چاقوی ویکتورینوکس دیجی کالا

چاقوی ویکتورینوکس دیجی کالا

قیمت چاقوی ویکتورینوکس اصل

چاقو ویکتورینوکس اصل یک چاقوی فوق العاده برای کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ می باشد که افراد می توانند هنگام سفر و طبیعت گردی از این چاقو فوق العاده استفاده نمایند. با ما همراه باشید در ادامه  به معرفی چاقوی ویکتورینوکس اصل و قیمت آن می پردازیم. لازم است بدانید آریا استورز بهترین  فروشگاه چاقو فروشی و لوازم آشپزخانه می باشد که تمامی محصولاتش را با بهترین کیفیت و مناسب ترین  قیمت به فروش می رساند.

02166433168 – 09010612151

ویکتورینوکس (VICTORINOX)

برند “ویکتورینوکس ” یک برند سازنده چاقو در سوئیس است که در سراسر جهان در تولید چاقو های همه کاره شهرت دارد .

Karl Elsener در سال 1884 کارخانه چاقوی همه کاره خود را راه اندازی کرد و تبدیل به تامین کننده اصلی چاقوهای سربازان ارتش سوئیس شد. سال ها بعد Karl Elsener نام کمپانی خود را به یاد مادرش، ویکتوریا گذاشت و زمانی که محصول جدید از فولاد ضد زنگ با نام Inox اختراع شد، نام شرکت را به Victorinox تغییر داد.

درحال حاضر victorinox از بزرگترین برندهای سوئیسی با قدمتی 130 ساله در زمینه های چاقوی نظامی، چاقوهای خانه و آشپزخانه،ابزار های چند کاره طبیعت گردی  و کوهنوردی، عطر، تجهیزات جانبی سفر مانند کیف و چمدان، پوشاک و ساعت در حال فعالیت است.

ویژگی های چاقوی ویکتورینوکس

برخی از ویژگی های این نوع چاقو به  شرح  زیر می باشد:

  • این  نوع چاقو بسیار تیز و برنده می باشد.
  • کشور سازنده این  محصول سوئیس می باشد
  • وزن این نوع چاقو ۴۴ گرم
  • تعداد تیغه این چاقو یک عدد می باشد..
  • جنس دسته چاقو فلزی  می باشد.
  • دارای ضمانت  اصل بودن آن
  • این چاقو برای کمپینگ، سفر، کوهنوردی و طبیعت گردی مناسب می باشد.

چاقوی ویکتورینوکس آشپزخانه

برخی از ویژگی های این نوع محصول به شرح  زیر می باشد:

  • جنس تیغه این نوع محصول از استیل می باشد.
  • جنس دسته این محصول باکالیت است.
  • جنس بدنه این نوع چاقو از استیل ضد زنگ می باشد.
  • این نوع محصول دارای دو چاقو همه کاره به طول تیغه 19 تا 28 سانتی متر می باشد.
  • دارای دو چاقوی سبزیجات به طول تیغه ی 6 تا 10 سانتی متری می باشد.
  • دارای چاقو همه کاره تیغه ی 19 و 28 سانتی متر
  • دارای یک چاقو تیز کن به طول 28 سانتی متر
  • دارای چاقو فیله ماهی به طول تیغه ی 18 سانتی متر
  • دارای چاقو استخوان به طول تیغه ی 15 سانتی متر
  • دارای یک چاقو میوه آرایی می باشد.
  • این نوع محصول دارای یک  اسلایسر نان به طول تیغه 26 سانتی متر است.
  • دارای یک عدد ابزار خلال کن سبزیجات
  • همچنین این محصول دارای یک اسکوپ دو طرفه می باشد.
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی: دارد

ست چاقوی آشپزخانه ویکتورینوکس

ست چاقوی ویکتورینوکس شامل تمامی ابزاری است که برای خرد کردن و حتی تزیین سبزیجات نیاز داری. با داشتن این ست زیبا، می‌توانید از سرو و یا طبخ مواد غذایی لذت ببرید. در ادامه به بررسی تمامی اقلام این ست خواهیم پرداخت.

یک چاقوی بزرگ سرآشپز از کاربردی‌ترین اقلام این ست است، در صورتی که بخواهید با تخته برش کار کنید به یک چاقوی بزرگ نیاز دارید که تیغه‌ی آن روی تخته سوار شود و به‌خوبی روی مواد غذایی فرود آید. این کار کمک می‌کند تا مواد غذایی بدون کمترین فشار و به بهترین شکل ممکن خرد شود. چاقوی برش نان با داشتن تیغه‌ای اره‌ای مانع از له شدن نان می‌شود و برای حفظ ظاهر نان بهتر است فقط با این سبک چاقو بریده شود.

جهت آماده کردن یک کیک تولد با روکش خامه نیز به یک لیسک با تیغه‌ای پهن نیاز دارید تا سطحی صاف و یک‌دست روی کیک ایجاد شود. در این ست یک لیسک نیز دارید که برای تزیین کیک قابل استفاده خواهد بود. از ضروری‌ترین اقلام یک چاقوی آشپزخانه هم وجود یک تیزکننده است که بتوانید با استفادده از آن تمام چاقوها را به‌خوبی تیز کنید تا در حین خرد کردن و پوست کندن سبزیجات، آن‌ها را له نکنید.

همانطور که  در بخش بالا با ویژگی های این نوع چاقو آشنا شدید می دانید که این نوع  چاقو  یکی از پر کاربرد ترین پک چاقو ها می باشد که در هر آشپزخانه ای وجود آن لازم است شما می توانید این نوع محصول را از فروشگاه معتبر آریا استورز با قیمت باور نکردنی خریداری کنید.

قیمت چاقوی آشپزخانه ویکتورینوکس

قیمت چاقوی آشپزخانه ویکتورینوکس چقدر است؟ شاید فکر کنید این چاقو با توجه به اینکه دارای قابلیت های فراوانی است و بسیار پر کاربرد می باشد، قیمت فوق العاده  گرانی نیز دارد. اما اصلا نگران  قیمت این محصول نباشید شما می توانید این محصول را با قیمت فوق العاده مناسبی از فروشگاه آریا استورز خریداری کنید. برای استعلام قیمت و سفارش این نوع محصول از طریق شماره های درج شده در صفحه  با  کارشناسان آریا استورز تماس بگیرید.

انواع چاقو Victorinox

در ادامه به معرفی انواع چاقو Victorinox خواهیم پرداخت.

چاقو ویکتورینوکس مدل Trailmaster كد 0.8463

ابزار های چند کاره از برند ویکتوری نوکس (Victorinox) بسیار کاربردی و با حجم کم مناسب برای استفاده در تمامی برنامه های طبیعت گردی و کوهنوردی .

این محصول از برند ویکتورینوکس با جثه کوچک و کم حجم 12 ویژگی کاربردی را در خود جای داده، طراحی ظاهری این محصول بسیار جذاب است که در کنار توانایی هایی که دارد این محصول را  نسبت مدل های هم سبک خود متمایز میکند. این ابزار چنده کاره دارای تیغه استیل یا فولاد ضد زنگ و سیستم liner lock  می باشد . از سایر ویژگی های این محصول میتوان پنس خلال دندان پچ گوشتی چهارسو و دوسو انواع درب بازکن اره دو لبه  اشاره کرد.

چاقوی 16 کاره ویکتورینوکس مدل FieldMaster

چاقوی 16 کاره ویکتورینوکس مدل Fieldmaster اولین چاقوی همه کاره جیبی ویکتورینوکس می باشد که همه ابزار را درون خود جای داده است. Victorinox Fieldmaster با 15 ابزار خود آماده است تا در انجام هر کاری به شما کمک کند. بُرش دهید، اره کنید، بچینید و پیچ کنید. این چاقوی جیبی سوئیسی همه کاره تمام ابزارهای ضروری را برای هر ماجراجویی ارائه می دهد!

چاقوی 16 کاره Fieldmaster شباهت زیادی به چاقوی 15 کاره Victorinox Huntsman دارد، تنها تفاوت آن این است که پیچ چوب پنبه با سر پیچ چهارسو فیلیپس تعویض شده است.

مهمترین ابزارها چاقوی 16 کاره Fieldmaster
اره چوب

شاخه هایی به ضخامت مچ دست را به راحتی برش میدهد. اره نازک است. ضخامت بدنه اره حدود 1.2 میلی متر و ضخامت دندانه ها 1.6 میلی متر است. از آنجایی که بدنه از دندان ها کوچکتر است، اره در چوب گیر نمی کند و اصطکاک را محدود می کند. این اره علاوه بر چوب زنده می تواند پالت ها و قفسه ها را نیز برش دهد.

چاقوی بزرگ

تیغ این چاقو تیز است. پس از باز شدن، در جای خود محکم قرار میگیرد و به لطف واشر یک پارچه لغزش ندارد. به این ترتیب برای کارهای سنگین تر مناسب است. هنگام باز و بسته کردن تیغه صدای کلیک لذت بخشی میدهد.

سر جغدی

از بالش برای چه استفاده می کنید؟ برای همه کارهایی که از نوک چاقوی خود استفاده نمی کنید! سر جغدی دارای آسیاب یک طرفه است. به این ترتیب برای ایجاد علامت روی چوب عالی است. علاوه بر این، استفاده از بال برای سوراخ کردن فلزات نرم بسیار کاربردی است. برای مشخص کردن جایی که باید به عنوان مثال دریل کنید.

ابزار ترکیبی

یک ابزار کاربردی ابزار ترکیبی است. از این ابزار می توان به عنوان درب بازکن، سیم لخت کن و پیچ گوشتی استفاده کرد.

ست چاقوی آشپزخانه ویکتورینوکس مدل 5.4913

ست چاقو و چنگال برای سرو گوشت

برای سرو انواع غذاهای گوشتی مانند بره، مرغ و ماهی به یک ست چاقو و چنگال نیاز دارید که این کار را به تمیزترین شکل ممکن و بدون دخالت دست انجام دهید. یک چاقو با تیغه‌ی باریک و یک چنگال در ست 14 پارچه‌ی ویکتورینوکس قرار دارد که برای سرو غذای گوشتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

چاقوهایی برای برش و فیله کردن گوشت

در کنار چاقوهایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، شما 3 عدد چاقوی تیز و برنده برای برش سبزیجات، گوشت و خرد کردن دارید که برحسب عادات روزانه خود و نوع کاربری می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید. این 3 چاقو دارای تیغه‌هایی باریک هستند که برای جدا کردن استخوان ماهی و فیله کردن مرغ کاربرد دارند.

ابزار میوه و سفره‌آرایی

از دیگر اقلام این سرویس یک چاقوی تزیین و برش میوه و سبزیجات است که برای ایجاد برش‌های ظریف از میوه و سبزیجات و تزیین و سفره‌آرایی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. برای پوست کندن سبزیجات هم یک عدد پوست‌کن با تیغه‌ای تیز دارید که مانع از آسیب به دستان شما خواهد شد.

زستر یا شیارزن یک وسیله‌ی کاربردی برای تزیین غذا و دسر است. به این صورت که نوارهای نازکی از هر نوع ماده غذایی که نیاز دارید به شما می‌دهد. نوارهایی باریک از انواع شکلات، کرده منجمد و یا حتی سبزیجات را می‌توانید با این وسیله ایجاد کنید. در نهایت یک اسکوپ بستنی با دو سایز در اختیار شما قرار دارد که برای پذیرایی از مهمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چاقو آشپزخانه ، قصابی و سرآشپز ویکتورینوکس اصل سوئیس

اگر دنبال برش های صاف و تمیز گوشت هستید این قیچی مناسب شماست. چاقوی سر آشپز و قصابی مخصوص گوشت ویکتورینوکس در بهترین آشپزخانه های دنیا استفاده می شود و معروفترین سرآشپزهای دنیا این چاقو را توصیه کرده اند.

تیغه این چاقوی حرفه ای ویکتورینوکس سوئیس از بهترین آلیاژ ممکن ساخته شده و برای تمام عمر کار خواهد کرد. برش های تمیز صاف و راحت با تیغه قدرتمند این چاقو امکان پذیر است. مناسب برای انواع گوشت ها، میوه ها و سبزیجات در هر شکل و اندازه.

بی تردید چاقوهای ویکتورینوکس سوئیس به دلیل دقت بالا در ساخت و جنس بسیار با کیفیت در صدر چاقوهای حرفه ای جهان قرار دارد.

چاقو آشپزخانه ویکتورینوکس کد ۵.۲۰۶۳.۲۰

همه جانبه عالی! چاقوی برش فیبروکس از خط حرفه‌ای چاقوهای ویکتورینوکس مورد تحسین آشپزهای خانگی و سرآشپزهای حرفه‌ای برای دسته راحت و ارگونومیک ضد لغزش آن و وزن مناسب و لبه فوق پهنش قرار گرفته است. این چاقو با لبه فوق تیز خود که به ندرت احتیاج به تیز کردن دارد، راحتی و دقت را در خرد کردن گوشت‌های پخته یا گریل شده و یا مواد بزرگ تر در اختیار شما قرار می دهد.

ایده آل برای هر نوع گوشتی . چاقوی گوشت بری ساخت سوییس با لبه صاف. با دسته ضد لغزش ارگونومیک و لبه فوق‌العاده تیز و پهن.

چاقو ویکتورینوکس مدل Hiker كد 1.4613

ابزار های چند کاره از برند ویکتورینوکس (Victorinox) بسیار کاربردی و با حجم کم مناسب برای استفاده در تمامی برنامه های طبیعتگردی و کوهنوردی می باشند، این مدل محصولی است که هم برای مصارف خانگی، هم در ماجراجویی های طبیعت و هم یا به عنوان وسیله ای روزمره همراه شما باشد.چاقوی جیبی با 13 کارایی، شامل ابزار ترکیبی و تیغه بزرگ.

چاقوی جیبی ​​با 13 کارایی؛ این محصول اصول سنتی و اساسی ویکتورینوکس را کاملا تداعی می کند. این چاقوی جیبی  برای انجام کار دارای یک تیغه چاقو متوسط است، یک ابزار ترکیبی و 13 عملکرد ضروری (شامل سیم لخت کن و پیچ گوشتی دو سو) است.چاقو ویکتورینوکس مدل Hiker که در رنگ قرمز موجود است، یک همراهی عالی برای همه ماجراجویی‌های روزمره شماست. و به لطف ابزار ترکیبی خود، می تواند به شما کمک کند همه چیز را به معنای واقعی کلمه سر و سامان دهید.

قیمت و خرید چاقوی جیبی ۲۴ کاره ویکتورینوکس اصل سوئیس چندکاره

تک تک قطعات این چاقو از بهترین آلیاژها ساخته شده است.  چاقوهای چند کاره در ارتش کشور سوییس استفاده می شود و کارایی بسیار بالایی دارند. از باز کردن قفل تا دوخت کفش، باز کردن درب انواع کنسرو ، تعمیر ماشین دوچرخه و ابزار برقی تا خلال دندان

نمایندگی فروش چاقو ویکتورینوکس

نمایندگی فروش چاقو ویکتورینوکس کجاست؟ همانطور که در بخش بالا ذکر شد این نوع چاقو ساخت کشور سوئیس می باشد که محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید می کند. یکی از بهترین نمایندگی های فروش چاقو ویکتورینوکس آریا استورز می باشد که در ادامه به معرفی بیشتر این نوع فروشگاه می پردازیم.

برای خرید یک محصول از یک فروشگاه در ابتدا چه مواردی را بررسی می کنید؟ برای خرید یک محصول باید به برخی نکات مهم توجه کرد. بر خی از این نکات به شرح زیر می باشند:

  • برای خرید یک  محصول ابتدا  از  معتبر بودن آن فروشگاه اطمینان حاصل کنید.
  • نظرات کاربران در ارتباط با محصولات این فروشگاه را مشاهده کنید.
  • یک فروشگاه معتبر باید دارای ویژگی پشتیبانی 24 ساعته باشد.
  • دارای ضمانت و گارانتی برای تمام محصولات باشد
  • دارای امکان تحویل اکسپرس
  • دارای امکان پرداخت درب منزل
  • دارای ضمانت دو روز بازگشت در صورت عدم رضایت مشتری
  • فروشگاه همه روز در دسترس باشد.

تمام موارد ذکر شده در بخش بالا در خصوص یک فروشگاه معتبر و برند می باشد که شما باید هنگام  خرید لوازم آشپزاخانه و انواع چاقو به این موارد توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. ما به شماآریا استورز را  معرفی می کنیم چرا که آریا استورز به علت داشتن برخی از ویژگی ها  مانند: قیمت فوق العاده مناسب، کیفیت عالی، دارای ضمانت دو روز بازگشت، پرداخت درب منزل، پشتیبانی 24 ساعته و …… یکی از بهترین  و معتبر ترین فروشگاه ها می باشد که میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است.

شما  می توانید از فروشگاه آریا استورز بهترین چاقوی های کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت گردی، چاقو آشپزخانه، حیدری، زنجان، انواع چاقو قصابی، بیخصی، ترامونتینا، برونینگ، گربر، چاقو کلمبیا اصل و …. را  با بهترین کیفیت و مناسب ترین  قیمت از آریا استورز خریداری کنید. برای ثبت سفارش همین حالا با  کارشناسان آریا استورز تماس بگیرید.

قیمت چاقوی ویکتورینوکس

قیمت این نوع چاقو متناسب با قابلیت ها و چندکاره بودن وهمچنین مدل آن کاملا متفاوت می باشد. بنبراین  نمی توان  برای این  نوع چاقو  یک  قیمت  ثابت اعلام  کرد برای مثال :

قیمت چاقو ویکتورینوکس مدل Evolution Grip S54 2.5393 برابر با چهار میلیون و هفتصد هزار تومان  می باشد و یا قیمت چاقوی سفری ویکتورینوکس مدل Alpineer کد 0.8323 برابر با 1 میلیون 242 هزار تومان می باشد.

اما خبر خوشحال کننده  برای تمام  کاربران  این  است  که  شما  می توانید  انواع مدل های این  نوع چاقو را  با  قیمت کمتری نسبت به فروشگاه های دیگر از آریا استورز خریداری کنید. همچنین شما  می توانید با خرید خود از فروشگاه آریا استورز، از تخفیفات طلایی این فروشگاه برخوردار شوید.

چاقوی ویکتورینوکس دست دوم

قبل از خرید چاقو ویکتورینوکس لازم است بدانید تعداد زیادی از افراد سود جو اقدام به فروش چاقوی ویکتورینوکس تقلبی و دست دوم به جای چاقوی نو و اصل آن  کرده اند و چاقوی تقلبی و دست دوم این نوع چاقو را برابر با قیمت اصلی آن به فروش می رسانند. بنابراین  بهتر است برای خرید این نوع چاقو به  فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

پیشنهاد ویژه: معمولا تمام افراد اولین گزینه ای که برای خرید یک چاقو در نظر می گیرند تیز بودن آن  می باشد، اما به دلیل عدم شناخت و آشنایی با انواع چاقو  هنگام  خرید آن دچار سردرگمی می شوند بنابراین اگر به دنبال خرید چاقو سفری بخصوص چاقو های تیز و برنده هستید پیشنهاد می کنیم مقاله تیز ترین چاقوی جهان را مطالعه نمایید.

منابع:

منبع: چاقوی ویکتورینوکس

منبع: بی خس کار مرغ

منبع: محکم ترین چوب برای دسته چاقو

منبع: تخته کاری چیست

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>