بهترین مارک گاوصندوق خارجی

بهترین مارک گاوصندوق خارجی

برای خرید بهترین مارک گاوصندوق ایرانی و خارجی می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، بهترین مارک صندوق های ایرانی و خارجی با قیمت مناسب + یک سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش، جهت مشاهده مشخصات فنی، تصاویر بهترین مارک های صندوق ایرانی و خارجی ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

یکی از سوالاتی که برای اکثر خریداران صندوق های نسوز و ضد سرقت پیش می آید این است که بهترین مارک گاوصندوق خارجی و ایرانی چیست، صندوق های ایرانی و خارجی چه تفاوت هایی با هم دارند؟

در این مقاله با ما همراه باشید تا نه تنها بهترین مارک صندوق خارجی و ایرانی را به شما معرفی کنیم، بلکه با بهترین صندوق های بازار در سال 1402 نیز آشنا شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر هم می توانید با کارشناسان فروشگاه سیف کاوه تماس بگیرید و در زمینه خرید انواع صندوق های ایرانی و خارجی از آن ها مشاوره دریافت نمایید.

توجه» برای مشاهده بهترین مارک صندوق ایرانی و خارجی می توانید به صفحه فروشگاه گاوصندوق مراجعه نمایید و در این صفحه لیست کامل بهترین برند های صندوق نسوز و ضد سرقت را که توسط معروف ترین کمپانی های ایرانی و خارجی تولید شده است را مشاهده نمایید.

بهترین مارک گاوصندوق ایران

همانطور که می دانید تولید و ساخت گاوصندوق در ایران دارای تاریخچه ای بیش از 100 سال است و به  همین جهت، به جرات می توان گفت تولیدات برندهای صندوق ایرانی در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی نه تنها چیزی کم ندارد، بلکه گاها دارای کیفیت و سطح استاندارد بالاتری نیز می باشد.

با توجه به آنچه گفته شد، اگر به دنبال خرید یک صندوق ایمن، با کیفیت، با قیمت مناسب هستید به نمایندگی های فروش صندوق های ایرانی سری بزنید.

اما بهترین صندوق ایرانی کدام است؟ در بین برند های صندوق ایرانی می توان به شرکت هایی نظیر گنج بان، شرکت کاوه، ایران کاوه، شرکت گنجینه (جی ام پی) و شرکت خرم به عنوان برند های برتر ایران اشاره کرد، هر چند در حال فعلی بعضی تولید کنندگان خوب دیگر نیز در حال رشد هستند.

معرفی صندوق ایرانی کاوه

گروه صنعتی شرکت ایرانی کاوه  طبق گفته خود، فعالیت اولیه خود را در سال 1300 با ساخت تجهیزات اداری شروع و سپس به عنوان اولین سازنده صندوق های نسوز و سایر ادوات ایمنی در ایران و خاورمیانه شروع کرده و اولین دارنده گواهینامه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با قدمتی نزدیک به یک قرن است.

اگر قصد خرید گاوصندوق کاوه را داشته باشید، با طیف وسیعی از برند ها مواجه خواهید شد که هر کدام متناسب با کاربرد دارای قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی هستند، برای مشاهده لیست کامل صندق های شرکت کاوه از قسمت زیر استفاده کنید.

از بهترین صندوق های کاوه می توان به گاوصندوق کاوه مدل 250kr اشاره کرد، صندوق کاوه مدل 250KR با کلید و رمز تایوانی برای شرکت ها، بانک ها، فروشگاه ها و سازمان ها مناسب است.

از سایر مدل ها می توان به صندوق کاوه مدل 350kr و صندوق کاوه 750s اشاره کرد. از نظر قیمتی، قیمت گاوصندوق کاوه مدل 350kr مناسب و کارایی آن بسیار بالاست.

این صندوق یک ساعت در برابر گرمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد دما مقاومت نشان می دهد. گاوصندوق کاوه 750s برای بانک ها، جواهرفروشی ها و صرافی ها مناسب است.

البته در حوزه طلافروشی، قطعا گاوصندوق آسانسوری مدل کاوه پیشنهاد بهتر و مطمئن تری خواهد بود.

برای اطلاع از صندوق های مناسب برای طلافروشی حتما مقاله گاوصندوق طلافروشی را مطالعه کنید.

معرفی صندوق ایران کاوه

یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی کاوه، مجموعه ایران کاوه است که این مجموعه نیز جز برند های مطرح و شناخته شده در زمینه تولید انواع صندوق های نسوز و ضد سرقت می باشد، در صورتی که شما یک جستجوی کوچکی در بازار زده باشید و یا وب سایت های اینترنتی مختلف را مشاهده کرده باشید قطعا نام برند های کاوه و ایران کاوه را جز برند های مطرح صندوق های نسوز و ضد سرقت زیاد شنیده اید.

در بخش قبلی شما با محصولات شرکت کاوه آشنا شدید، به منظور آشنایی بیشتر با برند ایران کاوه نیز می توانید به صفحه گاوصندوق ایران کاوه مراجعه کنید.

معرفی صندوق ایرانی گنجینه

شرکت تولیدی گاوصندوق گنجینه در سال ۱۳۶۲ تاسیس شده و به طور انحصاری در صنایع ایمنی و امنیتی کار می کند، این شرکت نیز با استفاده از فن آوری های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت بالا در بین تولید کنندگان safebax در جایگاه برتری قرار دارد، اگر علاقمند به مشاهده محصولات این شرکت هستید از لینک زیر استفاده کنید.

اگر بخواهیم یکی از مدل های خوب این صندوق ایرانی را معرفی کنیم، می توانیم به گاوصندوق گنجینه gs750 اشاره کنیم.

صندوق ایرانی گنجینه مدل gs750 دارای استاندارد های ملی است. همچنین دارای گواهی ISO9001 ،ISO10002 ،ISO14001 ،ISO18001 بوده و دو سال ضمانت نامه کتبی و ده سال خدمات پس از فروش فروشگاه سیف کاوه را نیز به همراه دارد، این محصول می تواند به عنوان یک گاوصندوق دیجیتال خانگی، امنیت اموال ارزشمند شما را حفظ کند.

معرفی صندوق ایرانی گنج بان

شرکت گاوصندوق گنج بان، یکی دیگر از شرکت های خوب تولید کننده صندوق نسوز با مقاومت بسیار بالا در برابر آتش سوزی در ایران است، گنج بان در واقع مرکز تخصصی فروش صندوق و سازنده انواع صندوقهای نسوز، درب های خزانه و کمد بایگانی است که با بکارگيری از فن آوری روز و بهره گیری از افراد متخصص و نیروهای فنی ماهر از سال 1364 مشغول به فعالیت است، برای مشاهده لیست کامل مدل های صندوق ایرانی گنج بان از لینک زیر استفاده کنید.

از مدل های خوب و قدیمی شرکت گنج بان می توان به گاوصندوق گنج بان مدل 150K کلیدی اشاره کرد، این محصول دارای ۲ سال گارانتی معتبر و ۵ سال خدمات پس از فروش است.

همچنین در برابر آتش سوزی تا ۸۰۰ درجه سانتیگراد مقاوم می باشد و در انواع قفل کلیدی، رمز مکانیکی و رمز دیجیتال موجود است.

از دیگر مدل های می توان به گاوصندوق گنج بان مدل 75K کلیدی اشاره کرد، البته فراموش نکنید که این صندوق دو جداره می باشد و با بتن پر شده است، همچنین دارای قفل کلیدی سوپر نوع کلید کوتاه است.

معرفی صندوق ایرانی خرم

مطابق با گفته خود شرکت خرم سیف شروع فعالیت شرکت خرم به اوایل قرن بیستم و اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول برمی گردد، به گفته همین شرکت، در سال ۱۲۹۷ محمد خرم فرزند استاد حسن بنا (معروف به معمار باشی) به عنوان یکی از بنیانگذاران صنایع فلزی و صنعت صندوق نسوز در ایران فنون اولیه صنعت را در هنرستان آلمانی ها فرا گرفت و به علت علاقه وافری که به صنعت داشت با پشتکار فراوان و با کمک یک سندان که سرمایه اولیه ا ش را تشکیل میداد، کارگاه آهنگری خود را در سه راه امین حضور برپا کرد و قدم در راهی گذاشت که تا امروز ادامه یافته است، از آن زمان تا کنون برند خرم نمادی برای اعتماد مردم ایران به محصولات تولید شده این شرکت می باشد.

برای مشاهده لیست صندوق های ایرانی خرم از لینک زیر استفاده کنید.

معرفی صندوق ایرانی سدید

گاوصندوق سدید با برند تجاری سدید به معنای سخت، محکم و استوار در سال ۱۳۹۵ توسط شرکت فناوران ایمن گستر سدید کار خود را در زمینه طراحی و تولید محصولات ایمنی آغاز کرده است.

صندو ق های سدید با طراحی منحصر بفرد تماما از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات قطعات سازی تولید می شوند.

خوب است بدانید تمام محصولات سدید توسط به روزترین نرم افزارهای مهندسی، فرآیند طراحی و انواع تست های تخریب، سرقت و مقاومت در برابر حریق را به صورت مجازی انجام می دهند و نتجیتا محصولی کاملا متمایز و با امنیت خاطر برای مشتریان ارائه می گردد.

برای مشاهده لیست صندوق های ایرانی سدید از لینک زیر استفاده کنید.

معرفی صندوق ایرانی سایروس

صندوق ایرانی سایروس یکی دیگر از برند های معتبر و شناخته شده ایرانی است، که دربازار عرضه می شود و فروشگاه سیف کاوه نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت سایروس را بر عهده دارد، جهت آشنایی بیشتر با این محصول شما می توانید به صفحه گاوصندوق سایروس مراجعه نمایید.

بهترین گاوصندوق ایرانی

در لیست بالا اکثر برندهای معروف صندوق نسوز و ضد سرقت ایرانی را معرفی کردیم، اینکه کدام صندوق ایرانی بهترین محصول بازار است را نمی توان به قطعیت گفت، چرا که اکثر این شرکت ها در حال رقابت با یکدیگر بوده و از همین رو در حالا بالا بردن کیفیت محصولات خود هستند.

اما بهترین صندوق ایرانی متناسب با نیاز شما تعریف می گردد، محصولی که دارای ویژگی هایی مانند ضد سرقت بودن، نسوز بودن، قابلیت هوشمند بودن در صورت نیاز باشد.

همچنین این محصول باید در ابعاد مناسب با وزن و قیمت ایده ال در اختیار مشتری قرار بگیرد.

به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید بهترین صندوق ایرانی به فروشگاه سیف کاوه که معتبرترین فروشگاه صندوق نسوز و ضد سرقت در تهران است مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را با گارانتی معتبر و قیمت مناسب خریداری نمایید.

توجه داشته باشید که با خرید بهترین سیف باکس ایرانی شما علاوه بر خرید یک صندوق امن، یک خرید مطمئن را نیز تجربه کرده اید، شما می توانید با خرید محصولات ایرانی به سازندگان کشور خودمان این فرصت را بدهید که جای پیشرفت داشته باشند، با خرید از شرکت های صندوق سازی در ایران می توانید به نقطه عطفی برای این شرکت ها تبدیل شوید.

نکته 1 » یکی از مزایای مهم خرید از محصولات شرکت های ایرانی این است که این شرکت های معتبر برای مشتریان خود علاوه بر گارانتی و خدمات پس از فروش محصول، خدمات دیگری مانند حمل گاوصندوق تا درب منزل مشتری، تعمیرات گاوصندوق به صورت تخصصی را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند.

نکته 2 » همچنین فروشگاه سیف کاوه برای آن دسته از مشتریانی که می خواهند با پایین تر قیمت ممکن محصول مورد علاقه خود را خریداری نمایند این امکان را در نظر گرفته است که با خرید گاوصندوق دست دوم هزینه کمتری را پرداخت نمایند.

بهترین مارک گاوصندوق خارجی

صحبت در مورد بهترین صندوق خارجی نیز کار ساده ای نیست، چرا که صندوق های خارجی هم امروزه در بازار ایران جایگاه ویژه ای داشته و دارای قابلیت های منحصر به فرد خود هستند.

بنابراین با توجه به نیاز مشتری ویژگی های این محصولات می توانند مورد استفاده قرار گیرند، صندوق های خارجی که امروزه در بازار ایران عرضه می شوند مدل هایی مثل صندوق نیکا، صندوق بامیل، صندوق آیکو، صندوق ایگل و غیره هستند.

باید گفته که از انجا که اکثر محصولات خارجی به دلیل اینکه از مواد اولیه مرغوب و استانداردی استفاده می کنند از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند، اما توجه داشته باشید که محصولاتی که از خارج وارد می شوند ممکن است دارای مشکلاتی نیز باشند.

معرفی صندوق خارجی نیکا

صندوق های نیکا یکی از بهترین برند های خارجی موجود در بازار ایران است که تمام ویژگی های یک صندوق حرفه ای و ایمن را در خود دارد، این محصول ساخت کشور کره جنوبی بوده و تمام استانداردهای معتبر را کسب کرده است، از انواع مدل های شرکت نیکا در منازل، موسسات مالی و اعتباری، بانک ها، سازمان ها، شرکت ها، مغازه ها، فروشگاه ها و هر مکانی است که نیاز به محلی امن برای نگهداری پول، اسناد مالی، اسناد حقوقی، اوراق بهادار و سایر مستندات ارزشمند دارند، به منظور آشنایی بیشتر با این محصولات کره ای می توانید به صفحه گاوصندوق نیکا مراجعه نمایید، برای مشاهده لیست مدل های صندوق خارجی نیکا از لینک زیر استفاده کنید.

گاوصندوق ایرانی یا خارجی؟

البته هر کدام از صندوق های های ایرانی و خارجی ویژگی های خاص خود را دارند و نمی توان گفت که کدام مدل بهتر است.

اما برای پیدا کردن بهترین صندوق تنها راه چاره مراجعه به نیاز و خواسته شما از خرید محصول است.

  • صندوق را برای چه می خرم؟
  • تا چه حد می توانم هزینه کنم؟
  • صندوق را برای کجا می خرم؟
  • از صندوق متناسب با شرایط استفاده و هزینه ای که قرار است بکنم چه انتظاری دارم؟

جواب این سوال ها شما را به لیستی از بهترین صندوق های ایرانی و خارجی می رساند.

بهترین گاوصندوق جهان

با توجه به آنچه گفته شد، برخی افراد پا را فراتر گذاشته و سوال می پرسند بهترین صندوق جهان کدام است؟

قطعا با توجه به این آموزش حتما تا الان می دانید که معیار بهترین صندوق جهان هم قطعا بر اساس میزان برآورده کردن نیازی های مشتریان در سرتاسر دنیا انتخاب می شود.

معیاری که در انتخاب صندوق های خانگی تاثیر گذار است که به عنوان مثال صندوق های خانگی باید دارای وزن، ابعاد و رنگبندی مناسب باشند، تا استفاده از آن ها علاوه بر امنیت باعث حفظ دکوراسیون منزل نیز شود.

همچنین به دلیل این که این صندوق جهت حفاظت از اسناد و مدارک مهم استفاده می شوند باید حتما ضد سرقت و نسوز و هوشمند باشند، بنابراین به قطع نمی توان گفت بهترین صندوق جهان کدام برند و کدام مدل است.

بهترین گاوصندوق بازار

در جواب بهترین صندوق بازار هم آنچه در مورد بهترین صندوق جهان گفته شد کافی است.

اما اگر بخواهیم توضیحی کوتاه داده باشیم. تمام برندهای زیر جزو بهترین صندوق ها بازار ایران هستند.

  • کاوه
  • ایران کاوه
  • گنجینه
  • گنج بان
  • خرم
  • نیکا
  • آیکو
  • ایگل
  • بامیل

پرفروش ترین گاوصندوق

در حال حاضر مدل های کاوه و ایران کاوه و همچنین محصولات شرکت گنجینه مهر پارس جز پرفروش ترین محصولات در بازار ایران هستند، پس از این 3 برند ایرانی هم صندوق های کره ای نیکا از آمار فروش قابل توجهی برخوردار هستند، اما در یک جمعبندی کلی چون که اکثر مشتریان هدشان خرید صندوق هایی ایمن و ضد سرقت است معمولا صندوق های خانگی از آمار فروش قابل توجهی برخوردار هستند که شما می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق خانگی لیست محصولات پرفروش خانگی که توسط شرکت های ایرانی و خارجی تولید می شود را مشاهده نمایید.

منبع » سایت safekaveh.com

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>