گاوصندوق سوئیسی طلا فروشی

گاوصندوق سوئیسی طلا فروشی

برای خرید گاوصندوق سوئیسی با قیمت مناسب، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش با شماره تلفن های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، همچنین می توانید برای خرید انواع گاوصندوق نسوز سوئیسی به وب سایت safekaveh.com نمایندگی اصلی گاوصندوق های سوئیسی در ایران مراجعه نمایید.

قیمت گاوصندوق سوئیسی

گاوصندوق های سوئیسی از آن جا که جز محصولات وارداتی هستند، طبیعتا قیمت این محصولات در بازار گاوصندوق ایران بالا است، البته کیفیت بالای متریال به کار رفته در این محصولات نیز مزید بر علت شده است که قیمت گاوصندوق های سوئیسی بالاتر از دیگر مدل های گاوصندوق باشد، برای حل این مشکل فروشگاه سیف کاوه به عنوان نمایندگی اصلی فروش و عرضه گاوصندوق های سوئیسی در ایران این محصولات را به صورت اقساطی و آن هم با اقساط بلند مدت به مشتریان ارائه می دهد، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس بگیرید، برای مشاهده لیست قیمت و ویژگی های صندوق های خانگی لوکس سوئیسی هم می توانید به صفحه گاوصندوق خانگی مراجعه نمایید.

نمایندگی گاوصندوق سوئیسی

فروشگاه سیف کاوه تنها نمایندگی معتبر گاوصندوق های سوئیسی در ایران است، تمامی گاوصندوق های وارداتی و سوئیسی توسط فروشگاه سیف کاوه با قیمت های مناسب و اقساط بلند مدت به فروش می رسد، همچنین نمایندگی اصلی فروش و عرضه گاوصندوق های سوئیسی خدماتی نظیر تعمیرات تخصصی گاوصندوق، نصب رایگان گاوصندوق در محل، و حمل و جابه جایی گاوصندوق تا درب منزل مشتری را به صورت رایگان ارائه می دهد.

همچنین شما وقتی که از نمایندگی معتبر یک محصول را خریداری می کنید کاملا آسوده خاطر هستید که خدماتی نظیر گارانتی و خدمات پس از فروش بدون هیچگونه شائبه ای به شما ارائه می شود.

گاوصندوق سوئیسی بیشتر مناسب چه مکان هایی است؟

گاوصندوق های سوئیسی به دلیل ظاهر زیبا و طراحی فوق العاده جذابی که دارند، بیشتر به عنوان گاوصندوق های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند، البته از آن جا که گاوصندوق های سوئیسی در اندازه های مختلف نیز تولید می شوند، گاوصندق های سایز کوچک سوئیسی در هتل ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد، صندوق های چند طبقه و ضد سرقت سوئیسی نیز در طلا فروشی ها و صرافی ها مورد استفاده قرار می گیرد، به همین جهت این مدل از گاوصندوق ها بسیار پر استفاده بوده و آمار فروش قابل توجهی را در بازار گاوصندوق ایران از آن خود کرده است.

گاوصندوق سوئیسی هتلی

گاوصندوق های سوئیسی هتلی به دلیل داشتن ظاهری جذاب، سایز و ابعاد کوچک، و وزن مناسب (بین 10 تا 20 کیلو گرم) بیشتر در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند، اگر همین الان به صفحه خرید گاوصندوق هتلی مراجعه نمایید می توانید لیست قیمت و انواع مدل های گاوصندوق های هتلی را در این صفحه مشاهده نمایید.

گاوصندوق سوئیسی طلا فروشی

یکی دیگر از مزایای مهم صندوق های طلا فروشی داشتن سیستم ضد سرقت فوق العاده قوی و هوشمند این محصولات است، به همین دلیل طلا فروشی ها و صرافی که که بحث امنیت محصول و قفل ضد سرقت گاوصندوق برای آن ها در اولویت اول قرار دارد، برای خرید گاوصندوق طلا فروشی از مدل های سوئیسی که به صورت زیر ویترینی و چند طبقه هستند استفاده می کنند.

خرید گاوصندوق سوئیسی

در صورتی که شما قصد خرید صندوق های سوئیسی را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت Safe kaveh با کارشناسان برقرار نمایید.

و با توجه به مکانی که قصد استفاده از محصول مورد نظر را دارید و مشاوره ای که از کارشناسان فروشگاه طباطبایی دریافت می کنید یک صندوق ایمن و ضد سرقت با ابعاد و وزن مناسب برای محل مورد نظر شما تولید و ساخته شود.

همچنین می توانید از طریق مراجعه به وب سایت safekaveh.com به صورت مستقیم با کارشناسان فروشگاه طباطبایی ارتباط برقرار نمایید.

خدمات گاوصندوق سوئیسی شامل چیست؟

فروشگاه گاوصندوق سیف کاوه در کنار فروش و عرضه صندوق های سوئیسی با قیمت مناسب و گارانتی معتبر، خدمات پس از فروشی مانند تعمیرات گاوصندوق را نیز به مشتریان خود به صورت رایگان ارائه می دهد، همچنین نصب گاوصندوق در محل نیز برای مشتریان به صورت رایگان انجام می شود، خدمات تخصصی حمل و جابه جایی گاوصندوق نیز با استفاده از ابزار های مخصوص به صورت رایگان انجام می شود.

مشخصات گاوصندوق سوئیسی

با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا ارائه شد گاوصندوق ضد حریق باید دارای ایمنی بسیار بالایی باشند.

و اگر بخواهیم مشخصات اصلی صندوق های سوئیسی را بیان کنیم، می توان موارد زیر را برای یک safebox ایمن و ضد سرقت در نظر گرفت:

  • دارای قفل دیجیتال
  • ورقه های فولادی نسوز
  • دارای قابلیت قفل اثر انگشتی
  • دارای وزن سنگین
  • دارای استاندارد UL
  • دارای مقاومت بالا در برابر حرارت
  • دارای بدنه محکم از جنس فولاد و ضد ضربه
  • همچنین بهتر است که در ساخت صندوق های ایمن و سوئیسی از چرخ استفاده نشود چرا که صندوق هایی که چرخ دار هستند به راحتی می‌توان آنها را حمل و جابجا کرد، حالا هرچقدر هم که وزن آن ها سنگین باشد.

گاوصندوق سوئیسی را از چه شرکتی خریداری نماییم؟

یکی از سئوالات پرتکراری که بسیاری از مشتریان ما در زمان برقراری ارتباط با فروشگاه طباطبایی آن را مطرح می کنند این است که کدام یک از شرکت های عرضه کننده صندوق های سوئیسی محصولات با کیفیت و استاندارد تری را عرضه می کنند.

در پاسخ به این سئوال باید گفت که با توجه به توضیحاتی که در مقاله ارائه شد، شرکت هایی نظیر کاوه، سدید، گنجبان، آیکو، بامیل، نیکا، خرم، گنجینه و غیره هر کدام جز شرکت های معتبری هستند که شما می توانید به آن ها اعتماد کرده و یک صندوق ضد سرقت و ایمن را از آن ها خریداری نمایید.

و شما باید در زمان خرید صندوق ضد سرقت توجه داشته باشید که محصول خریداری شده حتما دارای استاندارد ul باشد، و خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش هم شامل محصول شود.

مطالعه سایر مقالات مرتبط:

گاوصندوق حرفه ای

گاوصندوق چشمی

گاوصندوق توکار

گاوصندوق تکنو صنعت

گاوصندوق حیدری

گاوصندوق ضد حریق

مرکز فروش گاوصندوق سوئیسی در تهران کجاست؟

فروشگاه سیف کاوه معتبر ترین مرکز فروش انواع صندوق سوئیسی در تهران می باشد، که تمامی برند های ایرانی و خارجی صندوق های سوئیسی و هوشمند را با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد.

سایت گاوصندوق سوئیسی؟

وب سایت safekaveh.com تنها سایت معتبر فروش آنلاین صندوق سوئیسی می باشد، که شما می توانید از طریق این وب سایت و با دسترسی از طریق راه های ارتباطی موجود در آن اقدام به خرید نمایید.

منبع » وب سایت beyram-kabir.ir

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>