فروش اقساطی کامیون ۱۴۰۰ | خرید اقساطی کامیون تهران

فروش اقساطی کامیون ۱۴۰۰

این روز ها فروش اقساطی کامیون 1400 روی بورس است و همه به دنبال مرکزی هستند که بتوانند با خیالی آسوده کامیون خود را به صورت اقساطی از آن خریداری کنند و نگران شرایط اقساطی آن نباشند و با شرایط رفاهی و اقتصادی آن ها هم خوانی داشته باشد. اگر شما هم به دنبال یک بازرگانی کامیون مطمئن هستید و میخواهید با خیالی آسوده باکیفیت ترین کامیون را تضمیمی و به صورت اقساطی خریداری کنید ما برای شما یک گزینه استثنایی داریم.

بازرگانی خرامه کامیون یکی از برترین بازرگانی های تهران است که توانسته با بیشترین فروش کامیونت های اقساطی با بهترین شرایط اقساطی رضایت قریب به 100٪ مشتریان را جلب کند. بازرگانی خرامه کامیون برترین تیم فروش و پشتیبانی را گرد هم آورده است و برای ارائه هرچه بهتر خدمات آماده میباشد.

شما میتوانید برای اطلاع از شرایط خرید کامیونت با هماکاران ما در خرامه کامیون تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

پشتیبانی 09369363531 + 09903888865
تلفن ثابت: 02155271602 + 02155271926

فروش اقساطی کامیون ۱۴۰۰

بازرگانی خرامه کامیون به عنوان برترین مرکز فروش اقساطی کامیون 1400 در ایران شناخته شده و با خدمات رسانی باکیفیت و تخصصی توانسته مشتریان رتبه برتر را در میان سایر بازرگانی ها کسب کند.

مهمترنی ویژگی که فروش اقساطی کامیون 1401 در بازرگانی خرامه کامیون دارد این است که نرخ سود تسهیلات طبق مصوب بانک مرکزی میباشد. خرامه کامیون دارای یک سایت مجهز میباشد و شما متیوانید با ورود به سایت این بازرگانی در هر شهر و استانی که باشید کامیون مرود نظر خود را خریداری کنید.

در خرامه کامیون شما میتوانید انواع کامیونت هایی که ممکن است در هر بازرگانی یافت نشود را برای خرید پیدا کنید و از تیم کارشناسی این مجموعه برای تضمین کیفیت ماشین مورد نظر خود بهره مند شوید.

شرکت خرامه کامیون برای جلب رضایت مشتریان انواع تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار میدهند و شما میتوانید با بهترین شرایط ماشین مورد نظرتان را خریداری کنید.

فروش اقساطی کامیون ۱۴۰۰
فروش اقساطی کامیون ۱۴۰۰

مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی کامیون 1401

برای آن که بتوانید در بازرگانی خرامه کامیون بهترین و مطمئن ترین خرید را داشته باشید لازم است مدارک زیر را تهیه کرده و به تیم فروش ما مراجعه کنید. این مدارک عبارتند از:

  1. کپی کارت ملی و شناسنامه تمام صفحات (ضامن و متقاضی)
  2. کپی اجاره نامه یا سند یا قولنامه محل سکونت (ضامن و متقاضی)
  3. اصل فیش آب یا برق منزل (ضامن و متقاضی)
  4. پرینت حساب (ضامن و متقاضی)
  5. گواهی صحت امضا خطاب به شرکت مورد نظر (ضامن و متقاضی)
  6. ضامن در صورت کارمند بودن: گواهی اشتغال به کار + فیش حقوقی
  7. ضامن در صورت کاسب بودن: کپی جواز کسب + کپی سند یا اجاره نامه محل کسب

فروش اقساطی کامیونت بدون پیش پرداخت 1401

از مهمترین شرایط استثنایی که خرامه کامیون برای مشتران خود فراهم کرده است فروش اقساطی کامیونت بدون پیش پرداخت 1400 و 1401 میباشد. البته لازم به ذکر است این شرایط برای همه کامیونت ها نیست و تعداد یا محصولات خرامه کامیون با این شرایط به فروش میرسند.

شرایط فروش اقساطی کامیونت بدون پیش پرداخت 1400 یکی از مسائل مهمی است که باید در نظر داشته باشید و خیلی راحت از کنار آن نگذرید. میزان اقساط ماهانه و تضمین این خرید از مهمترین مسائلی است که باید در نظر داشته باشید.

شما میتوانید برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی کامیونت بدون پیش پرداخت 1401 با همکاران ما در خرامه کامیون تماس بگیردی و اطلاعات لازم را کسب کنید.

فروش اقساطی کامیونت بدون پیش پرداخت 1401
فروش اقساطی کامیونت بدون پیش پرداخت 1401

فروش اقساطی کامیون بنز سال ۱۴۰۰

بیشترین رضایت را خرامه کامیون در سال گذشته در بخش فروش اقساطی کامیون بنز سال ۱۴۰۰ داشته و با ارائه بهترین شرایط توانسته گام مثبتی در جهت رفاه و اقتصاد مردم بردارد.

کامیون بنز مدل های مختلفی دارد که شما میتوانید در سایت خرامه کامیون مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و متناسب با شرایط خود بهترین گزیه را برای خرید انتخاب کنید.

از دیگر ویژگی هایی که فروش اقساطی کامیون بنز سال ۱۴۰۰ در سایت خرامه کامیون دارد این است که شما میتوانید کامیونت خود را نیز در این سایت برای فروش آگهی کنید. به این تریب هم میتوانید با بهترین شرایط کامیونت مورد نظر خود را خریداری کنید و هم میتوانید با بهترین شرایط کامیونت خود را نیز به فروش برسانید.

مهمترین گزینه ای که که سبب میشود مستریان به بازرگانی خرامه کامیون اعتماد کنند و خرید خود ر از طریق آن انجام دهند سابقه این بازرگانی در فروش کامیون میباشد. خرامه کامیون تقریبا جز اولین بازرگانی های تهران میباشد که شرایط فروش اقساطی کامیون را متناسب با رفاه حال مشتریان تنظیم کرده است و سعی در ارائه هرچه بهتر خدمات دارد.

شما میتوانید برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی کامیون بنز سال ۱۴۰۱ با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

فروش اقساطی کامیون فوتون

فروش اقساطی کامیون فوتون هم به صورت نو از شرکت ایران خودرو انجام میشود و هم شما میتوانید کامیونت های دست دوم باکفیت را از بازرگانی های مربوطه خریداری کنید. در این حوزه شرکت های بازرگانی زیادی وجود دارند که شما میتوانید با پذیرش شرایط فروش اقساطی کامیون فوتون کامیونت مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرامه کامیون باتوجه به شرایط شما فروش اقساطی کامیون فوتون را با ارائه برترین خدمات پشتیبانی و تسهیلات ارائه میدهد و شما میتوانید برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی کامیونت با تیم فروش این مجموعه بازرگانی در تماس باشید.

تاکنون محصولات مختلفی از برند فوتون به ایران راه یافته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به فوتون تونلند و فوتون ساوانا اشاره کرد. نسخه‌ای از کامیونت فوتون الوند نیز توسط دیگر خودروساز بزرگ کشور یعنی سایپا دیزل به تولید می‌رسد. در این میان ایران خودرو دیزل نیز کشنده فوتون AUMAN را برای تولید و عرضه انتخاب کرده است که شرایط فروش اقساطی کشنده فوتون معمولاً فراهم است.

مشخصات فنی کشنده فوتون AUMAN


کشنده فوتون AUMAN در تیپ‌های مختلف و برای کاربری‌های گوناگون به تولید می‌رسد. نسخه تولید شده توسط ایران خودرو دیزل، کشنده فوتون ۴۴۰ نام دارد که عدد ۴۴۰ به توان تولیدی معادل اسب بخار پیشرانه کامینز شش سیلندر خطی این محصول اشاره دارد. این پیشرانه همچنین قادر است تا ۲۰۶۰ نیوتن‌متر گشتاور را در ۱۲۰۰ دور بر دقیقه تولید کند.گیربکس فوتون ۴۴۰ نیز دستی بوده و ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب را در اختیار راننده قرار می‌دهد. مخزن سوخت این کشنده نیز ۸۰۰ لیتر گنجایش دارد. این خودرو در آرایش تک محور در بازار ایران عرضه شده است و شرایط فروش اقساطی کامیون کشنده فوتون در بسیاری از نمایندگی‌ها از جمله تسهیلاتی است که به خریداران ارائه می‌شود.

از این کشنده نسخه‌‌های دیگری به نام فوتون ۴۳۰ و فوتون ۴۲۰ نیز به بازار عرضه شده است. فوتون ۴۲۰ هم از پیشرانه شش سیلندر ۱۰.۸ لیتری کامینز استفاده می‌کند اما گشتاور و قدرت کمتری را ارائه می‌دهد. همان‌طور که از کد کشنده فوتون ۴۲۰ مشخص است، این کشنده ۲۰۱۰ نیوتن‌متر گشتاور و نهایتا ۴۲۰ اسب بخار تولید می‌کند. نمونه‌های فوتون ۴۲۰ در بین اهالی بازار به مونتاژ خارج یا موتور قرمز شهرت دارند که مربوط به سری اول این کشنده هستند. گاهی بعضی فروشندگان دست دوم نیز شرایط فروش اقساطی کامیون کشنده فوتون را برای مشتریان در نظر می‌گیرند.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که حداقل بودجه برای خرید اقساطی فوتون چقدر است؟ در سال 99 قیمت کشنده فوتون ۴۴۰ این خودرو 1/750/000/000 تومان بوده است که در سال های بعد این قیمت افزایش داشته است . شما میتوانید برای اطلاع از قیمت کامیون فوتون با همکاران ما در بازرگانی خرامه کامیون تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

فروش اقساطی کامیون اسکانیا

برای خرید کامیون اسکانیا شما میتوانید هم از شرایط فروش اقساطی کامیون اسکانیا و هم فروش تحویل فوری بهره مند شوید و باتوجه به بودجه و شرایط فروش یک مورد را برای خرید کامیون انتخاب کنید.

فروش اقساطی کامیون اسکانیا از دیگر خدماتی است که بازرگانی خرامه کامیون ارائه میشود و شما میتوانید با حداقل بودجه کامیونت مورد نظر خود را خریداری کنید.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی کامیون اسکانیا در خرامه کامیون میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و علاوه بر کسب اطلاعات لازم مشاوره رایگان خرید کامیونت نیز دریافت کنید.

همچنین میتوانید به سایت خرامه کامیون مراجعه کنید و آگهی های انواع کامیونت اسکانیا را مشاهده کرده و بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. اگر قصد فروش کامیون نیز دارید میتوانید با مراجعه بهسایت خرامه کامیون مشخصات کامیون خود را وارد کرده و مکاشین تان را با کمترین هزینه و حتی به صورت رایگان در سایت خرامه کامیون آگهی کنید و در معرض دید هزاران کاربر قرار دهید.

تیم فروش و پشتیببانی خرامه کامیون با تمام قوا آماده خدمات رسانی و پاسخ به سوالات شما هستند و شما میتوانید از طریق تماس با همکاران ما اطلاعات لازم را دریافت کرده و از برترین کارشناسان فروش مشاوره رایگان خرید و فروش کامیون را دریافت کنید.

پشتیبانی : 09369363531 + 09903888865
تلفن ثابت: 02155271602 + 02155271926

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>