استفاده از هایفو برای رفع ترک های پوستی

استفاده از هایفو برای رفع ترک های پوستی

در این مقاله قصد داریم که بهترین دکتر برای ترک های پوستی و رفع کردن ترک های پوستی و همچنین روش های متداول و علمی که می تواند جهت برطرف کردن ترک های پوستی به شما کمک کنند را معرفی نماییم.

در صورتی که شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دچار ترک های پوستی در نواحی مختلف بدن خود هستید که این ترک های پوستی می تواند عوامل متعددی مانند زایمان، انجام برخی تمرینات ورزشی که باعث به وجود آمدن ترک های پوستی می شود و یا کهولت سن و یا برخی بیماریهای پوستی که می تواند موجب بروز این ترک ها بر روی سطح پوست شما شود.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین راهکارها برای رفع ترک های پوستی را به شما معرفی کنیم.

بهترین دکتر برای ترک های پوستی در تهران

کلینیک تخصصی ندای سلامت با مدیریت خانم دکتر ندا بابازاده، و به کارگیری متخصصین مجرب با تجربه در حوزه پوست و مو و همچنین استفاده از به روزترین و جدیدترین دستگاه های پزشکی نظیر دستگاه‌های مختلف لیزر، دستگاه های هایفو وغیره، یکی از معتبرترین کلینیک های تخصصی پوست در تهران است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

در این بخش ما چند نمونه از روش های متداول که می‌تواند برای رفع ترک های پوستی موثر باشد را به شما معرفی می کنیم و شما می توانید با مطالعه هر یک از این موارد، و همچنین دریافت مشاوره روی متخصصین پوست یک روش ایده آل را برای رفع ترک های پوستی خود گزینش نمایید.

جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

رفع سریع ترک های پوستی

ترک های پوستی که اصطلاحا به آن ها استریا نیز گفته می شود، از نظر علمی به دلیل نازک شدن لایه درم یا اپیدرم پوست، بر روی سطح پوست شما به وجود می آیند.

ترک های پوستی می تواند در مناطق مختلف بدن شما مانند بازو، شکم، پهلو، ران، سینه ها، باسن، و غیره به وجود آید و همانطور که گفته شد عواملی مانند زایمان، کم و زیاد شدن وزن شما، ایا برخی بیماری‌های پوستی و هورمونی می تواند باعث به وجود آمدن ترک های پوستی شود.

در بخش زیر متداول ترین روش های علمی که می تواند برای رفع ترک های پوستی به شما معرفی می کند را مورد بررسی قرار می دهیم.

برای مطالعه » علائم زگیل تناسلی

استفاده از لیزر برای رفع ترک های پوستی

استفاده از لیزر یکی از روش‌های متداول از که می‌توان برای رفع ترک های پوستی و دیگر مشکلاتی که برای پوست شما به وجود می‌آید استفاده کرد.

البته دستگاه های مختلفی برای لیزر در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت مورد استفاده قرار می گیرد.
پیشنهاد میکنیم جهت آشنایی با به روزترین و جدیدترین دستگاه های لیزر در کلینیک تخصصی پوست به صفحه لیزر موهای زائد مراجعه نمایید که در این صفحه توضیحات کامل در مورد انواع دستگاه های لیزر و نحوه استفاده از آنها ارائه شده است.

همچنین شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت ندای سلامت با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید، تا با تعیین یک وقت مشاوره و انجام معاینات لازم بر روی پوست شما یک روش مناسب برای رفع ترک های پوستی در نظر گرفته شود.

همچنین بخوانید » رفع تیرگی زیر بغل به کمک دستگاه های پیشرفته لیزر

هزینه لیزر ترک های پوستی

هزینه لیزر ترک های پوستی بستگی به این دارد که از کدام روش و کدام دستگاه برای برطرف کردن و رفع سریع ترک های پوستی استفاده شود که این مورد بعد از جلسه مشاوره شما با پزشک متخصص پوست و بررسی انجام شده بر روی ترک های پوستی بدن شما بررسی می شود.

شما میتوانید جهت استعلام هزینه لیزر ترک های پوستی و گرفتن وقت مشاوره جهت بررسی این مورد از طریق لینک زیر با تیم پشتیبانی کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید.

فیلم لیزر ترک های پوستی

برای اینکه شما با نحوه برطرف کردن ترک های پوستی با کمک لیزر بیشتر آشناییت داشته باشید، فیلم لیزر ترک های پوستی را در این بخش در اختیار شما قرار داده ایم.

فیلم مربوطه بزودی در این بخش قرار می گیرد.

برای مطالعه » پرمویی (هیرسوتیسم) چیست

استفاده از هایفو برای رفع ترک های پوستی

استفاده از دستگاه پیشرفته هایفو هم ممکن است در مواردی بتواند برای برطرف کردن ترک های پوستی موثر باشد.

هایفو جواب اصطلاح تکنیک اولتراسوند متمرکز با شدت بالا یکی از خدمات سرپایی و بدون نیاز به جراحی است که برای جوانسازی و رفع چین و چروک و ترک های پوستی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
در این روش از امواج التراسونیک در زیر سطح پوست متمرکز شده و موجب لیفت و سفتی بافت های شل شده و یا ترک خورده پوست می شوند.

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با این روش به صفحه هایفوتراپی مراجعه نمایید که در این صفحه اطلاعات کامل در مورد استفاده از دستگاه هایفو در اختیار شما قرار داده شده است.

استفاده از بوتاکس برای رفع ترک های پوستی

بوتاکس یکی دیگر از روش هایی است که می توان برای جوان سازی پوست و یا برطرف کردن برخی ترک های پوستی از آن استفاده کرد.

تزریق کردن ماده بوتاکس به صورت مستقیم در ماهیچه ها باعث کم شدن فعالیت آنها خواهد شد و با این کاهش حرکت خطوط ناشی از پرکاری آن ماهیچه ترمیم شده و سطح پوست به تدریج شروع به صاف شدن خواهد کرد.

در واقع بوتاکس که با تزریق به عضله منجر به فلج شدن آن عضو می شود، و پس از تزریق عمل بازسازی و جوانسازی پوست را به تدریج انجام می دهد.

شما می توانید جهت آشنایی با بوتاکس به صفحه تزریق بوتاکس مراجعه نمایید.

استفاده از روش مزووایت برای رفع ترک های پوستی

یکی از متدهای جدید علمی که می تواند برای رفع ترک های پوستی و همچنین سیاهی و تیرگی سطح پوست شما به شما کمک بکند استفاده از یک روش جدید به نام مزووایت یا BB GLOW است.

همچنین از این روش برای روشن کردن سطح پوست و رفع لک و آکنه های ناشی از پیری بر روی پوست هم استفاده می کنند.

این روش از حدود سال ۲۰۱۰ میلادی در اکثر کلینیک های پزشکی سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفتن روزه در ایران هم در کلینیک های معتبر پزشکی به عنوان یکی از روش های موثر در جهت رفع ترک های پوستی و رفع مشکلات و بیماری های پوستی استفاده می شود.

شما می توانید جهت آشنایی با این روش به صفحه مزووایت تراپی مراجعه نمایید.

استفاده از روش فیشیال برای رفع ترک های پوستی

یکی دیگر از روش هایی که ممکن است پزشک متخصص پوست برای برطرف کردن ترک های پوستی و روشن شدن سطح پوست شما تجویز نماید استفاده از روش فیشیال می باشد، که در چند مرحله از جمله بخار، لایه برداری، استفاده از ماسک، پاکسازی پوست و ماساژ پوست این روش انجام می شود.

استفاده از روش فیشیال هم یک روش غیر تهاجمی و نوین است که می‌تواند به جوانسازی و زیباسازی سطح پوست شما کمک کند.

همچنین استفاده از این روش می‌تواند باعث افزایش تولید کلاژن و و برداشت سلول های مرده از روی سطح پوست شما کمک کند، و باعث آبرسانی و شادابی سطح پوست شما شود.

جهت آشنایی با این روش شما می توانید به صفحه فیشیال صورت مراجعه نمایید و اطلاعات کاملی را در مورد این روش به دست آورید.

استفاده از روش میکرونیدلینگ برای رفع ترک های پوستی

میکرونیدلینگ هم یکی از روشهای جدید زیبایی است که نتایج قابل قبولی را در درمان ضایعات پوستی و همچنین برطرف کردن ترک های پوستی داشته است.

در واقع استفاده از این روش باعث بالا رفتن غلظت کلاژن در سطح پوست شما می شود.

استفاده از روش سرما درمانی برای رفع ترک های پوستی

استفاده از روش سرما درمانی و یا اصطلاحا کرایوتراپی هم یکی دیگر از روش هایی است که ممکن است توسط پزشک متخصص پوست جهت برطرف کردن ترک های پوستی شما مورد استفاده قرار گیرد.

این روش هم مانند دیگر روش‌های یک روش سرپایی و غیرتهاجمی و بدون درد است، و در صورتی که شما توصیه های پزشک خود را بعد از انجام روش سرما درمانی در دستور کار خود قرار دهید هیچ گونه عوارضی برای شما نخواهد داشت.

استفاده از روش میکرودرم برای رفع ترک های پوستی

در سال ۱۹۸۵ در کشور ایتالیا روش میکرودرم ابریژن به عنوان یکی از روشهای سرپایی و غیر تهاجمی برای جوانسازی و زیباسازی پوست معرفی شد و در بسیاری از کلینیک های تخصصی پزشکی مورد استفاده قرار گرفت.

استفاده از این روش علاوه بر برطرف کردن ترک های پوستی می تواند برای برطرف کردن جای لک و یا برطرف کردن منافذ باز پوست و همچنین از بین بردن جای جوش هم مورد استفاده قرار گیرد.

جراحی ترک های پوستی

بسیاری از مراجعه کنندگان و یا کاربران وب سایت کلینیک تخصصی پوست هندی سلامتی سال را دارند که آیا با استفاده از روش‌های جراحی هم می‌توان ترک های پوستی را برطرف کرد یا خیر.

در پاسخ به این سوال باید گفت که با توجه به روش های نوین و علمی که به صورت غیر تهاجمی و بدون هیچ گونه درد و یا عارضه ای می توانند به برطرف کردن مشکلات این زیر ترک های پوستی به شما کمک کند امروز از استفاده از روش‌های جراحی دیگر کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

و با توجه به پیشرفت روز افزون علم پزشکی می توان گفت که بسیاری از پزشکان متخصص پوست ترجیح می دهند که که برای برطرف کردن مشکلات این زیر ترک های پوستی از روش های نوین و علمی جدید و به روز استفاده نمایند.

برای مطالعه » هیالورونیک اسید چیست

پیشنهاد ویژه » آشنایی با خدمات تزریق ژل در کلینیک تخصصی ندای سلامت

سئوالات متداول در مورد رفع سریع ترک های پوستی ؟

بهترین دکتر برای ترک های پوستی در تهران ؟

کلینیک تخصصی ندای سلامت با مدیریت خانم دکتر ندا بابازاده، و به کارگیری متخصصین مجرب با تجربه در حوزه پوست، و همچنین استفاده از به روزترین دستگاه های پزشکی نظیر دستگاه‌های مختلف لیزر، و هایفو می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

درمان قطعی ترک های پوستی ؟

برای درمان قطعی ترک های پوستی در این مقاله جدیدترین روش های علمی ارائه شده است، همچنین شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید تا مشاوره لازم در این رمینه به شما ارائه شود.

ترک های پوستی چگونه بوجود می آیند ؟

ترک های پوستی که اصطلاحا به آن ها استریا نیز گفته می شود، از نظر علمی به دلیل نازک شدن لایه درم یا اپیدرم پوست، بر روی سطح پوست شما به وجود می آیند.

بهترین روش درمان ترک های پوستی ؟

طبق نظر متخصصین پوست بهترین و سریعترین روش درمان قطعی ترک های پوستی استفاده از روش های غیر جراحی و غیر تهاجمی است که استفاده از این روش ها هم از نظر علمی مورد تایید است و هم این که مراجعه کنندگان استقبال بهتری از این روش ها بدلیل بدون عارضه بودن آن ها دارند.

برای مطالعه » لیفت شقیقه

لیزر فوتونا برای ترک پوستی ؟

لیزر فوتونا یکی از دستگاه های هوشمند و بروزی است که می تواند برای درمان ترک های پوستی شما با تایید نظر پزشک مورد استفاده قرار گیرد.

زمانی که شما به بهترین دکتر برای ترک های پوستی مراجعه نمایید ممکن است که پس از بررسی و معاینات انجام شده استفاده از لیزر فوتونا برای شما در نظر گرفته شود.

منبع :

nedayesalamat.com/بهترین-دکتر-ترک-های-پوستی/

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>