باز كردن گاوصندوق بدون کلید

باز كردن گاوصندوق بدون کلید

در این نوشته ما به صورت کامل به نحوه باز کردن گاوصندوق بدون کلید می پردازیم. همچنین سعی شده است که در این نوشته از یک مثال عملی برای آموزش استفاده شود تا شما بتوانید حداامکان بدون پرداخت هزینه ای اقدام به باز کردن قفل گاوصندوق خود نمایید.

دقت کنید که در مثالی که برای باز کردن گاوصندوق استفاده بدون کلید استفاده می شود ما اقدام به باز كردن گاوصندوق كاوه بدون کلید می نماییم و نحوه انجام این کار را برای شما آموزش می دهیم.

البته دقت کنید که باز کردن قفل گاوصندوق با توجه به مدل هر گاوصندوق و برند آن متفاوت می باشد. شما می توانید مراحل زیر را برای این مورد طی نمایید اما اگر باز هم در باز کردن قفل گاوصندوق خود که رمز عبور آن را فراموش کرده اید و یا این که کلید آن را کم کرده اید، می توانید با شماره های درج شده در سایت جهت مشاوره رایگان استفاده نمایید.

کلید گاوصندوق گم شده

اگر کلید گاوصندوق شما گم شده. (یعنی گاوصندوق شما کلید است) یا این که یک گاوصندوق قدیمی را دارید می توانید با انجام مراحل زیر اقدام به باز کردن قفل آن نمایید.

چگونه گاوصندوق کلیدی را باز کنیم

خب همانطور که گفته شد ما در این آموزش برای مثال نحوه باز کردن گاوصندوق کاوه بدون کلید را به شما آموزش می دهیم. دقت کنید که در مراحل باز کردن گاوصندوق بدون کلید نیازی به استفاده از دریل و دیلم نیست.

همچنین مراحلی مانند شکاندن قفل گاوصندوق نیز در مراحل آخر و به عنوان آخرین مرحله به آن اشاره می شود.

استفاده از کلید چند محور

ساده ترین روش باز کردن گاوصندوق بدون کلید اصلی استفاده از کلید های چند محور می باشد. این کلید ها وابسته به نوع قفل می تواند شکل خود را تغییر و دقیقا مانند محور های قفل گاوصندوق شوند و بدین ترتیب در بسیاری از موارد اجازه می دهد که بتوانید به راحتی اقدام به باز کردن قفل گاوصندوق خود نمایید.

البته کلید های چند محور در دسترس عمومی قرار ندارند و معمولا تهیه آن ها کار دشواری می باشد. اگر در نزدیکی محل خود یک کلید سازی را داشته باشید احتمالا بتوانید یک کلید چند محور که به کار شما بیاید را برای مدتی از او قرض بگیرید یا حتی بخرید.

روش مذکور یکی از بهترین روش باز كردن گاوصندوق کلیدی ایران کاوه می باشد.

باز کردن گاوصندوق با پیچگوشتی و اهرم

در این روش شما می بایست با یک پیچگوشتی هم اندازه شکاف کلید گاوصندوق و بازی با آن تا باز شدن قفل گاوصندوق این کار را انجام دهید. البته این مورد برای گاوصندوق هایی که خیلی قدیمی هستند و بیشتر از یکی دو محور برای باز کردن قفل نیاز ندارند بعضا جواب گو می باشد.

باز كردن قفل گاوصندوق

برای باز کردن قفل گاوصندوق نیاز است تا آشنایی کافی از ساختار قفل های گاوصندوق داشته باشید. برای گاوصندوق های کلیدی در حال حاضر تنها راه پیشنهادی مورد بالا بود اما گاوصندوق شما دارای قفل چرخان است تکلیف چیست.

احتمال خیلی زیاد شما هم در بسیاری از فیلم ها دیده اید که فردی گوش خود را روی گاوصندوق گذاشته و با چرخاندن قفل گاوصندوق رمز آن را پیدا می کند. روشی که در ادامه برای باز کردن قفل گاوصندوق به شما معرفی می شود تا حدی شبیه به انجام همین کار است.

اعداد را حدس بزنید

کاری که می تواند تا حد خوبی کار شما را در انجام این کار ساده کند این است که حداقل بدانید قفل گاوصندوق نیاز به چند چرخش داشته است. یعنی قفل روی چند چرخش تنظیم شده است. چیزی که ما در اغلب گاوصندوق ها مشاهده می کنیم (سه چرخش می باشد) اما اگر می خواهید ببینید که قفل شما چند چرخش نیاز دارد چند بار قفل را تا یه عدد مشخص بچرخانید و سپس دوباره به حالت اول برگردانید و این کار را تکرار کنید تا دیگر نتوان قفل را چرخواند.

خب پس از پیدا کردن اینکه چند چرخش نیاز است شما می بایست با حدسیات خود رو به رو شوید. اعدادی که حدس می زنید در هر چرخش به جای قفل گاوصندوق قرار می گیرند را انتخاب و آن ها را امتحان نمایید. معمولا برخی اعداد مانند تاریخ تولد و … از این موارد مورد نیاز در رمز گذاری گاوصندوق قرار می گیرند.

باز کردن گاوصندوق بدون کلیدباز كردن گاوصندوق کلیدی

شما می تونید با مشاهده فیلم زیر مشاهده کنید که دقیقا چطور می توان اقدام به باز کردن قفل گاوصندوق نمود. به همین دلیل بهتر است که بر اساس فیلم جلو رفته و با نحوه باز کردن گاوصندوق کلیدی آشنا شوید.

البته دقت کنید که این روش برای برخی از قفل های گاوصندوق می باشد.https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/XkZ4K/vt/frame

نحوه باز كردن گاو صندوق

روش دیگری برای باز کردن گاوصندوق های قدیمی بیشتر وجود دارد که نیاز به تخصص زیادی نیز دارد و آن باز کردن گاوصندوق با ابزار هایی مانند سنجاق است. به این صورت که فردی که می خواهد گاوصندوق را باز کند به صورت دستی با سنجاق اقدام به هم عرض کردن محور های گاوصندوق می کند و بدین ترتیب درب گاوصندوق را باز می کند.

اگر می خواهید که خود به تنهایی اقدام به باز کردن گاوصندوق نمایید و نمی خواهید از کمک یک کلید ساز یا از مشاوره رایگان سیف باکس شاپ در این خصصوص استفاده کنید راه هایی وجود دارد که با صدمه زدن به گاصندوق می توان اقدام به باز کردن آن نمود.

همچنین بخوانید: حمل گاوصندوق

یکی از این روش ها ضربه زدن با پتک به لولای گاوصندوق می باشد.  بله. شما می توانید با یک پتک متوسط اقدام به ضربه زدن به قسمت های ظعیف و یا اتصالات گاوصندوق نمایید. پس از چند ضربه مشاهده می کنید که قسمت های این اتصالات شل شده و آرا آرام خراب می شوند تا شما می توانید درب گاوصندوق را باز(بهتره بگیم جدا کرده) و سپس اقدام به برداشتن محتوایات آن نمایید.

روش دگیری نیز وجود دارد، به این صورت که شما می توانید با سوراخ کردن قفل گاوصندوق به وسیله یک دریل اقدام به باز کردن قفل گاوصندوق نمایید.

باز کردن گاوصندوق با دریل

ساختار تمامی قفل های گاوصندوق به این صورت است که چند محول به دور یک هسته می چرخند و زمانی که در زاویه خاصی قرار گرفتن محور آزاد کننده از تمامی محور های مجاور خارج می شوند و به این صورت قفل گاوصندوق باز می شود. بنابر این شما می توانید با سوراخ کردن هسته قفل گاوصندوق به وسیله یک دریل این عملیات را هرزه گرد کنید تا بدون نیاز به کلید برای چرخش محور ها عملیات آزاد سازی و باز کردن قفل انجام شود.

البته برای گاوصندوق های کلیدی نیز شما می توانید با یک مته هم عرض کلید گاوصندوق اقدام به سوارخ کردن جا کلید گاوصندوق نمایید تا بدین روش احتمالا بتوانید قفل گاوصندوق را باز کنید.

البته همیشه در نظر داشته باشید که بهترین راه مشورت با یک متخصص به صورت حضوری می باشد چرا که در اغلب موارد افراد عادی نمی توانند بدون صدمه زدن به گاوصندوق اقدام به باز کردن آن نمایند.

با این حال شما می توانید در ویدیو های زیر مشاهده کنید که چطور می توان اقدام به باز کردن قفل گاوصندوق دیجیتال نمایید حتی در داخل فیلم هم توضیح داده می شود که باز کردن قفل گاوصندوق، خواه کلیدی باشد یا دیجیتال برای گاوصندوق های مختلف متفاوت است.

منبع

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>