قیمت بهترین لاستیک برای پراید

قیمت بهترین لاستیک برای پراید

با این قیمتی که دلار داره دیگه پراید هم برای خودش بنز حساب میشه! پس برای نگهداری از همین بنز شبیه پرایدمون باید یه سری از نکات رو رعایت کنیم که کمتر به خرج بیوفته

تو این قسمت می خوایم بریم ببینیم برای اینکه بنزمون به خاطر لاستیک به مشکل نخوره بهتره از کدوم برند استفاده کنیم و چه سایزی مناسب تره براش!

برند که دیگه معلومه خود پراید سوارا می شناسن بهترین برند هارو فقط سوالی که اینجا برای همه پیش میاد اینه که چه سایزی رو خریداری کنیم؟

اگه تو این مقاله اطلاعات کاملی به دست نیاوردی میتونی بری به صفحه سایز لاستیک پراید و اطلاعات تکمیلی رو درباره بهترین نوع لاستیک برای پراید و سایز های مناسب برای پراید معمولی و اسپرت را به دست آورید.

بین سایز هایی که برای پراید موجوده دوتا خوب هستش که راننده ها همیشه مشکل دارن که بین این دوتا کدوم رو انتخاب کنن، توی این بخش مزایا و معایبشون رو از زبون خودم که پراید سوار می شم بررسی می کنم.

در واقع جفت سایز 165 و 175 برای پراید استاندارد هستنش و میشه استفاده کرد اما اینکه کدوم بهتره یه مسئله ایه که بستگی به چنتا نکته داره که می گم بهتون.

اگه روی پرایدتون رینگ فابریک کارخونه سایپا هستش بهتون پیشنهاد می کنم که از سایز 175 استفاده کنید.
چرا ؟ به خاطر اینکه این لاستیک پهن تره و از رینگ معمولی خود پراید جلوتر می زنه پس دیگه به جدول و … نمی خوره. اما اگه لاستیک 165 بندانید درواقع دارید احتمال اینکه لبه رینگتون به جدول و دست انداز گیر کنه رو بیشتر می کنید.

جالبه بدونید که خود شرکت سایپا روی پراید های مدل 141 لاستیک سایز 175 میندازه پس خودشون هم میدونن این قضیه رو!

لاستیک 175 چون پهن تره مزیت خوبی داره اونم نه مزیتی که فقط رخ میده به ماشینتون ، این لاستیک وقتی رو پراید سوار شه لغزش رو کمتر می کنه و بیشتر از سایز 165 به زمین می چسبه.

البته اینو همه می دونن اگه لاستیک 175 یا بزرگتر بندازید موقع دست انداز ها اذیت می شید و اینم به خاطر اینه که وزنش بالاست.

درواقع لاستیک های نازک تر برای رد کردن دست انداز ها بهتر هستند چون هم سبکن و هم نرمن.

سایز لاستیک پراید

انتخاب سایز مناسب لاستیک علاوه بر اینکه عملکرد خودرو شما را بهبود می بخشد باعث کاهش مصرف سوخت خودرو شما و کاهش آسیب های محیط زیستی نیز می گردد. برای اطمینان از انتخاب درست اندازه لاستیک ، به دفترچه راهنمای خودرو یا تایر نصب شده زیر خودرو مراجعه کنید وسایز لاستیک مناسب خودرو خود را مشاهده کنید. لاستیک پراید به دلیل سایزی که دارد  به راحتی  دسترس شما قرار می گیرد و اکثر فروشگاه ها و مراکز فروش لاستیک دولتی و خارجی ، لاستیک مناسب برای پراید با سایز ۱۶۵/۶۵/۱۳ ارائه می شود که استاندارد و بهترین سایز لاستیک برای پراید است ، را موجود دارند . شما می توانید از لاستیک با سایز پهن تر یعنی سایز ۱۷۵/۶۰/۱۳ نیز برای خودرو پراید خود استفاده نمایید که البته این سایز از لاستیک بیشتر مناسب خودروهای اسپرت می باشد. برای تغییر سایز لاستیک بهتر است پیش از اینکار اطلاعاتی درباره آن کسب کنید و بعد اقدام به پهن کردن لاستیک کنید.

تعمیرگاه مورد نظر خودتو در لیست تعمیرگاه های تهران پیدا کن.

مدل و سایز لاستیک پهن پراید

ردیفکشور سازندهشرکت تولید کنندهمدلسایز
۱ایرانگلدستونGS۲۰۳۰۱۷۵.۶۰.۱۳
۲ایرانکویر تایرKB۲۰۰۰۱۷۵.۶۰.۱۳
۳ایرانایران تایرIT۲۵(SARINA)۱۷۵.۶۰.۱۳
۴ایرانبارزP۶۶۰(BRILLIANT)۱۷۵.۶۰.۱۳
۵ایرانبارزP۶۰۱(ALERIA)۱۷۵.۶۰.۱۳
۶ایرانیزد تایرMars۱۷۵.۶۰.۱۳
۷چینتراینگلTR۹۲۸۱۷۵.۶۰.۱۳

بهترین لاستیک ایرانی برای پراید

انتخاب لاستیک مناسب و باکیفیت نیاز به تحقیق و بررسی بیشتر دارد. عواملی زیادی در انتخاب و خرید لاستیک پراید تاثیر گذارند که مهمترین آنها برند است. در ایران برندهای زیادی هستند که سالهاست در این حوزه فعالیت می کنند وهمیشه در تلاش هستند تا محصول باکیفیت و به روز را به دست مصرف کننده برسانند که مطمئناً بعضی از ین برندها در این سالها توانسته اند رضایت مشتری را جلب کنند و عنوان پرفروش ترین و باکیفیت ترین لاستیک ایرانی را از آن خود کنند. گروه صنعتی بارز و شرکت ایران تایر از تولید کنندگان مطرح لاستیک در ایران هستند که با ارائه کیفیت مطلوب و همچین استفاده از تکنولوژی های روز دنیا همیشه سعی بر این داشته اند که راحتی و ایمنی را به مشتریان خود هدیه دهند و آنها را با نام لاستیک دولتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. . 

بهترین زمان تعویض لاستیک پراید، چه زمانی است؟

برای اینکه بدانید بهترین زمان تعویض تایرهای خودروی پرایدتان چه هنگامی است باید از روی ظاهر تایر قضاوت کنید. اگر لاستیک‌تان دارای تورم یا زدگی است یا در قسمتی قاچ شده است حتما باید تعویض گردد ولی اگر این ویژگی‌ها را نداشت با توجه به سه شاخص می‌توانید تصمیم‌گیری کنید. به آج لاستیک‌تان دقت کنید، تاریخ مصرف آن را کنترل کنید و به کارکرد خودرویتان توجه نمایید.

منبع

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>