مهارت های هفتگانه کامپیوتر

مهارت های هفتگانه کامپیوتر

مهارت های هفتگانه کامپیوتر همان icdlمی باشد که این کلمه مخفف Internetional Computer Driving Licence است و شامل هفت مهارت در زمینه کامپیوتر و خدمات اداری می باشد در ادامه بیشتر با مفهوم icdlآشنا می شویم.

icdl چیست؟

همانطور که گفته شد به مهارت های هفتگانه کامپیوتر icdl گفته می شود که به سه سطح پایه، متوسط و پیشرفته تقسیم می شود و برای گذراندن این دوره ها باید در کلاس کامپیوتر شرکت کنیدتا بتوانید مدرک معتبر فنی حرفه ای دریافت کنید. مدرک فنی حرفه ای icdl قابل ارائه در ادارات و سازمان های داخلی و خارجی به عنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا درجه شغلی می باشد .

علاقه مندان به آموزش icdl می توانند با شرکت در دوره حضوری icdl و یا دوره آنلاین icdl و شرکت در آزمون این دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای دریافت کنند و از مزایای آن استفاده کنند.

انتخاب آموزشگاه کامپیوترمعتبر

یکی از دغدغه های اصلی کارآموزان در زمینه آموزش انتخاب آموزشگاهی است که علاوه بر کیفیت بتواند مدرک معتبر نیز ارائه دهد. در زمینه ی آموزش مهارت های کامپیوتری، آموزشگاه کامپیوتر اریا تهران از اعتبار خوبی برخوردار است که پس از اتمام دوره اموزش و با قبولی در آزمون مدرک فنی حرفه ای که قابل ترجمه بوده و می توان از آن برای مهاجرت نیز استفاده کرد اعطا کند. دوره icdl در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران برای تمام سنین برگزار می شود و کودکان و نوجوانان که علاقه مند به آموزش مهارت های کامپیوتر هستند می توانند در دوره ICDL ثبت نام کنند.

مطالب مرتبط:

آموزش رایگان icdl

دانلود مهارت های icdl

نمونه سوالات تستی icdl

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>