فروش لوازم صافکاری

فروش لوازم صافکاری

با توجه به رشد صنعت صافکاری در ایران و به خصوص در تهران نیاز به وسایل صافکاری با کیفیت و اورجینال بیشتر از گذشته احساس می شود. در این زمینه ممکن است فروشگاه های زیادی در سراسر تهران موجود باشند که خدمات ارائه دهند اما اگر میخواهید باکیفیت ترین وسایل صافکاری را خریداری کنید بهترین کار این است که فروشگاه معتبر فروش لوازم صافکاری را برای خرید انتخاب کنید.

اگر میخواهید لیستی از باکیفیت ترین لوازم صافکاری را با قیمت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید می توانید با مراجعه به صفحه لوازم صافکاری لیست قیمت انواع ابزار صافکاری را مشاهده نمایید و مناسب ترین ابزارآلات صافکاری را خریداری نمایید.

بورس لوازم صافکاری در تهران

برای خرید لوازم صافکاری در تهران فروشگاه های زیادی موجود است که همه ادعا میکنند ابزار باکیفیت و اورجینال عرضه میکنند اما در واقعیت این گونه نیست. یک فروشگاه معتبر فروش لوازم صافکاری در تهران باید توانسته باشد رضایت بیشتر مشتریان خود را جلب کند و این مورد تنها با ارائه محصولات با کیفیت و اصل و در عین حال مناسب بودن قیمت لوازم صافکاری می باشد.

بورس لوازم صافکاری در تهران یکی از فرصت هایی است که در اختیار خریداران ابزارآلات صافکاری فراهم شده است. در بورس ابزار صافکاری در تهران شما می توانید انواع ابزار و دستگاه های صافکاری را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خریداری کنید.

در مجموعه اتوصافکار برای رفاه حال مشتریان انواع دستگاه های صافکاری با کیفیت با ارائه مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش به فروش میرسند. به این ترتیب شما می توانید برای روش های مختلف صافکاری انواع دستگاه های صافکاری را با گارانتی از ما خریداری کنید.

بهترین امکانی که در سایت اتوصافکار فراهم شده است این است که شما می توانید توضیحات مربوط به هر دستگاه و محصول را مطالعه کرده و متناسب با کاربرد و نیاز خود بهترین دستگاه پرکاربرد را خریداری کنید. ارسال محصولات اتوصافکار به سراسر ایران انجام می شود و شما می توانید در سریع ترین زمان باکیفیت ترین دستگاه صافکاری جدید را در اختیار داشته باشید.

یکی از پرفروش ترین دستگاه های صافکاری در بورس لوازم صافکاری تهران دستگاه مکش صافکاری می باشد. این دستگاه با ایجاد نیروی کشش می تواند بدون کوچترین ضربه و آسیب به بدنه و رنگ خودرو فرورفتگی های بدنه را ترمیم کند.

اگر میخواهید انواع دستگاه های مکش صافکاری اصل و اورجینال را با قیمت مناسب و گارانتی خریداری کنید می توانید با مراجعه به صفحه دستگاه مکش صافکاری لیستی از باکیفیت ترین محصولات را مشاهده نمایید.

ابزار و لوازم صافکاری سنتی

لازم به ذکر است که چنانچه شدت ضربه وارد شده بیش از اندازه باشد به گونه ای که رنگ خودرو از بین رفته باشد، و یا حتی به دلیل ضربات وارد شده صافکار حین ترمیم بدنه آسیب دیده باشد، باید از روش سنتی استفاده نمود. در این بخش قصد داریم تا شما را با تعدادی از ابزارهای صافکاری سنتی آشنا نماییم.

  • مشتی
  • شاسی کش
  • سنباده
  • لوازم بتونه کاری
  • پولیش
  • دستگاه جوش و مکش
  • جرثقیل
  • گیره
  • کیت صافکاری
  • پمپ رنگ
  • خشک کن رنگ موضعی

مشتی

زمانی که به دلیل تصادف بر روی بدنه خودروی شما سطوح ناهموار و یا تو رفتگی ایجاد می شود، لازم است که با استفاده از یکسری ابزار آلات به رفع قسمت معیوب بپردازید. یکی از ابزارهای پرکاربرد مشتی می باشد که با استفاده از آن و یکسری لوازم دیگر، می توان با وارد کردن ضربه به بخش آسیب دیده، آن محل را به شکل درست خود برگرداند.

شاسی کش

عمل شاسی کشی به برگرداندن شاسی به حالت اولیه گفته می شود. این کار عمدتا با کمک جرثقیل و یا جک انجام می گیرد که به آن ها شاسی کش اطلاق می گردد. در اکثر مواقعی که شدت ضربه حین تصادف بسیار زیاد باشد به گونه ای که ستون های خودرو دچار نقص شده باشند، از این ابزار استفاده می گردد.

گیره

یکی دیگر از ابزار مورد نیاز صافکاری سنتی که کاربرد زیادی دارد ، گیره صافکاری است. این ابزار در کنار یک وسیله دیگر که اهرم کششی نام دارد برای رفع نمودن تو رفتگی و دیگر ترمیم ها استفاده می شود. شیوه کار با این دستگاه به این صورت است که توسط یکسری چسب های خاص بر روی قسمتی که آسیب دیده است ثابت می شود و پس از آن با قرار گرفتن اهرم کششی در داخل گیره ها و همچنین تکیه کردن بر بدنه خودرو به سوی عقب کشیده می شود. در نتیجه قسمتی از بدنه خودرو که تو رفتگی دارد به حالت قبلی خود باز می گردد و اصلاح می شود.

کیت صافکاری

کیت صافکاری به مجموعه ای از ابزارهای مورد نیاز صافکاری و همچنین تعمیر قسمت های مختلف بدنه خودرو گفته می شود که به خصوص برای تعمیر کنار جاده ای و همچنین عملیاتی که نیازمند هیدرولیک هستند، قابل استفاده است.

علاوه بر تمام ابزارها و لوازم اشاره شده در بالا یکسری ابزارهای عمومی نیز وجود دارند که خالی از لطف نیست نامی از آن ها نیز ببریم. این لوازم عبارتند از: انبردست، انواع پیچ گوشتی ها، فرچه سیمی، انواع چکش ها، گاز انبر و غیره.

سنباده

این وسیله به منظور کمک به تمیز نمودن قسمت های آسیب دیده به کار گرفته می شود و به صورت دستی و برقی در بازار موجود هستند. طی فرآیند صافکاری، در ابتدا بر روی بخش آسیب دیده سنباده کاری انجام گرفته تا برای مرحله رنگ آمیزی آماده شود.

دستگاه جوش و مکش

به منظور بیرون کشاندن قسمت تو رفته می توان از دستگاه نقطه جوش و مکش استفاده کرد. خاطر نشان می سازد که کار کردن با این دو دستگاه به یک صافکار حرفه ای و ماهر نیاز دارد تا بدون آسیب و یا با آسیب حداقلی به رنگ بتواند قسمت آسیب دیده را صاف کند.

جرثقیل

جرثقیل صافکاری دستگاهی کاربردی است که برای اهداف اتاق سازی، شاسی کشی و ماشین سازی مورد استفاده قرار می گیرد. از این وسیله برای کشیدن شاسی و بالا بردن انواع مختلف خودرو بهره برده می شود. در واقع به کمک این وسیله صافکاران قادر خواهند بود که به راحتی فرو رفتگی های بدنه خودرو را صاف کرده و به ترمیم آن بپردازند. از دیگر مزایای جرثقیل صافکاری این است که می تواند خودروهای مختلف  چند تنی را هم به خوبی بلند کند.

لوازم بتونه کاری

پس از اینکه قسمت های آسیب دیده توسط صافکار تعویض و یا ترمیم شد، نوبت به رنگ آمیزی می رسد، اما فراموش نکنید که قبل از این کار باید به بتونه کاری خودرو بپردازید. در واقع با این کار زیرسازی لازم برای انجام رنگ آمیزی مجدد را فراهم می نمایید.

پمپ رنگ

صافکار بعد از بتونه کاری و ساخت رنگ مورد نظر، این رنگ را به کمک پمپ رنگ روی بدنه خودرو میپاشد.

خشک کن رنگ

موضعی خشک کن رنگ موضعی برای خشک کردن قسمت‌های رنگ شده پس از صافکاری به کار می‌رود. این دستگاه با استفاده از لامپ‌های مادون قرمز  قسمت رنگ شده را به سرعت خشک می‌کند. دستگاه خشک کن رنگ موضعی به گونه ای طراحی شده است که بر روی هر قسمتی از بدنه اتومبیل قابل استفاده است.

پولیش

می توان گفت یکی از اصلی ترین مراحل نهایی صافکاری، پولیش کاری می باشد که طی آن به پولیش کردن بخش های صافکاری شده پرداخته می شود تا رنگ جدید همانند روز اول به نظر برسد و رنگ جدید استفاده شده قابل تشخیص نباشد.

ابزار و لوازم صافکاری PDR

ترمیم فرورفتگی بدون رنگ(PDR)  یک فرآیند حذف فرورفتگی است که بدنه وسیله نقلیه شما را در کسری از زمانی که روش ‌های استاندارد و سنتی تعمیر فرورفتگی طول می‌کشد، به حالت جدید باز می‌گرداند. همانطور که از نام آن پیداست، این روش به هیچ رنگی نیاز ندارد. در ادامه با تعدادی از تجهیزات و ابزار پر کاربرد در صافکاری PDR آشنا خواهید شد.

  • مشتی و قالب تنه
  • ابزار چوبی
  • تگرگ کش یا Lifter Hand Tools
  • نیش گیر یا PDR Knock Down Tools
  • نگهدارنده
  • دستگاه صافکاری یا PDR Hot Box
  • میله PDR
  • چسب تفنگی PDR
  • خشک کن رنگ موضعی

مشتی و قالب تنه

بدنه اتومبیل ممکن است دچار فرو رفتگی یا برآمدگی هایی شود که لازم است صافکار آن را با استفاده از ابزاری مانند مشتی و قالب تنه به شکل اول خود بازگرداند. با پیشرفت ساخت وسایل صافکاری دیگر مشتی و قالب تنه به عنوان ابزارهای منسوخ شده هنر صافکاری شناخته می شوند.

ابزار چوبی

یکی از ابزارهای جدید در صافکاری اتومبیل هایی با روکش فولا یا آلومینیوم ابزار صافکاری چوبی است که شامل انواع چکش، مشتی و قالب تنه در مدل ها و اندازه های متفاوت است.

تگرگ کش یا  Lifter Hand Tools

این وسیله به شما کمک می کند تا با بهره گیری از آن فرو رفتگی ها را بیرون بکشید. در واقع وظیفه تگرگ کش این است که نواحی کج شده ورقه را به سطح مورد انتظار برگرداند تا فرآیند چکش کاری را کاهش دهد. این کار اغلب با کمک گرفتن از چسب های PDR قابل انجام است.

نیش گیر یا PDR Knock Down Tools

برای این کار از دو وسیله می توان استفاده نمود که عبارتند از: چکش نیش گیر (PDR Hammer) و سنبه نیش گیر (Knockdown Pen). برجستگی ها از طریق وارد کردن ضربات به آن ها توسط این ابزار صاف می گردند. دقت کنید که اگر سطح مورد نظر شما وسیع است، این ابزار کاربرد ندارد.

نگهدارنده

قلاب نگهدارنده (Rope Ratchet) و پایه نگهدارنده (Hoop Prop) از جمله ابزارهای مهم برای صافکاری می باشند. با استفاده از این لوازم می توان درب و کاپوت خودرو و … را ثابت و نیز محکم نگه داشت.

دستگاه صافکاری pdr یا Hot Box

با استفاده از قابلیت ویژه این دستگاه که از تکنولوژی گرمایشی و مغناطیسی استفاده می کند می توان سطح مواج بدنه را صاف نمود و این امر زمانی اهمیت پیدا می کند که صافکار بخواهد در مدت زمان کم تعداد خودروی زیادی را صافکاری و ترمیم نماید. در نتیجه دستگاه هات باکس بهترین گزینه برای این موقعیت است. از سوی دیگر، می توان از کانکتورهای این دستگاه به منظور در آوردن شیشه خودرو، مقاوم کردن بدنه خودرو و نیز باز کردن پیچ . مهره های فرسوده و قدیمی استفاده نمود.

میله PDR

میله های PDR عموما در قالب یک پکیج عرضه می شوند و در انواع مختلفی همچون اهرمی، چرخشی و دم ماهی موجود می باشند. هریک از این میله ها برای کاربردهای متفاوتی مورد استفاده واقع می شوند. به عنوان مثال، میله چرخشی برای حرکت دادن به سمت پایین و بالا و حرکت چرخشی و دورانی به کار برده می شود.

میله اهرمی زمانی استفاده می شود که بخواهیم با قسمت های قابل جداسازی همچون کاپوت و سقف کار کنیم. علاوه بر این، میله PDR نوع دم ماهی هنگامی که نمی توان از میله های دیگر به دلیل نبود فضای کافی استفاده نمود، کاربرد دارد.

چسب تفنگی PDR

در صورتی که در هوای سرد به ویژه در زمستان مشغول به کار صافکاری بدون رنگ می شوید لازم است که چسب ها را ذوب نمایید تا مواد به درستی برای روش های بکار برده شما کار کنند. به همین خاطر باید از دستگاه چسب تفنگی برای ذوب کردن و استفاده از چسب بهره برد.

دستگاه بدون رنگ مغناطیسی

دستگاه صافکاری بدون رنگ مغناطیسی از سری دستگاه‌های تگرگ کشی هستند که با امواج گردابی الکتریکی کار می ‌کند. خاصیت این امواج به گونه ای است که مولکول‌های فولاد را به جنبش درآورده و باعث بیرون آمدن فرو رفتگی‌ها می ‌شود.

خشک کن رنگ موضعی

دستگاه خشک کن رنگ موضعی از جمله تجهیزات مدرن برای کار صافکاری می باشد که با فناوری مادون قرمز عمل می نماید. با بهره گیری از این دستگاه دیگر نیاز نیست تا مدت زیادی را برای خشک شدن رنگ بدنه منتظر بمانید و در عوض قادر به صافکاری خودروهای بیشتری خواهید بود. فناوری این دستگاه بدین صورت است که از لامپ های مادون قرمز در آن استفاده شده است که باعث خشک شدن سریع رنگ می گردد و از ویژگی های مثبت آن می توان به این نکته اشاره نمود که از آن برای تمامی قسمت های خودرو می توانید استفاده نمایید.

لیست قیمت ابزار صافکاری در تهران

ابزار صافکاری مختلفی در بازار موجود می باشد که با توجه به مدل و کیفیتشان قیمت های متنوعی دارند. یکی از مهمترین مسائلی که باید برای خرید ابزار صافکاری در تهران در نظر داشته باشید قیمت ابزار صافکاری می باشد. قیمت ابزار صافکاری در تهران تفاوتی با سایر شهرها ندارد اما اگر شما خرید تان را از مرکز معتبر فروش ابزارآلات صافکاری انجام دهید می توانید این اطمینان را داشته باشید که در مقابل هزینه ای که می پردازید محصول با کیفیتی را خریداری میکنید.

در سایت اتوصافکار شما می توانید برای هر محصولی که قصد خرید آن را داشته باشید مشاوره رایگان دریافت کنید و بعد از مقایسه با سایر فروشگاه ها می توانید بهترین خرید هوشمندانه را داشته باشید.

برای دریافت لیست قیمت ابزار صافکاری در تهران شما می توانید با همکاران ما تماس بگیرید و یا به سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله دستگاه صافکاری را نیز مطالعه کنید.

فروشگاه ابزار صافکاری تهران

یک فروشگاه ابزار صافکاری باید انواع مختلف ابزار جدید و قدیمی صافکاری را موجود داشته باشد تا مشتریان حق انتخاب بیشتری داشته باشند و بتوانند از ابزار های جدید نیز برای رفع ایرادات بدنه خودرو مشتریان استفاده کنند.اگر میخواهید هرآنچه برای صافکاری نیاز دارید را از معتبرترین فروشگاه خریداری کنید و مطمئن باشید محصولات خریداری شده کیفیت بالایی دارند و می توانید برای مدت ها از آنها استفاده کنید فروشگاه اتوصافکار بهترین گزینه برای شماست.

شما میتوانید در فروشگاه اتوصافکار هر وسیله و ابزار صافکاری که برای  رفع ایرادات بدنه خودرو نیاز است را در کمترین زمان سفارش داده و تحویل بگیرید.

برای یافتن معتبرترین فروشگاه ابزار صافکاری تهران باید تحقیق زیادی کنید تا بتوانید با خیالی آسوده محصولات مورد نظر خود را از آن خریداری کنید. یک فروشگاه ابزار صافکاری در تهران باید سابقه زیادی در این حوزه داشته باشد تا هم بتواند نحوه استفاده از ابزار صافکاری را به شما آموزش دهد و هم برای محصولات فروخته شده ود خدمات پس از فروش و گارانتی در نظر بگیرد.

فروشگاه ابزار صافکاری اتوصافکار با سال ها سابقه درخشان در حوزه خدمات خودرو با ارائه مشاوره رایگان اولا بهترین و مناسب ترین محصول را با مناسب ترین قیمت به شما پیشنهاد می دهد و ثانیا مجموعه ای از ابزار های جدید صافکاری را به شما ارائه می دهد تا با جدیدترین تکنیک های صافکاری ایرادات ماشین ها را رفع نمایید.

یکی از راه های جدیدی که می توانید ایرادات خودرو را رفع نمایید استفاده از چسب حرارتی برای رفع فرورفتگی های خودرو می باشد. در این روش چسب حرارتی با استفاده از دستگاه خاصی گرم می شود و قابلیت چسبندگی پیدا میکند. این چسب روی بخش فرورفته خودرو چسبانده می شود و با فشار مناسب در جهت خارج خودرو کشیده می شود و فرورفتگی را از بین میبرد.

اگر میخواهید شما هم از بهترین کیفیت چسب صافکاری برای رفع ایرادات ماشین استفاده کنید و با قیمت مناسب این محصول را خریداری کنید می توانید به صفحه چسب صافکاری مراجعه کنید.

نکات خرید وسایل صافکاری در تهران

برای آن که بتوانید با کیفیت ترین وسایل صافکاری در تهران را خریداری کنید باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید خریدی مناسب داشته باشید. در تهران و به طور کلی تمام شهر ها فروشگاه های زیادی موجود می باشد که در حوزه فروش دستگاه ها و ابزارآلات صافکاری فعالیت میکنند اما همه این فروشگاه ها خدمات ارزنده ارائه نمیدهند.. برای آن که بتوانید بهترین خرید ابزارآلات صافکاری را تجربه کنید نیاز است سابقه آن فروشگاه را در نظر داشته باشید.

در صورتی که فروشگاه مورد نظر در حوزه فروش دستگاه های صافکاری سابقه درخشانی داشته باشد قطعا توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و همین امر می تواند کیفیت بالای محصولات را به شما نشان دهد.

مناسب بودن قیمت وسایل صافکار از دیگر مواردی است که باید برای خرید ابزارآلات صافکاری در نظر داشته باشید. همیشه گران بودن محصولات نشان دهنده کیفیت بالای آن ها نیست. به همین دلیل پیشنهاد می شود در صورتی که در این حوزه تخصص ندارید حتما از نظرات مشتریان آن فروشگاه استفاده کنید.

از دیگر نکاتی که باید برای خرید محصولات صافکاری در نظر داشته باشید اطمینان از اصالت کالا می باشد. برای آن که مطمئن شوید محصولی که خریداری میکنید اصل و اورجینال است می توانید به برچسب اصالت کالا دقت داشته باشید. همچنین ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر از دیگر مواردی است که می توانید مطمئن شوید محصولی که در اختیار شما قرار داده می شود از کیفیت بالایی برخوردار است و اصل می باشد.

اگر برای خرید انواع ابزارآلات صافکاری بخصوص دستگاه PDR نیاز به مشاوره دارید و یا می خواهید از اتوصافکار باکیفیت ترین دستگاه ها و وسایل صافکاری را خریداری کنید می توانید به سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com و یا صفحه صافکاری با دستگاه مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

خرید ابزارهای صافکاری

برای انجام یک صافکاری خوب و تمیز باید از ابزارآلات صافکاری مناسب استفاده شود. در ابزار مارکت امکان خرید انواع لوازم صافکاری مانند قالب تنه صافکاری، ضربه زن صافکاری، گیره صافکاری، سوهان صافکاری، چکش صافکاری، اهرم صافکاری، سندان صافکاری با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما فراهم شده است برخی از این ابزارها، ابزار صافکاری بدنه خودرو هستند.

خلاصه

در این مقاله سعی کردیم تا کلیه ابزارهای پر کاربرد برای هر دو روش صافکاری سنتی و صافکاری بدون رنگ یا PDR را بررسی نماییم.. البته باید این نکته را یادآور شویم که بسیاری ابزارهای عمومی دیگری نیز وجود دارند که جای دارد از آن ها هم نامی به میان آورده شود. این ابزارها عبارتند از: گاز انبر، انواع پیچ گوشتی ها، انواع چکش ها، فرچه سیمی و غیره. امیدواریم که این نوشته راهنما و مرجع مفیدی برای شما واقع شود.

منابع:

منبع: فروش وسایل صافکاری در شیراز

منبع: صافکاری pdr جنوب تهران

منبع: صافکاری قم

منبع: بهترین صافکاری غرب تهران

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>