بهترین روش های سفت شدن سینه و خوش فرم شدن آن ها به همراه درمان خانگی آن

بهترین روش های سفت شدن سینه و خوش فرم شدن آن ها

تمامی خانم ها و دختر خانم ها خواستار سینه های خوش فرم و زیبا هستند اما به علت چاقی و لاغری و فعالیت های ورزشی و شیردهی موجب تغییرات نامطلوب در ظاهر سینه ها می شوند. البته با مراقبت های منظم از سینه می توانید آنها را به فرم ایده آل مدنظر خود برسانید. با همراه باشید در ادامه قصد داریم بهترین کرم سفت کننده سینه را به شما معرفی کنیم.

راهکارهای سفت شدن و فرم دهی سینه

راهکار هایی برای سفت شدن و فرم دهی سینه در بانوان:

  • اگر از سینه های شل و آویزان خود احساس ناخوشایندی دارید و با دیدن آن اعتماد به نفس خود را از دست می دهید.
  • اگر از انجام کارهای گوناگون برای اصلاح شکل و فرم سینه خود ناامید و خسته شده اید ؟
  • اگر به فکر عمل جراحی زیبایی سینه برای رهایی از این مشکل هستید.

به شما توصیه میکنیم این مقاله را تا پایان بخوانید و به دستورالعمل های آن عمل کنید تا در کوتاه مدت به سینه ای سفت و دلخواه دست یابید.

علت شل شدن سینه

دلایل مختلفی باعث شلی و افتادگی سینه در خانم ها می شود که از آن جمله می توان به بارداری ، افزایش سن ، کاهش وزن ، شیردهی و و اگر دختر و در سن پایین هستید میتوان به عوامل ژنتیکی اشاره کرد . بافت سینه ها چیزی بجز چربی نیست و عواملی مانند رژیم های غذایی سخت و مصرف چربی سوزهایی برای کاهش وزن و تناسب اندام استفاده می شوند همه میتوانند بر روی سینه تاثیرات نامطلوبی برجای بگذارند که علاوه بر از بین رفتن چربی های زیر پوست باعث بدشکل شدن و بد فرم سینه ها نیز می شود. اگر در سنین ۲۵ – ۲۴ سالگی هستید نگران نباشید زیرا در این سنین ، بدن بطور طبیعی قادر به تولید کلاژن که یکی ازفاکتورهای مهم در حفظ قابلیت ارتجاعی پوست است می باشد و با مصرف مواد غذایی حاوی کلاژن می توانید به ترمیم و سفت شدن سینه ها ی خود کمک کنید .

بهترین روش های سفت شدن سینه و خوش فرم شدن آن ها

1 – استفاده از کرم سفت کننده سینه

کرم سفت کننده تالگو دارای بافتی نرم باخاصیت ترمیم کنندگی ، سفت کنندگی و پر کنندگی است که باعث فرم دهی و تقویت بافت سینه و خوش فرم کردن و بالا رفتن سینه می شود.

کرم سفت کننده سینه تالگو یکی از بهترین کرم های سفت کننده سینه می باشد شما می توانید از این کرم برای فرم دهی سینه ها استفاده نمایید البته توجه داشته باشید این قیمت این محصول متناسب با کیفیت فوق العاده آن فوق العاده مناسب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص درمان‌های طبیعی و خانگی در سفت شدن سینه‌ها به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

نحوه مصرف

روزی دوبار کرم سفت کننده سینه را به مقدار مناسب در کف دست ریخته و سینه های خود را با حرکات آرام و دایره ای ، رو به بالا ماساژ دهید .

2 – مصرف مکمل های کلاژن

شربت کلاژن حاوی سلنیوم و ویتامین ث است که باعث تقویت و تحریک ساخت مجدد فیبرهای کلاژن در بدن میشود و علاوه بر اثر ضد چروک اثر سفت کننده نیز برروی عضلات صورت و بدن دارد .

3-  ورزش کردن برای سفت کردن سینه

کسانی که سینه افتاده و شل دارند باید ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهند و اولویت تمرینات خود را در ارتباط با ورزش های سینه  قرار دهند مانند دمبل ، پرس سینه  ، فشار یو پی اس و ماساژ یخ ،  همه موارد گفته شده باعث سفت شدن و تقویت عضلات سینه ای،  شده و سینه ها را  بطور طبیعی بزرگ و سفت می کند  .

4 – آب درمانی برای سفت شدن سینه ها

روش موثر دیگری برای سفت شدن سینه ها آب درمانی است زیرا به فرایند تولید کلاژن و حفظ قابلیت ارتجاعی سینه ها به علت افزایش جریان خون در پوست  کمک بسزایی می کند. در هنگام حمام بطور متناوب به مدت ۳۰ ثانیه، سینه های خود را زیر آب داغ که قابل تحمل باشد قرار دهید سپس ۱۵ ثانیه زیر آب سرد قرار دهید و این کار را به  مدت ۱۰ دقیقه تکرار کنید و در پایان با قرار دادن سینه خود در زیر آب سرد   کار را به اتمام برسانید.

5 – لباس زیر ( سوتین ) مناسب

استفاده از سوتین های مناسب،  با کیفیت و سایز مناسب باعث پیشگیری از شل شدن و آویزان شدن سینه ها و ظاهر بد آن در روی لباس می شود. بنابراین به شما توصیه می کنیم که در هنگام خرید سینه بند هزینه خرید خود را افزایش دهید و بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

6 – عمل جراحی زیبایی سینه

آخرین راه حل و تصمیم است زیرا به صورت طبیعی به درمان مشکلات سینه پرداختن بهتر از عمل جراحی سینه با هزینه های گزاف و  بروز عوارض كرم سفت كننده سينه و پیامدهای بیشمار آن می باشد.

چکار کنیم تا سفتی سینه‌هایمان در سنین بالا هم حفظ شود؟

برای این منظور ، ابتدا باید علل شل شدن سینه‌ها مورد توجه قرار گیرد سپس بدنبال سایر عوامل کمک کننده برای رفع شل شدن و سفت کردن بافت سینه‌ها باشیم.

از سی سالگی به بعد سطح استروژن کاهش یافته و بدن انعطاف پذیری خود را از دست می‌دهد و سینه‌ها بتدریج شل شده و دچار افتادگی می‌شوند که این حالت با افزایش سن کاملا طبیعی است. ولی عوامل ژنتیک، بارداری و شیردهی، اضافه وز ، افزایش یا کاهش ناگهانی وزن، استعمال دخانیات، مصرف بیش از حد الکل و نوشیدنی‌های کربنات‌دار، انجام ورزش‌های سنگین، پوشیدن سوتین‌های نامناسب و بدی تغذیه از سایر عوامل کمک کننده در افتادگی و شل شدن بافت سینه‌هاست.

راه هاي سفت كردن سينه

عده زیادی از بانوان به دنبال راه های سفت کردن سینه هستند، برخی از افراد به دنبال راهکار های غیر تهاجمی و جراحی برای سفت کردن سینه می گردند از این رو در این بخش بهترین راه های سفت کردن سینه را به شما معرفی می کنیم.

  1. درمان‌های خانگی به سفت کردن سینه‌
  2. انواع کرم سفت کننده سینه
  3. داروي سفت كننده سينه

درمان های خانگی برای سفت کردن سینه

سفت کردن سینه با روغن گیاهی

روغن زیتون

مقداری روغن زیتون به کف دستتان بمالید و به صورت حرکت دایره‌ای روی سینه بمالید. این ماساژ را حدود ۱۵ دقیقه دو بار در روز انجام دهید.

روغن نارگيل

دلایل اصلی و تاثیر زیاد این روغن به دلیل طبیعت غیر چرب و چسبندگی کم آن است. این روغن به خاطر عطر و چسبندگی کم، یک روغن مرطوب کننده عالی برای پوست است و به نرم شدن پوست کمک می‌کند. این روغن برای افزایش شیر مادر بسیار مفید است.

روغن بادام

استفاده از روغن بادام، به افزایش رشد سلول‌های سینه کمک می‌کند و باعث بزرگ شدن سینه می‌شود. برای سفت کردن سینه‌ها تنها باید ماساژ دهید تا باعث افزایش جریان خون شده و سینه‌ها سفت شوند. ۷ یا ۸ دقیقه به صورت حرکت دایره‌ای سینه‌های خود را با روغن بادام ماساژ دهید. توجه داشته باشید هنگام ماساژ نوک سینه را لمس نکنید. دو بار در روز قبل از حمام و قبل از خواب انجام دهید.

سفت کردن سینه با ماساژ یخ

تنها ۲ تیکه یخ بردارید و به حرکت دایره‌ای در اطراف سینه به مدت یک دقیقه ماساژ دهید. در نهایت با حوله سینه خود را پاک کنید و هر روز این کار را به صورت منظم انجام دهید. به این نکته توجه کنید که ماساژ با یخ تنها یک دقیقه انجام دهید، در غیر این صورت بی‌حس می‌شود.

سفت کردن سینه با زرده تخم مرغ

می‌توانید برای بالا بردن سینه از ماسک خیار و زرده تخم مرغ استفاده کنید. تنها کافیست ۱ خیار را در یک مخلوط کن پوره کنید. ۱ زرده تخم مرغ با ۱ قاشق چای خوری کره بریزید و خمیر درست کنید. در نهایت خمیر را ۳۰ دقیقه روی سینه بمالید و بعد با آب سرد بشویید.

انواع کرم سفت کننده سینه

در این بخش برای آشنایی بیشتر شما برخی از انواع کرم سفت کننده سینه را معرفی کرده ایم. برخی از انواع کرم سفت کننده سینه به شرح زیر می باشد:

  1. بهترین کرم سفت کننده سینه تالگو
  2. کرم سفت کننده ویاکسی
  3. کرم سفت کننده سينه والنسی
  4. کرم لیفتینگ سینه ژاندارسل
  5. كرم سفت كننده سينه موستلا
  6. کرم فرم دهنده سینه زاناکس
  7. کرم سفت کننده سينه سینره
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>