آموزش کامل نصب و کانفیگ افزونه wp-rocket

آموزش کامل نصب و کانفیگ افزونه wp-rocket، آموزش افزونه Wp-Rocket را در این مقاله آموزشی قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم.

در ابتدا و قبل از اینکه به سراغ آموزش افزونه WP-Rocket به رویم قصد داریم که یک مقدار در مورد کاربرد افزونه ها در سیستم مدیریت محتوای وردپرس صحبت کنیم.

همانطور که میدانید سیستم مدیریت محتوای وردپرس این امکان را به شما میدهد تا بتوانید محتوای وب سایت خود را مدیریت نمایید، و با کمک یک سری افزونه های کمکی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید یکسری قابلیت‌ها را به وبسایت وردپرسی خود اضافه کنید.

یکی از این افزونه های کمکی افزونه  Wp-Rocket است که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید حجم صفحات و سرعت صفحات وب سایت خود را بهینه سازی نمایید.

قبل از اینکه شما به سراغ نصب این افزونه بروید ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که وضعیت سرعت وب سایت شما به چه صورت است که برای اطمینان از این موضوع شما می توانید مقاله آموزشی بهترین ابزارهای تست سرعت سایت و همچنین مقاله آموزشی GTmetrix چیست را در وب سایت Atgo مطالعه نمایید.

که در این دو مقاله آموزشی تکنیکهای بررسی تست سرعت سایت وردپرسی در قالب ویدیوی آموزشی مورد بررسی قرار داده شده است.

بعد از اینکه این دو مقاله آموزشی را مشاهده کردید و یاد گرفتید که به چه صورت سرعت وب سایت خود را اندازه گیری کنید در صورتی که در ابزارهای تست سرعت سایت مانند GTmetrix و Google page speed اطمینان حاصل کردید که سرعت وبسایت شما نیاز به بهینه‌سازی دارد حال نوبت به آن رسیده است که از افزونه Wp-Rocket کمک بگیرید.

البته در سایت های وردپرسی قبل از نصب این افزونه ما پیشنهاد می کنیم که با توجه به آنکه وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز می باشد و منابع آن در دسترس شماست خودتان به صورت دستی یکسری از سورس کدهای اضافی را حذف نمایید.

که برای انجام این کار نیاز است شما یک مقدار دانش برنامه نویسی داشته باشید البته شما می توانید با مطالعه مقاله افزایش سرعت سایت وردپرسی نیز نحوه انجام این کار را به صورت اصولی یاد بگیرید و هر کجای هم به مشکل داشتید میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت Atgo با ما در ارتباط باشید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

بعد از مطالعه مقاله مربوطه حالا می توانید این افزونه را نصب نمایید که در ادامه نحوه نصب و جزئیات مربوط به آن را به شما توضیح می دهیم.

پیشنهاد ویژه » خرید سایت آماده و ارزان از بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

نصب افزونه Wp-Rocket

برای نصب افزونه  Wp-Rocket  ابتدا نیاز است که شما این افزونه را دانلود نمایید، و بعد از دانلود آن باید یکسری تنظیمات اولیه بر روی این افزونه انجام دهید تا بتواند سرعت صفحات وب سایت شما را بهینه سازی نماید.

بازسازی ویلا در تهران

در بخش زیر ما لینک دانلود این افزونه را برای شما قرار داده ایم که می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید در ادامه هم در قالب یک ویدیوی آموزشی نحوه نصب و تنظیمات افزونه  Wp-Rocket را برای شما قرار داده ایم.

پیشنهاد ویژه » با بهترین شرکت سئو در تهران کلمات کلیدی وب سایت خود را به صفحه اول گوگل بیاورید.

دانلود رایگان افزونه Wp-Rocket

در بخش زیر شما می توانید به صورت رایگان نسخه کاملا بهینه سازی شده افزونه Wp-rocket را که همکاران ما برای شما قرار داده اند دانلود نمایید.

برای مطالعه » طراحی و ساخت آپارتمان

این افزونه به صورت کامل توسط همکاران ما در مجموعه Atgo بهینه سازی شده است و شما می توانید از طریق لینک زیر آن را دانلود کنید و در صورتی که برای دانلود این افزونه دچار مشکل شدید با تیم پشتیبانی شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

برای دانلود رایگان نسخه اورجینال افزونه wp-rocket به لینک زیر مراجعه نمایید.

دانلود اورجینال افزونه wp-rocket

پیشنهاد ویژه » سفارش تولید محتوای، متنی، ویدئویی، اینستاگرامی، توسط شرکت تولید محتوا در تهران

فیلم آموزش نصب وتنظیمات افزونه Wp-Rocket

در بخش زیر شما می توانید فیلم آموزش نصب و تنظیمات افزونه Wp-Rocket را مشاهده نمایید.

بعد از مشاهده این ویدیو آموزشی در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت Atgo با تیم پشتیبان این مجموعه در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

و در انتهای این صفحه نیز در بخش نظرات می توانید سوالات خود را وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند و امیدواریم که این ویدیو آموزشی مورد توجه شما قرار بگیرد.

برای مطالعه » بازسازی داخلی آپارتمان

افزونه Wp-rocket اورجینال

در صورتی که شما نسخه اورجینال و اصلی افزونه Wp-rocket را دانلود نمایید.

این افزونه می تواند با توجه به توضیحاتی که در فیلم آموزشی قسمت قبل داده شد و شما تنظیمات آن را به درستی روی وبسایت خود انجام دهید تمامی سورس کدهای اضافی را از روی وبسایت شما بردارد و در بهینه سازی حجم صفحات و افزایش سرعت سایت به شما کمک کند.

پیشنهاد ویژه » آموزش طراحی سایت رایگان

البته همانطور که گفته شد برای رسیدن به یک سرعت ایده‌آل در یک وب سایت وردپرسی این افزونه به تنهایی نمی تواند مشکل شما را برطرف کنند و در کنار آن نیاز است که یکسری بهینه سازی ها در قسمت ویرایشگر پوسته وردپرس بر روی قالب وب سایت خود انجام دهید که همانطور که در ابتدای مقاله گفته شود می توانید با مراجعه به مقاله آموزشی افزایش سرعت سایت وردپرس این کار را در وب سایت خود انجام دهید.

با بهینه سازی سرعت سایت به صورت دستی و کمک گرفتن از افزونه Wp-Rocket تا حد زیادی شما می توانید سرعت وب سایت وردپرسی خود را بهینه سازی نمایید و در زمان مدیریت سایت هم باید توجه داشته باشید که از انجام کارهایی که مانند کندی سرعت وب سایت شما شود پرهیز کنید.

به عنوان مثال از نصب برخی از افزونه های غیر ضروری بر روی سایت وردپرسی خود خودداری نمایید، سعی کنید فایل های چند رسانه ای را که درون صفحات وب سایت خود قرار می دهید حجم آنها را بهینه سازی کنید.

در زمان طراحی قالب وب سایت خود در حد امکان از کد نویسی استفاده کنید و اگر قصد استفاده از یک افزونه صفحه ساز وردپرس را داشتید نهایتاً یک افزونه صفحه ساز را بر روی سایت وردپرسی خود نصب کنید.

برای مطالعه » طراحی و ساخت ویلا

به عنوان مثال افزونه هایی مانند ویژوال کامپوزر، المنتور و یا مافین که می‌تواند در ساخت صفحه به شما کمک کند یک مورد از اینها نصب شود.

برای مطالعه » آموزش اضافه کردن فونت به وب سایت

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد لطفاً در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات سوالات خود را وارد نمایید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ دهند.

در صورت نیاز شما می‌توانید بهینه سازی صفحات وب سایت خود را به متخصصین شرکت طراحی سایت ارزان واگذار نمایید تا با قیمت مناسب و مقرون به صرفه این کار را برای شما انجام دهند.

سئوالات متداول درمورد نصب و تنظیمات افزونه wp-rocket :

آیا با افزونه wp rocket می توان کد های css و جاوااسکریپت را فشرده سازی کرد ؟

بله یکی از مزایای این افزونه فشرده کردن کدهای css و جاوا اسکریپت و کاهش تعداد درخواست های سرور و افزایش سرعت بارگزاری سایت می باشد.افزونه wp rocket با کدام قالب ها سازگاری دارد ؟

خوشبختانه این افزونه با انواع قالب های وردپرسی سازگاری داردچگونه می توانیم افزونه wp-rocket را نصب و تنظیمات آن را انجام دهیم ؟

در این مقاله آموزشی فیلم رایگان نصب و تنظیمات افزونه راکت قرار داده شده است.افزونه wp-rocket را از کجا دانلود نماییم ؟

در این صفحه شما می توانید نسخه بهینه سازی شده و کم حجم افزونه راکت را به صورت رایگان دانلود کنید.

منبع :

atgo.ir/آموزش-افزونه-wp-rocket/

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>