قیمت شیشه تاشو بالکنی در زاهدان

قیمت شیشه تاشو بالکنی در زاهدان

اگر به دنبال قیمت شیشه تاشو بالکنی در زاهدان هستید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. بهترین مرکز فروش شیشه تاشو بالکنی در زاهدان.

پیشنهاد ویژه: استعلام قیمت شیشه تاشو و البتهقیمت بالکن شیشه ای ریلی همین حالا با بهترین فروشگاه شیشه بالکنی زاهدان تماس بگیرید.

شیشه بالکنی چیست؟

سیستم شیشه بالکنی که با نام هایی همچون شیشه ریلی بالکن و شیشه تاشو بالکنی نیز معروف می باشد و شکلی از شیشه بالکن متحرک است. این نوع شیشه ها برای معضلات بالکن یا تراس طراحی و تولید شده که علاوه بر آب بند بودن این سیستم برای عایق بودن صدا و حرارت و رطوبت به دلیل استفاده از متریال شیشه نور و چشم انداز محیط بیرونی کاملا قابل استفاده است. به این صورت که شیشه ها با استفاده از یراق آلات و قرقره های مخصوص به صورت فولدری در یک گوشه از بالکن یا تراس جمع شده و به راحتی بسته می شوند و هیچ ستونی مانع دید و چشم انداز بیرونی نمی شود و این مکان یا فضا را می توان در زمستان هم قابل استفاده کرد.

یکی از مهم ترین نکات در زمینه ساخت و نصب شیشه بالکنی، متریال استفاده شده و نحوه صحیح نصب آن می باشد. چنانچه نصب و اجرای این کار به شکل صحیح انجام نشود در مدت کوتاهی و طی چند بار باز و بسته شدن دچار مشکلات و یا عدم باز شدن صحیح خواهد شد.

بالکن شیشه تاشو

استفاده از این نوع شیشه معمولا برای فضاهای بزرگ از بالکن استفاده می شود که در هنگام بسته شدن به راحتی می توان لت های شیشه را می توان کنار هم جمع کرد. این نوع شیشه برای رستوران هایی که تراس بزرگ دارند نیز کاربرد بسیاری دارد. یکی از پرطرفدارترین انواع حفاظ شیشه ای برای بالکن و تراس شما، شیشه بالکنی تاشو می باشد. در بهارخواب‌های طبقات فوقانی استفاده از شیشه بالکن تاشو ایده‌ای جذاب می باشد.

در اجرای شیشه بالکن ریلی، از دو لت شیشه سکوریت استفاده می شود که یک لت شیشه ثابت و یک لت شیشه متحرک است.از این نوع شیشه در بالکنی با فضای محدود استفاده می شود.

شیشه ریلی از دو پروفیل آلومینیومی تشکیل شده که بر روی سقف یا نرده نصب می شود. هر لت شیشه سکوریت بدون قاب روی پروفیل ها بسته می شوند. برای نصب شیشه ریلی از شیشه سکوریت با ضخامت 8mm استفاده می شود. این شیشه ها بسیار مقاوم هستند و به راحتی می توان آنها را به صورت افقی باز و بسته کرد.

شیشه تاشو بالکنی

شیشه بالکن را می‌توان در مدل‌های متفاوت نصب و اجرا نمود که یکی از پرطرفدارترین آن شیشه تاشو بالکنی است. شیشه بالکن تاشو یک ایده نو جذاب برای منازل و واحدهای مسکونی است. می‌توان با نصب شیشه تاشو که تمامی فضای بالکن را پوشش می‌دهد فضایی دل‌نشین و زیبا را ایجاد نمود.

در شیشه بالکن یک پنل در انتها ثابت می‌ماند و پنل های بعدی به ترتیب در کنار آن قرار می‌گیرند. یکی از محصولات باکیفیت و مرغوب همتا شیشه تاشو است که تکنسین‌های مجرب در طول روز چندین پروژه شیشه بالکن تاشو را اجرا می‌نمایند. شیشه بالکن تاشو جمع‌شو یکی از مدرن‌ترین محصولات ساختمانی طی سال‌های اخیر است.

  • شیشه تاشو در فضاهایی مانند استخر، آلاچیق و بالکن در چهارفصل سال مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شیشه بالکن تاشو جمع‌شو طوری طراحی‌شده که پانل اول ثابت بوده و بقیه‌ی پانل‌ها متحرک می‌باشند و در ریل حرکت کرده و در انتها در کنار پانل ثابت قرار می‌گیرد

مزایای شیشه تاشو بالکنی

  • عدم اشغال کردن فضای تراس یا بالکن با استفاده از شیشه بالکنی
  • سهولت در باز و بسته کردن
  • نظافت آسان شیشه ها
  • جلوگیری از وارد شدن آب باران و برف و یا گرد و غبار محیط بیرون به داخل تراس
  • کنترل دمای داخل تراس و محلی مناسب برای پرورش گل و گیاه
  • اجرای شیشه تاشو تراس برای هر مدل از تراس و بالکن
  • ایجاد عایق صدا و صوت و همچنین عایق حرارت تا 70 %
  • استفاده از یراق آلات و پروفیل های ظریف برای افزایش زیبایی و ورود بیشترین میزان نور در داخل تراس
  • ایجاد مانعی برای جلوگیری از ورود و لانه کردن پرندگان و یا حشرات با استفاده از شیشه بالکنی

جنس استفاده شده در شیشه تاشو بالکنی از شیشه سکوریت با قطر 8 میلی متر می باشد که می تواند مقاومت مناسبی در برابر گرما و سرما و همچنین ضربه داشته باشد. علاوه بر این پروفیل ها و یراق آلات استفاده شده در این کار از بهترین کیفیت برخوردار هستند تا بدون هرگونه مشکل سال ها قابل باز و بسته شدن باشد.

ریل های استفاده شده در شیشه بالکنی به گونه ای است که به راحتی و به صورت کاملا روان قابل باز و بسته شدن می باشد و می توان آن را به صورت فریم دار یا بدون فریم اجرا نمود. به علت استفاده از شیشه سکوریت در شیشه تاشوی تراس، مقاومت بسیار بالایی داشته و در صورت تغییر دما و یا اصابت هرگونه شی به شیشه هیچ مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد. با اجرای این کار در تراس می توان از این مکان بیشترین استفاده را نمود و کاربرد تراس یا بالکن را بیشتر کرد.

از شیشه آکاردئونی می توان در مواردی مانند حفاظ تراس شیشه ای ، تراس هایی با فضای کم ، آلاچیق های شیشه ای ، استخر های دو منظوره ( سرپوشیده یا سرباز) ، نگهداری از گل و گیاه در بالکن و… استفاده نمود.

مزیت نصب شیشه بالکن تاشو با هدف حفاظت از پکیج

چند سالیست برخی تاسیسات مورد استفاده در آپارتمان‌ها مانند پکیج و لوله‌کشی‌های مربوط به آن یا در برخی موارد کولر یا باربیکیو در بالکن نصب می‌شود. ساختمان‌های این روزها خصوصا آپارتمان‌ها از فضای بالکن برای نصب پکیج استفاده می‌کنند. دلیل انتخاب فضای بالکن برای نصب پکیج تعاملی است که با هوای بیرون دارد و احتمال خطر را کاهش خواهد داد. ارتباط نزدیک پکیج با فضای بیررون باعث خواهد شد تا نیازی به وجود دودکش نباشد اما نصب پکیج در هوای آزاد معایب خود را دارد.با حفاظت از بالکن می‌توانید این معایب را پوشش دهید.

اولین نیازی که درون بالکن‌هایی با تاسیسات لوله‌کشی و پکیج و … حس می‌شود استفاده از  شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج است. مزیت شیشه بالکن آن است که پکیج و لوله‌کشی همراه آنرا از سرما زدگی حفظ خواهد کرد. وجود شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج به شما کمک می‌کند تا در سرمای زیر صفر درجه نگران یخ زدن لوله‌ها نباشید. در صورتی در یک بازه زمانی مشخص از پکیج استفاده نکنید و سرما به زیر صفر درجه برسد به احتمال زیاد یخ‌زدگی لوله‌ها و داخل دستگاه مشکل‌ساز خواهد بود و برای راه‌اندازی پکیج به تعمیرکار احتیاج خواهید داشت.

مزیت شیشه بالکن آن است که از یخ زدگی‌لوله‌های پکیج و خود دستگاه و تخریب اجزای آن جلوگیری خواهد کرد. بعلاوه تابش مستقیم آفتاب نیز در دماهای بالا ممکن است مشکل ساز شود. مزیت شیشه بالکن تاشو در راستای ایجاد حرارتی به شما کمک خواهد کرد تا تخریبی متوجه تاسیسات نصب شده در بالکن شود. علاوه بر تغییر دما، گرد و خاک و حشرات موزی می‌تواند به مجموعه تاسیسات نصب شده در بالکن آسیب برساند.

مزیت شیشه بالکن آن است که 100 درصد عایق گرد و غبار بوده و مانع ورود حشرات موزی خواهد شد. شرکت شیشه باکن سهند افتخار دارد شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج نصب شده در بالکن ارائه کند تا حفاظت از بالکن به بهترین شکل انجام شود وهزینه تعمیرات پکیج یابد.

با استفاده از تراس شیشه‌ای هیچ مانعی بین شما و منظره بیرون وجود نخواهد داشت

دیگر مزیت شیشه بالکن تاشو منظره‌ای است که به شما هدیه می‌دهد. هیچ مانعی در برابر دید ایجاد نخواهد کرد. زیرا پانل‌هایی که زمان نصب شیشه‌های تاشو بالکن و تراس استفاده می‌شود هیچ ستون یا اضافاتی در جلوی دید شما نخواهد داشت. شرکت شیشه بالکن سهند افتخار دارد تا با کیفیت‌ترین پانل‌ها را از کشور ترکیه وارد کند و کار طراحی و مونتاژ را در ایران و به دست متخصصان با تجربه پیش ببرد.

نصب شیشه تاشو بالکن و تراس را به ما بسپارید. ایده داشتن منظره‌ای بی انتها و بدون مانع مدت‌ها آرزویی برای ساکنان آپارتمان‌ها بود اما امروزه می‌توانید پرده شیشه‌ای داشته باشید که هیچ مانعی جلوی دید شما ایجاد نکند. مزیت شیشه تاشو ریلی در بالکن  و تراس و ایوان خانه‌های شما آن است که بر خلاف سایر روش‌ها امنیت و حفاظت بالکن برای ساکنان خانه ایجاد خواهد شد اما در عین حال پرده شیشه‌ای مانعی برای خیره شده شما به منظره روبرو نخواهد بود.

حفاظت بالکن با استفاده از شیشه بالکن تاشو

مزیت شیشه بالکن سکوریت بر کسی پوشیده نیست. شیشه ایمن یا شیشه سکوریت، به انواعی از شیشه‌ها گفته می‌شد که مقاومت بالایی در برابر تنش‌های ایجاد شده اعم از تنش‌های حرارتی و یا ضربه‌ای خواهند داشت. در عین‌حال اگر شرایط طوری باشد که ضربه به شیشه ابعث شکستن آن شود به هیچ عنوان آسیبی به ساکنین وارد نمی‌شود.

در واقع نقطه ضعف شیشه‌های معمولی آسیب‌پذیری آنهاست که در مزیت شیشه بالکن سکوریت بالکن آن است که در کنار حفاظت از بالکن ایمنی ساکنین را نیز در نظر خواهد داشت. شیشه‌ تاشو بالکن مورد استفاده در شرکت شیشه بالکن سهند درجه یک فلوت سوپر کلییر میباشد که در کارخانه شیشه سکوریت جام ایمن(بزرگترین کارخانه شیشه سکوریت در ایران) سکوریت میشود. تمامی شیشه‌ها دارای علامت استاندارد بوده و از نوع درجه یک میباشد.

در یک چشم به هم زدن پرده شیشه‌ای بالکن خود را کنار بزنید

مزیت شیشه بالکن جمع‌شوآن است که در یک چشم به هم زدن متناسب با نیاز شما کاملا بسته یا کاملا باز می‌شود.. می‌توانید همانطور که پرده خانه را باز و بسته می‌کنید حتی ساده‌تر از آن شیشه جمع‌شو را کاملا باز کنید یا کاملا ببندید. این مزیت شیشه بالکن کرکره‌ای به شما کمک می‌کند حفاظت بالکن به طور کامل انجام شود و در عین حال هر موقع بخواهید کاملا کنار برود. 

با شیشه جمع‌شو می‌توانید بالکن بند ایمن، زیبا و کاربردی در خانه ایجاد کنید تا هر زمانی که اراده کنید مانند پرده شیشه‌ای کاملا باز شود و فضای بی انتها در اختیار شما قرار گیر.

از گزند گرد غبار و حشرات موزی در امان باشید

تراس شیشه‌ای یا بالکن شیشه‌ای خانه شما تا 100 درصد از عبور هر نوع حشره و گرد و غباری جلوگیری خواهد کرد. حفاظت بالکن با استفاده از بالکن بند شیشه‌ای به شما امکان می‌دهد که مدتی که به مسافرت رفته‌اید هیچ دغدغه‌ای از نظر حفاظت بالکن و تاسیسات آن نداشته باشید. شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج شما وجود خواهد داشت که کاملا ایمن است و فضا را از گزند هر نوع آلاینده و حشره‌ای در امان نگاه خواهد داشت.

مزیت شیشه بالکن در کاهش هدر رفت انرژی و حفظ سرمایه

شما مزیت شیشه بالکن تاشو در کاهش هدررفت انرژی باعث حفظ سرمایه شماست. شیشه بالکن سهند افتخار دارد که پانل‌هایی از شیشه تاشو بالکن در اختیار هموطنان بگذارد که بالاترین میزان عایق حرارتی برای خانه‌های شما به ارمغان آورد. استفاده از بالکن بند شیشه‌ای می‌تواند هزینه‌های انرژی شما را به شدت کم کند.

پنجره تاشو

اهمیت پنجره را در یک محیط بسته بهتر می‌توان درک نمود. پنجره تاشو، ازجمله سیستم‌های جذاب، جدید و مدرنی هستند که با کارایی و زیبایی خاصی وارد ساختمان‌های معماری شده است. پنجره تاشوتراس به‌ صورت چند لت، به یک سمت دیوار حرکت نموده و به صورت ال قرار می گیرد.

پنجره تاشو بالکن از جدیدترین محصولات ساختمانی می باشد. شیشه‌های تاشو طوری طراحی‌ شده‌اند که در یک ریل حرکت کرده و در انتها در کنار پانل ثابت قرار می‌گیرند.

ویژگی های مهم پنجره تاشو

  • راه اندازی سریع
  • رنگ بندی متنوع
  • ایمنی کافی
  • زیبایی مدرن
  • استفاده بهینه از تمام فضا

محدودیت های پنجره بالکن تاشو

  • حداکثر ارتفاع بالکن 280 سانتی متر و حداکثر 65 سانتی متر برای هر پنل قابل اجرا می باشد.
  • با شکل هندسی زاویه دارد و ویترینی و یا شکل های دیگر قابل اجرا می باشد.
  • شیشه با نوار H در همدیگر قفل می شوند و هیچ درزی بین آها باقی نمی ماند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله معایب بالکن شیشه ای خوانده شود.

انواع تراس شیشه ای یا پنجره تاشو

تراس شیشه ای یا پنجره تاشو به چند دسته کلی با قاب آلومینیومی و بدون قاب یا همون فریم لس اشاره کرد. در ادامه می توانید به بررسی انواع شیشه سکوریت بالکن و نحوه عملکرد آن ها بپردازید.

  • بالکن متحرک بدون فریم
  • ریل به سقف
  • کف تا سقف
  • پارتیشن متحرک با قاب آلومینیومی
  •  

بالکن متحرک بدون فریم

اولین شکل بالکن متحرک بدون فریم می باشد. در این روش با استفاده از شیشه های سکوریت برای تراس سیستم و بدون وجود پروفیل های عمودی و افقی محدود کننده دید می توانید از چشم انداز و مناظر لذت ببرید. در این سیستم از شیشه های هشت و ده میل سکوریت استفاده می شود.

هر لنگه به طور مستقل و روان حرکت می کند. این سیستم به شما این امکان را می دهد که شما لنگه ها را در یک طرف یا دو طرف جمع نمایید. این سیستم پارتیشن بندی بالکن شیشه متجرک جهت فضاهایی نظیر استخر، تراس و بالکن مورد استفاده قرار می گیرد.

ریل به سقف

پروفیل های آلومینیوم زیبا بر روی سقف و بالایی نرده ها نصب می شوند. پانل های شیشه ای دارای ضخامت ۶، ۸ یا ۱۰ میلی متر ضخامت و به پروفیل ها بستگی دارد. این پنل ها بسیار مقاوم هستند ولی با این حال سبک هستند و به راحتی جابه جا می شوند.

کف تا سقف

در این روش، پروفیل آلومینیومی به کف و سقف نصب شده است. پانل های شیشه ای دارای ضخامت ۸، ۱۰ یا ۱۲ میلی متر ضخامت و به پروفیل ها بستگی دارند.شیشه ها در این روش به صورت کشویی به داخل جمع می شوند و در عین اشغال فضای کم ،به راحتی قابل نظافت می باشند.

پارتیشن متحرک با قاب آلومینیومی

نوع دوم پارتیشن متحرک با قاب آلومینیومی می باشد. این روش با استفاده از قاب آلومینیومی می توانید در طرفین و یا یک طرف پانل ها را جمع نمایید. پر کاربردترین نوع پنجره تاشو از این مدل است. این سیستم در حالت بسته مانند پنجره ثابت عمل می کند. با اینکه در حالت روشنایی روز نور خورشید به داخل منتقل می شود اما عایق حرارتی و صوتی قوی دارا می باشد.

برای انتخاب “پنجره بالکن” به چه مواردی باید دقت کرد؟

مکانیسم نصب شیشه‌ی تاشو به گونه‌ای است که باعث می‌شود به راحتی در فصول گرم پنجره‌ها را باز کرده و ازهوای بیرون لذت ببرید و در فصول سرد هم از ورود هوای سرد و خروج هوای گرم جلوگیری کنید و هر زمان اراده کردید پنجره را باز کرده و از هوای دلچسب پاییز لذت ببرید. بهتر است در انتخاب پنجره‌های ثابت و متحرک برای بالکن خود دقت به خرج دهید.

ما برای بالکن پنجره‌های تاشو جمع‌شو را  پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید از تمامی مزیت‌های این فضا کمال استفاده را ببرید. پنجره بالکن این امکان را برایتان مهیا می‌کند که برخلاف پنجره‌های قدیمی بتواند هر پنلی را که خواستید باز کنید و همچنین این سیستم خللی در تابش و عبور نور از شیشه وارد نمی‌کند، بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته است. بنابراین سعی کنید بهترین انتخاب را برای فضای موردنظر خود انجام دهید.

قیمت پنجره جمع شونده

قیمت پنجره تاشو یا جمع شونده بر اساس چند عامل مهم تعیین می شود. یکی از مهمترین عامل هایی که قیمت و کیفیت یک پنجره تاشو را مشخص می کند شیشه می باشد. اندازه و ابعاد شیشه، نوع شیشه و ضخامت شیشه در قیمت این پنجره ها موثر می باشد. طبیعی است هر چه پانل های شیشه ای ما بیشتر باشد قیمت تمام شده برای شما بیشتر خواهد بود. علاوه بر جنس شیشه مورد استفاده شده در پنجره میزان ضخامت آنها، جنس قاب و نوع فلز به کار رفته برای ریل ها همگی در کیفیت و قیمت پنجره تاشو موثر می باشد. جهت دریافت جدیدترین قیمت بالکن شیشه ای می توانید با گروه صنعتی درساوین در ارتباط باشید. کارشناسان ما به شما مشاوره کافی در زمینه خرید پنجره تاشو خواهند داد.

محاسبه آنلاین قیمت تراس شیشه ای

برای اینکه خودتون سریع یک محاسبه حدودی برای قیمت شیشه بالکن طبق جدول بالا داشته باشید، خیلی سادست. کادر اول طبق متراژ پروژه بر حسب مترمربع (عرض*ارتفاع) را وارد کنید. کادر دوم طبق سلیقه رنگ دلخواه را انتخاب کنید؛ حالت اول: رنگ سفید و مشکی به یک قیمت است. رنگ سفارشی: رنگ طرح چوب، نقره ای، طلایی و شامپاینی است. پس از انتخاب طبق درخواست شما محاسبه انجام می شود و قیمت حدودی شما توسط سیستم محاسبه می گردد. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر شما می توانید از دکمه واتساپی موجود در همین صفحه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت تکمیل فرایند خرید، کارشناسان فروش همتا پیش فاکتوری به صورت آنلاین با تمام مشخصات به صورت کامل ارسال می کنند. به شما توصیه می‌کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق و مشاوره رایگان حتما با ما در تماس باشید.

پیشنهاد ویژه: اگر مایل به خرید کرکره برقی هستید، حتما قیمت هر متر مربع کرکره برقی را از فروشگاه همتا استعلام کنید. 02155449212 و 09122552119

محاسبه سریع قیمت شیشه بالکن، با توجه به موارد زیر محاسبه گردیده است:

  • شیشه سکوریت
  • فریم آلومینیومی 6063 فابریک ( رنگ الکترواستاتیک یا آنادایز)
  • درزگیر آلومینیومی فابریک
  • چرخ های متحرک ترک
  • اتصالات و چسب کاری
  • شاسی کشی و حمل به طبقات، به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

قیمت شیشه بالکن در زاهدان

تمامی یراق‌آلات شیشه  مورد نیاز شرکت همتا به‌صورت مستقیم از ترکیه وارد شده که نسبت به محصولات مشابه در بازار از کیفیت بالاتری برخوردار است. عوامل متعددی بر روی قیمت شیشه های بالکن تأثیرگذار است، اولین عامل تأثیرگذار بر روی قیمت شیشه بالکن، متراژ فضای مورد نظر شما برای نصب است. شیشه بالکن‌ها به دو صورت کشویی، لولایی که با فریم آلومینیومی یا به‌ صورت فریم لس (بدون فریم) اجرا می شوند. شیشه بالکن بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها و تراس ها از پرفروش ترین محصولات شرکت همتا است. زیرا به صرفه ترین حالت را برای قیمت شیشه های بالکنی برای همکاران و خریداران عزیز فراهم نموده است.

  • شیشه بالکن‌های همتا از جنس سکوریت  8mm می باشد.
  • عواملی مانند ابعاد شیشه، رنگ و شاسی کشی بر روی قیمت شیشه بالکن تاثیرگذار است.
  • قیمت شیشه بالکن بر حسب متر مربع مشخص می گردد.

قیمت شیشه تاشو بالکنی در زاهدان

تراس ها به عنوان بخش مهمی از منازل به شمار می روند که می توان برای ایجاد تمایز و کاربردی کردن آن از انواع شیشه برای پوشاندن تراس ها استفاده کرد.

تراس ها به عنوان بخش مهمی از منازل به شمار می روند که می توان برای ایجاد تمایز و کاربردی کردن آن از انواع شیشه برای پوشاندن تراس ها استفاده کرد.

در بخش های قبل این مقاله درباره انواع شیشه بالکن و شیشه تراس توضیح داده شده. شیشه تراس به دلیل زیبایی و کارآمدی که دارد امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است به همین دلیل در پی آگاهی از قیمت تراس شیشه ای می باشند تا بتوانند متناسب با بودجه خود اقدام به نصب تراس شیشه ای نمایند. همانطور که بیان شد، شیشه تراس و شیشه بالکن از نظر ساختار و نوع نصب همانند یکدیگر می باشند و تنها تفاوتی که می توانند داشته باشند، در ابعاد و متراژ است.

قیمت تراس شیشه ای در این صفحه گنجانده شده. باتوجه به تورم و افزایش قیمت برای گرفتن قیمت به روز می توانید برای اطلاع از قیمت تراس شیشه ای منزل خود با بخش فروش درسان جام در تماس باشید.

پیشنهاد ویژه: برای استعلام قیمت بالکن شیشه ای ریلی تبریز با ما تماس بگیرید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت شیشه تاشو بالکنی

  • استفاده از مدل های مختلف جهت پوشاندن بالکن با شیشه.
  • استفاده از پکیج وارداتی درسان جام یا پکیج های ایرانی موجود در بازار.
  • متراژ کار(هر چقدر متراژ کار بیشتر باشد قیمت فی هر متر مربع کمتر می شود)
  • استفاده از طرح های سند بلاست و یا مات
  • شیشه بالکن منحنی و ال شکل هزینه بیشتری نسبت به دهنه های صاف دارند.
  • رنگ انتخابی شیشه ها که عمدتا بی رنگ و یا برنز می باشد ( قیمت شیشه برنز بیشتر می باشد.)

شیشه آکاردئونی بالکن چیست؟

شیشه بالکن به منظور لذت بردن از فضای باز بالکن در هر شرایطی طراحی شده‌اند، این نوع شیشه استانداردهای لازم را داراست و متناسب با ابعاد محیط آماده، مونتاژ و نصب می‌شوند. از آنجایی که طراحی شیشه بالکن تاشو به صورت پنل‌های عمودی است، پنل شیشه‌ای ابتدایی فقط به صورت لولایی باز و بسته شده و باقی پنل‌ها در مسیر ریل حرکت خواهند کرد از این رو به آنها شیشه‌های آکاردئونی می‌گویند. از این مدل برای پوشاندن فضای آلاچیق، بالکن و حتی استخرهای سرپوشیده استفاده می‌شود.

اجرای شیشه تاشو بالکنی

جهت اجرا و نصب شیشه بالکنی نیاز به دو پروفیل عمودی در کف و سقف کار می باشد که از جنس آلومینیوم می باشد. پیش از انجام کار باید محاسبات لازم درباره نحوه باز و بسته شدن شیشه تاشو تراس انجام گرفته تا مانعی جهت بسته یا باز شدن آن وجود نداشته باشد. پانل یا شیشه سکوریت اول در مکان خود نصب و ثابت می شود سپس باقی پانل ها بر روی ریل قرار خواهند گرفت. همچنین می توان بر روی کار اقدام به قرار دادن قفل جهت افزایش امنیت نمود.

دستگیره ای نیز برای سهولت در باز و بسته شدن شیشه تاشوی بالکنی بر روی کار تعبیه می شود تا بوسیله آن بتوان به راحتی آن را حرکت داد.

برای اجرای “شیشه بالکن ریلی” باید چه فضایی داشته باشیم؟

شیشه بالکن ریلی همان طور که از اسمش مشخص است، به گونه‌ای طراحی شده‌ که پنل‌های شیشه‌ بر روی ریل حرکت خواهند کرد و در ایستگاه اخر به صورت لولایی باز می‌شوند و درنتیجه زمانی که تمام لت‌ها باز شدند در انتهای دیوار جمع می‌شوند و فضای کمی را اشغال می‌کنند و در این حالت شیشه بالکن بصورت L شکل در می‌آید. بنابراین این نوع شیشه در فضای کوچک هم قابل نصب هستند و نیاز نیست نگرانی بابت فضای کافی برای کار نصابان جهت نصب شیشه بالکن داشته باشید. در حالت عادی نصب شیشه ریلی بالکن با توجه به متراژ کار متغیر است اما به طور استاندارد یک روز کاری زمان می‌برد.

زمان اجرای شیشه بالکن چقدر است؟

همان طور که پیش از این گفتیم اگر فضای کار مناسب و پیچیده نباشد، نصب شیشه بالکن کمتر از یک روز زمان خواهد برد البته متراژ پروژه نقش اصلی و تعیین کننده را دارد و کلیه کار به صورت روکار بوده و در نمای کلی ساختمان تغییر ایجاد نخواهد شد و طبیعی است که اگر متراژ زیاد باشد، این زمان افزایش خواهد یافت.

برای استفاده از خدمات نصب شیشه بالکنی همین حالا با ما تماس بگیرید.

نصب “شیشه تراس” تا چه حد در جلوگیری از سرو صدا مؤثر است؟

حتماً برای شما هم پیش آمده که وارد دفتر کار یا محیطی شده‌اید که عدم بکارگیری مناسب شیشه‌های در و پنجره عایق صوتی محیط را تضمین نمی‌کند و از سر و صدای بیش از حد کلافه شده‌اید. اگر آپارتمان شما دارای تراس است بهتر است بدانید که نصب شیشه تراس می‌تواند تا 50% در کاهش آلودگی صوتی محیط تأثیرگذارباشد، چرا؟؟ به دلیل اینکه در نصب شیشه تراس از شیشه‌های سکوریت 8 میل استفاده می‌شود و بین هرلت شیشه درزگیر آلومینیومی و درزگیر مویی قرار می‌گیرد و کار کاملا هوابند می‌شود. استفاده از این سیستم می‌تواند ضمن حفظ زیبایی و خصوصی سازی فضای بالکن شما، عایق مناسبی برای محیط شما باشد.

منابع:

منبع: قیمت شیشه تاشو بالکنی در زاهدان

منبع: قیمت بالکن شیشه ای تبریز

منبع: بالکن شیشه ای در خوزستان

منبع: بالکن شیشه ای اقساطی

منبع: بالکن شیشه ای در ایلام

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>