باز كردن گاوصندوق ایران كاوه

باز كردن گاوصندوق ایران كاوه

در این مقاله آموزشی قصد داریم که روش های باز كردن گاوصندوق ایران كاوه را به شما آموزش دهیم، در صورتی که شما از صندوق های مدل ایران کاوه استفاده می کنید می توانید در ادامه این مطلب روش های یادگیری بازکردن قفل گاوصندوق ایران کاوه را یاد بگیرید، ضمنا برای بازکردن قفل گاوصندوق و تعمیرات گاوصندوق شما می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید و یا با مراجعه به وب سایت safekaveh.com و از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با تکنسین های شرکت سیف کاوه ارتباط برقرار نمایید.

باز كردن گاوصندوق كاوه سه شماره

برای باز کردن سریع گاوصندوق کاوه و گاوصندوق ایران کاوه می توانید ویدئوی آموزشی زیر را مشاهده نمایید، در صورتی که بعد از مشاهده این ویدئوی آموزشی هر گونه سوال و پرسشی داشتید می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت سیف کاوه بتوانند شما را راهنمایی نمایند، در ضمن با مراجعه به صفحه تعمیر گاوصندوق نیز به صورت مستقیم می توانید با تکنسین های گروه صنعتی کاوه و ایران کاوه ارتباط برقرار نمایید.

باز كردن گاوصندوق كاوه دو شماره

در صورتی که شما از مدلهای صندوق کاوه که دارای قفل مکانیکی و یا دستی هستند استفاده می کنید که معمولا این مدل ها جز مدل های قدیمی گروه صنعتی کاوه به شمار می آیند و قفل آنها به این شکل طراحی شده است، شما می توانید برای باز کردن گاوصندوق این محصولات از شاه کلید استفاده نمایید.

روش باز کردن گاوصندوق کلیدی کاوه و باز کردن قفل گاوصندوق کاوه به این روش به سادگی امکانپذیر است و شما می توانید شاه‌کلید را از نمایندگی معتبر شرکت سیف کاوه با توجه به راه های ارتباطی و شماره های درج شده در همین وبسایت دریافت نمایید.

روش باز كردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال

شاید اسم کلید چند محور برای شما زیاد شناخته شده نباشد، اما آنهایی که در حرفه باز کردن قفل صندوق بدون کلید مشغول بوده و تجربه ‌ای دارند از اهمیت و کاربرد آن با اطلاع هستند.

کلید چند محور نوعی از کلید است که برای بازکردن انواع قفل بدون داشتن کلید اصلی آن کاربرد دارد.

کلید های چند محور پس از وارد شدن به قفل قابلیت آن را دارند که به صورت اتوماتیک تغییر وضعیت داده و ساختار قفل را شناسایی نمایند.

تا با استفاده از خار هایی که روی آنها طراحی شده است تغییر شکل داده و قفل را باز کنند.

روش باز كردن گاوصندوق کلیدی قدیمی

همانطور که می دانید، برخی از انواع محصولات الکترونیکی امکان اتصال باتری اضطراری خارجی به صفحه کلید را دارند.

در محصولاتی مانند گاوصندوق ایران کاوه، محفظه باتری واقعی درون صندوق و پشت درب است، بنابراین در صورت قفل بودن محصول، باتری از بیرون غیرقابل دسترسی است.

بنابراین با امکان فراهم شده در این نوع محصولات، درصورتی که علت بازنشدن صندوق الکترونیکی خالی شده باتری های بود، می‌توانید با استفاده از منبع تغذیه خارجی صندوق را باز کنید.

خوب تا این جای کار با توضیح روش باز كردن صندوق رمزدار دیجیتال، کلیدی و قدیمی به بخش بزرگی از سوال چگونه درب محصول را باز کنیم، پاسخ داده شد.

باز كردن گاوصندوق كاوه بدون کلید

برای باز کردن درب صندوق با رمز سه رقمی باید عملیات بیشتری انجام شود، در این حالت باید با حوصله و دقت بالا هر سه عدد رمز را یکی یکی وارد کنید.

برای فهم بهتر این قضیه یک رمز سه رقمی فرضی را برای صندوق مکانیکی شما در نظر میگیرم: ۱5-۲5-۳5

در مرحله اول باید صفحه مدرج به گونه ای چرخانده شود که صفر آن زیر شاخص عمود قرار گیرد.

در مرحله دوم باید همچنان صفحه مدرج را به سمت چپ چرخاند تا عدد اول رمز یعنی 15 با شاخص عمود هم راستا شود. به طور کلی برای دادن رمز اول به محصول باید چهار بار عدد اول رمز یعنی 15 را با شاخص عمود هم راستا کرد.

سپس رمز دوم را وارد کنید.

در این بخش از کار باید ۳ بار رمز دوم با شاخص عمود هم راستا شود، به این نکته توجه داشته باشید که در این قسمت باید برخلاف بخش قبل، صفحه مدرج به سمت راست چرخانده شود.

پس شما باید صفحه مدرج را آنقدر به سمت راست بچرخانید که عدد رمز دوم یعنی 25 سه مرتبه با شاخص عمودی دقیقا هم راستا شود.

در پایان این مرحله شما موفق شده اید رمز دوم را نیز وارد کنید.

سپس رمز سوم را وارد کنید.

این مرحله مشابه با مرحله اول است یعنی صفحه مدرج باید به سمت چپ چرخانده شود با این تفاوت که در این مرحله باید رمز سوم یعنی 35 تنها ۲ مرتبه زیر شاخص عمود قرار گیرد.

در این مرحله شما رمز سوم را نیز به سیستم وارد کرده اید. حالا صفحه مدرج را به سمت راست بچرخانید تا جایی که کاملا متوقف شود.

وقتی صفحه مدرج متوقف شد باز هم کمی به سمت راست فشار وارد کنید تا از ثابت شدن صفحه مدرج مطمئن شوید و سیستم زبانه بندی نیز آزاد شود. در پایان می توانید دستگیره را بچرخانید و از باز شدن درب محصول خود لذت ببرید.

امیدواریم که مقاله باز کردن صندوق قدیمی مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

منبع » safekaveh.com

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>