فیلم گونه گذاری

بسیاری از خانم‌ها و آقایان که به دنبال روشی مطمئن برای زیبایی صورت خود هستند، گونه گذاری می‌تواند راه موثری باشد تا آنها بتوانند به آن زیبایی که مد نظرشان هست دست پیدا کنند.

در بسیاری از کلینیک های زیبایی معمولا گونه گذاری به 5 روش مختلف انجام می‌شود که این پنج روش عبارتند از تزریق فیلر، قرار دادن پروتز، و جراحی استخوان گونه و همچنین تزریق چربی به گونه و لیفت گونه.

این 5 روشی که ذکر شد جز متداول ترین روشهای هستند که توسط متخصصین زیبایی برای گونه گذاری صورت انجام می‌شود.

و در مورد اینکه از چه روشی پزشک برای گونه گذاری صورت شما استفاده کند بستگی به شرایط صورت شما دارد و معمولا یک جلسه مشاوره باید بین شما و پزشک متخصص انجام شود که در این جلسه با بررسی‌های انجام شده و ارائه توضیحات لازم به شما یک روش مناسب برای گونه گذاری برای شما در نظر گرفته می شود.

در صورتی که شما هم علاقه‌مند به انجام گونه گذاری صورت هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین روشهای گونه گذاری صورت را مورد بررسی قرار دهیم.

برای مطالعه » تزریق ژل به شقیقه

بهترین روش گونه گذاری

همانطور که در قسمت قبلی گفته شد ما 5 روش متداول و استاندارد برای کاشت گونه و یا گونه گذاری صورت داریم که این چهار روش عبارتند از :

  • تزریق کردن چربی برای پر کردن گونه
  • لیفت گونه
  • قرار دادن پروتز
  • تزریق فیلر
  • جراحی استخوان گونه

بسیاری از متخصصین زیبایی استفاده از چربی بدن خود فرد برای پر کردن گون را به عنوان بهترین روش کاشت گونه و یا گونه گذاری در نظر گرفته اند اما ما در این بخش هر چهار روش ذکر شده را مورد بررسی قرار می دهیم، تا شما اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشید.

پیشنهاد ویژه » انجام هایفوتراپی در بهترین کلینیک زیبایی تهران

گونه گذاری با تزریق چربی

گونه گذاری و کاشت گونه با تزریق چربی یکی از بهترین روش های پر کردن گونه ها است که در این روش از چربی بدن شما برای پر کردن گونه با دستگاه ساکشن استفاده می شود.

در این روش با استفاده از دستگاه ساکشن مقداری از بافت چربی ناحیه اطراف نشیمنگاه فرد را برمیدارند.
جالب است بدانید که این بافت برداشته شده در صورتی که در محیطی سرد نگهداری شود تا یک سال قابل استفاده می باشد.

و بعد از برداشتن این بافت چربی با یک نوبت تزریق که حدودا ۴۰ درصد آن به ناحیه گونه شما تزریق می شود نتیجه مطلوب برای شما حاصل می شود.

استفاده از این روش هیچ گونه عوارضی برای شما ندارد و شما با خیالی آسوده و با هزینه کم می توانید این روش را برای کاشت گونه اتخاذ نمایید.

برای مطالعه » تزریق ژل به واژن

گونه گذاری با تزریق ژل

یکی دیگر از روشهای بسیار موثر برای کاشت گونه تزریق ژل است، البته استفاده از تزریق ژل برای کاشت گونه در صورتی که از ژل های بی کیفیت استفاده شود می‌تواند عوارضی مانند عفونت و افتادگی صورت را برای شما به دنبال داشته باشد.

پس شما باید دقت داشته باشید که برای گونه گذاری با استفاده از تزریق کردن ژل یا تزریق فیلر حتما باید این کار را در یک کلینیک معتبر و تحت نظر یک پزشک شناخته شده و متخصص انجام دهید.

برای مطالعه تزریق ژل به باسن

گونه گذاری با قرار دادن پروتز

گونه گذاری و یا کاشت گونه با استفاده از پروتز یکی دیگر از روش هایی است که می توان برای پر کردن گونه ها از آن استفاده کرد، در این روش پروتز را با شکاف های کوچک در دهان یا زیر پل در ناحیه گونه قرار می‌دهند و از بخیه برای بستن شکاف ایجاد شده استفاده می‌کنند و پس از گذشت دو هفته از این برخی ها کشیده می‌شود.

پیشنهاد ویژه » لیفت ابرو با تخفیف ویژه در کلینیک تخصصی ندای سلامت

البته استفاده از پروتز بیشتر توسط جراحان پلاستیک انجام می‌شود و این روش یک روش دائمی برای کاشت گونه است، ما خوب بسیاری از افراد هستند که به دلیل انجام جراحی استفاده از این روش را ترجیح نمی دهند.

توجه » در روش گونه گذاری به وسیله پروتز پروتزی که استفاده می‌شود از جنس سیلیکونی است.

برای مطالعه » تزریق ژل لب

گونه گذاری با استفاده از جراحی استخوان گونه

استفاده از این روش معمولا برای افرادی انجام می‌شود که قبلاً گونه آنها در یک سند یا هر دو طرف دچار شکستگی و یا فرورفتگی شده باشد و در این جراحی استخوان گونه را مجدداً از محلی که شکسته و به اشتباه جوش خورده جدا می کنند و در محل صحیح قرار می دهند.

این روش حتما باید توسط یک متخصص جراحی پلاستیک انجام شود.

چنین افرادی هم که فک بالا و ناحیه میانی صورت آنها عقب و یا فک پایین شان جلو است می‌توانند از این روش استفاده کنند که این روش تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و مدت زمان آن معمولاً یک و نیم تا دو ساعت زمان می برد.

برای مطالعه » تزریق بوتاکس

گونه گذاری با استفاده از لیفت گونه

گونه گذاری با استفاده از لیفت گونه یا همان Midface با استفاده از دو روش کلاسیک و آندوسکوپی انجام می شود.

استفاده از این روش هم ماندگاری بسیار بالایی دارد.

در این روش پزشک متخصص با استفاده از برش لیفت مانکن (پیشانی و ابرو) و با نخ های غیر قابل جذب، نسوج نرم و چربی گونه به محل قبلی خود بازگردانده و ثابت می شود.

البته استفاده از لیفت گونه برای افرادی که دارای گونه های کوچک هستند به هیچ عنوان توسط پزشکان متخصص توصیه نمی شود.

برای مطالعه » لیزر موهای زائد

هزینه انجام گونه گذاری

هزینه انجام گونه گذاری برای هر یک از پنج روش ذکر شده میتواند متفاوت باشد، البته استفاده از هر کدام از این روشها باید توسط پزشک متخصص برای شما تجویز شود.

جهت استعلام قیمت کاشت گونه از طریق لینک زیر با کارشناسان کلینیک زیبایی ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید.

مراقبت های قبل از گونه گذاری

قبل از انجام گونه گذاری حتما یک جلسه مشاوره در یک کلینیک معتبر با پزشک متخصص خود داشته باشید تا هر یک از روشهای ذکر شده برای کاشت گونه مورد بررسی قرار گیرد و این روش مناسب برای شما تجویز شود.

در صورتی که داروهای خاصی را مصرف می کنید حتما این مورد را به پزشک خود قبل از انجام کاشت گونه بگویید.

به مدت ۱۴ روز قبل از انجام کاشت گونه از مصرف هرگونه دخانیات پرهیز کنید.

در ضمن گفته می‌شود که قبل از انجام گونه گذاری و کاشت گونه به مدت ۶ ساعت چیزی نخورید و حتی آب هم نخورید.

سعی کنید قبل از کاشت گونه حتما یک دوش بگیرید چرا که بعد از گونه گذاری به مدت یک هفته حق استحمام را ندارید.

قبل از انجام کاشت گونه آقایان باید سعی کنند که صورت خود را اصلاح کنند و خانم‌ها نیز باید آرایش صورت خود را حتما پاک کنند.

برای مطالعه » تزریق ژل به چانه

مراقبت های بعد از گونه گذاری

بعد از عمل پروتز برای گونه گذاری استفاده کرده اید در ۴۸ ساعت اول بعد از عمل پروتز هر ۲۰ دقیقه از کمپرس سرد استفاده کنید و از روز سوم هم هر نیم ساعت به مدت ۱۰ دقیقه از کمپرس سرد استفاده نمایید.

بعد از کاشت گونه تا یک هفته استحمام نکنید.

به هیچ عنوان بر روی صورت خود فشار وارد نکنید.

بعد از کاشت گونه آقایان سر کنند به مدت ۳ هفته صورت خود را اصلاح کنند و خانم‌ها نیز از آرایش صورت استفاده نکنند.

برای مطالعه » عمل لیپوماتیک چیست

فیلم گونه گذاری

فیلم کاشت گونه به زودی در این بخش درج خواهد شد.

برای مطالعه » ژل رووفیل

گونه گذاری طبیعی

دلیل این که بسیاری از افراد یلی به انجام جراحی برای کاشت گونه ندارند ترجیح می‌دهند که از روش‌های طبیعی و موثر برای برجستگی گونه های خود استفاده نمایند، در این بخش مادر چند مورد از بهترین روش های طبیعی برای کاشت گونه را به شما معرفی می کنیم.

برای مطالعه » بوتاکس ابرو

  • استفاده از تخم مرغ آب پز و سیب زمینی آب پز
  • ورزش دادن پوست صورت
  • آلوئه ورا ( آلوئه ورا به دلیل داشتن ویتامین‌های C و ویتامین E دارای خاصیت آنتی اکسیدان می باشد و به همین علت دارای اثرات ضد پیری و چروک پوست است.)
  • عسل ( شما می توانید از عسل طبیعی به عنوان ماسک صورت استفاده نمایید که در حالت ارتجاعی و برجسته کردن گونه های شما بسیار موثر است.)
  • نوشیدن شیر یا استفاده از ماسک شیر (و در نهایت یکی دیگر از روشهای موثری که موجب برجسته‌سازی گونه های شما میشود استفاده از چربی و بافت های چربی بدن خود شما می باشد که در ابتدای مقاله در مورد آن صحبت شد.)

سئوالات متداول در مورد گونه گذاری و کاشت گونه ؟

هزینه گونه گذاری یا کاشت گونه ؟

برای استعلام قیمت کاشت گونه شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

بهترین روش گونه گذاری ؟

برای کاشت گونه از پنج روش تزریق فیلر، قرار دادن پروتز، و جراحی استخوان گونه و همچنین تزریق چربی، و لیفت گونه استفاده می شود، که استفاده از هر یک از این روش ها بستگی به تشخیص پزشک دارد.

بهترین کلینیک کاشت گونه در تهران ؟

کلینیک زیبایی ندای سلامت معتبر ترین کلینیک تخصصی کاشت گونه در تهران با بهره گیری از بهترین متخصصین زیبایی می باشد.

منبع :

www.nedayesalamat.com/گونه-گذاری-چیست/

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>