قیمت گاوصندوق

مناسب ترین قیمت گاوصندوق

قیمت گاوصندوق

گاوصندوق یکی از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزات امنیتی می باشد که با توجه به اندازه و ابعاد و میزان فضای موجود در آنها کاربردهای متفاوتی دارد.

در دنیای امروزی یکی از ضروری ترین وسایل خانه، گاوصندوق می باشد زیرا حفظ اهمیت مدارک و جواهرات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در این بین خرید گاوصندوق از جای معتبر، و قیمت گاوصندوق جز مهمترین دغدغه های خریداران است.

در ادامه به معرفی یک فروشگاه گاوصندوق خوب با ارزان ترین قیمت های گاوصندوق خواهیم پرداخت.

قیمت گاوصندوق کاوه

گروه صنعتی کاوه به عنوان اولین دارنده گواهینامه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با قدمتی نزدیک به یک قرن، مفتخر است که گاوصندوق های خود را با قیمت ارزان و به صرفه به شما خریداران اهدا کند، برای مشاهده لیست قیمت گاوصندوق کاوه روی لینک زیر کلیک کنید.

گاوصندوق کاوه

قیمت گاوصندوق نیکا

شرکت گاوصندوق نیکا یکی از خوش نام ترین شرکت های کره جنوبی در ساخت سیف باکس های امنیتی است. این شرکت با تنوع زیاد در محصولات خود مخصوصا دیجیتالی کردن گاوصندوق ها سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است.

برای اطلاع از قیمت گاوصندوق نیکا از لینک زیر استفاده کنید.

گاوصندوق نیکا

قیمت گاوصندوق گنجینه

این شرکت تولیدی که در سال 1362 تاسیس شده و به طور انحصاری در صنایع ایمنی و امنیتی کار می کند. استفاده از فن آوری های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت بالا این شرکت را در بین تولیدکنندگان صنعت در جایگاه برتر قرار داده است.

گاوصندوق های شرکت گنجینه همیشه جزو محبوب ترین مدل های این صنعت بوده است و این محبوبیت تنها به دلیل کیفیت بالای محصولات این شرکت می باشد.

برای مشاهده قیمت گاوصندوق گنجینه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گاوصندوق روی لینک زیر کلیک کنید.

گاوصندوق گنجینه

چه عواملی بر روی قیمت گاوصندوق تاثیر می گذارند ؟

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، گاوصندوق ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از این انواع، کاربرد های متفاوتی نیز دارند.

بر اساس انواع و کاربرد، گاوصندوق ها قیمت متفاوتی به خود می گیرند که در این بخش به مهم ترین این عوامل می پردازیم

برند تولید کننده گاوصندوق :

همانطور که می دانید، برند تاثیر بسیار زیادی بر قیمت هر چیزی دارد.گاوصندوق نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به صورت طبیعی برند هایی که از همه محبوب تر باشند ارزش بیشتری هم دارند و به همین دلیل هم کالا های خود را با قیمت بیشتری می فروشند.

به دلیل اینکه قصد ما قضاوت هیچ برندی نیست، پس این موضوع را ادامه نمی دهیم.

سایز و اندازه گاوصندوق :

بعد از برند، مهم ترین عاملی که بسیار بسیار در قیمت گاوصندوق تاثیر گذار می باشد، اندازه آن است.

همانطور که می دانید گاوصندوق ها ابعاد و اندازه متفاوتی دارند، برخی از آن ها به قدری بزرگ هستند که می توانند یک اتاق بزرگ را کاملا پوشش دهند، و برخی از آن ها آنقدری کوچک هستند که می توانید در کمد یا کتابخانه خود جای دهید.

طبیعی است که برای مصارف خانگی، گاوصندوق های کوچک از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و به همین موضوع نیز قیمت پایین تری نسبت به گاوصندوق های اداری، شرکتی، آسانسوری دارند.

مواد اولیه برای تولید :

دیگر کسی تعجب نمی کند که فلان جنس قلابی و تقلبی است، در حال و هوای امروزی جهان همه چیز قابلیت کپی دارد و گاوصندوق هم از این قاعده مستثنی نیست!

متاستفانه به دلیل آگاهی پایین خریداران، بسیاری از افراد با به کاربردن مواد اولیه نامرغوب و بی کیفیت جنس تقلبی را وارد بازار می کند و آن را به جای جنس اصلی می فروشند.

مواد اولیه ارزان و بی کیفیت می تواند به کلی روی قیمت گاوصندوق تاثیرگذار باشند، به دلیل اینکه برخی از موادی که برای ساخت گاوصندوق ها استفاده می شود از خارج از کشور وارد می شوند و به کار گرفته می شوند.

تاثیر ارز بر روی قیمت گاوصندوق

همانطور که در پاراگراف قبلی اشاره کردیم، اکثر مواد اولیه گاوصندوق های با کیفیت از کشور های خارجی وارد کشور می شود.پس طبیعی است که بالا رفتن قیمت ارز و دلار می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت گاوصندوق داشته باشد.

بهتر است که زمانی برای تهیه گاوصندوق اقدام کنید که وضعیت ارز کشور در حالت با ثباتی باشد، زیرا همانطور که متوجه شدید در صورتی که بعد از خرید و پرداخت هزینه از طرف شما، اگر ارز بالا و پایین رود، شما هم متزلزل و ناراحت از این تغییر می شوید.

استاندارد UL

یکی دیگر از مهم ترین عواملی که می تواند به صورت جدی بر روی قیمت گاوصندوق تاثیر بگذارند بزارد، مجهز بودن و یا نبودن استاندارد UL می باشد.

کاملا قابل پیشبینی است که در صورتی که شرکتی دارای این گواهینامه و استاندراد باشد، می تواند هزینه بیشتری برای گاوصندوق خود دریافت کند.

امیدواریم که این مطلب به آگاهی شما درباره قیمت گاوصندوق افزوده باشد، زین پس سعی کنید با دقت بیشتری بر روی موارد بالا تمرکز کنید تا بتوانید گاوصندوق مورد علاقه خود را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

ارزان ترین قیمت گاوصندوق در بازار ایران

با توجه به آنچه گفته شد، قیمت گاوصندوق در بازار ایران رنجی از 1 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان را به خود اختصاص داده. و دلیل این تفاوت ویژگی هایی هست که قبل از این توضیح داده شد.

ارزان ترین قیمت گاوصندوق در بازار ایران را از فروشگاه اینترنتی سیف باکس شاپ بخواهید.

ما به عنوان نماینده رسمی گاوصندوق های کاوه، گنجینه، گنج بان، نیکا، خرم و… بصورت 24 ساعته پاشخگوی سوالات شما در حوزه خرید گاوصندوق هستیم.

09122084335  – 02155625086

منبع: tasnimnews.com

پیشنهاد مطالعه:

گاوصندوق هوشمند

گاوصندوق خانگی با امنیت بالا

تعمیر و خدمات گاوصندوق

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>