تعمیر کرکره برقی اسلامشهر

تعمیر کرکره برقی اسلامشهر

فنر کرکره از جمله وسایل جانبی کرکره برقی می باشد که دارای انواع محتلفی همچون حلزونی و فولادی را دارا می باشد. فنر کرکره  دارای روش تعویض بسیار آسانی بوده و در کمتر از چند دقیقه میتوانید بدون حتی داشتن مهارت خیلی زایاد در تعمیر کررکه برقی قادر به تعویض آن باشید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه تعویض فنر کرکره دستی و تعمیر فنر کرکره قدیمی به صورت جامع اشنا شوید. پیشنهاد میشود برای استعلام قیمت کرکره برقی مغازه با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس بگرید تا متخصصین و کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

خرابی های رایج در تعمیرات کرکره برقی

خرابی کرکره برقی خیلی کم اتفاق می افتد اما از آنجا که رسییگی فوری برای رفع خرابی و تعمیرات کرکره برقی اهمیت زیادی دارد،  بهتر است با ایرادات و مشکلات آن در هنگام خرابی بیشتر آشناشید. خرابی کرکره برقی یا از استهلاک دستگاه در طول مدت زمان است یا از استفاده اشتباه و بی دقتی است و یا از خرابی قطعات است. یافتن علت خرابی در کرکره برقی و بررسی و برطرف کردن مشکل، سبب می شود کرکره برقی همانند روز اول برای شما کار خواهد کرد. خرابی کرکره برقی معمولا به صورت مکانیکی و الکترونیکی می باشد.

اگر بعد از زدن ریموت، درب باز نشود، نگران نباشید، ابتدا ریموت را بررسی کنید و از وصل بودن آن مطمئن شوید، در صورتی که ریموت شما مشکلی نداشته باشد با آقای کرکره تماس بگیرید تا شما را تلفنی راهنمایی کنند. درصورتیکه نیاز به تعمیرات داشته باشد در سریعترین زمان نیرو برای شما اعزا می شود. اگر هم که قابل تعمیر و راه اندازی توسط شما باشد به شما اطلاع داده می شود. بهتر است که ابتدا با خرابی های رایج در کرکره برقی آشنا شوید و سپس اقدام به تعمیر آن کنید.

  • تمام شدن باتری کنترل فرستنده کرکره برقی
  • خرابی سنسور چشمی درب کرکره برقی
  • مسیر قرارگیری کرکره برقی به ‌خوبی تراز نشده است.
  • وجود مشکل در فرستنده کرکره چیزی مسیر کرکره برقی را مسدود کرده باشد.
  • فنر کرکره برقی شکسته باشد.
  • حد مجاز پایین آمدن درب به ‌درستی برای کرکره برقی تنظیم ‌نشده است.
  • قطع برق کرکره برقی (به عبارتی پریدن فیوز کرکره برقی). در این خصوص حتما مقاله فیوز کرکره برقی کجاست را مطالعه کنید.
  • ممکن است درب کرکره برقی به‌صورت دستی قفل‌شده باشد

برحی خرابی هایی که در مغازه ها بصورت متداول اتفاق می افتد:

  • قفل بودن کرکره برقی و استفاده از ریموت برای بالابردن کرکره
  • قرارگرفتن جسمی زیر کرکره برقی در هنگام پایین آمدن کرکره که سبب جدایی شفت از کرکره می شود.

تعمیر کرکره برقی در تهران

خراب شدن کرکره برقی امری است که نمیتوان نادیه گرفت. خرابی کرکره های برقی موارد مختلفی دارد. گاها پیش امده مشکلاتی از قبیل: خرابی تیغه ها، باز یا بسته نشدن کرکره، موتور کرکره برقی، برق اضطراری کرکره برقی، خارج شدن تیغه ها از ریل و مشکلاتی دیگر که متفاوت است.

اما شرکت فروشگاه همتاعلاوه بر نصب کرکره های برقی تعمیر کرکره برقی را انجام می‌دهید. به این نکته توجه کنید در صورتی که کرکره برقی با مشکل مواجه شد اما هنوز کار میکرد هرچه زودتر باید آن را تعمیر کنید چون در صورتیکه دری تعمیر را انجام دهید هزینه های بیشتری دربرمیگیرد.

تعمیر موتور کرکره برقی

از رایج ترین مشکلاتی در کرکره برقی ایجاد میشود خرابی موتور کرکره برقی است. موتور کرکره برقی از مهمترین اجزا کرکره است. این قطعه یا دستگاه فرایند اصلی بالا و یا پایین بردن کرکره را انجام میدهد. این باز یا بسته شدن یا در واقع بالا/پایین رفتن کرکره توسط ریموت و ریسیور انجام میشود.

تعمیر موتور کرکره برقی با توجه به نوع توبلار یا ساید بودن آن متفاوت است و شما میتوانید جهت تعمیر موتور کرکره برقی با کارشناسان فروشگاه همتاتماس بگیرید.

خرابی باتری یا ups موتورهای کرکره برقی

این یکی از شایع ترین اتفاقاتی است که می افتد که بعد از فاسد شدن باتری Ups کرکره برقی، سیستم به طور کامل از کار افتاده یا درست کار نکند. این را هم باید بدانید که به طور کلی باتری های موتور کرکره برقی عمری در حدود دو سال دارند و می بایست تعویض شوند. راه های متوجه شدن خرابی در ups یا باتری این است که چراغ نشان دهنده شارژ شدن باتری هیچ موقع خاموش نشود و مدار کنترل همواره در حال شارژ باتری است.

در صورتی که باتری کلا خراب شده و قابلیت دریافت شارژ ندارد. معمولا با تعویض باتری این مشکل برطرف می شود اما در مواردی نادرتر به طور کلی ups معیوب شده و باید تعویض گردد.

از کار افتادن موتور

احتمال سوختن یا نیم سوز شدن موتور مخصوصا در مدل های توبولار بسیار زیاد است و ممکن است بعد باز کردن قفل متوجه شوید که موتور از کار افتاده که می بایست تعمیر یا تعویض شود.

سوختن موتور

برق شهر وصل است، چشمی کار می کند، چند ریموت همزمان کار نمی کنند، مدار کنترل روشن و سالم است. پس نتیجه میگیریم موتور سوخته و باید تعویض شود.

احتیاط: دلیل استفاده از برق شهری فقط در صورتی که آشنایی با این کار دارید امتحان کنید. برای تست نهایی سیم موتور را مستقیما به برق شهر وصل کنید و اگر اصلا کار نکرد موتور سوخته و مراحل تعویض را پیش بگیرید. ما در مقاله چگونگی تعویض موتور کرکره و هزینه های آن توضیحات کاملی در مورد مواجهه با این مشکل داده ایم که می توانید آن را بخوانید.

این دوازده مورد شایع ترین دلایل خرابی کرکره برقی است که در خیلی از موارد با عیب یابی مشکل میتوان بدون نیاز به تکنسین خاصی به تعمیر کرکره برقی پرداخت. اما اگر خرابی کرکره اتوماتیک شما در بالا نیست می توانید از طریق نظرات سوال خود را مطرح کنید.

خراب شدن موتور یا مکانیزم موتور سانترال

موتور های سانترال در گذشته بسیار استفاده می شد و در حال حاضر به ندرت نصب می شود. علت عدم استقبال استفاده زیاد از مکانیزم هایی است که باعث سهولت حرکت کردن کرکره به پایین بالا می شود. مثلا استفاده از شفت و فنر که ممکن است هر کدام از آنها به همراه موتور به مشکل بخوردند. پس اگر موتور سانترال دارید و سالهاست برای شما کارکرده است باید آرام آرام به فکر تعویض آن و جایگزینی با موتور های ساید باشید.

سر و صدای کرکره برقی

در صورتی که کرکره برقی دارای سروصدای زیادی است ، به طوری که صدای آن برای شما و همسایگان ، آزاردهنده می باشد، دلیلش می تواند نصب بی کیفیت آن باشد. در مراحل نصب احتمالا تمامی اصول رعایت نشده است. برای این کار بهتر است از یک متخصص مشورت های لازم را دریافت نمایید.

تعمیر رسیور کرکره برقی

ریسیور یا همان برد کرکره برقی قطعه است که تمامی فرمان ها را به موتور کرکره برقی ارسال میکند. تمامی کرکره های برقی این قطعه را دارا هستند و قطعه بسیار مهمی است.

هنگامی که برای باز یا بسته شدن کرکره با استفاده از ریموت فرکانسی برای ریسیور ارسال میشود و بعداز تجزیه و تحلیل فرامین به موتور ارسال میشود و کرکره باز یا بسته میشود. گاها پیش می آید که این قطعه با مشکل مواجه میشود و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد. در صورتی که این اتفاق افتاد میتوانید با کارشناسان فنی فروشگاه همتاتماس بگیرید و درخواست تعمیر و عیب یابی دهید.

تعمیر اندکپ کرکره برقی

از دیگر قطعات بسیار حساس در کرکره برقی اندکپ ها است که وظیفه ی آن به حرکت و گردش درآوردن شفت می باشد. این قطعه رابط و اتصال بین بلبرینگ و صفحه پلیت در کرکره برقی می باشد که در صورتی که دچار خرابی شود می توان آنرا تعمیر یا تعویض نمود. خرابی اندکپ می تواند در رول شدن تیغه کرکره برقی ، اختلال ایجاد نماید.

تعمیر کرکره برقی مغازه

استفاده مغازه ها از کرکره برقی بسیار زیاد شده است. با توجه به افزایش روز افزون استفاده مغازه ها از کرکره های برقی نیاز به سرویس و همچنین رخابی آنها هم رو به افزایش است. اما علت خرابی کرکره مغازه ها چیست؟ همانطور که میدانید بر خلاف ساختمان های مسکونی، کرکره های برقی مغازه ها در فضایی است که گرما، سرما، نور خورشید، و عوامل محیطی زیادی رو آن تاثیر میگذارد.

به همین علت بهتر است مشتریانی که برای فروشگاه ها یا مغازه های خود از کرکره برقی استفاده میکنند سرویس آن را مرتب انجام دهند تا مشکلات جدی بوجود نیاید. یکی از مشکلاتی که در کرکره های برقی خرابی تیغه های کرکره برقی است. در صورتی کرکره برقی شما مشتریان محترم نیاز به تعمیر داشت شرکت فروشگاه همتابصورت 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی در تمامی نقاط تهران است.

تعمیر تیغه کرکره برقی

تیغه های کرکره برقی ورق های آلومینیومی به هم پیوسته است که در کنار یکدیگر شکل یکپارچه را تشکیل میدهد. تیغه های کرکره برقی انواع مختلفی دارد. از دلایلی که ممکن است تیغه های کرکره دچار مشکل شود خارج شدن تیغه ها از ریل است.

این خرابی گاهی ممکن است بدلیل تغییرات اب و هوایی است. یکی دیگر از دلایل خرابی تیغه ها به این علت است که زمانی که کرکره برقی را نصب میکنند اندازه ها را بدرستی نمیگیرند و باعث میشود به مرور زمان تیغه ها دچار مشکل شوند. همچنین در صورتی که از تیغه های معمولی استفاده شود امکان اینکه تیغه ها زودتر دچار مشکل شود بیشتر است. شما مشتریان گرامی دقت کنید زمانی که سفارش نصب کرکره برقی میدهید حتما تیغه های خود تیغه خوب و با کیفیت فارش دهید.

شرکت فروشگاه همتااز بهرین شرکت های نصب و تعمیر کرکره برقی در تهران است و میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

سقوط تیغه کرکره

در سالهای اخیر به علت استفاده از تیغه های بی کیفیت با ضخامت کم مورد جدیدی به خرابی های کرکره برقی اضافه شده که کمی وحشتناک نیز هست. کم شدن کیفیت تیغه باعث شده قسمت عصایی یا محل اتصال تیغه ها بهم تاب و تحمل وزن زیاد کرکره را نداشته و در یک لحظه وا شده و کرکره های زیرین را رها کند.

اگر این اتفاق برای کسی افتاد، امیدواریم خسارات جانی یا مالی را در پی نداشته باشد. اولین کاری که می بایست انجام دهید شکایت از فروشنده کرکره برقی و سفارش تیغه های با کیفیت است که باید انجام دهید.

ایراد ریموت کرکره برقی

از رایج ترین ایرادات کرکره برقی تمام شدن باطری ریموت ات که منجر میشود که فرکانس برای برد ارسال نشود. بهترین کار این است که هنگامی که ریموت کار نکرد ابتدا باطری ها را تعویض کنیم و سپس تست کنیم. در صورتی که ایراد وجود داشت ممکن است ایراد در برد باشدو بهترین کار این است که ابتدا فرستنده ای که روی دیوار نصب میشود را بصورتدستی تست کنیم. گاهی مشکل از فرستنده است.

پریدن کد ریموت، مشکل ریموت کرکره برقی

یکی دیگر از مشکلی که اکثرا در حین باز نشدن درب کرکره برقی ایجاد می شود، تمام شدن باتری کنترل فرستنده است. بنابراین قبل از هر اقدامی باید باتری کنترل خود را بررسی کنید. مشکلاتی که در ریموت کنترل کرکره برقی ایجاد می شود معمولا بسیار رایج هستند. اگر باتری ریموت کرکره برقی شما تمام شده باشد، نمی تواند سیگنال هایی که برای باز شدن درب نیاز است را ارسال کند و به احتمال زیاد درب باز نخواهد شد. برای این منظور اولین کاری که باید انجام دهید این است که فرستنده ای که روی دیوار نصب می شود را بررسی کنید و ببینید که آیا به صورت دستی باز می شود یا خیر. در این حالت خواهید فهمید که مشکل از ریموت است یا خیر.

اگر بعد از اینکه ریموت کرکره برقی را فشار دادید، درب باز شد به احتمال زیاد تنها کاری که باید انجام دهید این است که باتری فرستنده خود را عوض کنید. اگر شما بیش از یک فرستنده را برای ورود و خروج در ماشین خود دارید بهتر است همه ی آن ها را تست کنید. تعویض باتری فرستنده در کرکره برقی بسیار آسان است و شما خودتان هم می توانید این کار را انجام دهید. بعد از برداشتن باتری قدیمی فرستنده مطمئن شوید که به علامت مثبت و منفی در باتری توجه کرده اید. هنگامی که باتری را نصب کردید و مجددا درب باز و بسته شد خواهید دید که این مشکل جزئی در کرکره برقی ناشی از ریموت کنترل بوده است.

شکستن کرکره برقی

شکستن کرکره برقی هم از دلایل تعمیر کرکره برقی است. اما سوال این است که چرا شکستن کرکره برقی اتفاق می افتد؟ شکستن کرکره برقی دلایل مختلفی دارد. یکی از دلایل شکستن کرکره برقی این است که فشاری بیش از توان تیغه ها وارد میشود و منجر به شکستن کرکره برقی میشود.

اما از دیگر دلایل شکستن کرکره برقی این است که فاصله کنار ریل ها را در نظر نمیگیرند منجر میشود که کرکره برقی شکسته شود. در صورتی که کرکره برقی شما منجر به شکستن شد میتوانید با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید.

باز شدن خود به خود کرکره برقی

برای شما هم گاهی پیش امده است که کرکره برقی به طور خودکار باز میشود. این مورد هم از خرابی های کرکره برقی است که بسیار حائز اهمیت است. از عمده دلایلی که باعث میشود کرکره برقی بصورت خودکار باز شود این است که ایرادی در موتور آن پیش امده و باید توسط کارشناس فنی موتور بررسی و در صورت نیاز به تعمیر موتور کرکره باز شود.

یکی دیگر از دلایل باز شدن خودکار کرکره برقی این است که مشکلی در میکروسیئیچ آن بوجود امده است و بهتر ات قبل از هر کاری توسط یک کارشناس فنی کرکره برقی مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز آن را تعمیر کنند.

اما رایج ترین مشکل مشکل در برد کرکره برقی است که امکان دارد به دلیل خرابی در برد کرکره برقی است که برد کرکره برقی از قطعات مهم کرکره است و با توجه به مهم بودن این قطعه باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای عیب یابی آن انجام شود در صورتی که نیاز به تعمیر داشته باشد، تعمیر برد توسط یک تعمیرکار ‌کرکره برقی انجام شود.

خراب شدن چشمی کرکره برقی

از ساده ترین ایرادات کرکره برقی ایراد در چشمی آن است که خود مشتری میتواند آن را بررسی کند. چشمی کرکره برقی از مهم ترین اجزا نصب کرکره است. چون وجود چشمی کرکره برقی از بیار از مشکلات احتمالی جلوگیری میکند. اما گاهی پیش می اید کثیف بودن چشمی باعث میشود تا چشمی کار نکند که مشتری میتواند با استفاده از یک دستمال مرطوب چشمی را تمیز کند. اما اگر با تمیز کردن چشمی باز هم مشکل داشت بهتر است چشمی را دستکاری نکنیم و از یک کارشناس فنی کمک بگیریم. همچنینمیتوانید با کارشناسان فنی فروشگاه همتاتماس بگیرید و مشکل خود را حل کنید.

تنظیم میکروسوئیچ کرکره برقی

یکی از بخش های کرکره برقی میکروسوئیچ است. که شما توسط آن میتوانید تراز بالا و پایین کرکره برقی را مشخص کنید. در موتور ساید، شما دو عدد چرخ دنده را خواهید دید که به رنگ طلایی است. یکی از این چرخ دنده ها برای تنظیم بالا و دیگری برای تنظیم پایین کرکره است.

به عنوان مثال برای اینکه بتوانید حد بالای کرکره را تنظیم کنید ابتدا باید آن را توسط ریموت کرکره به سمت بالا ببرید و هر جایی که میخواهید کرکره بایستد کلید توقف را بزنید. سپس به دنبال چرخ دنده طلایی خواهید رفت تا با قطع کن سمت راست برخورد کند و صدای تلق رله هم قطع شود. با این کار شما می توانید به آسانی و در کوتاه ترین مدت زمان ممکن میکرو سوئیچ را تنظیم کنید.

معمولا در پکیج هایی که توبولار هستند یک قطعه وجود دارد که به آن ها آچار تنظیم گفته می شود. در صورت نداشتن این قطعه می توانید از آچار آلن استفاده کنید. اگر خوب دقت کنید می بینید که روی آن ها دو عدد سوراخ وجود دارد که یکی برای تنظیم حد پایین مورد استفاده قرار می گیرد و دیگری برای تنظیم حد بالا.

پس از اینکه کرکره برقی را نصب کردید، کرکره باید روی موتور بایستد و به دو سوراخ موتو هم دقت کنید. کنار این دو سوراخ هم دو عدد پیکان وجود دارد که یکی از آنها به طرف کرکره نشانه رفته است و دیگری در جهت مخالف کرکره برقی نشانه گرفته خواهد شد. در کنار میکروسوئیچ یک عدد موتور توبلار با یک پیکان خمیده وجود دارد. آچار تنظیم میکروسوئیچ در واقع داخل سوراخ در جهت پایین قرار خواهد گرفت و آچار را به اندازه مناسب بچرخانید.

ریموت را به طرف های مختلف هم برسانید و حال به آرامی با دقت میکرو سوئیچ را به طرف مثبت بچرخانید. با این عمل خواهید دید که کرکره به صورت تکه تکه به سمت پایین خواهد رفت و این عمل تا رسیدن کامل کرکره به زمین هم ادامه خواهد داشت.

در رفتن یا از ریل خارج شدن کرکره برقی

یکی دیگر از مشکلاتی که حین استفاده از کرکره برقی ایجاد می شود خارج شدن قطعات آن از ریل است. زمانی که شما از یک کرکره اتوماتیک استفاده می کنید ممکن است که به دلایل مختلف این اتفاق رخ دهد. بهتر است در چنین موردی حتما با متخصص تماس و تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید.

چگونه کرکره برقی را داخل ریل کنیم

اگر این اتفاق افتاد و کرکره برقی از ریل خارج شد میبایست خونسردی خود را حفظ کرده و از یک نفر دیگر کمک بگیرید. با ریموت کرکره را تا بالاترین حد برده و آنگاه با  دو چهارپایه یا نردبان که قبلا تهیه کرده اید. یکی را سمت راست و یکی را سمت چپ کرکره گذاشته و هر دو نفر به بالای هر کدام از آنها روید. سیستم را خلاص کرده و آرام آرام آن را به سمت ورودی ریل هدایت کنید و پس از اینکه چند سانتیمتری وارد ریل شد دوباره سیستم را به حالت اتوماتیک برده و با ریموت کرکره را پایین بیاورید. مراحل پایین آوردن کرکره را استپ استپ انجام دهید تا در صورت بروز مشکل متوجه آن شوید. پس از این کار میکروسوئیچ ها را تنظیم کنید و سیستم را دوباره راه اندازی نمایید.

قطعی برق کرکره برقی

یکی دیگر از مشکلاتی که در کرکره برقی ایجاد می شود قطع برق است. اگر شما دکمه فرستنده را می زنید و صدای موتور را هم می شنوید ولی درب کرکره برقی باز نمی شود، ممکن است که مشکل از سوئیچ برق باشد. هر کرکره برقی در واقع یک سوئیچ دارد که در صورت فشار دادن آن، کرکره برقی با ریموت کار نخواهد کرد.

این امر امکان باز و بسته کردن دستی درب را نیز ایجاد می کند تا ماشین شما در پارکینگ گیر نکند. البته اینکه شما بتوانید درب را به صورت دستی باز و بسته کنید نشان دهنده این نیست که درب کرکره برقی شما دیگر کار نخواهد کرد بلکه به این معناست که شما می توانید از این بخش استفاده کنید تا زمانی که کرکره برقی شما مجددا به کار بیفتد و فعال شود.

این سوئیچ در واقع به صورت یک طناب یا یک بند است که کشیده می شود و گاهی هم به صورت کلیدی مورد استفاده قرار می گیرد و قطع و وصل می شود. گاهی اوقات اما این کلید به صورت تصادفی فعال خواهد شد و ممکن است که مشکلاتی در این زمینه و در رابطه با موتور ایجاد شود.

در این صورت اگر چنین اتفاقی رخ داد، شما باید دوباره کلید را فشار دهید تا بین موتور و کرکره و فرستنده ارتباط برقرار شود. پس از این کار باید فرستنده خود را چک کنید تا مطمئن شوید که درب شما باز می شود. این گزینه در انواع کرکره برقی قدیمی به منظور افزایش امنیت مورد استفاده قرار گرفته است. بدین صورت درب کرکره برقی از داخل قفل می شود و امکان باز کردن آن هم وجود نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مقاله فیوز کرکره برقی را مطالعه کنید.

سوختن برد کرکره اتوماتیک

برخی از موارد که کم نیز نیست اتفاق می افتد برد کرکره برقی بر اثر نوسان، آب خوردگی یا حتی بی دلیل خراب می شود. در این گونه موارد کار بخصوصی برای تعمیر نمی شود انجام داد و در بیشتر موارد باید برد را عوض کرد.

برای تعویض برد ابتدا یک برد کرکره مشابه با برد قبلی خود تهیه کرده، برق ورودی را قطع کنید و مطابق مقاله روش نصب مدار کنترل کرکره برقی پیش روید و سیستم را راه اندازی کنید.

نصب ناصحیح کرکره

اگر کرکره برقی درست نصب نشده باشد از روز اول نصب متوجه آن خواهید شد. صدای نامتعارف، گیر کردن و رها شدن، نصب نا تراز همه اینها خروجی های نصب غیر استاندارد است. اما عوامل این مشکلات از تازه کار بودن نصاب، تراز نصب نکردن لوله که می بایست بسیار مورد توجه قرار گیرد، باد خور کم یا زیاد کرکره در ریل و حتی نصب نکردن برخی موارد مثل کپس و واشر مویی است. پس مثل همیشه پیشنهاد ما به کارگیری و خرید از شرکت های با سابقه و معتبر کرکره اتوماتیک است که فروشگاه دی سی ای کالا یکی از آنهاست.

فراموشی در باز کردن قفل دستی از جا قفلی

امیدواریم این مورد را قفل از روبرو شدن با این مشکل خوانده باشید. اگر از قفل دستی استفاده می کنید همین الان از این لینک سفارش خرید جا قفلی هوشمند کرکره برقی را دهید. چرا که این مورد ممکن است به آسیب های زیادی در کرکره اتوماتیک بینجامد.

جا قفلی های هوشمند باعث می شود که اگر قفل دستی به کرکره زده شده بود، سیستم به طور کلی کار نکند و فقط زمانی به کار بیفتد که قفل را باز کنیم.

اما برویم به سراغ خرابی هایی که ممکن است که بعد فشردن ریموت در زمانی که هنوز قفل را باز نکرده ایم رخ دهد.

غر شدن تیغه اول و دوم کرکره

در صورت فراموشی باز کردن قفل دستی این مورد حتما اتفاق خواهد افتاد. تمام فشار موتور و کرکره پس از زدن ریموت به تیغه اول و دوم آمده و آن دو را دفرمه می کند و گاهی ممکن است آنها را از جا بکند. در این صورت می بایست یا با همان حالت کرکره کنار بیایید و یا سفارش دو عدد تیغه به عرض و رنگ کرکره برقی خود را بدهید.

ضربه خوردن کرکره ریموتی

ضربه خوردن کرکره برقی بیشتر به علت برخورد خودرو با کرکره است که در کرکره پارکینگی دیده ایم. در اینگونه موارد تعدادی از تیغه های کرکره آسیب دیده و قوس برمیدارند. حتی دیده ایم که گاهی تیغه ها از ریل خارج شده و آسیب به ریل نیز منتقل می شود.

اگر این مورد پیش آمد، سیستم را قطع کنید و با تعمیرکار کرکره برقی تماس بگیرید چرا که کار زیادی نمی توانید انجام دهید. در موارد که آسیب کم باشد می شود با فشار آوردن از سمت مخالف به محل دفرمه شدگی تا حدودی کرکره را برای مدتی استفاده کرد ولی اگر آسیب شدیدتر بود می بایست تیغه ها تعویض شود.

کرکره سنتی

کرکره سنتی نیز نسل قدیمی کرکره های هوشمند می باشند که سال ها از آن ها برای درب مغازه ها استفاده می شود. این کرکره ها در بهترین حالت از امنیت متوسطی برخوردار بودند اما نیاز به رفاه و امنیت بیشتر موجب شکل گیری کرکره های برقی و اتوماتیک شد.

انواع کرکره سنتی

مهم ترین انواع کرکره سنتی عبارتند از کرکره‌های گالوانیزه با آهن معمولی (فولادی)، کرکره چوبی (قوام)، کرکره‌های آلومینیومی (آهنی)، کرکره آلومینیوم (فایبرگلاس)، کرکره گالوانیزه (فولادی) و غیره.

کرکره‌های سنتی به سه دسته کلی کرکره‌های رول گیتر، کرکره‌های یک طرفه و کرکره‌های دولنگه و کرکره‌های زبانه دار طبقه بندی می شوند. از بین کرکره های سنتی، کرکره‌های دو لنگه بیشتر در ایران مرسوم است. این نوع از کرکره برقی‌ها به دلیل استفاده از کرکره‌های قدیمی آهنی و گالوانیزه در ساخت و ساز ساختمان‌ها هنوز مورد استفاده و محبوبیت قرار دارند.

استفاده از کرکره‌های دو لنگه نیز به دلیل ایجاد هماهنگی بیشتر در نمای ساختمان پیشنهاد می‌شود.این کرکره ها علاوه بر زیبایی باعث اشغال کمترین فضا در فضای ساختمان می شوند. کرکره ها در انواع دستی و برقی با متریال آلومینیوم و گالوانیزه ساخته می شوند.

اجزای تشکیل دهنده کرکره سنتی

  • ناودانی یا پروفیل به عنوان پایه
  • شفت لوله ای
  • کاسه فنر (حداقل 2 عدد)
  • ریل
  • ورق کرکره

اگر قرار باشد ورق مستقیما بر روی شفت لوله ای نصب و همچنین ریل ها در جایگاه خود نصب شوند، برای بالا بردن کرکره حداقل 2 مرد تنومند لازم است تا بتوانند کرکره را بالا ببرند و اگر موفق به انجام این کار شدند به محض رها کردن، کرکره با سرعت زیادی دوباره پایین خواهد آمد. پس برای رفع این مشکل از فنرهای پیچیده شده استفاده می کنیم که به هر فنر اصطلاحا کاسه فنر گفته می شود. وظیفه کاسه فنر این است که همیشه کمک می کند تا کرکره رو به بالا حرکت کند تا بتوانیم با کمترین نیرو کرکره را بالا ببریم، حال اگر قدرت کاسه فنر نسبت به وزن کمتر باشد بلافاصله پس از رها کردن، کرکره رو به پایین سقوط خواهد کرد.

همچنین اگر نیرو فنر نسبت به وزن کرکره بیشتر باشد به محض باز کردن قفل های آویز، کرکره با تمام سرعت به سمت بالا حرکت خواهد کرد پس در نتیجه همیشه باید بین وزن کرکره و قدرت فنرها تناسب وجو داشته باشد.

معمولا به ازای هر 30 – 25 کرکره یک فنر اضافه می کنند که البته بستگی به جنس فنر و چگونگی بسته شدن آن دارد. با گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی انسان به این فکر افتاد چگونه می توان کرکره ها را به شکلی ساده تر، روان تر و بی صداتر بالا و پایین برد.

مشکلات کرکره سنتی

کرکره های سنتی و قدیمی که هنوز هم برخی از آنها استفاده می کنند دارای یکسری مشکلات و محدودیت ها نسبت به کرکره های هوشمند می باشند. در این بخش قصد داریم بطور خلاصه به مشکلات کرکره برقی اتوسنتی اشاره کنیم.

یکی از مهم ترین مشکلات کرکره های سنتی امنیت پایین می باشد، چراکه سارقین با شکستن قفل کرکره براحتی می توانند درب مغازه یا… را بگشایند. باز کردن درب کرکره های سنتی از دیگر مشکلات آن ها می باشد چراکه همه افراد قادر به تحمل وزن کرکره برقی برای باز کردن درب آن نمی باشند و این در حالی است که کرکره های هوشمند تنها با فشردن یک یک دکمه بطور اتوماتیک باز و بسته می شوند.

از دیگر مزیت های کرکره های هوشمند نسبت به کرکره های سنتی ظاهر شیک و زیبای کرکره برقی می باشد. البته در این نکته لازم به ذکر است که در صورت بروز مشکل و خرابی در کرکره های اتوماتیک به هیچ عنوان نباید خودتان دست بکار شوید و باید حتما تعمیر کرکره برقی را به متخصص این کار بسپارید. برای ثبت سفارش کرکره برقی در فروشگاه همتا تماس بگیرید.

قیمت کرکره سنتی

قیمت کرکره‌های برقی به دلیل تنوع در جنس متریال و رنگ بندی متغیر است. برای اطلاع از آخرین قیمت روز و همچنین ارتباط مستقیم با تامین کنندگان کرکره سنتی می توانید از وبسایت و اپلیکیشن باسکول استفاده کنید. فروشگاه همتا به عنوان بزرگترین مرجع خرید و فروش عمده ایران، این امکان را در اختیار خریداران و فروشندگان قرار داده است تا بدون دخالت واسطه های متعدد با یکدیگر به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و نسبت به خرید یا فروش محصول مورد نظر خود اقدام کنند.

برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود نیز می توانید بعد از ثبت نام در سایت همتا یا نصب اپلیکیشن همتا با فروشندگان عمده تماس برقرار کرده و نسبت به استعلام قیمت کالا اقدام کنید.

چگونه بهترین تامین کنندگان کرکره سنتی را پیدا کنیم؟ با استفاده از بازار عمده باسکول می توانید به راحتی با تعداد زیادی از تامین کننده کرکره سنتی درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنید.

بهترین راه برای خرید کرکره سنتی مستقیم و با بهترین قیمت از تامین کنندگان چیست؟ بازار باسکول امکان ارتباط شما با هزاران فروشنده را فراهم کرده است و شما می توانید به راحتی نسبت به خرید کرکره سنتی اقدام کنید.

آیا تامین کنندگان کرکره سنتی می توانند از بازار عمده باسکول برای فروش محصولات خود استفاده کنند؟ بله، تولیدکنندگان عزیز می توانند با استفاده از باسکول با خریداران مختلف از سراسر کشور ارتباط مستقیم برقرار کنند.

نحوه تعویض فنر کرکره دستی

کرکره های دستی در دسته قدیمی ترین و سنتی ترین کرکره های موجود در بازار قرار گرفته اند، این نوع کرکره ها بدون استفاده از انرژی الکتریکی و همچنین بدون برخورداری از سیستم های کنترل از راه دور، و با استفاده از نیروی انسانی قارد به باز و بسته شدن می باشند.

همانطور که میدانید کرکره های برقی همانطور که از نامشان پیداست به صورت برقی کار می کنند. نحوه کار آنها به این صورت است که یک موتور کوچک چرخ دنده ها را می چرخاند که به نوبه خود در را باز و بسته می کنند. این بدان معنی است که آنها را می توان با یک فشار ساده یک دکمه باز کرد در این نوع کرکره، نیازی به چرخاندن میل لنگ یا سیم پیچ نیست.

 لازم به ذکر است که درب های برقی معمولاً از برق اصلی تغذیه می شوند، اما در صورت تمایل به صرفه جویی در مصرف انرژی، می توانند با باتری و یا حتی خورشیدی باشند.

برخلاف کرکره های برقی، کرکره های دستی با چرخاندن میل لنگ یا بادگیر به صورت دستی باز و بسته می شوند. در این نوع کرکره های قدیمی و سنتی هیچ برقی در کار نیست، به این معنی که این درها باید توسط یک شخص باز و بسته شوند.

فنر از جمله بخش هایی در کرکره می باشد که در کرکره های برقی و دستی  و انواع دیگر کرکره ها وجود داشته و یک کاربرد مشخصی را دارا می باشد.

قبل از شروع بررسی نحوه تعویض فنر کرکره دستی این نکته را باید در نظر بگیرید که کرکره های برقی و دستی هر کدام نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک را بخرید، معایب و مزایای هر کدام باید به دقت سنجیده شوند.

درب های برقی مطمئنا راحت تر از نوع  دستی خود هستند. در این نوع کرکره ها لازم نیست برای باز کردن درب برقی تلاش کنید، تنها کاری که باید انجام دهید فشار دادن یک دکمه بر روی ریموت آن است. درهای برقی همچنین می توانند سریعتر از درهای دستی باز شوند .

در رابطه با کرکره های دستی نیز باید بگوییم این نوع کرکره ها سازگار با محیط زیست هستند، زیرا از هیچ برقی استفاده نمی کنند. علاوه بر این، کرکره‌های دستی معمولاً ارزان ‌تر از نوع برقی خود هستند و آنها را به گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر تبدیل می‌کنند.

لازم به ذکر است تعداد فنرها به اندازه و وزرن كركره دستی بستگی دارد. برای تعویض فنر کرکره دستی ابتدا پیچ های موجود بر روی ریل کرکره را باز نموده و تا زمان دیده شدن فنر ها ریل را از کرکره جدا می نماییم.

پس از دیده شدن فنر های کرکره برقی، آن ها را نیرون آورده و فنر های جدید را به همین روش به جایگاه قبلی فنر وارد می نماییم و دوباره پیچ ها را می بندیم.

نکته: پس از تعویض فنر های کرکره برقی از محکم شدن ریل و ثابت بودن آن بر دیوار اطمینان حاصل نمایید. 

تعمیر فنر کرکره قدیمی در تهران

تنها روش تعمیر فنر کرکره قدیمی، تعویض آن می باشد. از آنجا که کرکره های قدیمی و دستی معمولا طی گذشت زمان فرسوده شده و قطعات آن دچار زنگ زدگی می شود، پیشنهاد میشود در زمان مشاهده عدم کارکرد صحیح فنر ها در ککره خود، اقدام به تعویض آن نمایید.

فنر کرکره قدیمی معمولا دچار پوسیدگی شده و به دلیل گذشت زمان و قرار گرفتن در شرایط محیطی متغیر مانند باران و رطوبت دچار زنگ زدگی میشود، به همین دلیل تنها راه تعمیر نمودن فنر کرکره قدیمی، تعویض کردن آن است که پیش تر در رابطه با نحوه تعویض فنر کرکره دستی و قدیمی به صورت چجامع صحبت کردیم.

آموزش نصب کرکره سنتی

اولین قدم در نصب کرکره سنتی ابعاد درب مورد نظر خود را اندازه بگیرید. قبل از خرید کرکره و اقدام به نصب آن، درب مورد نظرتان را اندازه بگیرید. با استفاده از متر، ارتفاع درب را اندازه بگیرید.

وسایل مورد نیاز برای نصب کرکره سنتی عبارت اند از:

  • دستگاه جوشکاری
  • شفت و لوله کرکره
  • تیغه کرکره
  • فنر و تجهیزات جانبی کرکره

بعد از اندازه گیری محل دقیق نصب کرکره دستی خود، ابتدا با یک تراز دو سوراخ در سمت راست و چپ دیوار ایجاد نمایید، این سوراخ ها محل قرار گیری ریل کرکره می باشد. سعی کنید دو سوراخ از یک فاصله مشخصی از یکدیگر قرار گرفته و دارای عمق مناسبی برای نصب کرکره برقی باشند.

پس از ایجاد سوراخ ها در طرفین دیوار و محل مورد نظر، اقدام به وصل کردن پیچ ها و قرار دادن فنر در داخل پیچ های ریل کرکره نمایید، از آنجا که نصب کرکره دستی و سنتی نیز نیازمند داشتن دانش کافی در رابطه با قطعات سازنده و تشکیل دهنده کرکره و کاربرد و ویژگی های هر یک دارد پیشنهاد میشود برای نصب و تعمیر کرکره برقی پارکینگ و کرکره دستی از یک نصاب و فرد ماهر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

کرکره هایی با کارکرد دستی امنیت را در جایی که برق برای طیف وسیعی از مشاغل صنعتی و تجاری مانند ساختمان‌های مزرعه، کارخانه‌ها، واحدهای صنعتی و گاراژها در دسترس نیست، فراهم می‌کند.

با وجود یک کرکره دستی میتوانید به راحتی و حتی در زمان قطعی برق از کرکره خود استفاده کرده و وارد محل مورد نظر شوید. به دلیل داشتن یک بشکه فنری که تعادل کرکره را حفظ می کند، میتوایند از انواع کرکره های دستی استفاده نمایید. ما در فروشگاه همتا تمامی مدل ها و برند های کرکره های دستی و برقی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان و مخاطبین خود ارائه میدهیم.

تعمیر کرکره قدیمی در تهران

کرکره سنتی در قدیم برای اکثر مغازه ها از این نوع کرکره استفاده می شد. این کرکره ها یک تکه و از جنس آهن یا گالوانیزه بودند. هنگام بالا یا پایین بردن کرکره سر و صدای زیادی ایجاد می شد به نحوی که همسایه ها با صدای بالا رفتن کرکره متوجه می شدند که مثلا فلان مغازه باز کرده یا تعطیل کرد.

نحوه تبدیل کرکره سنتی به کرکره برقی

برای تبدیل کرکره سنتی به کرکره برقی مراحل زیر را انجام دهید ( تخصصی )

کرکره را تا انتها پایین بکشید و سپس پین کاسه فنر را جا بزنید. کرکره را از فنر کاسه جدا کرده (پیم ۶ یا ۸ روی کاسه فنر را جدا کنید) و محل نصب موتور را روی شفت علامت گزاری کنید. بر روی میله دو سوراخ با مته ۱۰ ایجاد کنید سپس کابل موتور و سیم خلاص کن را از آن سوراخ عبور دهید. بعد از عبور دادن کابل و سیم میتوانید موتور را بر روی شفت لوله ای قرار داده و محکم کنید موتور را به وسیله دو عدد بست که در ابتدا و انتهای موتور قرار دارد به شفت (لوله) متصل نمایید .

کرکره سنتی را به موتور و کاسه فنرها متصل کنید (بهتر آن است از ۵ پیچ استفاده شود). بهتر است اولین پیچ را روی موتور و بقیه پیچ ها را به وسیله ی واشر به کاسه فنر متصل کنید . حال پین های ضامن کاسه فنر را بیرون بکشید. در پایان این نکته را در نظر بگیرید که ورق کرکره سالم باشد و مشتری نخواهد هزینه بالایی را پرداخت کند.

چه زمان کرکره قدیمی را با کرکره اتوماتیک تعویض کنیم؟

دلایل زیادی ما را به فکر ارتقا کرکره قدیمی، و تعویض آن با کرکره اتوماتیک می اندازد. همان طور که می دانید، کرکره های قدیمی از نظر ایمنی و مقاومت، از سطح استاندارد و قابل اطمینانی برخوردار نیستند. این در صورتی است که کرکره های اتوماتیک بسیار ایمن طراحی و ساخته شده اند و سطح مقاومت بالایی برخوردارند.

همینطور کندی و سختی در حرکت کرکره های قدیمی، باز و بسته کردن درب کرکره بصورت دستی و سرصدای بیش از حد و همچنین عدم زیبایی در طراحی ظاهری از دیگر عوامل ترقیب کننده برای نصب کرکره اتوماتیک می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مزایا و معایب کرکره اتوماتیک را مشاده فرمایید. همچنین می توانید مقاله مزایای کرکره برقی پارکینگی نسبت به درب معمولی را مطالعه نمایید.

تعمیر کرکره برقی پارکینگ در تهران

برای تعمیر کرکره برقی پارکینگ نیاز است که کارهایی انجام شود که می توان به آن ها به شرح ذیل اشاره نمود :

تراز نمودن کرکره برقی

در صورتی که درب کرکره برقی پارکینگ، تراز نباشد بر روی درب فشار مضاعفی ایجاد می شود که باعث می شود هنگام باز شدن درب نتواند وزن را به صورت یکنواخت روی جک و فنر های کرکره برقی قسمت نماید. این مساله در صورتی که مداومت داشته باشد، باعث به خرابی جدی درب کرکره برقی شده و نیاز به تعمیرات جدی پیدا خواهد کرد. تنها کافیست درب را تراز کرده و بدین ترتیب وزن مناسب را به همراه فشاری تنظیم شده بر روی درب اعمال نماید تا به سادگی باز و بسته شده و بر طول عمر قطعات افزوده شود.

اگر می خواهید بدانید که کرکره برقی تراز است ، باید درب را به صورت کامل ببندید. اگر به اپراتور متصل است ، آن را کشیده و بندی که به اهرم متصل است را رها کنید. هنگامی که درب تا نیمه بالا برده شود ، اگر در همان حالت باقی ماند و با سرعت به سمت پایین بازنگشت می توان گفت که کرکره برقی در حالتی خوب و متعادلی قرار دارد.

در صورتی که کرکره برقی تراز نیست، خود دست به کار نشوید. این یک کار تخصصی است و نیاز است که ایمنی های لازم در این خصوص رعایت شود زیرا کرکره های برقی دارای وزن زیادی هستند و در صورتی که بدون تخصص و تجربه دست به این کار بزنید به مساله خواهید خورد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با آتی دُر تماس گرفته و درخواست کارشناس حرفه ای نموده و به عبارتی کار را به کاردان بسپارید.

این نکته را نیز خوبی است بیان کنیم که در صورتی که کرکره برقی به خوبی تراز نشده باشد در زمان های قطع شدن برق، که نیاز است بصورت دستی باز شود این کار به سختی صورت می گیرد و به حتم دچار مساله خواهید شد در صورتی که کرکره برقی پارکینگ در حالت تراز، به خوبی و با تعادل کامل و صرف کمترین انرژی باز یا بسته می شود.

روغن کاری کردن کرکره برقی

این یکی از ساده ترین کارها و شاید بتوان گفت مهم ترین کاری است که در نگهداری و تعمیر کرکره برقی پارکینگ بایستی انجام شود. اسپری روغن روی قطعه های متحرک می تواند در بهبود عملکرد آن ها موثر باشد. این نکته را مد نظر داشته باشید که تمامی قطعات به یک اندازه نیاز به روغن ندارند اما این کار باعث می شود که آب و رطوبت در این قطعات جمع نشده و کارکرد خوبی را ایجاد نماید.

گریس مناسب کرکره برقی

یکی دیگر از کارهایی که می توان انجام داد این است که برای روان کار کردن قطعات از گریس های با کیفیت استفاده کنید. این کار می تواند طول عمر قطعات را بالاتر برده و در روان کار کردن آن ها تاثیر مناسبی داشته باشد.

تعمیر کرکره برقی مغازه ای در تهران

برای تعمیر کرکره برقی مغازه ای نیز می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

درب کرکره برقی بالا نمی رود

عدم بالا رفتن درب کرکره برقی یکی از رایج ترین مسائلی است که با آن مواجه می شوید که باعث می شود باز مانده یا بسته نشود. این موضوع ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد در میان آن ها می توان به ایرادی است که در متصل شدن کرکره به برق ایجاد شده باشد. این امکان وجود دارد که سیم های برق یا فیوز درکرکره ، از اتصالات خود دچار خرابی شده باشند. برای این موضوع می توانید اتصال به برق را بررسی کنید تا مطمئن شوید که این قسمت به درستی کار می کند.

تعمیر ریموت کرکره برقی

از دیگر دلایل نیاز تعمیر کرکره برقی فروشگاهی این است که ریموت کرکره برقی دچار خرابی شده باشد. این ایراد می تواند حتی از تمام شدن باتری ریموت دستگاه باشد. در صورتی که چراغ ریموت خاموش و یا کمرنگ است ابتدا باتری ها را کنترل کنید. در صورتی که ایراد از باتری نباشد می توانید برای تعمیر ریموت کنترل کرکره برقی از کارشناسان با تجربه ی آتی دُر یاری بگیرید.

خرابی موتور کرکره برقی

یکی از مهم ترین قطعه ها در کرکره برقی مغازه ای ، موتور آن است که دارای دو نوع توبلار و یا ساید مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که متوجه خرابی موتور کرکره برقی شدید “shutters problems” ، بلافاصله از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید. وظیفه ی موتور کرکره برقی ، تامین نیرویی است که در برای باز و یا بسته شدن نیاز دارد. در صورتی که دچار اختلال شود، عملکرد کل کرکره برقی نیز مختل خواهد شد.

درب های کرکره برقی عمدتا به دلیل آن که توانسته اند امنیت ساختمان ، پارکینگ و یا فروشگاه را به خوبی تامین نمایند، بسیار مورد توجه هستند اما اگر موتور آن ها دچار خرابی شود می تواند دردسر ساز بوده و امنیت آن را تقلیل دهد. در صورتی که از موتور به خوبی نگهداری شده و سرویس های لازم صورت گیرد، دارای طول عمر مفیدی خواهند بود و کمتر پیش می آید که دچار آسیب  شوند. اما در صورتی که در قسمت موتور نیاز به تعمیر درب کرکره ای برقی داشتید با کارشناسان حرفه ای آتی دُر تماس بگیرید.

اطمینان داشته باشید که تیم فنی و ماهر این شرکت، دوره های لازم را در این خصوص دیده و به بهترین نحو، در خصوص تعمیر کرکره اتوماتیک شما اقدام خواهد کرد. سابقه ی دو دهه فعالیت و حضور در این عرصه ، نشان از ارزش گذاری این شرکت بر رضایت مندی مشتری می باشد.

هزینه تعمیر کرکره برقی مغازه در تهران

هزینه های تعمیر کرکره برقی بصورت دقیق مشخص نیست چون تا کارشناس فنی شرکت کرکره برقی را عیب یابی نکند مشخص نمیشود. گاهی اوقات نیاز به تعمیر میشود و گاهی اوقات نیاز به تعویض به همین دلیل هزینه تعمیر کرکره برقی متغیر است. برای درخواست تعمیر کرکره برقی میتوانید با کارشناسان فنی فروشگاه همتاتماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

تعمیر کرکره برقی صنعتی در تهران

امروزه اکثر کارخانه ها و سوله ها از کرکره برقی صنعتی استفاده کرده اند. اهمیت این مدل از کرکره ها بسیار بالاست تا در مقابل باد ، جلوگیری از اتلاف انرژی و امنیت بسیار کاربردی هستند و اگر دیر زمان بروز مشکل دیر اقدام شود خسارت زیادی وارد می کند.

تعمیرات کرکره های با ابعاد بزرگ نیاز به تیم فنی و مهندسی حرفه دارد و باید بصورت تخصصی کوتور ساید و تیغه های کرکره و لوازم جانبی کرکره برقی بررسی و تعمیر شود. آتی دُر با همکاری بهترین تکنسین ها و مهندسین با تجربه خدمات حرفه ای در زمینه تعمیر کرکره برقی سوله و کارخانجات ارائه کرده است.

تعمیر کرکره برقی فوری و شبانه روزی در تهران

خرابی کرکره برقی موضوعی جدی است که باید سریع به آن رسیدگی شود. اگر این کرکره اتوماتیک بری پارکینگ مورد استفاده شود که اگر دچار خرابی شود ساکنین از اینکه نمیتوانند ماشین های خود را از پارکینگ خارج کنند و یا وارد کنند به شدت ناراحت خواهند شد و سبب چالش برای مدیر ساختمان می شوند و حتی ممکن است با یک شب پارک کردن خودرو در بیرون از پارکینگ اتفاق ناگواری رخ دهد که سالها در صدد جبران این خسارت باشید.

اگر کرکره برقی مربوط به مغازه باشد و دچار خرابی شود، اگر سریع رسیدگی نشود سبب خسارت برای آن مغازه و واحد تجاری می شود چرا که کسب درآمد در یک روز و یا حتی چند روز دچار اختلال خواهد شد. این موضوع برای انبارهای صنعتی، خودروهای خدماتی و … به همین صورت است و خرابی یک کرکره معادل خسارت روزانه اقتصادی است. آقای کرکره در تلاش است بتواند در سریع ترین زمان نیروهای خودرو به محل شما برای انجام امور تعمیرات ارسال کند.

ضمانت تعمیر کرکره برقی

اینکه شما بتوانید کرکره برقی خود را در کوتاه ترین مدت زمان و با هزینه مناسب تعمیر کنید به شما کمک خواهد کرد که استفاده مناسبی از آن داشته باشید. در واقع زمانی که شما می خواهید از کرکره برقی استفاده کنید و به ویژه زمانی که میخواهید کرکره برقی را خریداری کنید مهم ترین نکته این است که شما حین خرید به ضمانت های موجود در این بخش دقت کنید.

در واقع اگر شما بخواهید یک کرکره برقی را با ضمانت خریداری کنید آنچه که باید بدانید این است که خرید شما تا چه حد معتبر است. شما اگر کرکره برقی خود را با ضمانت خریداری کنید خواهید دید که به آسانی می توانید از آن استفاده کنید و هیچ مشکلی هم وجود نخواهد داشت. در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید در کوتاه ترین مدت زمان و با مراجعه به مرکزی که خرید خود را انجام داده اید این مشکلات را حل کنید. زمانی که شما یک کرکره برقی را با گارانتی خریداری کنید به طور حتم می توانید به آسانی کرکره برقی خود را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن تعمیر کنید.

با توجه به اینکه قیمت کرکره برقی به صورت روزانه در حال افزایش است این که شما بتوانید از کرکره برقی قدیمی خود استفاده کنید به شما اجازه می دهد که در هزینه ها صرفه جویی کنید. شرکت ما به شما در زمینه تعمیرات و نصب کرکره برقی کمک خواهد کرد و با بالاترین کیفیت خدماتی را به شما عرضه می کند. اگر هم قصد خرید کرکره برقی مناسب با ضمانت و گارانتی و خدمات پس از فروش را داشتید می توانید با تماس بگیرید.

تعمیر کرکره اتوماتیک در تهران

مشتریانی که شرکت ایران کرکره کار راه اندازی و نصب کرکره اتوماتیک آن ها را بر عهده داشته است هیج وقت نگران تعمیر کرکره اتوماتیک خود نخواهند بود. عدم کارکردن درست کرکره برقی یا همان کرکره اتوماتیک، عموما به علت بروز مشکل در یکی از قطعات زیر می باشد. شما می توانید با مطالعه مقاله مشکلات رایج کرکره برقی تنها با تشخیص درست محل خرابی، و تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر، کار تعمیر کرکره اتوماتیک خود را انجام دهید.

منابع:

منبع: نحوه تعویض فنر کرکره دستی

منبع:  نصب درب کرکره ای دستی

منبع: قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم

منبع: علت بالا نرفتن کرکره برقی

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>