دریافت مدرک icdl

مدرک icdl مورد تایید سازمان اداری و استخدامی

برای دریافت رایگان مدرک icdl که مورد تایید سازمان های اداری و استخدامی باشد باید به آموزشگاه معتبر مراجعه کنید تا مدرک مورد نظر خود را دریافت کنید. ما به شما مجتمع آموزشی آریا تهران را معرفی می کنیم برای اطلاع بیشتر میتوانید به سایت https://www.aryatehran.com/مراجعه کنید.

برای مطالعه:

icdl چیست؟

icdl همان مهارت های هفت گانه ی کامپیوتر است. یادگیری icdl باعث ایچاد مهارت در زمینه ی کامپیوتر می شود.این موضوع یکی از ضروری ترین آیتم ها برای استخدام افراد درشرکت ها و ادارات خصوصی و دولتی می باشد.

دوره ی icdl

مواردی که در icdlبه شما آموزش داده خواهد شد کاملا براساس سرفصل های رسمی و بین المللی icdlخواهد بود و با توجه به درخواست شما به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. این دوره شامل موارد زیر است:

  1. یادگیری سخت افزار
  2. یادگیری نرم افزار
    • آموزش کار با سیستم عامل کامپیوتری
    • آموزش استفاده از اینترنت
      • مهارت های استفاده از نرم افزار های آفیس
  3. آموزش شبکه ی کامپیوتری
  4. آموزش فناوری اطلاعات و ارتباط
  5. آموزش امنیت و قانون در حفاظت از داده های کامپیوتری

شما با کذراندن دوره ی icdl به کاربران حرفه ای تبدیل خواهید شد و به مباحث کامپیوتر تسلط کامل خواهید داشت و شما می توانید در جایگاه شغلی خود موفق عمل کنید.

مدرک icdl

پیش نیاز دریافت مدرکicdl گذراندن دوره ی icdl می باشد و بعد از اتمام دوره شرکت در آزمون دوره یicdl مد نظر است. شما با داشتن مدرک استخدامی و گذراندن این دوره معتبرترین مدرک بین المللی را دریافت می کنید که با ترجمه ی این مدرک میتواند درکشورهای دیگر هم از آن استفاده کنید.

برای اطلاع بیشتر از ثبت نام دوره و دریافت مدرک بین المللی در کمترین زمان ممکن به وبسایت مجتمع فنی آریا تهران https://www.aryatehran.com/ مراجعه کنید.

پیشنهاد برای مطالعه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>