قیمت گاوصندوق ایران کاوه دو طبقه

قیمت گاوصندوق ایران کاوه دو طبقه

قیمت گاوصندوق ایران کاوه دو طبقه را در ادامه این مطلب به اطلاع شما می رسانیم.

بسیاری از سازمان ها و اداره جات خصوصی و دولتی برای نگهداری اسناد و مدارک موسسه خود نیازمند یک گاوصندوق دو طبقه یا چند طبقه هستند که بتوانند اسناد و مدارک با ارزش خود را در آن نگهداری کنند.

خوبی صندوق های دو طبقه و چند طبقه این است که فضای کافی در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید در این فضا تمامی اسناد و مدارک با ارزش خود را نگهداری نمایید.

قیمت این محصولات نیز بستگی به متریال به کار رفته در پروسه ساخت و تولید صندوق های دو طبقه و چند طبقه، وزن و ابعاد این نوع محصولات، رنگبندی و نوع قفل این نوع محصولات توسط شرکت ایران کاوه یکی از شرکت های بسیار قدیمی و نام آشنا در زمینه تولید و عرضه گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت تعیین می شود.

توجه » برای استعلام قیمت گاوصندوق ایران کاوه دو طبقه با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید و یا به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید.

گاوصندوق ایران کاوه دو طبقه

گاوصندوق ایران کاوه دو طبقه

یکی از بارزترین مشخصات و ویژگی های محصولات شرکت گاوصندوق ایران کاوه به خصوص صندوق های دو طبقه وجود دو فضای مجزا جهت تفکیک وسایل می باشد، که این امر موجب مستقل بودن پول نقد، ارز و طلا از اسناد و مدارک و عکس های با ارزش باشد، به این صورت که شما دیگر برای نگهداری از اسناد مدارک و دارایی‌های خود دو فضای کاملا مجزا در اختیار دارید، و دیگر مثل گذشته نیازی نیست که همه آنها را در یک جا بگذارید.

و همچنین این ویژگی کمک می‌کند که چند کاربر قابلیت استفاده از بخش‌های مختلف صندوق را داشته باشند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول این است که این محصول دارای صندوقچه داخلی در طبقه بالا می باشد.

طراحی زیبای سیف باکس نیز یکی دیگر از ویژگی‌های آن است که برای آن دسته از افرادی که قصد استفاده از این محصول در منزل را دارند نیز می توانند به هرچه زیباتر شدن دکوراسیون منزل آنها کمک کند.

شاید برای بسیاری از مشتریان جای سوال باشد که سیف باکس ۲ طبقه دارای چه ویژگی ها و مشخصاتی است که نام این محصول را صندوق دو طبقه گذاشته اند.

در واقع باید گفت که سیف باکس دو طبقه شامل دو درب مجزا برای استفاده های مختلف تعبیه شده است و درب بالا حاوی ۴ زبانی فعال و دو زبانی ساقه و یک زبانی غیر فعال می باشد.

که به تفکیک دو زبانه فعال و یک زبانی غیر فعال در قسمت جلوی درب سیف باکس قرار دارد و در ضلع بالا و پایین درب های صندوق دو طبقه هرکدام توسط زبان فعال و قسمت پشت سیف باکس توسط دو زبان ثابت مهار می‌شود و قطر هر کدام از زبان ها حدود ۲۵ میلیمتر می باشد.

و از جنس فولاد تهیه شده است، در به پایین این محصول نیز توسط سه زبانی فعال و دو زبانه ثابت مهار می‌گردد که در چهار طرف درب محصول قرار داده شده است و همچنین جالب است بدانید که فولاد به کار رفته در بدنه این محصول حدود ۷/۴ سانتی متر است، و همچنین برای تقویت شدن این قسمت بتن در آن بکار رفته است.

خرید گاوصندوق ایران کاوه دو طبقه

برای خرید این محصول شما از سه روش می توانید اقدام نمایید:

1- مراجعه به وب سایت safekaveh.com و از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت به صورت آنلاین و اینترنتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

2- برقراری ارتباط با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ و دریافت مشاوره خرید از کارشناسان خبره و سفارش محصول از طریق این شماره تماس ها.

3-در صورتی که ساکن تهران هستید و امکان مراجعه حضوری را دارید باید به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تهران، خیابان مولوی، باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳ و یا به آدرس، تهران، میدان قیام، بعد از فروشگاه کوروش پلاک ۹ مراجعه نمایید، که این آدرس شعبه دوم نمایندگی انحصاری فروشگاه گاوصندوق کاوه در تهران است.

شما می توانید برای استعلام قیمت گاوصندوق و خرید گاوصندوق ارزان در تمامی روز های هفته با فروشگاه طباطبایی ارتباط برقرار نمایید.

انواع گاوصندوق ایران کاوه دو طبقه

  • گاوصندوق دو طبقه مدل ۵۵۰MS
  • گاوصندوق دوطبقه ۳۵۰/۲MZ
  • گاوصندوق دو طبقه مدل DKK ۳۵۰
  • گاوصندوق دو طبقه رمزی خرم مدل ۱۰۶
  • گاوصندوق دوطبقه ۵۵۰D
  • گاوصندوق دوطبقه رمزی ۳۵۰D

گاوصندوق دو طبقه ایران کاوه با گارانتی معتبر

فروشگاه طباطبایی دو سال ضمانت نامه معتبر به همراه ۵ سال خدمات پس از فروش را جهت خرید صندوق های دوطبقه به مشتریان خود ارائه می دهد.

که به هنگام خرید محصول برگه ضمانت نامه به همراه مهره اصلی شرکت ایران کاوه به مشتریان تحویل داده می شود، و مشتریانی که در نظر دارند از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده نمایند باید این برگه ضمانت نامه را نزد خود نگه دارند، البته قطعا این توضیحات به هنگام خرید محصول از سوی کارشناسان سیف باکس به شما ارائه می شود.

مطالعه سایر مقالات در مورد گاوصندوق:

قیمت گاوصندوق کوچک دیجی کالا

قیمت گاوصندوق کاوه مدل 350

قیمت گاو صندوق کاوه 250

گاوصندوق ایران کاوه مدل ۱۵۰

نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه دو طبقه

فروشگاه گاوصندوق طباطبایی تنها نمایندگی رسمی صندوق ایران کاوه دو طبقه در تهران است که این محصولات را در وب سایت safekaveh.com به صورت فروش اینترنتی عرضه می کند.

شما در تمام روز های هفته می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید و با دپارتمان بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

البته لازم به ذکر است که محصولات این فروشگاه به اقسا نقاط ایران نیز ارسال می شود، یعنی شما اگر که ساکن سایر شهر های ایران نیز هستید می توانید به صورت آنلاین اقدام به خرید محصولات شرکت ایران کاوه نمایید، و در اقسا نقاط ایران محصول خریداری شده بین 3 تا 5 روز کاری به درب منزل شما ارسال خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>