آموزش ورد و اکسل برای کار اداری

آموزش ورد و اکسل برای کار اداری

برای یادگیری ورد روش های مختلفی وجود دارد که در این صفحه میخواهیم تخصصی ترین روش آموزش ورد را به شما توضیح دهیم. اگر میخواهید فایل آموزش ورد 2016 pdf را دریافت کنید و از تدریس برترین اساتید بهره مند شوید و مدرک فنی حرفه ای بین المللی ورد دریافت کرده و به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید شرکت در دوره آموزش ورد آریا تهران به شما پیشنهاد میشود. برای مشاهده فیلم های آموزشی ورد رایگان میتوانید به صفحه آموزش ورد مراجعه کنید.

جهت اطلاع از دوره های آموزش ورد میتوانید با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ تماس بگیرید و یا به سایت آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید.

معرفی نرم افزار Word

Word یکی از نرم افزار های موجود در Microsoft Office میباشد که یک ویرایشگر متن است. ما به عنوان کاربر استفاده کننده از سیستم های کامپیوتری، نیازمند کار با ویرایشگر های متنوعی هستیم. مثلا از نرم افزار Paint میتوانیم برای ویرایش تصاویر خود استفاده کنیم. پس همانطور که ویرایش تصاویر با یک نرم افزار ممکن میشود، ویرایش کردن متون نیز نیازمند نرم افزاری مخصوص به خود خواهد بود. نرم افزار Word دقیقا همان نرم افزار ویرایشگر متن در ویندوز میباشد که توانایی های خارق العاده ای هم دارد.

ویژگی ها و کاربرد های برنامه ورد

نرم افزار ورد یک ویرایشگر متن است. از یک ویرایشگر انتظار میرود که تمام قابلیت ها برای ویرایش کردن متون را در اختیار ما قرار دهد. قابلیت هایی نظیر تغییر فونت، تغییر سایز، تعیین رنگ متون، تغییر استایل و حتی تعیین چیدمان و تراز نوشته ها. این قابلیت ها برای نوشتن یک فایل متنی ضروری و مورد نیاز میباشند. البته در آموزش رایگان ورد تمام این موارد به صورت جامع مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در ادامه برخی از ویژگی های اساسی Word را عنوان کرده ایم :

قابلیت ویرایش متن ها و قالب بندی آنها به شکل های مختلف امکان تغییر فونت نوشته ها به هر فونت دلخواهی که در سیستم وجود دارد گرفتن خروجی PDF از فایل ایجاد شده در ورد قابلیت اشتراک گذاری از داخل نرم افزار برای دوستان و کارفرما قالب بندی صفحه، تعیین چیدمان، تغییر پس زمینه سند ها و مشخص کردن کاور برای سند امکان استفاده از تصاویر و اشکال در سند مدنظر استفاده از جداول با رنگ بندی های دلخواه و امکان تعیین تعداد سطر و ستون برای جدول

اهمیت آموزش ورد

ورد یکی از نرم افزار های موجود در مجموعه آفیس مایکروسافت میباشد. آموزش ورد سبب توانایی ما برای ایجاد فایل های متنی با قالب بندی های مختلف خواهد شد. در این آموزش که زیر مجموعه آموزش آفیس 2019 میباشد قصد داریم تمامی بخش های این نرم افزار کاربردی را بررسی کنیم. در واقع آموزش Word یکی از آموزش های لازم در مهارت های هفتگانه کار با کامپیوتر و یکی از پایه های اساسی آزمون ICDL محسوب میشود. با استفاده از این نرم افزار میتوانیم به ویرایش فایل های متنی پرداخته و تا حدودی صفحه آرایی کنیم.

شرایط بازار کار ورد

آموزش کامل این نرم‌افزار ساده، در واقع یک مهارت مهم است. وقتی شما مهارتی را آموزش می‌بینید، بدون شک تمایل دارید که بتوانید از طریق آن اقدام به کسب درآمد کنید. آموزش ورد یکی از مهارت های هفتگانه است که در دوره‌های آموزش ICDL تدریس می‌شود. شما با گذراندن این دوره و دریافت مدرک بین‌المللی آن، می‌توانید پیشنهادات شغلی مختلفی را برای خود به ارمغان آورده و وارد بازار کار بشوید.

شاید اطلاع نداشته باشید، ولی یکی از شروط اصلی برای استخدام در مشاغل اداری و دولتی، تسلط به آفیس ورد است. در واقع شما با آموزش ورد و داشتن تسلط کافی بر آن، می‌توانید شانس استخدام خود را در چنین مشاغلی ارتقا دهید. اگر بخواهید که سطح تسلط خود را بیشتر کنید، باید به‌صورت کامل تایپ ده انگشتی را نیز فرا بگیرید.

تایپ ده انگشتی مهارتی است که می‌تواند سرعت شما را به هنگام کار با این نرم‌افزار تا حد زیادی افزایش دهد و در زمانتان صرفه‌جویی کند. یادگیری این مهارت در تایپ به‌تنهایی می‌تواند فرصت‌های شغلی جدیدی را برای شما ایجاد کند. برای اینکه بتوانید شرایط کاری بهتری را برای خود مهیا کنید، توصیه می‌کنیم علاوه بر آموزش ورد، سایر نرم‌افزارهای کاربردی آفیس مانند اکسل را نیز فرا بگیرید.

آموزش ورد 2016 به زبان فارسی

ورد یکی ز نرم افزار های کاربردی آفیس میباشد که امروزه برای ورود به بازار کار و کسب درآمد تسلط به این نرم افزار یکی از ملزومات میباشد. یادگیری ورد میتواند به روش های مختلفی انجام شود اما میخواهید به صورت کاربردی کار با ورد را یاد بگیرید و در این حوزه اشتغال یابید اموزش ورد کامپیوتر بازار کار به شما پیشنهاد میشود.

در آموزشگاه آریا تهران آموزش ورد کامپیوتر فنی حرفه ای تدریس میشود و برترین اساتید در این آموزشگاه تدریس میکنند و شما میتوانید با شرکت در دوره های آریا تهران از تخصص این اساتید نهایت بهره را ببرید.

از دیگر ویژگی های آموزش ورد 2016 به زبان فارسی آریا تهران ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی به کارآموزان میباشد. به این ترتیب شما با شرکت در این دوره ها میتوانید اطمینان داشته باشید که سریعا جذب بازار کار شده و کسب درآمد خواهید داشت.

همچنین آموزش ورد 2016 به زبان فارسی در آریا تهران با ارائه نمونه سوالات فنی حرفه ای به کارآموزان و ایجاد آمادگی برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای و آزمون های استخدامی میباشد.

اگر میخواهید نمونه سوالات رایگان را دریافت کنید و خود را برای آزمون های فنی حرفه ای و استخدامی آماده کنید میتوانید به صفحه نمونه سوالات ورد با جواب مراجعه کنید.

فیلم آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته

یکی از خدمات ارزنده ای که مجموعه آریا تهران ارائه میدهد فیلم آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته میباشد. در فیلم آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته برترین اساتید کشور تدریس میکنند و تمامی سرفصل های سازمان فنی حرفه ای را به همراه نکات بازار کاری تدریس میکنند.

آموزش تصویری ورد+pdf به شما این امکان را میدهد تا سریع تر نکات را یاد گرفته و پاسخ بسیاری از سوالاتی که در ذهن شما شکل میگیرد را بیابید. دانلود رایگان آموزش ورد در سایت آریا تهران برای ارتقا سطح دانش علاقه مندان به این حوزه راه اندازی شده است که شما میتوانید بدون پرداخت هزینه نکات کار با نرم افزار ورد را یاد بگیرید و برای ورود به بازار کار آماده شوید.

فیلم آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته به صورت گام به گام موارد را تدریس میکند و شما میتوانید بدون هیچ پیش نیاز آموزشی نکات را یاد بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: حذف صفحه آخر در ورد

آموزش ورد 2016 pdf

در اختیار داشتن فایل آموزش ورد 2016 pdf به کارآموزان این امکان را میدهد تا پاسخ بسیاری از سوالات احتمالی خود را بیابند. همچنین از دیگر مزایا آموزش ورد 2016 pdf مرور نکات تدریس شده توسط کارآموزان میباشد. به این ترتیب افراد میتوانند بیشتر با قابلیت های نرم افزار ورد آشنا شده و نکات تدریس شده را بار ها مرور کرده تا به آن ها تسلط یابند.

شما میتوانید با ورود به سایت آریا تهران فایل آموزش ورد 2016 pdf رایگان را دریافت کنید و دانش خود را در این حوزه ارتقا بخشید. اگر میخواهید بیشتر با قابلیت های پنهان نرم افزار ورد آشنا شوید مقاله برنامه ورد را مطالعه کنید.

آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته رایگان

همان طور که میدانید شما میتوانید به روش های مختلفی کار با نرم افزار ورد را یاد بگیرید و هم میتوانید به صورت خودآموز تحت آموزش ورد قرار بگیرید و هم میتوانید در کلاس هایی حضوری و آنلاین شرکت کنید.

آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته رایگان یکی از ارزنده ترین خدمات آموزشی در آریا تهران میباشد. مجموعه آریا تهران برای کمک به رفاه حال علاقه مندان و ارتقا دانش فنی در این حوزه آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته رایگان را ارائه داده است که شما میتوانید به راحتی نکات آموزشی را یاد بگیرید و به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته رایگان با تدریس برترین اساتید ورد کشور ارائه شده است و تمامی نکات بازار کاری آموزش داده شده است. همچنین تمرکز اساتید بر تدریس سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای کشور میباشد.

این آموزش ها به صورت آنلاین میباشد و شما میتوانید با دانلود رایگان آموزش ورد کار با این نرم افزار را یاد بگیرید. همچنین فایل آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته pdf در این دوره آموزشی رایگان ارائه میشود و شما میتوانید بدون پرداخت هزینه از آموزش ورد pdf نیز بهره مند شوید و نکات آموزشی را بدون هیچ محدودیتی یاد بگیرید.

پیش نیازهای دوره آموزش ورد رایگان

آموزش Word نیازمند هیچ پیش زمینه خاص و تخصصی نمیباشد. اما از آنجایی که این نرم افزار در سیستم عامل ویندوز نصب شده و آموزش داده میشود، شما نیازمند توانایی کار با سیستم عامل ویندوز هستید. از این جهت بایستی با ویندوز آشنا بوده و توانایی اولیه کار با آن را داشته باشید. به غیر از این موضوع، هیچ پیشنیاز دیگری برای این دوره لازم نخواهد بود. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که نصب مجموعه آفیس 2019 نیز یک نیازمندی محسوب میشود. چنانچه برنامه ورد شما نسخه 2016 میباشد میتوانید از آموزش های مشابه در آموزش آفیس 2016 استفاده کنید.

سرفصل های آموزش ورد فنی حرفه ای

در آموزشگاه آریا تهران تلاش میشود تا سرفصل های استاندارد فنی حرفه ای به کارآموزان تدریس شود وتلاش میشود تا نکات بازار کاری به کارآموزان تدریس شود. سرفصل های آموزش ورد فنی حرفه ای مطابق با نیاز بازار کار تدوین شده است و این سرفصل ها شما را برای ورود سریع تر به بازار کار آماده میکند و شما با سپری کردن این دوره تخصصی میتوانید به سرعت از آموخته های خود کسب درآمد داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: ایجاد چند کادر در یک صفحه ورد

سرفصل‌های دوره آموزش word

ورد ابزاری صرفا برای نوشتن متون ساده نیست. این نرم افزار قابلیت‌های فراوانی را در دل خود جا داده است. از این امکانات می‌توانید استفاده گوناگونی ببرید؛ از نوشتن متن‌های ساده گرفته تا فرمول‌های ریاضی و طرح‌بندی‌های گوناگون. تمام مهارت‌های مرتبط با ورد را می‌توانید در 9 فصل به خوبی فرا بگیرید. سرفصل‌های دوره آموزش ورد عبارتند از:

فصل اول: کار با سند ورد

اولین چیزی که باید در ارتباط با ورد بدانید، چگونگی استفاده از سندهاست. باز کردن سند، ویرایش و ذخیره کردن آن‌ها از جمله کارهای ابتدایی است که برای استفاده از ورد باید فرا بگیرید. همچنین بهتر است همین ابتدای کار با اجزای صفحه آشنا شوید. این آموزش کار شما را برای یادگیری آموزش‌های بعد راحت می‌کند. در فصل اول از دوره آموزش ورد کار با سندها و اجزای مختلف آن را به شما آموزش می‌دهیم.

فصل دوم:‌ بهبود بهره‌وری

ابزارهای متعددی در ورد وجود دارد که کار با این نرم‌افزار را برایمان آسان‌تر کرده است. نوار ابزاری که در بالای ورد قرار دارد یک راه آسان برای استفاده سریع از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این نرم افزار است. اگر نوار Ribbon را به کوچکترین سایز خود برسانید، فقط نام تب‌ها قابل مشاهده خواهد بود. در این فصل می‌توانید این نوار ابزار و سایر ابزارها مانند ZOOM، خط‌کش و Help را تنظیم کنید و تغییراتی در آن‌ها ایجاد کنید.

فصل سوم: ایجاد سند

برای تهیه یک فایل متنی اول از همه باید بتوانید یک سند ایجاد کنید. در واقع وقتی می‌خواهید یک پروژه جدید را شروع کنید، باید یک سند جدید خالی ایجاد کرده و آن را قالب‌بندی کنید. البته قالب‌های از پیش تعیین شده در نرم‌افزار ورد وجود دارد که برای استفاده راحت‌تر ایجاد شده‌اند. در فصل دوم از دوره آموزش word یاد می‌گیرید که سند ایجاد کنید و اندازه، جهت و حاشیه آن را خودتان تنظیم کنید.

فصل چهارم: کار با متن

شناخته‌شده‌ترین قابلیت ورد نوشتن متن در این نرم‌افزار است. گاهی نوشتن متن به همان سادگی همیشگی نیست و باید عملیات متفاوتی روی آن‌ها انجام دهید. بنابراین در فصل چهارم از دوره آموزش ورد به شما یاد می‌دهیم که چگونه تغییرات یا افکت‌های گرافیکی روی نوشته‌های خود ایجاد کنید.

فصل پنجم: پاراگراف

احتمالا تاکنون با متن‌های زیادی سروکار داشته‌اید؛ از انواع نامه‌ها گرفته تا کتاب‌ها و مقالات و هر نوع محتوای متنی دیگر. هرکدام از این متن‌ها قالب‌بندی خاص خود را دارد. یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها در ورد همین قالب‌بندی است. تنظیم متن، پاراگراف‌ها، ترازبندی‌ها، تورفتگی‌ها، فاصله بین حروف و خطوط یک متن و غیره در دسته قالب‌بندی قرار می‌گیرد. ابزارهای مهم و کاربردی دیگری در این نرم‌افزار مهم وجود دارد که به زیباتر و خواناتر کردن نوشته‌های شما کمک می‌کند. ابزارهایی مانند Format Painter، Bullet، Numbering یا عددگذاری و خط‌کش از جمله ابزاری مهمی است که باید کار با آن‌ها را یاد بگیرید. بنابراین در این فصل با تمام مهارت‌های لازم برای قالب‌بندی، فرمول‌نویسی و بخش‌بندی سند در ورد را به خوبی یاد می‌گیرید.

فصل ششم: کار با اشیا گرافیکی

همانطور که گفتیم ورد تنها برای متن و کار با کلمات ساخته نشده است. شما می‌توانید علاوه بر تایپ متن از تصاویر و اشکال گرافیکی در این نرم‌افزار بهره ببرید. چرا که ورد قابلیت‌ها، امکانات و انواع مختلفی از شکل‌های گرافیکی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. از مهم‌ترین مواردی که در تایپ افراد با آن روبه‌رو می‌شوند، نیاز به ایجاد جدول است. جدول‌ها می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند که هریک قابلیت‌های خاص خودش را داشته باشد. در این فصل علاوه بر یادگیری کامل اشیا گرافیکی می‌توانید جدول‌های کاربردی ایجاد کرده و طبق نیاز و سلیقه خود آن‌ها را قالب‌بندی کنید.

فصل هفتم: تنظیمات پیشرفته در سند

احتمالا تاکنون پیش آمده است که بخواهید در پس‌زمینه صفحه ورد خود علامت، لوگو یا نوشته‌ای قرار دهید، صفحاتتان را رنگ‌بندی کنید یا سایر قسمت‌ها مانند پاورقی، پی‌نوشت، هایپر لینک و غیره به آن‌ها اضافه کنید. تمام این موارد و موارد پیشرفته‌تری مانند ساخت تمپلیت، کنترل غلط‌های املایی در سند و اضافه کردن کامنت و ماکرو در این فصل از دوره آموزش ورد آموزش داده می‌شود. انجام این تنظیمات و سایر تنظیمات پیشرفته را می‌توانید در این فصل یاد بگیرید.

فصل هشتم:‌ ادغام پستی

یکی از کارهایی که اغلب کارمندان باید انجام دهند، ارسال نامه یا دعوت‌نامه به تعداد زیادی از افراد است. قطعا ارسال تک‌تک نامه به اشخاص فرایندی طولانی و حوصله‌سربر است. نرم‌افزار ورد امکان ارسال انبوه دعوت‌نامه و نامه و غیره را برای کاربرانش فراهم کرده است. شاید کمتر کسی با این قابلیت آشنا باشد.

با کمک قابلیت ادغام پستی (Mail Merge) در ورد شما قادرخواهید بود نامه‌های یکسان با تغییرات جزئی را به افراد مختلف ارسال کنید. تنها کافی است داده‌هایی را از یک فهرست اکسل یا اکسس بخوانید و آن‌ها را در جای مناسبی در نامه بگذارید. در این فصل با سربرگ Mailing آشنا شده و کار با این قابلیت را می‌آموزید.

فصل نهم: پرینت

بعد از کار با ورد باید بتوانید از اسنادی که ایجاد کرده و متن‌هایی که نوشته‌اید، خروجی بگیرید. بدین منظور باید بتوانید تنظیمات خروجی را به خوبی انجام دهید، آن‌ها را بازبینی و در نهایت چاپ کنید. در فصل آخر دوره آموزش ورد با دستورات و تنظیمات پرینت به خوبی آشنا می‌شوید و مهارت‌های لازم برای آن را فرا می‌گیرید.

آنچه در دوره آموزش ورد می ‌آموزیم

در دوره آموزش Word به بررسی کامل و جامع این نرم افزار برای نوشتن متون و ویرایش کردن آنها خواهیم پرداخت. یاد میگیریم که چگونه یک متن را ویرایش کرده، فونت متن را عوض کنیم و در سیستم خود ذخیره سازی متن را انجام دهیم. همچنین در دوره آموزش رایگان ورد شما فرا خواهید گرفت که یک فایل متنی کامل و آماده را تبدیل به فایل PDF کرده و آنرا با کاربران یا دوستان خود به اشتراک بگذارید. البته در کنار تمام موارد ذکر شده، در آموزش Word رایگان به بررسی صفحه آرایی در حد مقدماتی نظیر جدول بندی، حاشیه گذاری و تغییر پس زمینه سند ها نیز خواهیم پرداخت.

بهترین آموزشگاه آموزش ورد به زبان ساده

یکی از سوالاتی که برای علاقه مندان به یادگیری ورد ایجاد میشود این است که بهترین آموزشگاه آموزش ورد به زبان ساده چه ویژگی هایی دارد و چطور این آموزشگاه را پیدا کنیم.

مهمترین ویژگی که این آموزشگاه باید داشته باشد تخصص اساتیدی میباشد که در این مجموعه حضور دارند و نکات را تدریس میکنند. هرچه این اساتید تخصص و تجارب بیشتری داشته باشند شما میتوانید بهتر نکات بازار کاری را یاد بگیرید و سریع تر وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

از دیگر ویژگی های بهترین آموزشگاه ارائه آموزش word رایگان به علاقه مندان میباشد تا افراد بتوانند بیشتر با نحوه دریس اساتید این آموزشگاه و نکات آموزشی آشنا شوند.

اعتبار مدرک ارائه شده از دیگر ویژگی های یک آموزشگاه حرفه ای میباشد که سبب جلب رضایت کارآموزان نیز میشود. از دیگر ویژگی هایی که باید برای انتخاب آموزشگاه ورد در نظر داشته باشید ارائه جروه و فایل آموزش ورد pdf به کارآموزان برای تسلط به نکات آموزشی میباشد.

از دیگر فاکتور هایی که باید برای انتخاب آموزشگاه ورد در نظر داشته باشید هزینه آموزش ورد میباشد. تناسب کیفیت آموزش با هزینه کلاس ها از ویژگی های بسیار مهم میباشد.

در آموزشگاه آریا تهران برترین اساتید ورد کشور حضور دارند و کلیه نکات و سرفصل های فنی حرفه ای را تدریس میکنند. همچنین تمرکز اساتید تدریس نکات بازار کاری و ایجاد آمادگی برای ورود به بازار کار علاقه مندان میباشد.

در این آموزشگاه مدرک فنی حرفه ای بین المللی به کارآموزان ارائه میشود و شما میتوانید از مزایا این مدرک برای اشتغال سریع تر و همچنین مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در دوره های آموزشی به سایت آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید و یا با همکاران ما از طریق شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷  تماس بگیرید.

دانلود جزوه PDF آموزش نرم افزار ورد

جزوه ای که برای دانلود قرار داده ایم، تقریبا، جدیدترین و بهترین پی دی اف آموزش ورد موجود در اینترنت فارسی می باشد. از این پی دی اف بعنوان مکمل یادگیری (و نه منبع اصلی!) استفاده کنید:

معرفی کتاب آموزش ورد

در ادامه به معرفی کتاب آموزش ورد خواهیم پرداخت

آموزش ورد 2019 pdf

کتاب آموزش مایکروسافت ورد 2019 به قلم فردوس رسولی به سلسله کتاب قبلی (آموزش مایکروسافت ورد 2016) تالیف گردیده و نسخه جدید برنامه Word را مورد بحث و آموزش قرار می‌دهد. مایکروسافت ورد (Microsoft Office 2019) به عنوان یکی از برنامه‌های که برای نوشتن و…

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۶

کتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۶ نوشته‌ی فردوس رسولی به آموزش گام به گام و مصور نرم افزار Microsoft Word 2016 با بیانی ساده و به دور از پیچیدگی و ابهام برای علاقمندان می‌پردازد.

مایکروسافت ورد یا MS-WORD (اغلب به نام Word شناخته می‌شود) برنامه پردازش متن گرافیکی است که کاربران با استفاده از آن تایپ می‌کنند. این برنامه توسط شرکت کامپیوتری مایکروسافت ساخته شده و هدف آن این است که کاربران بتوانند اسناد‌شان را تایپ و ذخیره کنند.

مایکروسافت ورد، برنامه آموزشی مهمی است که می‌توان با استفاده از آن، پرونده‌های خام را به اطلاعات معنی‌دار پردازش کرد. علاوه بر این، معلمان و دانش آموزان می‌توانند از مایکروسافت ورد برای ایجاد شیوه‌های ابتکاری جدید یادگیری و تدریس بهره بگیرند.

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹

کتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹ نوشته‌ی فردوس رسولی در ادامه‌ی کتاب قبلی (آموزش مایکروسافت ورد 2016) تالیف گردیده و نسخه جدید برنامه Word را مورد بحث و آموزش قرار می‌دهد.

مایکروسافت ورد یا MS-WORD (اغلب به نام Word شناخته می‌شود) برنامه پردازش متن گرافیکی است که کاربران با استفاده از آن تایپ می‌کنند. این برنامه توسط شرکت کامپیوتری مایکروسافت ساخته شده و هدف آن این است که کاربران بتوانند اسناد‌شان را تایپ و ذخیره‌سازی کنند.

منابع:

منبع: آموزش ورد ۲۰۱۶ pdf

منبع: آموزش تصویری ورد+pdf

منبع: نمونه سوالات ورد 2016 با جواب pdf

منبع: رفع مشکل جدا شدن حروف فارسی در ورد

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>