پمپ آب کالپدا نیم اسب

پمپ آب کالپدا نیم اسب

اگر در مورد پمپ آب کالپدا و انواع آن اطلاعی ندارید، در ادامه بصورت کامل این برند معرفی و مشخصات سری های این محصول به همراه کاربرد آنها ذکر شده است.

معرفی پمپ کالپدا

پمپ کالپدا یک پمپ آب ایتالیایی معروف در سرتاسر دنیا می باشد. مسیری که مؤسس (Vinico Mettifogo) شروع کرده ما میخواهیم ادامه دهیم.

پمپ آب کالپدا مثل یک خانواده ای شده که از سال(1959میلادی)در عرصه صنعت فعالیت دارد. امروزه ما شرکتی هستیم که سالانه در حال رشد است. نگاه همیشگی به آینده ما را به مرحله ای رسانده است که هم اکنون می توانیم در این زمینه یک منبع قابل اعتماد باشیم.

سابقه ما، روش و توانایی این شرکت را در زمینه کارشناسی،خدمات،اعتماد و کیفیت به شما ارائه می دهد. هم اکنون پمپ آب کالپدا دارای 250 پرسنل می باشد و دارای تنوع تولید پمپ بیش از 2000 مدل می باشد،که از قدرت 0.5KW تا 200KW فعالیت کاری دارد. این سری از پمپ ها در دو نوع تک فاز و سه فاز برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی تولید و عرضه می شوند. شرکت گروه مستر نمایندگی رسمی فروش پمپ کالپدا Calpeda در تهران و شهرستان ها می باشد.

سری پمپ ها کالپدا

در ادامه انواع پمپ آب مدل کالپدا به شما معرفی می شود. این سری های شامل پمپ آب خانگی، صنعتی، تجهیزات استخری و… می شود.

انواع دسته بندی های پمپ آب کالپدا به همراه توضیحات فنی در ذیل قابل مشاهده و بررسی است.

  • پمپ کالپدا سری N ( پمپ کالپدا سانتریفیوژ چدنی N)
  • پمپ کالپدا سری GXV ( پمپ لجن کش کالپدا GXV )
  • پمپ کالپدا سری MXH ( پمپ طبقاتی کالپدا MXH )
  • پمپ کالپدا سری GQR ( پمپ کف کش کالپدا GQR )
  • پمپ شناور کالپدا
  • پمپ کالپدا سری SD ( پمپ کالپدا شناور SD )
  • پمپ کالپدا سری NM-NMS ( پمپ کالپدا سانتریفیوژ چدنی NM-NMS )
  • پمپ کالپدا سری MXP ( پمپ کالپدا طبقاتی MXP )
  • پمپ کالپدا سری MXV ( پمپ کالپدا طبقاتی عمودی MXV )
  • پمپ کالپدا سری GM10 ( پمپ کالپدا کف کش GM10 )
  • پمپ کالپدا سری MXS ( پمپ کالپدا کف کش MXS )

پمپ سیرکولاتور خطی کالپدا NR

پمپ های سیرکولاتور خطی کالپدا سری NR از نوع سانتریفیوژ کوپل مستقیم بوده و قطر دهانه مکش و رانش در آن ها یکسان و در یک خط قرار گرفته است. محدوده دمای سیال در آن ها از 10- تا 90 درجه سانتی گراد می باشد. مدل NR می تواند ماکزیمم دبی 72 متر مکعب بر ساعت و هد 84 متر را تأمین کند.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ سیرکولاتور خطی Calpeda مراجعه نمایید.

پمپ اتا کالپدا N

پمپ اتا کالپدا با توجه به نوع کاربری در دو دور 1450 و 2900 دور در دقیقه عرضه می گردد. پمپ های اتا کالپدا در سیستم های آبرسانی، تهویه مطبوع، مصارف صنعتی و کشاورزی، آبیاری و آتش نشانی مورد استفاده هستند. مدل N اتا قادر به ایجاد حداکثر دبی 300 متر مکعب و ماکزیمم هد 95 متر می باشد.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ اتا کالپدا مراجعه نمایید.

پمپ محیطی کالپدا

پمپ محیطی کالپدا در مدل های T، TP و CT عرضه می شود. این پمپ گزینه مناسبی برای استفاده در سیستم تهویه مطبوع، سیرکوله و دیگ آب گرم است. حداکثر دمای سیال برای مدل T و TP برابر با 10- تا 90 درجه سانتی گراد و در مدل CT دمای مناسب 60 درجه سانتی گراد است.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ محیطی Calpeda مراجعه نمایید.

پمپ سانتریفیوژ کالپدا سری NM

پمپ سانتریفیوژ کوپل مستقیم کالپدا به منظور استفاده در سیستم های آبرسانی، تهویه مطبوع، آبیاری و آتش نشانی در مدل های NM ،NMD ،NMS و NMS 4 تولید می گردد. در تمامی مدل ها ماکزیمم مکش 7 متر و محدوده دمای سیال از 10- تا 90 درجه سانتی گراد است.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ سانتریفیوژ کالپدا سری NM مراجعه نمایید.

پمپ پروانه باز کالپدا C

پمپ پروانه باز کالپدا سری C بادور موتور 2900 دور در دقیقه برای پمپاژ سیالات نسبتاً کثیف، مصارف صنعتی و مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. حداکثر هد و دبی در پمپ پروانه باز مدل C کالپدا 22 متر و 15 متر مکعب بر ساعت است.

پمپ آب محیطی کالپدا ایتالیا مدل CT 61

پمپ آب خانگی کالپدا (CALPEDA) مدل CT 61 از سری پمپ های سانتریفیوژ تک پروانه ای شرکت کالپدا ایتالیا می باشد، که برای تامین و آبرسانی به واحد های 1 تا 2 طبقه بهترین گزینه می باشد

پمپ محیطی کالپدا برای آب تمیز و مایعاتی که از لحاظ شیمیایی به اجزای پمپ آسیب نمی رسانند توصیه می شود.

پمپ آب سری CT گروه صنعتی کالپدا دارای کاربردهای بسیار زیادی مانند کار در ارتفاع بالا در فشار کم موتور تغییرات کوچک درنرخ تحویل در صورت تغییر در فشار مورد انتظار تحمل بالا در برابر هوای موجود در مایع پمپ می باشد.

بدنه پمپ چدنی، با مکش رشته ای گاز UNI ISO 228/1 و پورت های تحویل (بدنه برنز اختیاری امکان پذیر در مدلهای با اندازه 60) براکت موتور آلومینیومی به همراه برنج افزوده شده (ثبت شده)، که موجب کاهش مشکلات ناشی از روشن نمودن موتور پس از بدون استفاده بودن طولانی مدت موتور

این پمپ آب نیم اسب کالپدا جهت پمپاژ آب تمیز سیالات خورنده استفاده می شود، پمپ آب نیم اسب کالپدا جزء پرفروش ترین پمپ های آب خانگی می باشد

کاربرد پمپ آب کالپدا CT 61

  • تامین آب خانگی
  • مصارف صنعتی و نیمه صنعتی کوچک
  • تخلیه و پر کردن مخازن
  • سیستم های گرمایشی
  • تغذیه دیگ بخار
  • تهویه مطبوع

ویژگی و مزیت های پمپ آب کالپدا CT 61

  • این پمپ آب نیم اسب کالپدا دارای بالاترین استاندارد اتحادیه اروپا با نام CE می باشد
  • پمپ آب کالپدا CT 61 دارای پروانه برنجی می باشد
  • طراحی نوع سر پمپ به صورتی می باشد که هواگیری در آن بسیار آسان است
  • پمپ آب کالپدا مدل CT 61 دارای کلاس عایق بندی F و کلاس محافظتی IP44 می باشد
  • عملکرد مناسب آن در حفظ فشار ثابت مصارف خانگی
  • قیمت پایین آن و کم صدا بودن هنگام کار

پمپ آب خانگی کالپدا را برای مصارف خانگی میتوان با ست کنترل و یا منبع تحت فشار و لوازم اتوماتیک نصب کرد.

  • شرکت آوین پمپ بعنوان طراح و تولید کننده انواع بوستر پمپ وهمچنین بعنوان عاملیت فروش محصولات کالپدا ایتالیا، خرید پمپ آب کالپدا CT 61 و بهترین قیمت پمپ نیم اسب کالپدا را به شما خریداران محترم پیشنهاد می کند.
  • همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت آوین پمپ در تماس باشید و یا از طریق مطالعه کاتالوگ پمپ آب کالپدا مدل CT 61 اطلاعات جامعی بدست بیاورید
  • جهت استعلام قیمت پمپ آب خانگی و قیمت پمپ نیم اسب کالپدا و همچنین قیمت پمپ آب نیم اسب ایتالیایی با کارشناسان آوین پمپ در ارتباط باشید.

پمپ شناور کالپدا SDX ،SD و SDS

پمپ شناور کالپدا در سه مدل SD ،SDX و SDS با دور 2900 دور در دقیقه جهت مصارف آبرسانی، صنعتی، آتش نشانی و آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد. مقدار ماکزیمم ماسه موجود در آب برای مدل های SD ،SDX و SDS به ترتیب برابر با 150، 100 و 150 گرم در هر متر مکعب می باشد.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ شناور کالپدا SD ،SDX و SDS مراجعه نمایید.

پمپ کف کش طبقاتی کالپدا MP

پمپ کف کش طبقاتی کالپدا سری MP در دو مدل MP و MPS تولید می گردد. دور موتور این پمپ ها 2900 دور بر دقیقه می باشد و برای استحصال آب از چاه، آبیاری و مصارف خانگی و صنعتی بسیار مناسب می باشد. ماکزیمم عمق غوطه وری در مدل های MP و MPS به ترتیب برابر با 5 و 20 متر می باشد.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ کف کش طبقاتی کالپدا MP مراجعه نمایید.

پمپ کف کش کالپدا مدل MXS

پمپ کف کش MXS کالپدا به صورت سه فاز و تک فاز با دور موتور 2900 دور در دقیقه تولید می گردد. ماکزیمم دبی و هد قابل تأمین این پمپ برابر با 11 متر مکعب بر ساعت و 101 متر است.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ کف کش کالپدا مدل MXS مراجعه نمایید.

پمپ کف کش تک پروانه کالپدا GM 10

پمپ کف کش تک پروانه مدل GM 10 با دور موتور 2900 دور در دقیقه قادر به ایجاد حداکثر دبی 12 متر مکعب بر ساعت و هد 7.5 متر می باشد. ماکزیمم عمق شناوری در این پمپ 5 متر است.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ کف کش تک پروانه Calpeda GM10 مراجعه نمایید.

پمپ کف کش تک پروانه کالپدا GQR

پمپ کف کش تک پروانه مدل GQR با ماکزیمم عمق غوطه وری 5 متر برای انتقال آب تمیز حاوی ذرات جامد به اندازه 10 میلی متر، تخلیه منابع، استخراج آب از چاه ها استفاده می شود. حداکثر هد و دبی قابل تأمین در این پمپ 20 متر و 30 متر مکعب بر ساعت است.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ کف کش تک پروانه Calpeda GQR مراجعه نمایید.

پمپ کف کش تک پروانه کالپدا GX

پمپ کف کش کالپدا سری GX با عمق غوطه وری 5 متر در سه مدل GXR ،GXV و GXR12 برای تخلیه مخازن، استخراج آب از چاه ها، آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ کف کش تک پروانه کالپدا GX مراجعه نمایید.

پمپ لجن کش Calpeda GXV, GXC

پمپ لجن کش GXV و GXC کالپدا برای انتقال آب تمیز و آب کثیف حاوی ذرات تا قطر 35 میلی متر مورد استفاده قرار می گیرد. حداکثر عمق غوطه وری این پمپ 5 متر بوده و قادر به پمپاژ سیال تا دمای 35 درجه سانتی گراد می باشد.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ لجن کش Calpeda GXV, GXC مراجعه نمایید.

پمپ لجن کش کالپدا سری GQ

پمپ لجن کش سری GQ کالپدا در مدل های مختلف همچون GQS 40 ،GQN و GQG عرضه می گردد که در فاضلاب صنعتی و خانگی، آب کثیف، تانک های تخلیه، استخراج آب از چاه به کار برده می شود.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ لجن کش کالپدا سری GQN ،GQS40 و GQG مراجعه نمایید.

پمپ لجن کش کالپدا سری GM

ماکزیمم عمق شناوری و دمای سیال برای تمام مدل های پمپ لجن کش کالپدا برابر با 20 متر و 40 درجه سانتی گراد است. پمپ های لجن کش سری GM کالپدا در مدل های متنوع که شامل موارد زیر می باشد، عرضه می شود.

  • GMVS
  • GMC
  • GMN
  • GMG
  • I-GMV
  • I-GMC
  • I-GMN
  • B-GMV
  • B-GMC
  • B-GMN

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ لجن کش کالپدا سری GM مراجعه نمایید.

پمپ خودمکش کالپدا NG

پمپ خودمکش کالپدا سری NG در سه مدل NG ،NGX و NGL ارائه می گردد. از این پمپ ها جهت استخراج آب از چاه، پمپاژ آب در صورت وجود هوا و شستشو استفاده می شود. ماکزیمم مکش آن ها 9 متر بوده و مدل های NGX و NGL می توانند سیال تا دمای 35 درجه سانتی گراد و برای مدل NG تا دمای 40 درجه سانتی گراد را پمپاژ کنند.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ خودمکش کالپدا NG مراجعه نمایید.

پمپ خودمکش پروانه باز کالپدا A

پمپ خود مکش پروانه باز کالپدا کوپل مستقیم بوده و به صورت سه فاز و تک فاز می تواند سیال با دمای 10- تا 90 درجه سانتی گراد را پمپاژ کند. حداکثر دبی و هد در این پمپ 66 متر مکعب بر ساعت و 33.6 متر است.

پمپ خودمکش استخری کالپدا MPC

پمپ خود مکش استخری کالپدا می تواند آب با حداکثر دمای 60 درجه سانتی گراد را پمپاژ کند. ماکزیمم دبی و هد پمپ خود مکش استخری MPC برابر با 40 متر مکعب بر ساعت و 18 متر است.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ خود مکش استخری کالپدا MPC مراجعه نمایید.

پمپ خودمکش طبقاتی کالپدا MXA

پمپ خودمکش طبقاتی افقی کالپدا به صورت تک فاز و سه فاز با حداکثر دبی و هد به ترتیب 8 مترمکعب بر ساعت و 56 متر عرضه می گردد. محدوده دمای سیال در آن 0 تا 35 درجه سانتی گراد است.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ خودمکش طبقاتی کالپدا MXA مراجعه نمایید.

پمپ عمودی طبقاتی کالپدا MXV-B

پمپ طبقاتی عمودی کالپدا مجهز به تجهیز کنترل دور با حداکثر دبی 25 متر مکعب بر ساعت و هد 120 متر عرضه می شود، همچنین محدوده دمای سیال برای آن از 15- الی 90 درجه سانتی گراد است.

لطفاً جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ طبقاتی عمودی کالپدا MXV-B مراجعه نمایید.

پمپ افقی طبقاتی کالپدا MGP

پمپ افقی طبقاتی MGP کالپدا با حداکثر دبی و هد 7.2 متر مکعب بر ساعت و 56 متر برای سیستم آبرسانی، مصارف خانگی و سیستم آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ افقی طبقاتی Calpeda MXH

پمپ افقی طبقاتی کالپدا مدل MXH مجهز به اینورتر جهت تنظیم دور بوده و قابلیت پمپاژ آب از دمای 15- تا 110 درجه سانتی گراد را دارد. حداکثر دبی و هد در آن 25 متر مکعب بر ساعت و 68 متر است.

پمپ افقی طبقاتی کالپدا MXP

پمپ افقی طبقاتی MXP کالپدا با دور موتور 2800 دور در دقیقه قادر است حداکثر 8 بار فشار را بر روی بدنه خود متحمل شود. ماکزیمم دبی این پمپ 7.2 متر مکعب بر ساعت و ماکزیمم هد 65.9 متر است.

همانطور که گفته شد کالپدا شرکتی متعهد در زمینه تولید و توسعه پمپ آب وسیستم های پمپاژ با سابقه ی 59 ساله می باشد. این شرکت توسط وینیسیو متیگو تاسیس شد. محصولات این شرکت درصنعت، سیستم های آبیاری، نیروگاه های آب، آتش نشانی، سیستم های دریایی و مصارف کشاورزی کاربرد دارد و تمامی این محصولات از فناوری های پیشرفته استفاده می گردند.

امروزه کالپدا تبدیل به یک برند معتبر جهانی گردیده است که می تواند تمامی نیازهای مشتریان در زمینه های کشاورزی، صنعت، خانگی، دریایی و زمینه های فاضلاب را برطرف سازد. تولیدات این شرکت به بیش از 2000 نوع پمپ می رسد که قدرت خروجی این پمپ ها بین 0.5kw تا 200kw می باشد.

شرکت پمپ آب کالپدا از طریق شرکت های تابعه خود در سرتاسر جهان فعالیت می کند و کلیه نیاز های مشتریان را در تمام زمینه ها جوابگو می باشد. در ایتالیا، این شرکت دارای 18 نمایندگی است که عاملیت فروش محصولات این شرکت را دارا می باشند. در سایر کشور ها نیز کالپدا به صورت مویرگی اقدام به فروش محصولات خود می نماید که حدود 100 کشور شامل حال این مورد می باشند.

شرکت کالپدا تولید کننده انواع پمپ های تک پروانه، دوپروانه، جتی، طبقاتی افقی وعمودی، پمپ های سیرکولاتور، لجن کش و کف کش می باشد که بنا به خواسته ی مشتریان قابل ارائه می باشد.

تقسیم بندی پمپ آب کالپدا

پمپ های تک پروانه و دو پروانه کالپدا

  • Nm,HMD : پمپ های سانتریفیوژ کوبله بسته به همراه پورت های رشته ای
  • NM(EI),NMS : پمپ های سانتریفیوژ کوبله بسته با اتصال فلنچ
  • NM4(EI)NMS4: پمپ های سانتریفیوژ کوبله بسته 1450 دور
  • N,N4: پمپ های سانتریفیوژبا استانداردEN733
  • C: پمپ های سانتریفیوژ با پروانه باز

پمپ های طبقاتی

  • MXH: پمپ های طبقاتی افقی کوبله بسته از جنس استنلس استیل
  • MXP,MGP: پمپ های طبقاتی افقی کوبله بسته
  • MXSU, MXV-B : پمپ های طبقاتی عمودی کوبله بسته
  • MXV(EI) : پمپ های طبقاتی عمودی خطی

پمپ های خود مکش

  • A: پمپ های خودمکش با پروانه باز
  • NGL,NGX,NG : پمپ های جتی
  • MXA: پمپ های طبقاتی خودمکش

کاربرد پمپ آب کالپدا

این شرکت به دلیل رنج وسیع و ویژه ای که در پمپ های آب ارائه می کند، در صنایعی مانند صنایع ساختمانی، کشاورزی، مصارف خانگی، آبیاری، استخر و سونا و در نهایت در مصارف مکش آب و لجن از مناطق عمیق کاربرد دارد.

پمپ خانگی CALPEDA ایتالیا

پمپ خانگی کالپدا از جمله مهم ترین دستگاه هایی است که نیروی الکتریسیته را به نیروی مکانیکی تبدیل می کند. این دستگاه با کارایی فوق العاده می تواند باعث افزایش و تقویت فشار آب ساختمان های مسکونی، شرکت ها و دیگر ساختمان ها شود که به فشار آب بیشتر نیاز دارند. امروزه به دلیل افزایش جمعیت در شهرها و کلان شهرها و افزایش زندگی شهرنشینی، ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی با کمبود فشار اب رو به رو شده اند. به این ترتیب در این صورت نیاز ساختمان ها به پمپ آب بیشتر می شود.

انواع پمپ آب خانگی کالپدا ایتالیا

پمپ های آب خانگی در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده است که دارای عملکرد کاملا بی صدا می باشند و می توانند در ساختمان ها به کار برده شوند. از جمله مهم ترین انواع این پمپ می توان به پمپ خانگی نیم اسب بخار، پمپ آب جتی، پمپ آب بشقابی، پمپ آب دو پروانه و … می باشد. این پمپ ها در متریال عالی ساختاه شده اند که می توانند نقش مهمی را در ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی بازی کنند.

پمپ های صنعتی CALPEDA ایتالیا

پمپ های صمعتی از جمله رایج ترین انواع پمپ هایی هستند که در صنایع مختلفی نقش دارند و به کار برده می شوند. این پمپ ها وظیفه دارند تا مایعی را از جایی به جای دیگر منتقل کنند. این مایعات می توانند به صورت آب، نفت، مواد شیمیای صنعتی، فاضلاب، گل و لای، دوغاب و محصولات غذایی مایع باشند. به این صورت لازم است تا از این پمپ ها در صنایع استفاده کنید. پمپ های صنعتی با توجه به کاربرد ویژه و زیادی گه در صنایع دارند، در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند که وظیفه مهمی را در انتقال سیال بازی می کنند. بنابراین این محصول با کارایی منحصر به فردی که دارد، می تواند وظیفه خود را در انتقال مایعات دارای غلظت بالا به درستی انجام دهد.

انواع پمپ های صنعتی کالپدا

پمپ های صنعتی در انواع مختلفی طراحی شده اند که به صورت موارد ذکر شده در زیر می باشد:

  • پمپ های جا به جای مثبت که در انواع مختلفی تولید شده اند و شامل پمپ های رفت و برگشتی برای انتقال مایعات به میزان ثابت و با فشار زیاد، می شوند.
  • پمپ های گریز از مرکز
  • پمپ های فشار قوی و یا طبقاتی
  • پمپ های کفکش و لجن کش

تفاوتی که بین پمپ های خانگی و صنعتی این برند وجود دارد، این است که پمپ های خانگی تنها برای انتقال مایعات تمیز به کار برده می شوند. ولی پمپ های صنعتی برای انتقال مایعات کثیف و با ویسکوزیته بالا به کار برده می شوند و نقش خود را بازی می کنند. این پمپ ها با کیفیت ایده آلی در صنایع کشاورزی، شیمیای، پتروشیمی، آبیاری، نفت و گاز و … نقش دارند. می توانید قبل از خرید آن ها به لیست قیمت پمپ کالپدا CALPEDA ایتالیا مراجعه کنید. در این صورت می توانید یک خرید ایده آل داشته باشید.

خرید پمپ کالپدا CALPEDA ایتالیا

کالپدا برندی است که در تولید انواع پمپ های پر مصرف نقش مهمی را به کار برده است. این برند متریال و کیفیت عالی را پیاده کرده و از همه مهم تر پمپ هایی با مشخصات فنی و انواع کاملی را روانه بازار کرده است.  این پمپ ها برای آنکه دارای کاربرد ویژه و مهمی می باشند، باید در انواع مختلفی طراحی شوند و این کارخانه نیز در تولید آن ها به نوعی خودش را ثابت کرده است. در زمانی که برای خرید این محصولات به این نمایندگی مراجعه می کنید، باید ابتدا پارامترهای مهم را مدنظر قرار دهید.

توجه به اینکه پمپ ها قرار است در چه صنایعی به کار برده شوند، و اینکه قرار است در انتقال چه مایعی نقش داشته باشند. و همچنین متریال به کار رفته در آن و انواع آن در خرید این محصول بسیار حائز اهمیت است. به دلیل نوسانات قیمت نمی توان قیمت دقیقی برای این محصول ذکر کرد، بنابراین می توانید قبل از خرید برای اطمینان از این محصول، با کارشناسان ما تماس بگیرید و راجع به جزئیات این محصول و به روزترین قیمت آن که در لیست قیمت پمپ کالپدا CALPEDA ایتالیا مشخص شده است، اطلاع کسب کنید. در این صورت می توانید یک خرید ایده آل و با موفقیت کامل داشته باشید.

خدمات پس از فروش

این شرکت اقدام به ارائه قطعات صنعتی پمپ آب و قطعات جایگزین با بالاترین کیفیت می نماید.خطوط تولید شرکت کالپدا، محصولاتی با کیفیت و ماندگاری بالا به همراه عملکرد مطلوب، به مشتریان ارائه می دهند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>