایش مشتری و کسب درآمد بیشتر صورت می گیرد.

پیشنهاد بررسی : صافکاری pdr جنوب تهران

ابزار صافکاری PDR

اصلی ترین و مهم ترین ابزارصافکاری pdr ابزاری به نام میله PDR است. میله ها انواع مختلفی دارند که هر یک از مدل های آن برای رفع تو رفتگی یکی از بخش های بدنه خودرو استفاده می شود. این میله ها توسط شرکت های سازنده ابزار آلات و تجهیزات صافکاری و صنعتی تولید می شوند و به صورت یک مجموعه کامل عرضه می شود.

  • دسته میله PDR
  • سر میله یا انتهای میله PDR
  • بدنه میله PDR

دسته میله PDR

دسته میله های PDR یکی از بخش های مهم میله های PDR می باشد. و این امکان را به صافکار می دهد تا با چرخش مچ دست حالت های مختلف قرار گرفتن میله ها را اجرا کند. دین دسته ها به دو مدل اصلی تقسیم می شوند:

دسته های T

شکل دسته به صورت حرف انگلیسی T می باشد که از صاف کردن تو رفتگی های بر روی درب موتور و قسمت هایی که جای دست باز تری دارند استفاده می شود.

دسته های دایره ای یا قلابی

این دسته یک حلقه یا یک دسته ای مانند دسته قیچی دارند و به صافکار کمک می کند تا به راحتی بتواند مچ خود را بچرخاند و برای برطرف کردن تو رفتگی بر روی درب خودرو و گوشه های گلگیر خودرو که جای دست بسته تری دارند استفاده می شود.

بدنه میله PDR

بدنه میله های PDR از میله هایی با قطر های مختلف تشکیل شده است. شکل هندسی استوانه ای بدنه به صافکار اجازه میده که با کمترین سطح اصطحکاک میله های PDR را درون بخش های دو جدار بدنه خودرو مانند درب ها کرده و صافکاری را انجام دهد.

سر میله یا انتهای میله PDR

سر میله و یا انتهایی ترین بخش میله های PDR مهم ترین بخش این ابزار می باشد زیرا نیروی صافکار توسط این بخش به بدنه خودرو وارد می شود. این بخش از میله های pdr هم انواع مختلفی دارد مانند مخروطی ، تخت ، دایره ای و منحنی. که از هر کدام از این مدل ها در شرایط خاص استفاده می شود.

در آمد حاصل از آموزش صافکاری خودرو چقدر است ؟ و به چه مواردی بستگی دارد ؟

با توجه به تعدادبالای تصادفات و اهمیت شکل ظاهری خودرو پدا کردن یک صافکار خوب بسیار مهم است و در امد اینکار به مهارت شما بستگی دارد به همین منظور اگر شما بتوانید در مهارت خود را بالاببرید در امد شما بیشتر است.

همانطور که میدانید بسیاری از مردم بدنبال صافکاری هستند که بتواند صافکاری ماشین را بدون رنگ در بیاورد و برای این کار حاضر به هزینه پول زیاد هستند البته باید گفت که این حرف شما باید بر اساس اصول باشد و اگر بگویید که من میتوانم بدون رنگ انجام دهم واقعا باید بتوانید نه اینکه الکی بگویید.

سوالات متداول در مورد دوره آموزش صافکاری PDR

برای شرکت در دوره صافکاری خودرو نیازی به پیشنیاز هست؟

برای شرکت در کلاس صافکاری خودرو نیازی به پیشنیاز نیست. آموزش صافکاری پی دی ار کامل و جامع است و می توانید به راحتی مشغول به کار شوید.

آیا مدرک این کلاس های آموزش صافکاری خودرو معتبر است ؟

باید گفت که مدرک این دوره آموزشی از اعتبار لازم برای  کسب مجوز برای ایجاد مغازه و دریافت وام را دارد و اگر شما بخواهید مغازه ای هم با این مدرک افتتاح کنید.

اابته لازم به ذگر است از انجایی که این دوره کلاس ها علمی و مهارتی که اموزش داده میشود در همه ی ئنیا به یک جور لست شما میتوانید این مدرک را ترجمه کنید و در زمان مهاجرت از ان به عنوان یک مزیت مثبت استفاده کنید.

پیشنهاد بررسی: صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش در کرج

برای ثبت نام در دوره صافکاری بدون رنگ ماشین چه کاری باید انجام دهم؟

برای ثبت نام می توانید از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با شماره 09020055503 با مسئول ثبت نام آموزشگاه آریا تهراندر تماس باشید.

طول هر دوره صافکاری PDR چقدر است؟

طول هر دوره آموزشی صافکاری PDR یک هفته است. برای تضمین آموزش یک دوره رایگان به کارآموزان اهدا می شود. مجموع طول دوره آموزش صافکاری PDR دو هفته ( یک هفته اختیاری ) است.

شاغلین می توانند در کلاس های خصوصی که پنجشنبه و جمعه برگزار می شود ثبت نام کنند.

آیا بنده می توانم پس از اتمام دوره اموزشی صافکاری PDR اتومبیل شروع به کار کنم؟

بله ، آموزش به صورت صفرتاصد و کامل است. در طول دوره آموزش pdr مشاوره لازم برای شروع شغل به شما داده خواهد شد. همچنین گواهینامه برای دریافت پروانه کسب دریافت خواهید کرد.

برای شرکت در کلاس باید تجهیزات همراه داشته باشم؟

خیر ، در کارگاه آموزشگاه آریا تهرانتجهیزات کامل برای آموزش وجود دارد.

آیا آموزش صافکاری ماشین به صورت عملی است؟

بله ، آموزش بصورت 100 درصد عملی در محیط کارگاهی و بر روی خودرو انجام می شود.

آیا تمامی سرفصل ها در یک دوره آموزش داده می شود؟

بله ، تمامی سرفصل ها به صورت کامل در یک دوره آموزش داده می شود. آموزش صفرتاصد صافکاری pdr در یک دوره آموزشی است.

آیا بعد از کلاس مدرک داده می شود؟

بله ، بلافاصله پس از اتمام کلاس صافکاری pdr سه گواهینامه شامل گواهینامه معتبر ( به زبان فارسی ) ، گواهینامه بین المللی ( به زبان انگلیسی ) و گواهینامه فنی و حرفه ای اهدا می شود. همچنین کارت مهارت فنی نیز دریافت خواهید کرد.

منابع:

منبع: دستگاه صافکاری خانگی

منبع: مرکز آموزش صافکاری پی دی ار

منبع: آموزش صافکاری ماشین در خانه

منبع: صافکاری با دستگاه مکش در تبریز

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>