بهترین مارک بوتاکس خارجی

بهترین مارک بوتاکس خارجی

بهترین مارک بوتاکس، افرادی که قصد انجام بوتاکس را دارند اولین موضوعی که نیاز دارند که راجب آن اطلاعات دقیق و کافی داشته باشند این است که بتوانند مارک‌های مختلف بوتاکس که در بازار ایران وجود دارد را به خوبی شناسایی کنند.

و با توجه به نوع بوتاکسی که قصد دارند انجام دهند به این نتیجه برسند که از کدام مارک بوتاکس باید استفاده کنند تا بهترین نتیجه ممکن را بتوانند بگیرند.

همانطور که می دانید امروزه مراکز مختلفی تحت عنوان مراکز زیبایی مخصوصا در سطح شهر تهران که به وفور یافت می شوند متاسفانه بدون هیچ گونه مجوز قانونی در زمینه بوتاکس فعالیت می کنند.

مراکزی که با استفاده از افراد غیر متخصص کارهایی مانند بوتاکس را در محیط هایی مثل آرایشگاه های زنانه انجام می دهند.

و متاسفانه به سلامت مردم از این طریق آسیب می زنند و این کار باعث شده است که افراد مختلفی که قصد انجام بوتاکس را دارند یک مقدار برای انجام این کار مردد شوند و ترس و دلهره داشته باشند.

اما در این مطلب قصد داریم که مشاوره لازم را در زمینه بهترین مارک های بوتاکس امروزه در ایران وجود دارد به شما ارائه دهیم و همچنین که با معرفی بهترین مطب زیبایی برای انجام بوتاکس شما را آشنا کنیم، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مارک بوتاکس

در گام اول جهت استفاده از بهترین مارک بوتاکس برای تزریق به نقاط مختلف صورت و بدن، شما باید یک کلینینک تخصصی معتبر را انتخاب نمایید.

در کلینیک های تخصصی پوست از مارک های معتبر ایرانی و خارجی جهت تزریق ماده بوتاکس به نقاط مختلف صورت و بدن استفاده می شود.

به عنوان مثال در صورتی که شما بخواهید از برند های معتبر ایرانی استفاده نمایید، در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت از برند بوتاکس مسپورت جهت تزریق استفاده خواهد شد.

برند مصپورت از جمله برند های با کیفیتی است که می تواند جهت بوتاکس زیر بغل و یا جهت تزریق در سایر نقاط بدن، مثلا تزریق بوتاکس کف دست برای جلوگیری از تعریق بیش از حد در این دو ناحیه مورد استفاده قرار گیرد.

و یا برند های معتبر خارجی مانند بوتاکس دیسپورت، که بسیار با کیفیت و پر طرفدار است، می تواند برای تزریق به نقاط مختلف صورت مثلا بوتاکس زیر چشم استفاده شود.

همچنین برای انجام بوتاکس ابرو هم به دلیل حساسیت بالا در این ناحیه، برند دیسپورت می تواند انتخاب مناسبی باشد.

اما برند های با کیفیت دیگری هم هستند، مانند برند آلمانی بوتاکس زئومین که بسیار گران و با کیفیت است، و از این برند می توان برای بوتاکس لب برای حالت دادن و زیباسازی لب ها، و همچنین در صورت داشتن مشکلاتی در ناحیه تناسلی خانم ها مانند تیرگی این ناحیه و انواع عفونت ها، و دیگر مشکلات، برای بوتاکس واژن هم برند زئومین می تواند انتخاب مناسبی باشد.

بهترین مارک بوتاکس در ایران

خوب همانطور که می‌دانید و اگر یک جستجوی ساده در اینترنت انجام داده‌اید متوجه شده اید که مارک‌ های معتبر زیادی برای بوتاکس در دنیا وجود دارد.

اما به دلیل شرایط تحریم هایی که در ایران وجود دارد ما از همه این مارک های معتبر نمی توانیم استفاده نماییم، و فقط آنهایی که در بازار ایران قابل دسترس هستند را می توانیم خریداری نماییم.

تزریق بوتاکس یکی از روشهای محبوب زیبایی است که امروزه در ایران محبوبیت بالایی دارد، در ایران پزشکان ماهری در حوزه زیبای مخصوصا بوتاکس وجود دارند که می‌توانند در این زمینه مشاوره و راهنمایی های لازم را نیز به شما علاقه مندان به بوتاکس ارائه دهند.

بهترین برند بوتاکس ای که در ایران شما می توانید از آن استفاده کنید، برند مسپورت می باشد، و البته برند های دیگر که با نام تجاری BOTOX است که توسط شرکت Alleragan ساخته شده از فرزان جا که اولین بار در بازار چنین محصول ارائه می‌شد اکنون به طور کلی این اسم مترادف با سم بوتولینیوم است‌.

البته مارک های دیگری هم عبارت هستند از بوتاکس XEOMIN، BOCOTURE، AZZALURE، DYSPORT
چگونه بهترین مارک بوتاکس را شناسایی کنیم.

برای مطالعه :  انواع بوتاکس

برای اینکه شما بتوانید بهترین مارک بوتاکس را شناسایی کنید باید راه های تشخیص بوتاکس اصل از تقلبی را بدانید.

برای این منظور چند روش وجود دارد :

  • ارزان بودن بوتاکس
  • اعتبار کلینیک و متخصص مورد نظر
  • برندهای بوتاکس
  • بطری بوتاکس و هولوگرامی روی آن

و البته از همه مهمتر این که ما باید با مراجعه به یک کلینیک معتبر زیبایی و دریافت مشاوره از متخصص مربوطه مطمئن شویم مارک بوتاکسی که می‌خواهیم استفاده کنیم اصل می باشد.

پیشنهاد ویژه » لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی

مارک بوتاکس فرانسوی

برند درماتوکس (DermaTox) یکی از برند های ساخت کشور فرانسه است که در بسیاری از کلینیک های معتبر و تخصصی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

البته همانطور که در بخش های قبلی گفته شد، ممکن است که برخی از برند های خارجی به دلیل شرایط تحریم در بازار پیدا نشود.

ولی در این مورد اصلا جای نگرانی نیست، چرا که خوشبختانه امروزه استفاده از برند های با کیفیت ایرانی مانند برند مصپورت هم بسیار رضایت بخش بوده است.

برای مطالعه » علت بروز سردرد بعد از انجام بوتاکس

مارک بوتاکس کره ای

مارک بوتاکس نورونوکس (Neuronox)، یکی دیگر از برند های معتبری است که شما می توانید از این برند با کیفیت نیز استفاده نمایید.

استفاده از برند نورونوکس برای تزریق به نقاط مختلف صورت و بدن می توان بین 3 تا 6 ماه برای شما ماندگاری داشته باشد.

که البته شرایط پوست، سن و عوامل دیگری هم در این میزان ماندگاری می توانند تاثیر گذار باشند.

برای مطالعه » راه های از بین بردن اثر بوتاکس

مارک بوتاکس کانادایی

برند کنیتوکس یکی از مارک های کانادایی است، که این برند نیز به عنوان یکی از مارک های معتبر بوتاکس شناخته می شود.

ممکن است شما زمانی که به کلینیک تخصصی پوست مراجعه می کنید از برند کنیتوکس بنا به تایید پزشک شما استفاده شود.

البته میزان هزینه ای که شما برای تزریق کردن ماده بوتاکس به نقاط مختلف صورت و بدن نیز در نظر گرفته اید نیز می تواند در انتخاب بهترین مارک بوتاکس تاثیر گذار باشد.

برند کنیتوکس می تواند برای بوتاکس پیشانی که به منظور رفع چین و چروک های پیشانی انجام می شود مناسب باشد.

ویژگی های بهترین مارک بوتاکس

مارکهای بوتاکس به طور کلی دارای ویژگی های زیادی هستند که بنا به موارد استفاده که دارد از هر کدام بهره برداری خاصی می شود و مسئله ماندگاری و کیفیت یکی از مسائل مهمی است که باید بسیار به آن توجه شود.

به عبارت دیگر برای بسیاری از افراد کیفیت کار و میزان ماندگاری محصول بر روی پوست از قیمت تمام شده تزریق ارزش بیشتری دارد و هر چند که اگر یک مار که خاصی داره ماندگاری بیشتری باشد نمی‌توان آن را برتر از دیگر مارکا قلمداد کرد اما می‌توان از آن به عنوان یک مزیت بسیار بزرگ یاد کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم بهترین مارک بوتاکس همانطور که گفته شد میزان ماندگاری آن است.

چه میزان ماندگاری در درجه اول به شرایط بدنی افراد بستگی زیادی دارد و به طور معمول میزان ماندگاری تعدادی از برند ها بین ۳ الی ۴ ماه و در برخی دیگر بین ۴ الی ۸ ماه می باشد و برای آنکه بدانید از کدام نوع برند و استفاده کنید در این زمینه حتما باید با یک پزشک متخصص مشورت نمایید.

در غیر اینصورت باید منتظر عوارض احتمالی استفاده از بوتاکس باشید، درخصوص عوارض احتمالی مارک بوتاکس و عنوان کرد که افرادی که سابقه حساسیت و هرگونه مواد غذایی را داشته باشند باید به طور حتم آن را با پزشک خود در میان بگذارند چرا که مواد تشکیل دهنده ژل های تزریقی معمولا از مواد پروتئینی می باشد که امکان دارد در بدن برخی افراد به این پروتئین ها حساسیت وجود داشته باشد.

برای مطالعه » درمان میگرن با تزریق بوتاکس

بهترین مارک بوتاکس خارجی

از نظر بهترین متخصصین حوزه زیبایی بهترین مارک بوتاکس خارجی برند BOTOX می‌باشد که همانطور که گفته شد این برند توسط کمپانی Allergan ساخته شده است.

و از آنجایی که این محصول برای نخستین بار در بازار موجود می باشد و در حال حاضر آن را با نام مترادف سم بوتولینوم می شناسند، البته شما اگر قصد استفاده از این مارک بوتاکس را دارید باید حتما آن را از کلینیک های معتبر زیبایی تهیه نمایید، و حتما باید توسط یک پزشک متخصص س تزریق شود.

برای مطالعه » بوتاکس گردن

تفاوت اصلی بین مارک بوتاکس ایرانی و خارجی

می‌توان گفت که تفاوت اصلی بین بوتاکس ایرانی و خارجی در ماندگاری و کیفیت آن است و اما متخصصان ایرانی توانستند از بوتاکس مشابه خارجی تولید کنند اما باز ماندگاری بوتاکس خارجی و کیفیت آن بیشتر است.

برای مطالعه » بوتاکس بینی

این را هم باید در نظر گرفت که از لحاظ هزینه بوتاکس ایرانی هزینه کمتری را روی دست شما می گذارد، قیمت بوتاکس ایرانی که در یک کلینیک معتبر و تحت نظر یک پزشک متخصص به پوست شما تزریق شود هیچگونه عوارضی را برای شما به دنبال نخواهد داشت و شما می توانید از این بابت خیالتان آسوده باشد، چرا که یک کلینیک معتبر و شناخته شده به هیچ عنوان اعتبار خود را زیر پا نمی گذارد.

برای مطالعه » نقاط تزریق بوتاکس

سوالات متداول در مورد بهترین مارک بوتاکس

بهترین مارک بوتاکس را نام ببرید ؟

مارک های مانند بوتاکس، زئومین، مسپورت و غیره روضه صوت متخصصین حوزه زیبایی به مراجعه‌کنندگان تجویز می شوند.

بهترین مارک بوتاکس ایرانی چه نام دارد ؟

بوتاکس مسپورت به عنوان یکی از بهترین مارک های بوتاکس ایرانی امروزه شناخته می شود، که توسط بسیاری از متخصصین به مراجعه کنندگان تجویز می شوند.

بهترین مارک ژل بوتاکس چیست ؟

برند آزالور به عنوان یکی از برندهای معتبر ژل بوتاکس شناخته می شود.

کلام آخر

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما دوستان قرار گرفته باشد، شما می توانید بعد از مطالعه این مطلب در صورتی که هرگونه سوالی داشتید در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات سوالات خود را مطرح نمایید.

همچنین از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده در وبسایت ندای سلامت می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

همچنین لازم به ذکر است که در این مجموعه خدمات دیگری مانند هایفوتراپی، تزریق ژل لب و لیزر موهای زائد نیز انجام می‌شود.

که می توانید با مراجعه به هر کدام از این صفحات اطلاعات لازم را در مورد هر کدام از آنها کسب نمایید.

منبع :

nedayesalamat.com/بهترین-مارک-بوتاکس/

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>