مهارت های هفتگانه icdl pdf

مهارت های هفتگانه icdl pdf

امروزه کار با کامپیوتر علاوه بر آن که یک مهارت به شمار می رود به عنوان یکی از ملزومات برای اشتغال و کسب درآمد نیز محسوب می شود.اگر شما هم به فکر ارتقا شغلی هستید و یا میخواهید کسب درآمد در مدت زمان محدود داشته باشید یادگیری مهارت های هفت گانه کامپیوتر به شما توصیه می شود. آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران با ده ها سال سابقه درخشان و ارائه مدرک فنی و حرفه ای آموزش مجازی مهارت های هفت گانه کامپیوتر و همچنین آموزش حضوری icdl را با تدریس برترین اساتید ارائه می دهد.

شما می توانید برای شرکت در کلاس آموزش مجازی مهارت های هفت گانه به صفحه آموزش icdlمراجعه کنید و یا با همکاران ما در آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی 7 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

مهارت های هفتگانه icdl چیست

اولین سوالی که برای یادگیری مهارت های اصلی کامپیوتر مطرح می شود این است که مهارت های هفتگانه icdl چیست و شامل چه سرفصل هایی می شود. پکیج آموزش icdl شامل 7 مهارت می باشد که این مهارت ها عبارتند از :

  • مبانی کامپیوتر IT ‌: در این مهارت مفاهیم فناوری اطلاعات و سخت افزار و نرم افزار آموزش داده می شود.
  • ویندوز : در این بخش از مهارت های هفتگانه کامپیوتر بخش های مختلف سیستم عامل ویندوز و تنظیمات مربوط به ویندوز و مدیریت فایل ها آموزش داده می شود.
  • نرم افزار word : ورد یکی از پرکاربردترین نرم افزار ها می باشد که شما می توانید کار با این نرم افزار واژه پرداز را برای ورود به بازار کار یاد بگیرید.
  • نرم افزار excel : از نرم افزار اکسل برای انجام کار های حسابداری  امور اداری استفاده می شود و می توانید مهارت کار با نرم افزار صفحه گسترده اکسل را برای مدیریت داده ها یاد بگیرید.
  • نرم افزار access : با استفاده از این نرم افزار می توان جداول پایگاه داده ایجاد کرد و در این بخش از مهارت های هفت گانه کامپیوتر می توان مفاهیم بانک اطلاعاتی را یاد گرفت.
  • نرم افزار PowerPoint : از نرم افزار پاورپوینت برای ارائه مطالب استفاده می شود و می توان اسلاید هایی را ایجاد کرده و به اسلاید ها تصاویر و متن اضافه کرد.
  • اینترنت :‌ دیگر مهارتی که در آموزش icdl به شما آموزش می شود مفاهیم پایه اینترنت و کار در بستر اینترنت و جستجوی اینترنتی و کار با پست الکترونیک می باشد.

آموزش مهارتهای هفتگانه icdl

برای آن که بتوان سریع تر مهارت های هفت گانه کامپیوتر را یاد گرفت راه های زیادی وجود دارد اما مطمئن ترین راه استفاده از پکیج آموزش icdl یک آموزشگاه معتبر که توانسته باشد رضایت بیشتر کارآموزان خود را جلب کرده باشد.

آموزش مهارتهای هفتگانه کامپیوتر icdl در آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری برگزار می شود و در این دوره ها برترین اساتید icdl ایران تدریس میکنند. آموزش مهارتهای هفتگانه icdl در آموزشگاه آریا تهران با تدریس سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای انجام می شود و تمرکز اساتید ما تدریس نکات بازار کاری می باشد تا علاقه مندان بتوانند سریع تر وارد بازار کار شده و از مهارت های آموخته خود کسب درآمد داشته باشند.

آموزش icdl در آریا تهران با ارائه مدرک فنی و حرفه ای انجام می شود و کارآموزان در انتهای دوره می توانند از مزایای این مدرک برای ورود سریع تر به بازار کار و کسب درآمد بیشتر و حتی مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کرد.

شما می توانید برای اطلاع از شرایط برگزاری این دوره آموزشی و قیمت آموزش icdl جامع با دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به صفحه دوره icdl فنی حرفه ای مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

گواهی مهارت های هفتگانه

مهمترین مسئله برای دریافت یک آموزش کاربردی که در سریع ترین زمان بیشترین بازده را داشته باشد اعتبار مدرکی است که دریافت می کنید. هر چه مدرک معتبر تر باشد سریعتر می توانید به بازار کار وارد شوید و در صورتی که مدرک دریافتی بین المللی باشد می توانید از مزایای آن برای مهاجرت به کشور های خارجی نیز بهره مند شوید.

مدرک مهارت های هفتگانه icdl در آموزشگاه آریا تهران فنی و حرفه ای قابل ترجمه می باشد و شما می توانید با استفاده از این مدرک به سرعت کسب درآمد داشته باشید.

شما می توانید در  صفحه دریافت مدرک فنی حرفه ای شرایط دریافت مدرک فنی و حرفه ای و اعتبار این مدرک و اینکه چگونه می توانید مدرک بین المللی دریافت کنید اطلاعات لازم را کسب کنید.

در آموزش مجازی مهارت های هفت گانه icdl آریا تهران نیز امکان دریافت مدرک فنی و حرفه ای وجود دارد و شما می توانید با شرکت در آزمون فنی و حرفه ای icdl گواهی مهارت های هفتگانه را دریافت کنید.

مهارت های هفتگانه icdl pdf

در آموزش مجازی مهارت های هفتگانه icdl به کارآموزان جزوه مهارت های هفتگانه pdf ارائه می شود و افراد می توانند از این جزوه برای تسلط به مباحث تدریس شده استفاده کنند.

با در اختیار داشتن فایل مهارت های هفتگانه icdl pdf می توان بدون محدودیت زمانی و مکانی کار با کامپیوتر و نرم افزار های کاربردی اکسل، ورد، اکسس و پاورپوینت را یاد گرفت. 

در آموزش حضوری و آنلاین icdl آموزشگاه آریا تهران فایل آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان pdf ارائه می شود و شما می توانید از این فایل برای ارائه مطالب آموزشی و تحقیق در این حوزه نیز استفاده کنید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>