قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم

اگر به دنبال استعلام قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم در تهران هستید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. به روز ترین قیمت درب اتوماتیک را از ما بخواهید.

پیشنهاد ویژه: برای دریافت مشاوره رایگان و خرید درب اتوماتیک همین حالا با بهترین فروشگاه درب اتوماتیک تهران تماس بگیرید. راه های تماس با فروشگاه همتا: 02155449212 و 09122552119

درب اتوماتیک شیشه ای

همانطور که می دانید درب های شیشه ای به طور کلی به دودسته ی درب های شیشه ای معمولی و درب های اتوماتیک تقسیم می شوند. درب های شیشه ای معمولی به صورت لولایی و ریلی ساخته می شوند این درب ها یک دسته ی استیل ضد زنگ دارند و همانند سایر درب ها با نیروی کششی دست باز و بسته می شوند این درب ها کاملا شبیه به درب های معمولی هستند فقط جنس آنها شیشه ای است و سبب مدرن نشان دادن محیط می شوند. اما امروزه بیشتر از درب های شیشه ای اتوماتیک استفاده می شود این درب ها دارای حسگرهای چشمی و حرکتی هستند و توسط اپراتور کنترل می شوند.

درب های اتوماتیک به صورت ریلی ، اسلایدی ، دایره ای و… ساخته می شوند. از درب های اتوماتیک ریلی بیشتر در ادارات و بانک ها استفاده می شود و از درب های اتوماتیک دایره ای در هتل ها و مجتمع های مسکونی لوکس استفاده می شود ، از درب های اتوماتیک اسلایدی بیشتر در بیمارستان ها و کلینیک ها استفاده می شود استفاده از این درب ها در بیمارستان ها و کلینیک ها و مراکز توان بخشی بسیار ضروری است زیرا هم سبب سرعت بخشیدن به کار می شوند و هم باعث رعایت اصول بهداشتی می شوند.

درب های اتوماتیک شیشه ای به صورت فریم دار و بدون فریم (فریم لس) ساخته می شوند در درب های اتوماتیک شیشه ای فریم دار از شیشه های سکوریت و یا تک جداره استفاده می شود این شیشه ها نازکتر هستند. اما در درب های اتوماتیک شیشه ای فریم لس از شیشه های لمینت استفاده می شود شیشه های لمینت دوجداره هستند و از دو لایه شیشه ی سکوریت ساخته شده اند.

درب های اتوماتیک فریم دار ارزانتر از درب های اتوماتیک بدون فریم هستند. در درب های اتوماتیک شیشه ای فریم دار یک قطعه ی لاستیکی نازک بین فریم آلومینیومی و شیشه قرار گرفته است این قطعه سبب محکم نگه داشتن شیشه در فریم می شود و از اصطکاک بین شیشه و فریم و ایجاد سر و صدا هنگام باز و بسته شدن درب جلوگیری می کند.درب های اتوماتیک شیشه ای توسط مهندسین مجرب طراحی و ساخته می شوند به همین دلیل دارای حداکثر ایمنی هستند. قیمت درب های اتوماتیک به جنس فریم آنها و جنس شیشه ی این درب ها و متراژ شیشه به کار رفته در آنها بستگی دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای چیست ؟

به درب هایی گفته می شود که با استفاده از حسگر و چشمی تعبیه شده بر روی آن باز و بسته می شود . این مدل درب اتوماتیک برای مکان های پر تردد بسیار کاربرد دارد . یکی از مهم ترین ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای این است ، می توان این نوع درب را در انواع مختلفی نام برد.

اگر قصد خرید درب اتوماتیک شیشه ای را دارید بهتر است قبل از هر اقدامی نسبت به آن شناخت کامل داشته باشید . استفاده از این درب ، نمای ساختمان را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار می دهد و قابل استفاده در هر مکانی می باشد . استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در مکان های ذکر شده رایج است :

  • ادارات
  • بانک‌ها
  • ویلاها
  • ·          شرکت ها
  • بیمارستان ها
  • مراکز توانبخشی
  • فروشگاه ها
  • مغازه‌ها
  • مراکز کنفرانس
  • ساختمان های نمایشگاهی
  • محیط های آزمایشگاهی و ایزوله

کاربرد درب های اتوماتیک

دربهای اتوماتیک در بسیاری از ساختمانها اجازه دسترسی ، تردد بدون مانع را می دهد. به خصوص برای ساختمانهایی با حجم تردد زیاد مناسب هستند. امروزه در بخشهای زیر به استفاده می شود:قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای

  • بهداشت
  • هتل ها و رستوران ها
  • صنعت خرده فروشی
  • ساختمانهای عمومی
  •  

بهداشت

در بخش بهداشت ، سیستم های درب اتوماتیک راه حل بهداشتی برای مراجعین ، بیماران ، پزشکان و کادر درمان برای عبور از درب ها می باشد. دیگر نیازی به باز كردن درب به صورت دستی ندارند و در عین حال از انتقال میكروب از دست آلوده به افراد دیگر جلوگیری می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های ما در بخش سلامت

هتل ها و رستوران ها

یک ورودی معتبر و راحت اولین استقبال از مهمانان در بسیاری از هتل ها است. دسترسی راحت به آشپزخانه و سایر بخش های رستوران کارکنان را قادر می سازد تا با خیال راحت وظایف خود را انجام دهند و خدمات را به درستی ارائه دهند.

دسترسی ، ایمنی و بهداشت نیز از مزایای مهم این محصول است.سیستم های درب اتوماتیک در هتل ها بسیار محبوب هستند.

صنعت خرده فروشی

سیستم های درب اتوماتیک مشتری را به سمت مشاغل راهنمایی می کند و به عنوان یک نقطه دسترسی معتبر و راحت عمل می کند.

این سیستم یک فضای زیبا و جذاب برای خرید ایجاد می کند. همچنین به صرفه جویی در انرژی کمک می کند ، زیرا فقط در صورت لزوم باز می شوند و اثرات آن بر دمای داخلی سرما و گرما از خارج به حداقل می رسد.

ساختمانهای عمومی

در ساختمانهای عمومی هم اکنون دسترسی بدون مانع در قانون الزامی است. سیستم های درب اتوماتیک یک راه حل کارآمد و ایمن در این بخش ، به ویژه برای حجم بالای تردد عمومی است. انواع درب اتوماتیک

سیستم های درب اتوماتیک برای انواع درب ها اعم از بزرگ یا کوچک ، سنگین یا سبک موجود می باشد. علاوه بر این ، تقریباً برای هر طرح قابل تصوری ممکن است: ساخت شیشه های کامل ، قاب دار ، چوبی ، آلومینیومی یا فولادی. برای اطلاع از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای روی ادامه مطلب کلیک کنید.

چرا درب های اتوماتیک را انتخاب کنید؟

فشار دادن دستگیره های درب ، کشیدن و بستن مجدد آنها پس از عبور از درب همه اینها ممکن است در برخی مواقع آزار دهنده باشد. مردم غالباً فراموش می کنند که درب ها را به خصوص بعد از عبور خود ببندند.

به عنوان مثال ، برای برخی از افراد مانند افراد ویلچری ، کودکان ، افراد مسن یا معلولان ، باز کردن درب و سپس بستن مجدد آن غیرممکن است. درب های اتوماتیک به همه افراد دسترسی راحت برای ورود یا خروج از ساختمان ها را می دهد. موضوعی که به طور فزاینده ای مورد استقبال قرار می گیرد و حتی انتظار می رود.قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای

با استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای نیازی نیست برای رفت و آمد هر بار درب اتوماتیک شیشه ای را باز و بسته کنید . در این نوع درب یک موتور 24 ولت تعبیه شده است که استهلاک درب را پایین می آورد و فضا را به راحتی برای تردد بسیار زیاد میسر می سازد . با توجه به پیشرفت تکنولوژی درب اتوماتیک در ابعاد و طرح های مختلفی تولید و به فروش می رسد . به طور کلی امکانات و مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای عبارتند از :

  • برای ورودی هایی که ارتفاع 3.5 متر دارند قابل نصب می باشد . با استفاده از چرخ های پلیمری ، از حرکتی روان برخوردار می باشند
  • در حین استفاده از این درب تولید صدا به حداقل می رسد
  • از اتلاف انرژی گرمایشی و سرمایشی جلوگیری می شود
  • از قابلیت قفل شدن درب های متحرک برخوردار است
  • برای فضاهای کم قابل استفاده می باشد
  • با هر نوع دکوراسیونی سازگار می باشد
  • از اصطحلاک پایین برخوردار است
  • قابل تنظیم و کنترل می باشد
  • از ورود صدا و گرد و غبار جلوگیری می کند

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

همان طور که ذکر شد درب اتوماتیک شیشه ای در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود . انواع درب اتوماتیک شیشه ای عبارتند از :

  • درب‌های اتوماتیک کشویی یا اسلایدی (تک لولا یا دو لولایی)
  • درب‌های اتوماتیک تلسکوپی (دو یا چهار لولایی)
  • درب‌های اتوماتیک دایره‌ای (بخشی دایره ای، نیم دایره ای یا دایره کامل)
  • درب‌های اتوماتیک تاشو (تک لولا یا جفت لولایی)
  • درب‌های اتوماتیک تمام گرد درب‌های اتوماتیک لولایی

محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مهم ترین عواملی که در محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای موثر می باشد به شرح ذیل می باشد:

  • محاسبه اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای
  • محاسبه قیمت فریم درب اتوماتیک شیشه ای
  • هزینه حمل و نقل درب اتوماتیک شیشه ای
  • هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای شوید.

محاسبه اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور یکی از مهم ترین قطعاتی است که در قیمت نهایی درب اتوماتیک شیشه ای موثر می باشد.  قیمت اپراتور با توجه به برند و نوع کیفیت متفاوت می باشد. مثلا اپراتور برند Deco 17 میلیون و قیمت اپراتور یونیک موتور دانکر 14،800،000 تومان می باشد. ( در سال 1401) از آنجائیکه برندهای خارجی با نرخ ارزی محاسبه می شود، هر روز در حال تغییر می باشد. از این رو برای اطلاع دقیق از قیمت های روز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

محاسبه قیمت فریم درب اتوماتیک شیشه ای

با توجه به تعداد لت از فریم درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود. فریم ها در رنگ ها و کیفیت های مختلف موجود می باشد که قیمت آن از 2،500،000 تا 8 میلیون تومان متفاوت است.

فریم درب اتوماتیک شیشه ای چگونه ساخته می شود؟

در ابتدا فریم ها با توجه به نوع درب اتوماتیک طراحی می شوند. سپس اندازه گیری شده و برش می خورند. برای قرار گرفتن در شیشه نیاز به یراق آلاتی از جمله فیکسچر و لاستیک دارند. فریم ها معمولا از جنس آلومینیوم یا استیل ساخته می شوند.

هزینه حمل و نقل درب اتوماتیک شیشه ای

هزینه حمل و نقل در داخل تهران بین 200 تا 300 هزار تومان محاسبه می شود و ارسال به شهرستان ها با توجه به شهر و فاصله محاسبه می شود.

هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای

هزینه نصب با توجه به ابعاد و متراژ کل کار محاسبه می شود و در صورتی که ابعاد استاندارد باشد به طور کلی محاسبه می شود و در صورتی که بیشتر از استاندارد باشد هر مترمربع 100 هزار تومان محاسبه می شود.

هزینه قفل و باطری درب اتوماتیک شیشه ای

هزینه قفل 1،500،000 تومان و قیمت هر عدد باطری 800،000 تومان می باشد.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم

در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای عوامل مختلف از قبیل نوع فریم، یراق آلات، نوع شیشه، متراژ پروژه و… دخیل می باشد که بنا به مدل و انواع درب های اتوماتیک شیشه ای قیمت ها متفاوت می باشد. محاسبه قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای دست دوم متناسب با متراژ و نوع پروژه متفاوت می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای نو براساس قیمت های نوشته شده موجود است، که همچنین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم، %20 تا 30% کمتر از قیمت درب اتوماتیک نو می باشد

چرا قیمت درب اتوماتیک شیشه مهم است؟

این امکان در بسیاری از ساختمانها وجود دارد: درب ها به طور خودکار باز شوند و سپس دوباره بسته شوند. در سوپرمارکت ها ، هتل ها و نمایندگی های فروش اتومبیل و همچنین در دفاتر عمومی و بیمارستان ها ، این درب ها به عنوان ورودی های ایمن و قابل دسترسی عمل می کنند.همچنین می توان آنها را با هزینه معقول مقاوم سازی کرد.

مهمترین فاکتوری که خریداران در هنگام خرید درب اتوماتیک شیشه ای به آن توجه می کنند، قیمت آن است. اما ارزان یا گران بودن قیمت این درب ملاک کیفیت کالا است؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع به طور مفصل بپردازیم.

درب اتوماتیک شیشه ای گران با کیفیت است؟

تصور بسیاری از افراد در خرید درب اتوماتیک شیشه ای اینست که بالا بودن قیمت آن دلیلی بر کیفیت بالای این درب می باشد. در صورتی که این تصور اشتباه است. خریداران علاوه بر کیفیت کالا، با توجه به نیاز خود هزینه کنند. ممکن است درب با کیفیتی خریداری کنید اما نیاز شما را برآورده نکند. از طرفی تنها به دنبال درب ارزان قیمت نباشید و کیفیت آن را در نظر بگیرید. ما در ادامه عواملی که در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در نظر داشته باشید را معرفی می کنیم.

نقد و بررسی درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای همانطور که از نامش پیداست القاکننده موجودیت خود می باشد ، جنس آن از شیشه می باشد و به طور اتوماتیک باز و بسته می شود . به همین دلیل به منظور کنترل عمل باز و بسته شدن درب اتوماتیک ، سنسورهای حرکتی حساس به وزن در درب اتوماتیک شیشه ای تعبیه می شود . میزان حساسیت سنسورهای حرکتی قابل برنامه و تنظیم می باشد که توسط نصاب انجام می گردد.

یکی از راه های موثر در بهینه سازی مصرف انرژی ، استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای می باشد . شرکت همتا درب اتوماتیک شیشه ای را در انواع مختلفی ارائه می دهد و شرایط انتخاب بهتر را برای شما فراهم می کنند . میزان بازشوی لت ها با تنظیم اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای تغییر می کند . درب اتوماتیک شیشه ای زیبایی منحصر به فردی به محل مورد نظر می بخشد . استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای به رفت و آمدهای شبانه روزی بستگی دارد.

مقایسه درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم و نو

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به دلیل کارایی مفیدی که دارد، مورد توجه بسیاری قرارگرفته و اغلب خواهان استفاده و نصب درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشند. مسئله مهم و حائز اهمیت در انتخاب درب اتوماتیک شیشه‌ای، ابعاد فضای موجود برای نصب و کارایی درب اتوماتیک شیشه‌ای است، که بنا به ویژگی‌ها و نیاز مکان باید یکی از انواع مختلف درب اتوماتیک شیشه‌ای انتخاب گردد. درب اتوماتیک شیشه‌ای موجود در بازار به‌صورت نو و دست‌دوم موجود می‌باشد که ما به مقایسه درب اتوماتیک شیشه‌ای دوم و نو می‌پردازیم تا در انتخاب به شما کمک نماییم. ولی از جهتی به خاطر کارکرده بودن درب اتوماتیک شیشه‌ای، دست‌دوم مسلماً کیفیت و کارایی آن کم و کیفیت درب اتوماتیک شیشه‌ای نو را ندارد. از نظر نگهداری و سرویس درب اتوماتیک شیشه‌ای دست‌دوم به دلیل کارکرده و مورداستفاده بودن به هزینه بیشتری برای نگهداری و سرویس نیاز دارد، درحالی‌که درب اتوماتیک شیشه‌ای نو برای مدت طولانی هزینه‌ای برای نگهداری نیاز ندارد. درب اتوماتیک شیشه‌ای نو از نظر ظاهر و زیبایی بسیار مناسب‌تر از درب اتوماتیک دست‌دوم می‌باشند. هم‌چنین درب اتوماتیک شیشه‌ای نو از نظر کارکرد و کیفیت به خاطر نو بودن تک‌تک اجزا و قطعات و نصب دقیق توسط تکنسین‌های مجرب شرکت رامادُر بسیار مناسب‌تر از درب اتوماتیک دست‌دوم می‌باشد. همچنین درب اتوماتیک نو چون براساس اندازه‌گیری دقیق مکان پروژه طراحی و نصب می‌گردد مناسب می‌باشد. با توجه با مقایسه بین درب اتوماتیک شیشه‌ای نو درب اتوماتیک شیشه‌ای دست‌دوم می‌توان با قطعیت بیان کرد که درب اتوماتیک شیشه‌ای نو در درازمدت و کوتاه‌مدت از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه  می‌باشد.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم دلایل

متعددی برای استفاده درب های اتوماتیک شیشه ای دست دوم در مکان های مختلف وجود دارد، قابلیت های مختلفی را شامل می شود از قبیل:

راحتی: تنظیم سرعت ورود و خروج درب های اتوماتیک شیشه ای، که باعث ورود و خروج راحت و سریع افراد و همچنین تسهیل در رفت و آمد افراد معلول و افرادی که وسیله زیادی در دست دارند می شود.

صرفه جویی در انرژی: کنترل ورود و خروج هوا و همچنین مانع ورود هوای سرد در فصل زمستان و هوای گرم در فصل تابستان به فضای داخل محیط می شود. که هزینه مصرفی سرمایش و گرمایشی را کاهش می دهد. مصرف انرژی برق درب های اتوماتیک شیشه ای بسیار کم می باشد.

ایمنی بالا: قابلیت تنظیم ورود از داخل یا بیرون و همچنین از نظر بهداشتی مانع ورود گرد و غبار در مکان های پرتردد به داخل می گردد.

تنوع: درب های اتوماتیک شیشه ای به دلیل استفاده در پروژه و محل های مختلف می توان در طرح های شیشه و فریم و هم چنین ابعاد متناسب با محل نصب طراحی و اجرا نمود.

زیبایی: به دلیل طراحی و استفاده از فریم و شیشه های مناسب با طراحی های زیبا باعث ایجاد نمای زیبا و جذاب در ساختمان می شود. و همچنین به دلیل طراحی زیبا با هر نوع دکوراسیونی سازگاری دارد.

نصب درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم

درب اتوماتیک شیشه ای از اجزا مهم و متفاوتی تشکیل شده که در کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر به سزایی دارند. این اجزا شامل موتور، سنسور، ریل و اپراتور می باشد که آشنایی کامل با آن و نحوه عملکردشان برای نصب و اجرا لازم می باشد. بنابراین برای نصب دقیق درب اتوماتیک شیشه ای حتما با یک تیم مجرب و حرفه ای همکاری نمایید. شرکت رامادُر مجری مستقیم نصب درب اتوماتیک شیشه ای با بهره گیری از بهترین تکنسین های حرفه ای می باشد.

درب شیشه ای مغازه دسته دوم

درب شیشه ای مغازه می تواند امنیت و زیبایی فضای مورد نظر را تامین نماید.امروزه زیبایی یکی از مهمترین معیارها در هر مکانی است.حال اگر این مکان یک فروشگاه و یا یک مرکز خرید باشد اهمیت این قضیه چندین و چند برابر می شود.چون ظاهری زیبا و شیک اولین چیزی است که نظر مشتری را جلب می نماید.درب ورودی در مغازه ها حکم یک معرفی کننده را برای مشتری دارد به همین دلیل در انتخاب درب ورودی باید دقت کافی را به کار برد تا همخوانی متناسبی را با دکوراسیون و چیدمان مغازه ایجاد کرد.انتخاب درب شیشه ای مغازه می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد زیرا علاوه بر زیبایی بصری که ایجاد می کند می تواند با هر نوع دکوراسیونی همخوانی ایجاد کند.یک درب مغازه شیک می تواند تا چندین برابر در جذب مشتری موثر باشد.

مزایای استفاده از درب شیشه ای مغازه همانطور که در بالا نیز توضیح داده شد،درب شیشه ای مغازه در افزایش فروش و جذب مشتری بسیار موثر هستند،شیشه های شفاف سکوریت شده به راحتی نور را از خود عبور میدهند و علاوه بر کاهش مصرف انرژی به علت روشنایی که ایجاد می کنند باعث نشان دادن نمای داخلی مغازه نیز می شوند و بدین ترتیب مشتری را به سمت مغازه جلب می کند.از مزیت های درب شیشه ای مغازه به صورت اتوماتیک می توان به کاهش هدر رفت انرژی،کاهش آلودگی صوتی و..می توان اشاره کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای مغازه

درب مغازه را می‌توان ورودی و مسیر اصلی برای معرفی یک مغازه و یا یک فروشگاه به شمار آورد. بنابراین یک درب مغازه شیک، باید به گونه‌ای انتخاب و خریداری گردد که به عنوان یک عامل تشویق کننده برای ورود افراد مختلف و مشتریان به داخل مغازه مورد نظر، به کار گرفته شوند. لازم به ذکر است که در میان متریال‌های مختلف، درب شیشه‌ای مغازه، از آنجا که ظاهری زیبا و مدرن برای یک مغازه و یا فروشگاه ایجاد می‌کند، می‌تواند در این زمینه، کاربرد بسیار موثری داشته باشد. از طرف دیگر با به کار گیری درب شیشه‌ای برقی مغازه، می‌توان امنیت این مکان را به نحو چشمگیری، افزایش داد. درب ورودی  در مغازه ها را می‌توان با استفاده از شیشه‌های مقاوم و نشکن سکوریت، طراحی و اجرایی نمود تا از امنیت کافی برخوردار باشد. لازم به ذکر است که اکثرا از درب شیشه سکوریت برای مغازه یا فروشگاه‌هایی با تردد و رفت و آمد بالا، طراحی و اجرا می گردد زیرا در این نوع مکان ها احتمال برخورد با درب و یا ضربه زیاد است،پس شیشه ی مغازه باید از استحکام کافی برخوردار باشد .درب شیشه‌ای ورودی مغازه‌ها را می‌توان در انواع درب‌های شیشه‌ای دستی و یا انواع درب‌های شیشه‌ای برقی و اتوماتیک، طراحی و نصب نمود. از انواع درب ورودی مغازه می‌توان درب برقی کشویی، درب اتومات تلسکوپی، درب خودکار نیم گرد و… را نام برد. اما در بین انواع درب مغازه ، درب شیشه‌ای برقی مغازه به صورت‌ ریلی بیشترین کاربرد در مغازه ها را دارد..درب برقی ریلی مغازه  بر روی یک ریل به حرکت در می‌آید. لازم است ذکر شود که درب شیشه‌ای ریلی مغازه، می‌تواند به سمت چپ و یا راست، باز شود. این درب هوشمند به صورت ریلی را می‌توان به صورت دو لنگه طراحی کرد که یک لنگه از آن، به صورت ثابت، تعبیه می‌شود و لنگه دیگر درب، به سمت چپ و یا راست، حرکت می‌کند. درب شیشه‌ای لولایی مغازه، توسط لولاهای به کار رفته در ساخت آن، مهار می‌شود و به همان سمت نیز باز و بسته می‌گردد.از آنجایی که یک درب مغازه جدید و به روز در افزایش جذب مشتری تاثیر به سزایی دارد بهتر است هرچه زودتر برای خرید درب مغازه خود اقدام کنید و بازخورد آن را لمس کنید.

مزایای استفاده از درب شیشه ای مغازه

همانطور که در بالا نیز توضیح داده شد،درب شیشه ای مغازه در افزایش فروش و جذب مشتری بسیار موثر هستند،شیشه های شفاف سکوریت شده به راحتی نور را از خود عبور میدهند و علاوه بر کاهش مصرف انرژی به علت روشنایی که ایجاد می کنند باعث نشان دادن نمای داخلی مغازه نیز می شوند و بدین ترتیب مشتری را به سمت مغازه جلب می کند.از مزیت های درب شیشه ای مغازه به صورت اتوماتیک می توان به کاهش هدر رفت انرژی،کاهش آلودگی صوتی و..می توان اشاره کرد.

نصب درب شیشه‌ای مغازه

برای انجام عملیات نصب و بهره برداری از درب‌ مغازه شیشه ای، لازم است حتما اندازه‌های شیشه مورد نظر و ابعاد آن، که به طور معمول، شیشه سکوریت است به صورت کاملا دقیق مشخص شود تا بتوان این شیشه را در ابعاد مورد نظر، برش داد و سپس به تولید آن پرداخت تا از این طریق، عمر و دوام شیشه سکوریت نیز با افزایش قابل ملاحظه‌ای، مواجه شود. در حقیقت، لازم است بدانید امکان برش این شیشه پس از تولید آن، وجود ندارد.

در هنگام نصب درب شیشه ای مغازه، هم‌چنین باید حتما توجه داشته باشیم که به لبه‌ها و گوشه‌های شیشه، ضربه‌ای وارد نشود و به هنگام نصب و بهره برداری از این سیستم و با استفاده از یراق آلات مختلف و ابزارها، بر روی شیشه، خراشی ایجاد نشود. از طرف دیگر برای حمل و نقل این شیشه‌ها تا محل نصب نیز باید از خودروهای مخصوص استفاده شود تا از بروز آسیب در شیشه، خودداری شود. نصب درب شیشه ای برقی مغازه ، نیازمند تخصص است. بنابراین بهتر است توسط افراد مجرب انجام شود.

قیمت درب شیشه ای مغازه

قیمت درب شیشه ای ساده مغازه با قیمت درب اتوماتیک مغازه بسیار متفاوت است. قیمت درب اتوماتیک مغازه و فروشگاه، بر اساس ابعاد محلی که قرار است درب اتوماتیک در آنجا نصب و بهره‌برداری شود، تعیین و مشخص می‌شود. از طرف دیگر انتخاب نوع فریم درب‌ شیشه ای اتوماتیک فروشگاه نیز در تعیین قیمت تمام شده آن‌ها اثر گذار است. انواع فریم‌ها می‌توانند از جنس آلومینیوم و یا استیل انتخاب شوند که هر یک قیمت متفاوتی دارند. درب اتوماتیک شیشه ای فروشگاه به برخی از لوازم جانبی نیز نیازمند است که آن‌ها نیز قیمت درب شیشه ای مغازه را تغییر می‌دهند. بنابر این عوامل و به طور کلی می‌توان گفت قیمت درب برقی مغازه، که شامل اپراتور، فریم، حمل و نقل ، قفل و باتری و همچنین نصب درب برقی می باشد ولی در مغازه شیشه ای ساده نیازی به لوازم بالا ندارد و نصب راحت تری دارد بنابراین قیمت پایین تری را نیز دارا می باشد

امروزه اغلب کارفرمایان از درب اتوماتیک شیشه ای برای مغازه یا فروشگاه خود استفاده می کنند لیکن آگاهی از قیمت در شیشه ای مغازه می تواند برای انتخاب نوع درب به شما عزیزان کمک شایانی کند.توصیه ما به شما کارفرمایان عزیز این است که برای قیمت دقیق با توجه به ابعاد و نوع درب انتخابی خود با همکاران ما در درتیس تماس حاصل فرمایید و از قیمت روز این محصول مطلع گردید،زیرا نوسانات قیمتی مانع از ثبات در قیمت می شود.

انواع درب شیشه ای مغازه

درب شیشه ای مغازه به دو صورت ریلی و لولایی قابل اجرا می باشد.درب ریلی مغازه همان طور که از نامش پیداست بر روی یک ریل به سمت چپ یا راست حرکت می کند.درب شیشه ای ریلی مغازه معمولا به صورت یک لت متحرک می باشد.اما حالت دولنگه ی آن نیز وجود دارد بدین صورت که یک درب به صورت ثابت است و درب متحرک به سمت چپ یا راست حرکت می کند.درب شیشه ای کشویی مغازه بیشتر برای مکانهایی مورد استفاده قرار میگیرد که درب برای ویترین مغازه مزاحمت ایجاد نکند.در این صورت از درب لولایی مغازه استفاده می شود.این نوع درب شیشه ای برای مغازه چون توسط لولا مهار می شود به همان سمت نیز باز و بسته می شود و برای مغازه هایی که ویترین دقیقا پشت درب می باشد بسیار مناسب است.درب کشویی مغازه یکی از پرطرفدارترین مدلهای در شیشه ای می باشد و به دلیل اشغال فضای کم معمولا مغازه دارها از این مدل استفاده می کنند.

سوالات متداول در مورد درب اتوماتیک شیشه ای دسته دوم

در کجاها می توان درب اتوماتیک دست دوم نصب کرد؟

تقریبا در هر دهنه معمولی ورودی ساختمان ها می توان درب اتوماتیک دست دوم را نصب کرد به شرط آن که زیر ساخت ها و برق مورد نیاز آن وجود داشته باشد.

آیا برای نصب درب اتوماتیک دست دوم تغییراتی در درب می بایست اجرا کرد؟

اگر عرض دهانه ها با لنگه های درب اتوماتیک دست دوم هم اندازه نباشد می شود با ساخت دوباره لنگه درب ها آن را قابل استفاده در محل جدید کرد.

درب اتوماتیک دست دوم برای کدام پروژه ها مناسب تر است؟

عمده مصرف درب اتوماتیک دست دوم در مکان های استیجاری و نقاطی است که شخص بلند مدت در آن اقامت نداشته و ارزش سرمایه گذاری طولانی مدت ندارد.

قیمت درب اتوماتیک دست دوم در چه حدودی است؟

قطعا قیمت درب اتوماتیک دست دوم از درب نو پایین تر است. اما عواملی چون عرض دهنه ها، کارکرد و عمر موتور و … بر قیمت درب اتوماتیک دست دوم موثر است.

منابع:

منبع: قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای دست دوم

منبع: روغن کاری درب اتوماتیک

منبع: تنظیم تایمر درب اتوماتیک سیماران

منبع: علت خام نشدن ریموت کرکره برقی

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>