کرم آبرسان برای پوست چرب و جوشدار خارجی

کرم آبرسان برای پوست چرب و جوشدار خارجی

بهترین کرم های آبرسان پوست

بهترین کرم های آبرسان پوست، تا به حال به اهمیت کرم های آبرسان برای پوست خود فکر کرده اید؟ البته داشتن پوستی جوان، زیبا، شاداب و شفاف برای زیبا دیده شدن پوست صورت برای تمامی افراد بسیار مهم می باشد از سوی دیگر هنگام دیدن پوست صورت خود از زیبایی و شادابی صورت خود لذت ببرید.  تمامی افراد با داشتن پوستی شاداب و زیبا و فاقد چین و چروک حس خوب و اعتماد بنفس بیشتری پیدا می کنند. توجه داشته باشید مراقبت و رسیدگی به پوست بر خلاف اینکه تمام افراد فکر می کنند هزینه فراوانی دارد آنچنان هزینه زیادی را صرف خود نمی کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه  کلینیک پاکسازی پوست در تهران مراجعه نمایید و یا اینکه از طریق شماره های موجود در بخش زیر سوالات خود را  از کارشناسان تالگو نور بپرسید.

021-22369905- 09121087066

کرم آبرسان چیست؟

متخصصان معتقدند که آبرسانی برای سالم و جوان نگه‌داشتن پوست بسیار مهم است. پوست هیدراته- به دلیل عدم وجود سلول‌های مرده- نور را بهتر منعکس می‌کند و ظاهری لطیف و درخشان دارد. درعین‌حال پوست کم آب یا دهیدراته اغلب خشک، کدر و خشن به نظر می‌رسد؛ دقیقاً نقطه مقابل درخشندگی.

با وجود رعایت نکاتی مثل نوشیدن آب، استفاده از مرطوب‌کننده و انواع ماسک‌ها، باز هم حفظ لطافت و شادابی پوست می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. با این وجود استفاده بهترین کرم آبرسان پوست متناسب با نوع پوست، می‌تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند! بهترین کرم آبرسان پوست محصولی محلول در آب، فاقد الکل و حاوی مواد مغذی است که به بازسازی آب بدن، حفظ رطوبت در پوست و رفع خشکی آن کمک می‌کند. کرم‌های آبرسان به سلول‌های پوست اجازه می‌دهند تا رطوبت و آب را جذب کنند و باعث درخشندگی پوست شوند.

آبرسان­ها اغلب حاوی محصولات یا ترکیباتی تحت عنوان Humectants مثل هیالورونیک اسید، گلیسیرین و ترکیبات گلیکولی هستند که ازنظر ساختاری برای جذب مولکول‌های آب از پوست یا هوا طراحی شده‌اند. درواقع این محصولات ترکیباتی آب‌دوست هستند که باعث شکل‌گیری سریع مولکول‌های آب و هیدروژن می‌شوند. Humectants یا جاذب رطوبت­ها نه‌تنها می‌توانند آب را از محیط اطراف بیرون بکشند بلکه می‌توانند آن را از لایه‌های عمیق‌تر پوست مانند درم به لایه‌های بالایی پوست بکشانند.

آبرسان پوست، با تأمین آب موردنیاز سلول‌های پوستی می‌تواند از سد پوستی محافظت کند، درنتیجه پوستتان کمتر در معرض التهاب و آسیب قرار می‌گیرد و سالم و شاداب به نظر می‌رسد. برای بهره‌مندی بیشتر از مزایای کرم‌های آبرسان، روزانه دومرتبه- صبح و عصر- صورت خود را با آن آبرسانی کنید و در حین استفاده ماساژ دهید. این کار باعث افزایش جذب و اثربخشی آن و همین‌طور بهبود گردش خون می‌شود.

پیشنههاد ویژه: استفاده از خدمات دکتر پوست آنلاین در تهران

چرا باید از آبرسان پوست استفاده کنیم؟

همان‌طور که بدن شما برای عملکرد بهتر نیازمند آب است، بیرونی‌ترین لایه بدن یعنی پوست نیز برای اینکه بهتر به نظر برسد به آبرسانی نیاز دارد. اگرچه پیروی از یک رژیم غذایی سالم مبتنی بر میوه و سبزیجات و نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز می‌تواند باعث آبرسانی و حفظ رطوبت پوست شود اما برای حفظ شادابی، لطافت و جوانسازی آن کافی نیست. اینجاست که بهترین کرم آبرسان پوست برای مراقبت از پوست پا به صحنه می‌گذارد!

انواع آبرسان قوی پوست

انواع آبرسان پوست که شامل ژل، کرم، ماسک صورت، سرم صورت هستند؛ همگی یک وجه مشترک دارند، رفع دهیدراته شدن پوست و تامین آب مورد نیاز لایه‌های مختلف آن؛ پس به سراغ خرید هر کدام بروید هدف یک چیز است، رفع کم آبی و هیدراته نگه داشتن پوست.

کرم آبرسان

متناسب با انواع پوست تولید شده، بافت سبک و خاصیت جذب سریع از جمله نکات مهمی است که باید در انتخاب و استفاده از این محصولات به آن دقت داشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید کرمی که استفاده می کنید دارای تاییده از طرف آزمایشگاه های معتبر و متخصصین پوست باشد.

ژل آبرسان

نسل جدیدی از آبرسان‌ها هستند و نسبت به کرم‌ها بافت سبک‌تری دارند؛ این محصولات معمولا برای افرادی که پوست حساس دارند مناسب است. از ژل‌ها می‌توان بصورت ماسک نیز استفاده کرد.

سرم آبرسان

این نوع از دیگر محصولات مراقبت پوست هستند که برای آبرسانی، نرم و مرطوب نگه داشتن بافت پوست تولید شده‌اند؛ بافتی شفاف و مایع دارند و نسبت به کرم و ژل‌ها سبک‌تر هستند. بهترین زمان برای استفاده از این محصولات شب‌ها و قبل از خواب است تا بیشترین اثرگذاری را داشته باشند.

ماسک آبرسان

استفاده از ماسک روشی عالی برای آبرسانی، سم زدایی و تغذیه پوست است. ماسک‌ها انواع مختلفی دارند و بصورت ورقه ای و کرمی قابل استفاده هستند؛ هفته ای یک الی دو بار باید از این محصولات استفاده کنید تا اثرگذاری خودشان را نشان دهند. ما در زز زاگرس همیشه به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، نسبت به ترکیبات، ویژگی محصول و جنس پوست خود اطلاعات لازم را داشته باشند؛ تا خریدی هوشمند را تجربه کنند.

فواید استفاده از آبرسان های پوست

پوست را تقویت و هیدراته نگه می‌دارد. از شل شدن پوست جلوگیری می‌کند. باعث رفع خشکی پوست، کاهش آسیب‌های محیطی می‌شود. به تامین آب مورد نیاز لایه‌های مختلف پوست می‌پردازد. منجر به تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین در پوست می‌شود. نقش به سزایی در جلوگیری از پیری زودرس و ایجاد چین چروک دارد. باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و سفت کنندگی آن می شود.

خرید کرم آبرسان برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که دارای پوست حساس هستند؛ کرم آبرسان برای پوست حساس حاوی ویتامین E و پروویتامین B5 برای تسکین و تغذیه پوست بسیار مناسب است. این محصولات فاقد مواد آسیب رسان چون پارابن، الکل، مواد عطری، فراورده‌های حیوانی و روغنی هستند که باعث سوزش و التهاب پوست‌های حساس نمی‌شوند.

افرادی که دارای پوست خشک هستند؛ از آنجایی که پوست های خشک بیشتر از هر نوع پوست دهیدراته می شوند نیاز به استفاده از این کرم برای پوست خشک به صورت پیوسته دارند. اگر پوست خشکی دارید بهتر است به سراغ خرید محصولاتی بروید که دارای هیالورنیک اسید، سرامید و گلیسیرین در ترکیباتشان هستند؛ چرا که این محصولات بر روی لایه بالایی پوست قرار گرفته، تا 1000 برابر آب در خود ذخیره می‌کنند و باعث حفظ رطوبت در اپیدرم‌های خشک و افزایش انعطاف پذیری آن‌ها می‌شوند.

افرادی که دارای پوست چرب و جوش دار هستند؛ آبرسان مناسب پوست چرب ضمن آب رسانی، سبب کوچکتر شدن منافذ پوستی شده و از ایجاد آکنه و جوش های زیر پوستی در اثر ترشح چربی زیاد جلوگیری می‌کند. دقت کنید، کرم آبرسان برای پوست چرب باید فاقد چربی و برپایه آب باشد و باعث برق انداختن روی پوست نشود. این محصولات باید از ترکیبات کاملا گیاهی و وگان چون عصاره چای سبز تولید شده باشند تا تاثیر بالایی در کنترل ترشح چربی پوست داشته باشند.

اگر از جمله‌ی این افراد هستید، حتما در راستای حفظ سلامت، زیبایی و جوانسازی پوست خود به سراغ خرید این محصولات بروید. این محصولات دارای انواع بسیاری هستند که می‌توانید با توجه به نیاز پوست خود از فواید آن‌ها بهرمند شوید.

برای اینکه پوست شاداب و جوانی داشته باشید، خرید کرم آبرسان حاوی آنتی اکسیدان را فراموش نکنید! چرا که طراوت و سلامتی پوست را افزایش داده و از آن در برابر رادیکال‌های آزاد محیطی محافظت می‌کند.

انتخاب بهترین کرم آبرسان برای پوست

برای انتخاب یک کرم آبرسان پوست باید به این نکته توجه کنید که آیا پوست شما خشکِ یا فقط کم آب‌شده است؟ اگر پوست شما خشکه باید از محصولاتی استفاده کنید که مناسب برای پوست خشک می‌باشد؛ و اگر پوست شما دچار کم‌آبی شده علاوه بر تأمین آب بدن در طول روز باید از محصولاتی که حاوی هیالورونیک اسید هستند استفاده کنید.

قدیما برای اینکه پوست جذاب و شادی داشته باشند از میوه‌ها برای ماسک صورت استفاده می‌کردند کاری که بازهم هنوز خیلی‌‌ها انجام می‌دهند. و یکی از بهترین گزینه برای انتخاب کرم آبرسان، استفاده از محصولی که برای ساخت آن از میوه‌ها استفاده‌شده، می‌باشد.

انواع کرم آب رسان پوست

در کنار آبرسان های طبیعی که به بررسی آن ها پرداختیم، محصولات آبرسان مختلفی در بازار موجود هستند که استفاده از آن ها در کنار منابع طبیعی می تواند به اثربخشی بیشتر این روش کمک کند. حال با توجه به تنوعی که این آبرسان ها دارند، ممکن است هنگام انتخاب دچار سردرگمی شوید و ندانید که کدام مناسب تر هستند، به همین خاطر در این قسمت از مقاله به بررسی بهترین کرم های آبرسان پوست خواهیم پرداخت.

کرم های مرطوب کننده

کرم های مرطوب کننده ای که انتخاب می کنید، باید بر پایه آب باشند و حتما حاوی ترکیباتی باشند که آبرسانی پوست را تضمین می کنند، مانند: هیالورونیک اسید، گلیسیرین، سرامید و پانتول ها که همگی این مواد میزان جذب آب در پوست را افزایش می دهند و رطوبت پوست حفظ خواهد شد.

بمب های آبرسان

بمب های آبرسان نیز اغلب حاوی هیالورونیک اسید و ترکیباتی هستند که پوست را نرم و مرطوب می کنند و به تولید کلاژن بیشتر در پوست و هم چنین سفت شدن پوست نیز کمک خواهند کرد.

ماسک های آبرسان

ماسک های آبرسان که حاوی آلوئه ورا هستند، برای هر نوع پوستی مناسب هستند و کار آبرسانی پوست را به خوبی انجام می دهند که می توانید این ماسک ها را به صورت آماده خریداری کنید و به صورت روزانه و یا چند بار در هفته استفاده کنید.

بهترین مارک کرم آبرسان صورت ایرانی و خارجی

یکی از اساسی ترین روتین های مراقبتی برای محافظت از پوست و سالم و شفاف نگه داشتن آن جدا از اهمیت فصل، نوع پوست و سن بکارگیری و استفاده روزانه از بهترین کرم آبرسان پوست می باشد. اگر احساس می کنید که پوست شما کدرو خشک شده است و چین و چروک های صورت شما بیشتر از حالت معمول به نظر می رسد، باید گفت در این حالت پوست شما دهیدراته شده است.

در این حالت باید حتما از بهترین مارک کرم آبرسان صورت ایرانی و خارجی برای آبرسانی پوستتان استفاده نمایید. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم شما را با بهترین مارک کرم آبرسان صورت ایرانی و خارجی آشنا کنیم.

بهترین کرم های آبرسان پوست شامل موارد زیر می باشد:

  • کرم آبرسان اورال
  • کرم آبرسان کامان
  • کرم آبرسان لدورا
  • کرم مرطوب کننده و آبرسان سینره
  • کرم آبرسان و مرطوب‌کننده سوپکس
  • کرم آبرسان اوسرین
  • آبرسان ژوت مدل هیدرا اکتیو
  • کرم آبرسان و شفاف کننده کلیون

کرم آبرسان قوی پوست صورت خارجی

در این بخش به معرفی چند نمونه از بهترین کرم آبرسان قوی پوست صورت خارجی می پردازیم.

بهترین کرم های آبرسان پوست صورت خارجی به شرح زیر می باشد:

  • مرطوب کننده لایت KIND TO SKIN سیمپل
  • آبرسان تی تری بادی شاپ
  • کرم آبرسان The Water Cream تاچا

بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی

برای داشتن پوستی سالم، احتیاج به یک روتین پوستی متناسب با نوع و نیاز پوستی خود دارید. یکی از محصولاتی که در هر روتین پوستی باید وجود داشته باشد، کرم آبرسان است. شما می‌توانید ابتدا با بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی آشنا شوید. تفاوتی ندارد که چه نوع پوستی دارید. هر نوع پوستی برای جوان و سالم ماندن به آبرسانی و رطوبت مداوم نیاز دارد.

آبرسانی پوست صورت باعث روشن‌تر شدن پوست می‌شود و به از بین رفتن لک صورت نیز کمک می‌‌کند. از این جهت در صورتی که آبرسانی را در روتین پوستی خود قرار دهید، پوست کمتر دچار جوش، جای جوش و لک می‌شود.

چربی برای پوست نیاز است. اما در صورتی که میزان چربی پوست زیاد شود، میزان آلودگی و باکتری پوست نیز بیشتر می‌شود. به همین دلیل پوست دچار التهاب، جوش و آکنه می‌گردد. آبرسانی به پوست کمک می‌کند تا میزان ترشح چربی صورت کنترل و تنظیم شود.

از دیگر فواید آبرسانی می‌توان به کاهش نشانه‌های پیری پوست اشاره کرد. پوست به مرور زمان و به دلیل خشکی، دچار چین و چروک می‌گردد. در صورتی که میزان رطوبت و آبرسانی پوست کافی باشد، پوست جوان و شاداب باقی خواهد ماند.

پوستی که آبرسانی نشده باشد، صورت شما را کدر و خسته نشان خواهد داد. برای شادابی و سرزندگی صورت خود کرم آبرسان صورت را فراموش نکنید.

فواید آبرسانی پوست صورت بیش از آنچه که گفته شد، است. از این جهت در میان این همه تنوع، کدام برند کرم آبرسان صورت خارجی تاثیر بهتری برای پوست صورت دارد؟ توصیه می‌کنیم برای آشنایی و بررسی بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی، حتما به ادامه مقاله توجه کنید.

کرم آبرسان صورت نیوا

برند نیوا نیازی به معرفی ندارد، چرا که اکثر کسانی که به مراقبت پوست و موی خود اهمیت می‌دهند با این برند معروف آشنا هستند. کرم آبرسان صورت نیوا از محصولات جدید این برند خارجی است. کرم آبرسان نیوا برای رطوبت رسانی انواع پوست مفید و مناسب است. از مزایای ویژه این کرم آبرسان صورت خارجی می‌توان مرطوب کردن 72 ساعته پوست اشاره کرد.

زمان نگهداری بالای رطوبت و آبرسانی این کرم مرطوب کننده خارجی باعث شاداب و درخشان شدن پوست صورت می‌شود. با این حال کرم آبرسان نیوا احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند، چرا که فاقد چربی است. همچنین کرم آبرسان دست و صورت نیوا حاوی هیالورونیک اسید است که به صاف و شفاف شدن پوست کمک می‌کند.

ژل کرم آبرسان صورت نوتروژینا مدل Hydra Boost

این کرم با داشتن هیالورونیک اسید می تواند تا 1000 برابر وزن خود را در آب نگه دارد و رطوبت را در خود به دام بیاندازد تا هرگاه در طول روز پوست شما احتیاج با آبرسانی داشت؛ رطوبت ذخیره شده را به پوست شما برگرداند. این کرم می تواند پوست شما را به مدت 48 ساعت مرطوب و نرم نگه دارد. این کرم انعطاف پذیری پوست شما را افزایش می دهد و همچنین فاقد الکل است در نتیجه اصلا پوست شما را خشک نمی‌کند. همچنین منافذ پوست شما را مسدود نمی‌کند و به تنفس پوست شما کمک می ‌کند.

مشخصات ژل کرم آبرسان صورت نوتروژینا مدل Hydra Boost:

آبرسانی عمیق پوست افزایش نرمی و لطافت پوست مناسب برای انواع پوست‌ها (به جز چرب) حاوی هیالورونیک اسید بسیار سبک برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

کرم آبرسان صورت کلینیک

کرم آبرسان صورت کلینیک مدل Moisture Surge مناسب انواع پوست است. از این جهت در صورتی که پوست چرب، خشک، مختلط یا معمولی دارید، می‌توانید از این کرم آبرسان بهره‌مند شوید تا پوستتان جوان و شاداب باقی بماند.

برند کلینیک، در گروه بهترین مارک آبرسان صورت خارجی قرار دارد. این برند نه تنها در ایران، بلکه در دنیا فروش بسیار بالایی به همراه دارد. چرا که کرم آبرسان کلینیک تا 100 ساعت پوست را نرم، مرطوب و آبرسانی می‌کند. این کرم مرطوب کننده آبرسان حاوی ویتامین C است. ویتامین C به روشن شدن پوست صورت کمک می‌کند. همچنین وجود عصاره آلوئه‌ورا در کرم آبرسان کلینیک باعث شادابی، تغذیه و تسکین پوست صورت می‌شود.

کرم آبرسان صورت بادی شاپ

اگر می‌خواهید بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی را تهیه کنید، خرید کرم آبرسان صورت بادی شاپ را به شما توصیه می‌‌کنیم. کرم آبرسان صورت بادی شاپ در دنیا نیز طرفداران بسیاری به همراه دارد.

برند بادی شاپ، یکی از برندهای مطرح دنیا در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. این محصولات شامل انواع کرم آبرسان برای دست و صورت هم می‌شود. با این حال یکی از بهترین کرم آبرسان بادی شاپ با روغن درخت چای تهیه شده است. روغن درخت چای نه تنها پوست را آبرسانی می‌کند، بلکه باعث روشن شدن پوست نیز می‌شود.

در صورتی که پوستتان چرب و مستعد بروز لک صورت است، کرم آبرسان بادی شاپ، به کنترل چربی پوست و از بین بردن لک صورت کمک بسزایی می‌کند. از مزایای دیگر این کرم آبرسان صورت، جذب 24 ساعته است.

به بیان دیگر، این کرم مرطوب کننده و آبرسان به مدت 24 ساعت پوستتان را مرطوب نگه می‌دارد و یک آبرسان قوی محسوب می‌شود. علاوه بر این، کرم آبرسان صورت روغن درخت چای بادی شاپ، پوست را صاف و درخشان می‌کند و میزان منافذ باز پوست را کاهش می‌دهد.

کرم آبرسان صورت ایوروشه

کرم آبرسان صورت ایوروشه باعث تنظیم چربی پوست می‌شود و پوست را رطوبت رسانی می‌کند. کرم آبرسان ایوروشه باعث درمان و پیشگیری از بروز جوش و آکنه می‌گردد. چرا که این آبرسان، باعث پاکسازی پوست می‌شود.

کرم آبرسان صورت ایوروشه، منافذ باز پوست را می‌بندد. در این صورت باکتری و آلودگی در منافذ پوست جمع نمی‌شوند و پوست آسیب کمتری می‌بیند. از دیگر مزایای کرم آبرسان ایوروشه، جذب سریع و ماندگاری بالای آن است.

کرم آبرسان صورت کوکوگرم

کرم آبرسان صورت کوکوگرم حاوی شیر است. تفاوتی ندارد که نوع پوست شما چگونه است. چرا که این کرم مرطوب کننده برای انواع پوست مناسب خواهد بود. کرم آبرسان کوکوگرم حاوی ویتامین A و ویتامین E است. این دو ویتامین برای سلامت پوست بسیار اهمیت دارند.

این کرم مرطوب کننده آبرسان خارجی، نه تنها باعث تغذیه و رطوبت پوست می‌شود، بلکه به جوان سازی پوست نیز کمک می‌‌کند. از مزایای دیگر این کرم آبرسان خارجی می‌توان به رایحه دلنشین شیر و نارگیل اشاره کرد. همچنین این کرم دست و صورت جذب بالا و سریعی دارد.

مشخصات کرم آبرسان کوکوگرم حاوی شیر به اختصار به شرح زیر است:

مناسب انواع پوست حاوی ویتامین A و E تغذیه کننده و مرطوب کننده دارای رایحه دلنشین شیر و نارگیل جذب سریع برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

کرم آبرسان صورت ایمجز

کرم آبرسان صورت ایمجز یک آبرسان قوی برای از بین بردن چین و چروک صورت است. این کرم مرطوب کننده حاوی روغن گوسفند بوده که پوست را نرم و مرطوب می‌کند. کرم آبرسان صورت ایمجز بافت سبک و قدرت جذب بالایی دارد.

مشخصات کرم مرطوب کننده صورت ایمجز مدل Skin Care: مرطوب کننده مناسب پوست معمولی آبرسان و نرم کننده مناسب مصرف روزانه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بازیابی خاصیت ارتجاعی پوست برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

کرم آبرسان صورت گارنیه

کرم آبرسان صورت گارنیه حاوی عصاره انگور است. این کرم آبرسان صورت گارنیه برای پوست معمولی و مختلط مناسب است. این کرم مرطوب کننده پوست را آبرسانی و تغذیه می‌کند. چرا که شامل ویتامین B و ویتامین E است.

هر دو ویتامین برای سلامت پوست دست و صورت اهمیت دارند. علاوه بر این، کرم آبرسان صورت گارنیه حاوی روغن امگا3 است. این روغن مفید میزان چربی پوست را تنظیم می‌کند و به پوست طراوت و شادابی می‌بخشد.

آبرسان سیمپل ب

رند سیمپل با شعار “مهربان با پوست”  جز یکی از بهترین مارک آبرسان صورت خارجی است که در فرمولاسیون خود چربی، رنگ‌های مصنوعی، عطر، پارابن و الکل ندارد و در زمان آبرسانی انواع پوست حتی نوع حساس، باعث حساسیت نمی‌شود.

ژل کرم آبرسان قوی بایوآکوا

حاوی هیالورونیک اسید از دیگر محصولات کمک‌کننده به طراوت و شادابی پوست به بایوآکوا می‌توان اشاره کرد. محصولی که با دارا بودن هیالوریک اسید به مرطوب  ماندن پوست کمک شایانی می‌کند.

این آبرسان با تغذیه کردن پوست از آن در برابر عواملی محیطی مراقبت کرده و زیبایی و درخشندگی را برای آن به ارمغان می‌آورد. اگر به دنبال محصولی هستید که از ویژگی‌های مرطوب‌کننده و آب‌رسان، جوان‌کننده پوست، از بین برنده چین‌وچروک، روشن‌کننده پوست برخوردار باشد این محصول می‌تواند نیاز  شمار را برطرف نماید.

کرم آب‌رسان ژوت مدل هیدرا اکتیو

کرم آب‌رسان ژوت یک محصول فوق‌العاده برای آبرسانی سطح پوست است. دارای بافتی سبک و قدرت جذب بالا، حاوی ترکیبات شی‌باتر، روغن‌زیتون، دکسپنتنول، ویتامین   E و آلوئه ورا که التهاب را از بین برده و تسکین می‌دهد. کمک‌کننده تقویت سیستم محافظتی پوست، فاقد چربی و پارابن که برای انواع پوست مناسب است

آبرسان بایودرما

محصولات برند فوق دارای زینک و گلیسیرین هستند و تا 12 ساعت بافت پوست شما را مرطوب و هیدراته نگه می‌دارند. روغن کالاندولا و آفتابگردان نیز از دیگر ترکیبات بایودرما هستند که ضمن تسکین و التیام، آستانه تحمل پوست‌های خشک و حساس را افزایش می‌دهند.

ژل آبرسان کامان مدل آلوئه ورا حجم 400 میلی لیتر

ژل آبرسان کامان مدل آلوئه ورا یک آبرسان قوی که موجب درخشندگی پوست شده و التهاب، سوزش و قرمزی آن را از بین می‌برد. با استفاده از این محصول می‌توان جای زخم، بریدگی‌های سطحی و لک جوش را درمان کرد. این ژل، ضد حساسیت و دارای ترکیبات آنتی‌اکسیدان جهت ممانعت از اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد است. مناسب برای انواع پوست، دارای ویتامین C و برای درمان پوست‌هایی که دچار آفتاب‌سوختگی شده‌اند مناسب است. این محصول با حفظ آب در لایه خارجی پوست از آسیب‌دیدگی آن جلوگیری می‌کند.

کرم آبرسان و مرطوب کننده روز ژاک آندرل پاریس مدل DAY CREAM

کرم روز ژاک یکی از بهترین محصولات مراقبت‌کننده و رطوبت رسان پوست برای جوانی و جلوگیری از پیری زودرس است. یک محافظ برای افرادی که بیش‌ازاندازه در برابر اشعه مضر نور خورشید قرار می‌گیرند. حاوی روغن بادام شیرین که سرشار از ویتامین E، امگا6 و امگا 9 است. ویتامین‌های موجود در این کرم باعث تغذیه مناسب پوست شده و به بازسازی سلول‌های پوستی کمک می‌کند. علاوه بر رطوبت رسانی‌ای که دارد برای رفع خشکی و خارش پوست‌ مؤثر بوده و التهاب‌های موجود بر روی پوست را تسکین می‌دهد و به بهبود اگزما و پسوریازیس کمک شایانی می‌کند.

کرم آبرسان الارو مدل Youth Preserving Hydra

کرم آبرسان  Youth Preserving Hydra توسط کمپانی معروف و پرطرفدار فرانسوی، آلارو تولیدشده است. این کرم آبرسان از خاصیت کشسانی فوق‌العاده‌ای برخوردار است که موجب کاهش چین‌وچروک‌ها موجود بر روی پوست می‌گردد. فرمولاسیون به‌کاررفته در این محصول موجب افزایش ساخت کلاژن بر روی پوست شده و برای شما پوستی لطیف و شاداب به ارمغان می‌آورد.

این کرم با خاصیت آب‌رسانی‌ای که دارد باعث درخشندگی و شفافیت پوست می‌شود. استفاده از این کرم برای افرادی که زیر 35 دارند توصیه می‌گردد زیرا مانع از ایجاد چین‌وچروک بر روی پوست شده و پیری زودرس را بر روی پوست کاهش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های کرم آلارو به خاصیت مرطوب‌کنندگی آن می‌توان اشاره کرد.

ژل کرم آبرسان آمبرلا مدل Honey حجم 250 میلی لیتر

دارای آنتی‌اکسیدان، ویتامین E و ویتامین B5 که باعث رطوبت رسانی و قوی شدن لایه‌های پوست خواهد شد. این محصول خیلی سریع جذب پوست می‌شود و از ماندگاری بالایی برخوردار است. این محصول ‌می‌تواند برای افرادی که به دنبال زیبایی و شادابی پوست خود هستند گزینه‌ی مناسبی باشد.

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN

حجم 200 میلی لیتر کرم آبرسان کامان سری واتربمب برای هر نوع پوستی قابل‌استفاده می‌باشد. و فرمولاسیون آن بر پایه آب بوده و به کلاژن سازی و سفت شدن پوست و حفظ خاصیت ارتجاعی آن کمک می‌کند. این آبرسان علاوه بر این‌که از پیری زودرس جلوگیری می‌کند کار ضد چروک را نیز انجام می‌دهد و مانع از ایجاد چین‌وچروک بر روی پوست می‌گردد. این محصول دارای  ویتامین A , ویتامین B1 , ویتامین B3 , ویتامین B5 بوده و یک آبرسان قوی برای محافظت و رطوبت رسانی پوست تحت لیسانس سوئیس می‌باشد.

کرم آبرسان شون مدل Herbal Origin حجم 50 میلی لیتر

کرم شون مدل Herbal Origin برخوردار از ترکیبات عالی که کمک به آبرسانی پوست و نرمی و لطافت آن می‌کند. این محصول از پیری زودرس جلوگیری کرده و مانع از این می‌شود که پوست آب خود را از دست بدهد. دارای آلوئه‌ورا، ویتامین B5، بهبوددهنده خاصیت ارتجاعی پوست، تسکین‌دهنده التهاب پوست که کمک به ترمیم و بازسازی آن می‌کند. این کرم از قدرت جذب سریعی برخوردار بوده و بسیار سبک می‌باشد که می‌تواند یک انتخاب عالی برای حفظ شادابی و زیبایی پوست باشد.

کرم مرطوب کننده و آبرسان سوپکس

حاوی عصاره بلوبری و لیمو آبرسان سوپکس سازگار با انواع پوست، دارای خاصیت کشسانی که روند پیری زودرس پوست را کاهش می‌دهد. دارای ویتامین E که منجر به حفظ لطافت پوست می‌گردد. این محصول با ترکیبات فوق‌العاده‌ای که دارد خشکی ایجادشده بر روی پوست را برطرف کرده و مانع از ایجاد چروکیدگی بر روی آن می‌گردد و برای شما پوستی با طراوت و شاداب به ارمغان می‌آورد.

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS

حجم 250 میلی لیتر آبرسان سوپکس مدل  HYDRA PLUS یکی از پرفروش‌ترین محصولات آبرسان می‌باشد که خرید آن توسط 90% از خریداران پیشنهادشده است. محصولی که برای انواع پوست خشک، حساس، معمولی و مختلط مناسب می‌باشد. این محصول خشکی پوست را به‌راحتی برطرف می‌کند و بر روی دست، صورت و بدن قابل‌استفاده است. دارای قدرت جذب بالا و رطوبت رسانی عمیق که منجر به زیبایی و جوانی پوست می‌گردد؛ و با دارا بودن ویتامین E باعث کندی روند پیری پوست می‌شود.

 کرم آبرسان و روشن کننده فیداوت با SPF15 مدل WHITENING حجم 50 میلی لیتر

کرم آبرسان فیداوت با تولید اسید لاکتیک طبیعی سلول‌های مرده را حذف کرده و رطوبت پوست را حفظ می‌کند این کرم سرشار از ترکیبات ضد لک و روشن کننده پوست می‌باشد و شما با استفاده از فیداوت پوستی صاف، شاد و هیدراته خواهید داشت. این کرم با کلاژن سازی طراوت وشادابی را برای پوست به ارمغان می‌آورد.

کرم آبرسان سینت ایوز مدل RENEWING حجم 300 میلی‌لیتر

یک آبرسان قوی، مناسب برای پوست‌های مختلط که باعث کاهش خشکی پوست شده و جوانی را برای آن به ارمغان می‌آورد. حاوی ویتامین کلاژن و الاستین که باعث ترمیم پوست گردیده و التهاب آن را کاهش می‌دهد. جنس محفظه نگه‌دارنده آن از نوع پلاستیک دوجداره می‌باشد.

کرم آبرسان و مرطوب کننده بی کی مدل PUMP X

آبرسان و مرطوب‌کننده قوی که با رطوبت رسانی پوست موجب نرمی و لطافت پوست می‌گردد. این کرم برای ترمیم پوست کسانی که دچار ترک‌خوردگی و پوسته‌پوسته‌شده می‌تواند بهترین گزینه باشد. PUMP X به تحریک گردش خون و تولید سلول جدید کمک کرده و با آبرسانی پوست مشکلات آن را کاهش می‌دهد

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل VITAMIN C حجم 200 میلی لیتر

محصولات کامان از شهرت و محبوبیت بالایی بین مصرف‌کنندگان برخوردار هستند یکی از این محصولات باکیفیت و پرمصرف، کرم آبرسان کامان از نوع کرم ویتامین سی مناسب برای انواع پوست، دارای ویتامین C و B5، روشن‌کننده پوست، از بین برنده تیرگی، تحت لیسانس سوئیس می‌باشد. این محصول فوق‌العاده و پرفروش فاقد پارابن، الکل، آمونیاک و چربی بوده و موجب شادابی و درخشندگی پوست می‌گردد.

کرم مرطوب کننده بلوبری بیواکوا BIOAQUA

اگر در زمینه محصولا مراقبتی پوست اطلاعات کافی داشته باشید، حتما درباره محبوییت محصولات برند بیواکوا نیز شنیده اید. کرم مرطوب کننده بلوبری بیوآکوا که از جمله بهترین و البته پر فروش ترین کرم های آبرسان و مرطوب کننده صورت ساخته شده توسط این کمپانی است، عملکرد فوق العاده بی نظیری در زمینه آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست دارد. این محصول که مناسب انواغ پوست ها طراحی شده و با تنظیم و کنترل چربی پوست به مبارزه با جوش ها و آکنه می رود. از دیگر قدم های بی نظیری که این محصول بر روی پوست شما بر می دارد روشن سازی و شادابی است. کرم مرطوب کننده بلوبری بیوآکوا، پوست شما را از تزریق هر گونه ژل و چربی بی نیاز می کند و با استفاده های پی در پی چین و چروک ها را بر طرف می سازد.

کرم آبرسان اسپانول حاوی عصاره آلوورا حجم 150 میلی لیتر

آبرسان اسپانول خشکی و کشیدگی پوست را به‌طور کامل رفع می‌کند. عصاره به‌کاررفته در این محصول از نوع آلو ورا بوده که موجب آبرسانی لایه‌های پوستی می‌شود و پوست را شاداب می‌کند. این محصول دارای پلی ساخارید‌های مشتق برگرفته از جلبک‌های دریایی بوده که باعث تقویت و تغذیه پوست می‌گردد. این کرم فاقد پارابن، سیلیکون و دیگر مواد شیمایی می‌باشد.

کرم مو آبرسان پنتن سری PRO-V

لازم است بدانید کارایی آبرسان ها فقط به پوست ختم نمی شود و مو ها نیز به یک آبرسانی خوب و قدرتمند احتیاج دارند. با توجه به همین امر از جمله محصولات مراقبی مو که طی چند سال اخیر غوغا کرده است، کرم مو ها هستند. کرم مو آبرسان پنتن سری PRO-V که موثر بر افزایش حجم موها و همپنین آبرسانی آن ها تولید شده است با ترکیبات مغذی و بی نظیر خود، سبب شفافیت و درخشندگی مو های سر می شود و از طرفی هم نقش یک محافظ و ترمیم کننده را اجرا می کند. لازم به ذکر است که این محصول مناسب موهای خشک، آسیب دیده و نازک است.

سرم لیفتینگ و آبرسان بلوبری واندر بیواکوا

شما هم درباره خواص بی نظیر سرم های پوستی شنیده اید؟ آیا می دانید که سرم ها جزوه ان دسته از محصولات مراقبتی پوست هستند که بدون هیچ گونه عوارضی، به حل مشکلات پوستی می پردازند! این بار نیز برند بیوآکوا با به کارگیری خلاقیت خود با جمع آوری مواد مغذی و ابرسان بی نظیر به صورت یک جا سرم لیفتینگ و آبرسان بلوبری واندر بیواکوا را به بازار عرضه کرده است.

این محصول با فرمولاسیون با کیفیت و گیاهی خود و همچنین بهره مندی از عصاره ی بلوبری و ویتامین C مناسب انواع پوست های خشک و ترکیبی است. از جمله ویژگی و خواص این محصول می توان به جوانسازی قوی، آبرسانی و مرطوب کنندگی، زیر ساز ماسب میکاپ، کلاژن ساز و تحریک کننده گردش خون، بستن منافذ باز پوست، رفع شلی و افتادگی پوست و همچنین روشن کنندگی و شفاف سازی پوست اشاره کرد.

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده  شیر الاغ وکالی

و اما نوبت می رسد به یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده ای که تا به امروز ساخته شده و در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجود شده است، این محصول، به صورت خالص از شیر الاغ ساخته شده و تنها ترکیبات اضافه ای که به آن افزوده شده، نگهدارنده ها و موادی هستند که حالت آن را تبدیل به کرم نمایند، از این محصول به عنوان بهترین کرم آبرسان و روشن کننده و سفید کننده پوست نیز یاد می شود، زیرا بسیار فوری بوده و تاثیر خود را عمیقا بعد از اولین استفاده نشان می دهد.

پیشنهاد مطالعه بیشتر : قرص برای رفع سیاهی دور چشم

۱۰ مورد از بهترین کرم آبرسان پوست ایرانی و خارجی در بازار ایران

همان‌طور که بدن شما برای عملکرد بهتر نیازمند آب است، بیرونی‌ترین لایه بدن یعنی پوست نیز برای اینکه بهتر به نظر برسد به آبرسانی نیاز دارد. اگرچه پیروی از یک رژیم غذایی سالم مبتنی بر میوه و سبزیجات و نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز می‌تواند باعث آبرسانی و حفظ رطوبت پوست شود اما برای حفظ شادابی، لطافت و جوانسازی آن کافی نیست. اینجاست که بهترین کرم آبرسان پوست برای مراقبت از پوست پا به صحنه می‌گذارد.

اما با وجود محصولات زیادی که همه ادعا دارند پوست را آبرسانی می‌کنند چگونه می‌توان بهترین کرم آبرسان پوست را انتخاب کرد و مطمئن بود که رطوبت موردنیاز پوست را تأمین می‌کند؟ در ادامه چند نمونه از بهترین کرم‌های آبرسان را معرفی کرده‌ایم:

کرم مرطوب‌کننده و آبرسان سینره

کرم مرطوب‌کننده و آبرسان سینره مدل Hydra Plus Timeless حاوی انواع روغن‌های مغذی پوست ازجمله روغن آرگان است که می‌تواند باعث تسریع روند بازسازی لیپیدهای از دسته رفته پوست، رطوبت رسانی و رفع خشکی پوست شود.

روغن سبوس برنج به‌کاررفته در این محصول به دلیل ویتامین B و آنتی‌اکسیدانی که دارد می‌تواند در شادابی پوست مؤثر باشد. این محصول آبرسان، حاوی عصاره مخمر و مرطوب‌کننده طبیعی NMF است که می‌تواند در رطوبت رسانی عمیق و احیای پوست بسیار مؤثر باشد. همچنین اسکوالن و شی باتر موجود در این محصول می‌توانند باعث نرمی و لطافت پوست شوند.

کرم آبرسان لدورا

این کرم آبرسان به دلیل دارا بودن روغن‌های گیاهی مؤثر همچون شی باتر و جوجوبا، سرشار از ویتامین‌ها و اسیدهای چرب ضروری بوده و می‌تواند در افزایش رطوبت و خاصیت الاستیسیته پوست مؤثر باشد. آلانتوئین موجود در این محصول یک ضدالتهاب قوی است و اثر نرم‌کنندگی فوق‌العاده‌ای بر پوست دارد.

عصاره دانه اسکالیس، دیگر ماده مؤثر در این کرم آبرسان است که سرشار از ویتامین C، آهن و فسفر بوده و می‌تواند در حفظ شادابی، کنترل منافذ، بهبود لکه‌های پوستی و درمان آکنه مؤثر باشد. روغن کرچک و دی پنتنول از دیگر ترکیبات مؤثر در این محصول هستند که می‌توانند درترمیم، بازسازی و بهبود چین‌وچروک‌های پوستی نقش داشته باشند.

کرم آبرسان و مرطوب‌کننده سوپکس

این محصول که برای انواع پوست حتی پوست‌های حساس مناسب است به دلیل فرمولاسیون خاصی که دارد می‌تواند مانع از پیری زودرس پوست و حفظ لطافت آن شود. این کرم که به‌عنوان بهترین کرم آبرسان پوست معرفی شده است با وجود ترکیباتی همچون گلیسیرین و آووکادو- که سرشار از ویتامین‌های A، B، C، E و همین‌طور آنتی‌اکسیدان‌های مفید برای پوست هستند- می‌تواند به افزایش خاصیت کشسانی پوست کمک کند.

کرم و ژل آبرسان کامان

کرم آبرسان کامان مدل Collagen نمونه‌ای از بهترین کرم آبرسان پوست ایرانی است که برای انواع تیپ پوستی کاربرد دارد. همان‌طوری که از نام آن پیداست این کرم قابلیت کلاژن سازی دارد و می‌تواند در سفت شدن و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست مؤثر باشد. همچنین با از بین بردن چین‌وچروک‌های سطحی پوست مانع از پیری زودرس می‌شود. این محصول به دلیل دارا بودن ویتامین‌های A، B1، B3 و B5، در مرطوب نگه‌داشتن پوست نیز بسیار قوی عمل می‌کند.

ژل آبرسان کامان مدل آلوورا یک محصول ضد حساسیت، ضد التهاب، ضد سوزش و قرمزی و بهترین کرم آبرسان پوست است که در درمان جای زخم، بریدگی‌های سطحی، نیش حشرات و لک جوش نیز می‌تواند مؤثر باشد. همچنین به دلیل دارا بودن آنتی‌اکسیدان از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این محصول که حاوی ویتامین C است می‌تواند در درمان آفتاب‌سوختگی نیز کمک‌کننده باشد.

کرم آبرسان اوسرین

کرم آبرسان اوسرین سری sensitive Skin مدل Aquaporin Active یک برند آلمانی است که می‌تواند در رفع خشکی و حفظ رطوبت پوست مؤثر باشد. این محصول با ترکیبات فوق‌العاده‌ای که دارد گزینه مناسبی برای آبرسانی پوست است و می‌تواند در شادابی، لطافت و درخشندگی پوست نقش مهمی داشته باشد. این کرم همچنین مانع از تبخیر آب پوست می‌شود و کمک می‌کند تا مدت‌زمان بیشتری پوستتان مرطوب بماند.

آبرسان ژوت مدل هیدرااکتیو

کرم آبرسان دست و صورت ژوت بهترین کرم آبرسان پوست است که به دلیل بافت سبک و سرعت جذب بالا می‌تواند در عمق پوست نفوذ کند. شی باتر، روغن زیتون، دکسپنتنول، ویتامین E و آلوورا بخشی از ترکیبات مؤثر این محصول هستند که همگی خاصیت ضدالتهابی و تسکین دهندگی دارند. عدم وجود پارابن و چربی در این محصول سبب شده تا برای انواع پوست حتی پوست‌های چرب و حساس مناسب باشد.

ژل آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost

این کرم به‌عنوان بهترین کرم آبرسان حاوی هیالورونیک اسید، یک آبرسان قوی است که می‌تواند برای پوست‌های چرب بسیار مناسب باشد زیرا بافتی سبک و فاقد چربی دارد و بلافاصله جذب پوست می‌شود، همچنین منافذ را مسدود نمی‌کند. گلیسیرین موجود در این محصول می‌تواند درترمیم پوست و کنترل میزان ترشح چربی پوست مؤثر باشد و باعث کاهش حساسیت، قرمزی و خارش پوست شود.

کرم آبرسان اورال

این محصول بهترین کرم آبرسان پوست با ۳ عملکرد آبرسان، تونر و شاداب کننده است که می‌تواند برای آبرسانی و حفظ شادابی پوست به‌صورت روزانه مورداستفاده قرار گیرد. این کرم به دلیل دارا بودن ویتامین‌های E، C، B5 و همین‌طور منیزیم و کلسیم، در افزایش شادابی و لطافت پوست بسیار مؤثر است. همچنین سرامیدهای موجود در این محصول همانند یک فیلتر در مقابل اثرات مخرب اشعه UV روی پوست عمل می‌کنند و در حفظ زیبایی و جوانسازی پوست نقش دارند. اگر پوست معمولی یا مختلط دارید، کرم اورال مدل Triple Active برای شما مناسب است.

کرم آبرسان الارو

الارو یکی دیگر از برندهای خارجی است که میان مصرف‌کنندگان ایرانی بسیار طرفدار دارد و کرم آبرسان آن به‌عنوان بهترین آبرسان پوست شناخته شده است. این کرم آبرسان به دلیل فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد باعث افزایش کلاژن سازی و خاصیت کشسانی پوست می‌شود ازاین‌رو می‌تواند در کاهش چین‌وچروک‌های ناشی از افزایش سن و بازگرداندن نرمی و لطافت به پوست مؤثر باشد.

کرم آبرسان و شفاف کننده کلیون

این محصول به دلیل دارا بودن عصاره انار و عصاره جلبک دریایی در ترکیبات خود، می‌تواند به‌عنوان یک آبرسان و درخشان کننده قوی پوست معرفی شود. این کرم بافت سبکی دارد و به‌سرعت جذب پوست می‌شود.

کلام آخر اینکه بهترین مدل کرم آبرسان پوست، آب موردنیاز سلول‌های پوستی را تأمین می‌کند و پوستی سالم و شاداب به شما می‌بخشد. آیا از کرم‌های آبرسان در روتین مراقبتی پوست خود استفاده می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

شاید برای شما جالب باشد : هزینه عمل افتادگی پلک در شیراز

کرم آبرسان یا مرطوب کننده

در ابتدا برای آشنایی بیشتر شما با کرم آبرسان و مرطوب کننده به تعریف خلاصه ای از آنها می پردازیم در نهایت به تفاوت این دو با یکدیگر می پردازیم.

  • کرم آبرسان: این نوع کرم برای تامین میزان رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز پوست افراد، رطوبت هوا را جذب کرده و در نهایت به سلول های پوست تزریق می کند.
  • کرم مرطوب کننده یا رطوبت رسان: استفاده از این نوع کرم موجب جلوگیری از تبخیر آب از سطح پوست شده چرا که لایه ای محافظ روی پوست فرد ایجاد می کند و موجب حفظ رطوبت داخل منافذ پوست شده در نهایت باعث می شود پوست فرد همواره نرم و لطیف به نظر برسد.

اگر پوست شما خشک می باشد و در بعضی موارد دچار پوسته پوست می شود، باید بدانید در این حالت چربی پوست شما به حداقل میزان خود رسیده است و پوست شما به کرم رطوبت رسان احتیاج دارد اما اگر پوست شما خشک است و آب از منافذ پوست سریع تبخیر می شود به کرم آبرسان نیاز دارید. توجه داشته باشید آبرسان موجب نرم شدن پوست می شود اما اگر روغن یا چربی طبیعی در پوستتان نباشد موجب از بین رفتن نرمی سطح پوست شما خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت درخصوص  آموزش پاکسازی پوست فنی و حرفه ای به صفحه مربوطه در تالگو نور مراجعه نمایید.

چه تفاوتی بین کرم آبرسان با مرطوب‌کننده وجود دارد؟

با توجه به نیاز پوستمون می‌توانیم از کرم آبرسان یا مرطوب‌ کننده استفاده کنیم؛ و تفاوتی که بین این دو وجود دارد این است که کرم آبرسان از چربی خیلی کمی برخوردار بوده و میزان آب و رطوبت موردنیاز پوست را تأمین و کنترل کرده و مانع از خشک شدن پوست می‌شود.

مرطوب کننده‌ها چرب هستند و رطوبت پوست را حفظ می‌کنند؛ و برای اینکه پوست‌آب خود را از دست ندهد، یک‌لایه حفاظتی ایجاد می‌کنند. حالا با توجه به اینکه آبرسان‌ها و مرطوب کننده‌ها وظیفه‌ی آبرسانی پوست رادارند، ولی وظیفه‌ی اصلی آبرسانی پوست را کرم آبرسان پوست انجام می‌دهد. باید این را در نظر داشته باشید برای جلوگیری از خشکی و شکنندگی پوست همه‌ی افراد باید از کرم آبرسان در طول روز استفاده کنند و استفاده از آبرسان محدودیت سنی ندارد. کرم مرطوب‌کننده با چربی‌ای که دارد بیشتر مناسب برای پوست‌ها خشک می‌باشد.

مطالعه بیشتر : لیزر در دوران پریودی

از کجا بفهمیم یک محصول آبرسان یا مرطوب کننده است؟

قبلش باید به یک سوال مهم پاسخ بدهیم: کدام یک بهترند: آبرسان ها یا مرطوب کننده‌ها؟ پاسخ نهایی این است که هردوی این‌ها خوب هستند. انتخاب یکی از آن‌ها به این بستگی دارد که پوست شما چه نوعی است و آیا کم آب شده است یا خیر. بهترین کار هم این است که با یک پزشک متخصص پوست مشورت کنید.

اما از کجا بفهمیم که یک محصول آبرسان است یا مرطوب کننده؟ خوب باید به مواد تشکیل دهنده‌ی آن مراجعه کنید. در پایین فهرستی از مواد به تفکیک مرطوب کنندگی یا آبرسانی برایتان تهیه کرده‌ایم که می‌تواند در تشخیص صحیح محصولات به شما کمک کند.

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

بهترین کرم های آبرسان پوست، در بخش بالا با برخی از بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست آشنا شدید در این بخش نیز قصد داریم به معرفی تعدادی دیگر از بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست بپردازیم.

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست به شرح زیر می باشد:

  • کرم آبرسان و روشن کننده بایوآکوا حاوی عصاره مروارید

●        کرم روشن کننده گیاهی مناسب انواع پوست سی گل

●        کرم روشن کننده آردن حاوی ویتامین C

●        کرم روشن کننده و آبرسان صورت مدلین حاوی ویتامین سی

 

کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک

کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک، برخی از شوینده ها یا میسلار واتر ها به صورتی هستند که دارای قابلیت آبرسانی برای پوست های خشک را دارند. در این صورت رطوبت مورد نیاز پوست تامین شده و دیگر نیاز به استفاده مجزا از سرم و کرم آبرسان برای پوست خشک نمی باشد.

کرم َآبرسان قوی برای پوست خیلی خشک به شرح زیر می باشد:

  • ژل کرم آبرسان هیدروبوست نوتروژینا
  • ژل کرم آبرسان سیمپل
  • ژل شست‌وشو و آبرسان پوست خشک و نرمال سراوی (Cerave)
  • میسلار واتر آبرسان سیمپل مدل water boost
  • آبرسان 72 ساعته پوست‌های خشک و حساس لورال

بهترین کرم آبرسان طبیعی

مواد لازم برای تهیه بهترین کرم آبرسان طبیعی به شرح زیر می باشد:

  • عصاره گل رز
  • سه قاشق سوپخوری روغن جوجوبا
  • یک قاشق چای خوری آلوئه ورا
  • یک قاشق سوپ خوری آب
  • یک قاشق چای خوری موم نخل ( تهیه شده از برگ درخت نخل )

بهترین آبرسان پوست مختلط

بهترین آبرسان پوست مختلط کدام است؟ یکی از مناسب ترین ژل های مرطوب کننده و آبرسان برای انواع پوست و پوست های چرب گیاه آلوئه ورا می باشد. شما می توانید با ترکیب آن با روغن های دیگر یکی از بهترین آبرسان پوست مختلط را در خانه تهیه کنید.

برای ثبت نام در دوره فوق العاده دوره مراقبت از پوست همین حالا اقدام کنید

کرم آبرسان مخصوص پوست چرب و جوشدار

بهترین کرم آبرسان مخصوص پوست چرب و جوشدار کدام است؟ بهترین کرم آبرسان پوست چرب و جوشدار، کرم آبرسان Oil Gen  می باشد.

بهترین کرم آبرسان صورت

در بخش بالا با انواع بهترین کرم آبرسان صورت آشنا شدید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه بهترین کرم های آبرسان پوست مراجعه نمایید.

آشنایی با ترکیبات آبرسان برای انواع پوست

در این بخش برای آشنایی با ترکیبات آبرسان برای انواع پوست قصد داریم برخی از ترکیبات آبرسان برای انواع پوست  را  به شما معرفی نماییم.

ترکیبات بهترین کرم های آبرسان پوست به شرح زیر می باشد:

●       روغن آرگان

●       روغن بادام

●       روغن آووکادو

●       عصاره جلبک

●       روغن نارگیل

●       سدیم لورت سولفات

●       لانولین (Lanolin)

●        روغن پالم

قیمت انواع آبرسان پوست

قیمت انواع آبرسان پوست، صورت با توجه به حجم، مواد اولیه، ویژگی‌ها و نوع محصول، برند سازنده، بافت و میزان اثربخشی با یکدیگر متفاوت است. برخی محصولات علاوه بر هیالورونیک اسید، دارد ترکیباتی چون عصاره‌های گیاهی، انواع ویتامین‌ها، زردچوبه، ترهالوز گیاهی، عسل، روغن‌های ضروری و … هستند که این ترکیبات مغذی به طور قطع در قیمت تمام شده محصول بی تاثیر نخواهند بود.

شما می‌توانید انواع آبرسان صورت را با توجه بودجه خود در فروشگاه اینترنتی زز زاگرس بیایید. این فروشگاه محصولات متنوعی را با قیمت مقرون به صرفه و با تخفیفات استثنایی در اختیار شما قرار می‌دهد تا با توجه به نوع پوست خود بهترین گزینه را برگزینید.

قیمت این محصولات از 45 هزار تومان تا 769 هزار تومان متغیر است. قیمت آبرسان‌های پوست با توجه به مزیت‌های بارزی چون افزایش انعطاف پذیری پوست، افزایش کلاژن سازی، تامین آب مورد نیاز لایه‌های مختلف پوست و جلوگیری از خشکی به صرفه است.

عواملی که باعث کم‌آبی پوست می‌شوند

اگر ما از شوینده‌هایی استفاده کنیم که مناسب نباشد و وقتی‌که پوست ما چرب است ما به آن اهمیتی نداده و از مرطوب‌کننده استفاده نکنیم و شستشوی بیش‌ازحد و استفاده از آب گرم و نداشتن تغذیه‌ی مناسب این‌ها عواملی هستند که باعث کم‌آبی پوست می‌شوند.

دلیل اینکه بعضی افراد پوست خشک دارند جوش می‌زنند چیست؟

خیلی از افراد تصور می‌کنند که پوست‌های چرب فقط جوش می‌زنند، درحالی‌که چنین نیست، پوست‌هایی که آب خود را ازدست‌داده و خشک می‌شوند به همراه سلول‌های مرده‌ی پوست، منافذ را بسته تا باکتری‌های مولد باعث جوش زدن صورت شوند.

تشخیص پوست کم آب و خشک‌

پوست‌های خشک معمولاً زبر بوده و پوسته‌پوسته‌ شده و پوست‌هایی که کم آب هستند، دچار چین‌وچروک شده و حالت شلی و افتادگی به خودشون می‌گیرند و رنگ ‌آن‌ها قرمز به نظر می‌رسد.

پوست خشک با دهیدراته چه تفاوتی دارد؟

پوست خشک با پوست دهیدراته تفاوت دارند که در زیر به توضیح آنها می پردازیم.

پیشنهاد مطالعه: حکم شرعی ژلیش ناخن

پوست خشک

در واقع پوست انسان به 5 دسته اصلی یعنی نرمال ، خشک ، حساس ، مختلط و چرب تقسیم می شود.پس پوست خشک نوعی از مدل های پوست است که فرد ذاتا از بدو تولد با این خصوصیت به دنیا آمده و احساس زبری ، کشیدگی پوست و پوسته پوسته شدن دارد و این خشکی پوست در تمام نقاط بدن از جمله دست ، پا ، صورت و … احساس می شود.خشکی پوست حالتی است که پوست چربی کمی دارد.

پوست دهیدراته

بر خلاف پوست خشک که علت آن کم بودن ترشح چربی در سطح پوست است پوست دهیدراته یا کم آب ، پوستی است که فرد در اثر از دست دادن رطوبت لایه های پوستی خود دچار آن شده و عمدتا افراد حتی با سن کم خطوط سطحی در پوست خود مشاهده می کنند و پوست افتاده و شلی دارند. حتی افراد  با پوست چرب نیز ممکن است دهیدراته شدن پوست را تجربه کنند.اگر پوست چربی دارید و پوست شما حالت افتاده دارد و یا خطوطی روی پوست صورت شما ظاهر می شود علت آن کم آبی پوست شماست.

عموما به هر دوی این مشکلات پوستی “خشکی پوست ” می گویند چون علائم ظاهری مشابهی دارند اما توجه کنید که پوست شما چه نوعی است و مطابق آن به درمان بپردازید.بهر جهت برای درمان هر دو مشکل باید از مرطوب کننده ها استفاده کرد و رژیم غذایی را تغییر داد تا به حالت نرمال نزدیک شود.

بهترین آبرسان های پوست برای پوست خشک

اگر نوع پوست‌تان در تمام طول سال خشک است و پوسته پوسته می‌شود، احتمال دارد که کم آبی مربوط به کاهش رطوبت مشکل‌تان نباشد. احتمالاً پوست شما در حفظ رطوبت دچار مشکل شده است. بهترین انتخاب برای شما استفاده از یک مرطوب کننده قوی و غلیظ است.

مرطوب کننده غلیظ با ایجاد یک لایه محافظتی ضخیم روی پوست‌تان، از تبخیر شدن آب پوست جلوگیری می‌کند. اگر محصول فرمول خوبی داشته باشد، مواد مغذی و مفید دیگری هم به پوست‌تان می‌رساند.

اگر واقعا پوست خشکی دارید، بهترین آبرسان های پوست برای شما چه هستند؟ بهترین انتخاب همان وازلین خودمان است. برای پوست‌های واقعاً خشک، بیشتر از آبرسانی باید به فکر حفظ رطوبت باشید. قدرتمند‌ترین مسدودکننده‌ی رطوبت هم وازلین است. اگر از وازلین خوشتان نمی‌یاید، روغن شی‌باتر، روغن کانولا و روغن سویا هم انتخاب‌های خوبی هستند.

بهترین مواد برای افراد با پوست خشک : وازلین، روغن‌ها شامل روغن‌های گیاهی (مثل جوجوبا)، و روغن مغزها (مثل روغن نارگیل)

بهترین آبرسان های پوست برای پوست‌های کم آب

اگر پوست‌تان دچار کم آبی شده، باید آب از دست رفته آن را جبران کنید. اول از همه باید آب بیشتری بنوشید. نوشیدن آب از کم آب شدن پوست جلوگیری می‌کند ولی نمی‌تواند کم آبی کنونی و آسیب‌هایی که به پوست‌تان خورده را جبران کند.

بهترین آبرسان های پوست در این حالت محصولاتی‌اند که حاوی هیالورونیک اسید (Hyaluronic Acid) هستند. این پروتئین به شکل طبیعی در لایه‌های مختلف پوست وجود دارد و یکی از وظایفش حفظ آب پوست است. هیالورونیک اسید می‌توند ۱۰۰۰ برابر وزنش آب جذب کند و هربار که پوست‌تان کم آب شود، دوز مناسبی از رطوبت را به پوست بازگرداند.

بهترین آبرسان های پوست برای پوست‌های چرب

اگر پوست‌تان چرب است، دلیل نمی‌شود که کم آب نشود. افراد با پوست چرب باید از آبرسان‌های برپایه‌ی آب استفاده کنند. آبرسان های ضد آکنه (noncomedogenic) بهترین انتخاب برای پوست کسانی است که مستعد جوش و آکنه است.

بهترین آبرسان های طبیعی برای پوست های معمولی

 پوست های معمولی نیز به آبرسانی نیاز دارند و استفاده از ژل خالص آلوئه ورا به تنهایی و یا در ترکیب با روغن زیتون می تواند بهترین آبرسانی را به همراه داشته باشد. شما می توانید این ترکیب را در مکانی با دمای متعادل نگه دارید و توجه داشته باشید که از آن نهایت به مدت یک هفته استفاده کنید و برای این که اثربخشی بیشتری داشته باشد، ژل را با استفاده از دست و با حرکات دورانی روی پوست ماساژ بدهید تا کامل جذب شود.

سوالات متداول در خصوص کرم آبرسان پوست

ژل آبرسان آلوورا برای پوست مناسب است؟

ژل آبرسان مدل آلوورا یک محصول ضد حساسیت، ضد التهاب، ضد سوزش و قرمزی و بهترین کرم آبرسان پوست است که در درمان جای زخم، بریدگی‌های سطحی، نیش حشرات و لک جوش نیز می‌تواند مؤثر باشد. همچنین به دلیل دارا بودن آنتی‌اکسیدان از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این محصول که حاوی ویتامین C است می‌تواند در درمان آفتاب‌سوختگی نیز کمک‌کننده باشد.

۱۰ مورد از بهترین کرم آبرسان پوست ایرانی و خارجی در بازار ایران کدامند؟

 ۱. کرم آبرسان لدورا ۲. کرم و ژل آبرسان کامان ۳. کرم آبرسان اورال ۴. کرم مرطوب‌کننده و آبرسان سینره ۵. کرم آبرسان اوسرین ۶. کرم آبرسان و مرطوب‌کننده سوپکس ۷. آبرسان ژوت مدل هیدرااکتیو ۸. کرم آبرسان الارو ۹. ژل آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost ۱۰. کرم آبرسان و شفاف کننده کلیون

بهترین برند آبرسان پوست؟

بادی شاپ، دیادرمین، لورآل، کامان، نوتروژینا، سیمپل، گارنیر و نیوآ از بهترین مارک های آبرسان به حساب می آیند.

انواع آبرسان پوست کدامند؟

ژل، کرم، سرم، ماسک آبرسان

چگونه بفهمیم پوست ما بی آب شده است ؟

اگر شما مقدار کمی آب در روز مصرف می کنید و یا در روز زیاد عرق می کنید یا در اثر بیماری دچار اسهال یا حالت تهوع شده اید پس در حال از دست دادن آب زیادی از بدن خود هستید.همچنین اگر دفعات کمی دستشویی می روید و رنگ ادرار شما زرد پررنگ است پس بدن شما با کمبود آب مواجه شده است.

منابع:

منبع: بهترین کرم های آبرسان پوست

منبع: پاك كردن تاتو ابرو با سير

منبع: مدرک بین المللی تزریق ژل و بوتاکس

منبع: رفع سیاهی زیر بغل با خمیر دندان

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>