خرید گاوصندوق کتابی

خرید گاوصندوق کتابی

برای خرید گاوصندوق کتابی می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، صندوق کتابی با قیمت مناسب + یک سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش، جهت مشاهده صندوق کتابی طرح رمان، صندوق کتابی English Dictionary، صندوق کتابی امن سدید، ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

گاوصندوق کتابی یکی از محصولات بسیار پرطرفداری است که شما می توانید از آن برای نگهداری اشیا و وسایل کوچک و گرانبهای خود استفاده نمایید، همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید صندوق های کتابی طرح آن ها شبیه یک کتاب و رمان است و شما می توانید در کتابخانه منزل خود آن را جاسازی نمایید و انواع طلا، گردنبند، سکه و اشیای کوچک و گرانبها را می توانید در آن نگهداری کنید، برای مشاهده و خرید صندوق های کتابی به صفحه گاوصندوق کتابی مراجعه نمایید.

خرید گاوصندوق کتابی

خرید و فروش گاوصندوق کتابی در فروشگاه سیف کاوه همانطور که گفته شد با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش انجام می شود، تمامی صندوق های کتابی دارای قفل های دیجیتالی با امنیت بالا هستند، این محصولات در طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه می شوند، برای کسب اطلاعات بیشتر و بدست آوردن آگاهی کافی قبل از خرید شما می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان فروشگاه سیف کاوه مشاوره تخصصی قبل از خرید محصول را به شما ارائه دهند.

گاوصندوق کتابی ارزان

همانطور که از وضعیت بازار مطلع هستید نوسانات بازار ارز تاثیر مستقیمی را بر روی قیمت اجناس مختلف گذاشته است، به همین دلیل ما از درج قیمت در این صفحه برای انواع مدل های صندوق کتابی معذور هستیم، اما اگر به دنبال خرید صندوق های کتابی با ارزان ترین قیمت هستید پیشنهاد می کنیم که به صفحه گاوصندوق ارزان مراجعه نمایید و در این صفحه ارزان ترین قیمت صندوق های کتابی با قفل دیجیتالی و ضد سرقت را مشاهده نمایید.

گاوصندوق کتابی دیجی کالا

خرید انواع مدل های صندوق کتابی هم از طریق وب سایت سیف کاوه به عنوان نمایندگی اصلی عرضه و فروش صندوق های کتابی در تهران امکان پذیر است و هم از طریق وب سایت های فروشگاه اینترنتی معتبر نظیر دی جی کالا و وب سایت ترب، اما نکته مهمی که وجود دارد این است که وب سایت سیف کاوه به عنوان نمایندگی اصلی فروش صندوق های کتابی در تهران این محصولات را بدون واسطه و با ارزان ترین قیمت در مقایسه با وب سایت دیجیکالا و دیگر فروشگاه های اینترنتی در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت گاوصندوق کتابی

قیمت صندوق کتابی و به طور کلی قیمت هر نوع محصولی بستگی به این موضوع دارد که در فرآیند ساخت آن محصول از چه متریالی استفاده شده است و همچنین در زمان فروش محصول چه نوع خدمات جانبی همراه با محصول مورد نظر به مشتریان ارائه می شود.

به طور مثال در فروشگاه سیف کاوه در زمان خرید محصول خدماتی مانند نصب ،حمل گاوصندوق و جابجایی آن، تعمیرات گاوصندوق، ارائه ۱۰ سال گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می شود.

بهتر است که برای استعلام قیمت انواع صندوق های کتابی شما با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید تا علاوه بر استعلام قیمت، کارشناسان بخش فروش مشاوره تخصصی قبل از خرید را به شما ارائه دهند تا یک خرید مطمئن را متناسب با میزان بودجه مورد نظر خود داشته باشید.

گاوصندوق کتابی سدید

یکی از مدل های پرفروش صندوق های کتابی در بازار صندوق کتالی مدل سدید است، این محصول که در بخش قبلی تصویر آن درج شده است توسط شرکت سدید تولید شده است که در صورت تمایل شما می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق سدید لیست کامل محصولات شرکت سدید را مشاهده نمایید، ضمنا صندوق های کتابی تنها یک نمونه از محصولات شرکت سدید هستند، این شرکت معتبر انواع صندوق های نسوز و ضد سرقت را با بالاترین گرید امنیتی و بهترین کیفیت تولید و روانه بازار می کند.

گاوصندوق کتابی هلیکس طرح دیکشنری

این مدل از صندوق کتابی هم دارای سایز و ابعاد بسیار کوچکی است و شما به راحتی می توانید آن را در هر بخش از منزل خود جاسازی نمایید و وزن این محصول هم بسیار کم بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد.

همچنین ظاهر این مدل از صندوق کتابی به گونه‌ای است که شما می توانید آن را در میان سایر کتاب‌ها مخفی نمایید ها از امنیت آن خیالتان آسوده باشد، در ساخت این محصول از روکش گالینگور استفاده شده است و شباهت آن به جلد کتاب بیشتر می باشد، سایز این مدل در صندوق کتابی ۲۳.۲ * ۶.۵ * ۱۵.۵ سانتی متر می باشد و برای مخفی کردن طلا جواهرات هم بسیار مناسب است، البته اگر برای مخفی کردن صندوق کتابی هلیکس طرح دیکشنری دنبال راه کارهای حرفه ای هستید پیشنهاد می کنیم که مقاله گاوصندوق مخفی را مطالعه نمایید.

گاوصندوق کتابی طرح رمان

صندوق های کتابی طرح رومان یکی از محصولات بسیار پرفروش و پرطرفدار در بین مدل‌های مختلف صندوق کتابی هستند و همانطور که از نام این نوع محصولات مشخص است صندوق کتابی طرح رمان ظاهر و شکل آن شبیه کتاب های رمان است.

و شما می توانید در صندوق کتابی طرح رمان اشیای با ارزش خود را نگهداری کنید و این محصول را همانند سایر کتاب‌ها در درون کتابخانه خود قرار دهید و از دید سارقین پنهان کنیم.

استفاده از صندوق کتابی طرح رمان می تواند یک ایده جذاب برای فریب دادن سارقین باشد به طوری که آنها حتی تصورش را هم نمی کنند که در درون کتابخانه شما یک صندوق کتابی جاسازی شده است که اشیای گرانبهای شما درون آن قرار گرفته است که با قفل دیجیتالی ضد سرقت نیز امنیت آن تضمین شده است، درواقع یکی از ویژگی های صندوق کتابی طرح رمان ساختار قفل دیجیتالی و ضد سرقت آن است که شما می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق دیجیتال با ساختار این نوع قفل های ضد سرقت بیشتر آشنا شوید.

البته در صورتی که شما از محصولاتی مثل گاوصندوق طرح کتاب و یا همان صندوق کتابی طرح رمان استفاده می کنید این نکته را به یاد داشته باشید که طبق آمارهایی که توسط نیروی انتظامی منتشر می‌شود اکثر سارقین افرادی هستند که معمولا با محل سرقت و یا با شخصی که از آن دزدی کرده اند بسیار آشنا هستند.

و با توجه به داشتن اطلاعات قبلی نسبت به محیط منزل و یا محل کار شخص اقدام به دزدی کرده‌اند است در صورتی که از محصولاتی مثل صندوق کتابی طرح رمان استفاده می کنید باید حواستان باشد که اطلاعات سری و محرمانه منزل و محل کار خود را در اختیار همه افراد قرار ندهید.

انواع گاوصندوق کتابی

صندوق های کتابی هم همانند هر نوع محصول دیگری دارای انواع مختلفی هستند که مشتریانی که قصد خرید این محصولات را دارند بعد نیست که با انواع مختلف آن ها و ویژگی های مختلف آن ها که در ادامه راجع به این موضوع صحبت می کنیم آشنا شوند.

انواع مختلف صندوق های کتابی عبارتند از:

  • صندوق کتابی امن سدید
  • صندوق کتابی مدل English Dictionary
  • صندوق کتابی طرح رمان
  • صندوق هلیکس

ویژگی گاوصندوق کتابی

در مورد ویژگی این محصولات باید گفت که مهم ترین مشخصه آن ها سایز آن ها می باشد، که در ابعاد کوچک طراحی شده اند و شما می توانید آن ها را در هر جایی مخفی کنید.

پیشنهاد می کنیم که اگر قصد دارید در یک صندوق کتابی طلا و جواهرات خود را نگهداری کنید، حتما دور صندوق کتابی را فویل آلومینیم بپیچید، چرا که فویل آلومینیوم باعث می شود که دستگاه طلایاب نتواند محل نگهداری طلا و جواهرات شما را تشخیص دهد.

(اگر به دنبال راه کارهای بیشتر برای نگهداری طلا و جواهرات خود هستید می توانید مقاله جاسازی طلا در منزل را مطالعه نمایید.)

ضمنا می توانید در زمان سفارش محصول از شرکت تولیدی بخواهید که صندق کتابی را با قفل اثر انگشتی در اختیار شما قرار دهد، در این صورت قفل صندوق کتابی فقط با اثر انگشت شما باز می شود، و افراد دیگر نمی توانند قفل آن را باز نمایند.(می توانید به صفحه گاوصندوق اثر انگشتی مراجعه کنید و با مشخصات این محصولات بیشتر آشنا شوید.)

البته صندوق های کتابی بیشتر برای نگهداری طلا و جواهرات خانم ها مورد استفاده قرار می گیرند، پس بحث امنیت و محل نگهداری آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

گاوصندوق کتابی با گارانتی معتبر

فروشگاه سیف کاوه برای تمامی محصولات خود از جمله صندوقهای کتابی 2 سال گارانتی معتبر و به همراه خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است تا مشتریان با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری نمایند.

زمانی که به صورت اینترنتی اقدام به خرید صندوق کتابی می کنید این مجموعه محصول خریداری شده شما را به همراه برگه ضمانتنامه معتبر به درب منزل و یا محل کار شما ارسال خواهند کرد.

و در زمان خرید سیف صندوق به صورت حضوری هم که برگه ضمانتنامه در فروشگاه به شما ارائه می شود و فرقی هم نمی کند که در کدام یک از شعبات فروشگاه سیف کاوه اقدام به خرید این محصول نمایید.

فقط کافی است که شما این برگه ضمانتنامه را چه در زمان خرید اینترنتی و چه در زمان خرید حضوری نزد خود نگه دارید تا در مواقع ضروری بتوانید از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش استفاده نمایید.

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر هم می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت Safekaveh با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید.

مرکز فروش گاوصندوق کتابی در تهران

فروشگاه سیف کاوه به عنوان یکی از با سابقه ترین فروشگاههای تولید و عرضه انواع صندوق های ایرانی و خارجی در تهران و ارسال صندوقهای ایرانی و خارجی به تمامی نقاط ایران، و همچنین فروش اینترنتی محصولات به صورت گسترده در سراسر کشور مرکز فروش انواع صندوق های کتابی در تهران نیز می باشد.

و شما می توانید این محصولات را با قیمت مناسب و ضمانت نامه معتبر از فروشگاه سیف کاوه خریداری نمایید.

اگر تصمیم قطعی خود را مبنی بر خرید صندوق کتابی گرفته اید، حتما با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید و در صورت تمایل شما، کارشناسان این مجموعه کاتالوگ محصولات این فروشگاه را برای شما ارسال خواهند کرد تا بتوانید قیمت و ویژگی های محصولات مختلف را در این کاتالوگ مشاهده نمایید و به صورت تلفنی هم که مشاوره رایگان جهت خرید محصول به شما ارائه می شود.

نکته» از آنجایی که صندوق کتابی در منزل استفاده می شود، شما می توانید جهت خرید صندوق هایی با ابعاد کوچک و وزن مناسب برای استفاده در منزل به صفحه گاوصندوق خانگی مراجعه کنید.

سخن پایانی:

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، در صورتی که هر گونه سوال جهت خرید صندوق کتابی دارید می‌توانید در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات سوالات خود را وارد نمایید.

تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ دهند و همچنین راه‌های ارتباطی موجود در وب سایت Safekaveh در اختیار شما می باشد تا شما بتوانید با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید و سوالات خود را از آنها بپرسید.

سوالات متداول در مورد خرید گاوصندوق کتابی؟

قیمت گاوصندوق کتابی چقدر است؟

جهت استعلام هزینه خرید گاوصندوق های کتابی شما می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید.

خرید گاوصندوق کتابی به چه صورت است؟

شما می توانید صندوقهای کتابی را هم به صورت خرید اینترنتی و هم به صورت خرید حضوری انجام دهید.

گاوصندوق کتابی مناسب چه کسانی است؟

صندوقهای کتابی مناسب افرادی است که قصد دارند در مکانی امن در منزل اشیای کوچک و گرانبهای خود را نگهداری کنند.

امنیت صندوق کتابی؟

در صورتی که شما صندوق کتابی را خریداری نمایید که دارای قفل دیجیتالی و یا قفل اثر انگشتی باشد، و آن را در مکانی مناسب در منزل و یا محل کار خود نگهداری نمایید، این امر باعث بالا رفتن امنیت آن خواهد شد.

از این جهت می گوییم که صندوق های کتابی باید در مکانی امن مخفی و جاسازی شوند، چون که این محصولات همانطور که می دانید دارای وزن بسیار سبک، و سایز کوچک هستند و به راحتی می توان آن ها را حمل و جابه جا کرد.

البته شما می توانید در بدنه یا درون صندوق های کتابی ار سیستم مسیریاب نیز استفاده نمایید.

منبع : سایت safekaveh.com

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>