چگونه دختری خاص باشیم | ساخت اعتماد به نفس رایگان | چگونه کمیاب باشیم

آموزش دختر خاص بودن

چگونه دختری خاص باشیم

چطور دختر جذابی باشیم؟ چه ویژگی هایی یک دختر را جذاب تر می کند و مرد ها دقیقا جذب چه سبک دختر هایی می شوند!؟ باید به دست آوردن من برای او مثل رویا باشد!!

سلام دوستان عزیزم امروز با یک مقاله فوق العاده از مجله بینی مد در خدمتتون هستیم تا با توجه به علاقه مندی آقایان و مهم ترین تحقیقات روانشناسی، 5 کار را به شما دختر های زیبا پیشنهاد کنیم که جذابیت شما را به شکل وحشتناکی افزایش دهد.

بعد از خواندن و بکار گرفتن تکنیک های این مطلب کوتاه، افراد بسیاری برای بدست آوردن شما رویا پردازی خواهند کرد!

چگونه دختر جذابی برای مردان باشیم

با در پیش گرفتن نکات زیر میتوانید به راحتی تبدیل به یک دختر جذاب و دوست داشتنی شوید و هر پسری را عاشق خودتان کنید

خودتان را دوست داشته باشید

چگونه دختری دلربا باشیم

اگر خودتان را دوست داشته باشید، ابراز خودتان (اینکه خودتان باشید) خیلی ساده تر خواهد شد. مسائلی وجود دارد که افراد نمی توانند راجع به خودشان قبول کنند و به همین دلیل سعی می‌کنند خود را فردی دیگر نشان دهند. یک زن جذاب با فردی که هست، راحت است. او قدر بدن خودش را می‌داند و از آن مراقبت می‌کند. او با وجود آگاهی از نقایصی که دارد خودسرزنشگر نیست ،از ابراز وجود کردن نمی‌ترسد دارای اعتماد به نفس است.یک زن جذاب با همینی که هست خوشحال است و به سادگی با استانداردهای دیگران و تعریف آنان از خوبی و بدی متاثر نمی شود. او می‌داند که کیست و به آن افتخار می‌کند.

یکی از دغدغه های بسیاری از دختر خانم ها این است که در نظر اطرافیان خود فردی جذاب و دوست داشتنی باشند. آنها به دنبال بهترین بودن هستند. دوست دارند دیگران از آنها به عنوان یک دختر زیبا و جذاب یاد کنند.

چگونه دختری کیوت باشیم

قطعا شما هم از آن دسته از دخترانی هستید که به دنبال زیبایی و جذابیت بیشتر هستید تا دوستان جدیدی پیدا کنید یا کسی را نسبت به خود علاقه مند سازید.

البته در این میان بسیاری از دختر خانم ها زیبایی و جذابیت را در آرایش های غلیظ و پوشیدن لباس های زننده و خاص می دانند. اگر به دختر خانم ها بگوییم که آرایش را حذف کنند، مثل این است که حق نفس کشیدن را از آنها سلب کنیم.

آنها تمام راز جذابیت ‌شان را در کیف لوازم آرایشی خود می‌دانند. در حالی که این طرز فکر درست نیست.

برای آن که بتوانید جزء دختر خانم های با شخصیت و محترم باشید، علاوه بر این که باید در حد منطقی و معقول به ظاهرتان رسیدگی کنید و آنچه برازنده شما است بپوشید، باید ذهن و رفتار زیبایی هم داشته باشید.

1. اکت خوب مهم تر از چهره خوبه.

خیلی برام جالب بود وقتی لیست خوشگل ترین دختر های دنیا رو دیدم تقریبا نصفشون رو که نمیشخناختم و به عنوان یک مرد جز 2 مورد، بقیه هیچ جذابیتی برام نداشتند و برام عجیب بود که اسم یه عده اصلا تو این بین نبود در حالی که به نظرم هیچ مردی نمیتونه جلوی جذابیتشون مقاومت کنه!

جنیفر لارنس، اسکارلت جانسون، آنجلینا، ریحانا، آریانا گرانده و …

حالا از این موارد که بگذریم میرسیم به شخصیت های الهام بخشی مثل بیلی آیلیش که اگر چه ظاهرش خوبه اما اصلا نمیشه تو بین زیبا ترین چهره های دنیا اون رو جای داد.

اینجا دقیقا میخوام به همین نکته اشاره کنم که چقدر دختر هایی با ظاهر متوسط وجود دارند که جذابیت شگفت انگیزی دارند و چقدر دختر های زیبایی هستند که الان دارند این مطلب رو میخونن و خودشون ته دلشون میدونن که اونقدری که باید، جذابیتشون به چشم نمیاد.

act یا همون اکت خوب بسیار بیشتر از چهره خوب در جذابیت افراد موثره و اینو میتونید بسیار شفاف توی جامعه ببینید.

لبخند های جذاب آنجلینا جولی باعث میشه که به عنوان یه مرد واقعا نمیشه در کنار اون به کسی مثل سلنا گومز توجه کرد!

یا مثلا جنیفر لارنس به نظرم یه دختریه که هر جا باهاش برم بهم خوش میگذره اما اصلا دوست ندارم به جای اون Alexandra Daddario رو انتخاب کنم. در حالی که این شخصیت هم یک سلبریتی معروف هستش و اتفاقا اکت بدی هم نداره اما نمیتونه با جنیفر لارنس رقابت کنه.

حالا اگر من پسری باشم که زیاد تمایل نداشته باشم با دختر های اکتیو و شلوغ وارد رابطه بشم، بازم میتونم انتخاب های دیگه ای تو ایده آل ترین حالت داشته باشم که هیچ کدومشون زیبا ترین دختر های دنیا نیستند.

چگونه دختری کیوت باشیم تستچی

راهکار چیه؟

این موقع ها معمولا با خودتون فکر می کنید که خوب من اینم؛ من نمیخوام یا نمیتونم اصلا فلان کس باشم. اوکی منم قبول دارم که تقویت نقاط قوت خیلی بهتر از پرداختن به نقاط ضعف هستش.

به نظر شخصیه من الگو داشتن تو هر موضوعی خوبه و این اصلا عیب نیست چون نصف کسایی که تو همین کار خودم الگوی من بودن، الان بهتر از اونا شدم و خودشون هم خوب میشناسن منو؛ اما واقعا تو روز های اول ازشون الهام گرفتن و انقدر این موضوع تقویت شد که به مرور نفهمیدم چطوری مطالب سایت خودم از مطالب سایت های اون افراد رتبش اومد بالا تر.

این موضوع ارزشش رو داره که با توجه به شخصیت و روحیات خودتون، 1 نفر سلبریتی یا شخصی که تو اون فرم فوق العاده ظاهر شده رو نگاه کنید، و سعی کنید ازش مواردی رو یاد بگیرید.

نگران این نباشید که من دارم ادای این رو در میارم! همه چیز اولش از ادا در آوردن شروع میشه اما به مرور زمان خودش به قدری خوب شکل و شمایل یونیک مربوط به خودتون رو پیدا می کنه که دیگه اصلا این الگو برداریه به چشم نمیاد.

به عنوان یک پسر الگوی تام هاردی رو کاملا می پسندم و برای هر دختر هم از بیلی آیلیش با کاراکتر خاص میتونه نزدیک به یک دختر باشه تا آنجلینا جویی که اصلا اکت هاش مربوط به خوش گذرونی و شلوغ کاری نیست؛ اما جذابه.

مرد ها بیشتر از اینکه به جزئیات ظاهر شما توجه کنند، حواسشون پرت نحوه استفاده شما از اون جزئیات میشه.

2. عطرها فوق العاده هستند.

احتمالا قبل از اینکه شروع به مطالعه این مطلب کنید، حدس می زدید که یکی از این موراد حتما مربوط به عطر میشه! بله دقیقا؛ مگه میشه رایحه ای که افراد منتشر میشه رو نادیده کرفت.

همه میگن که عطر بزنید اما من میخوام بگم دقیقا چه عطری بزنید!

عطر ها هر کدوم یک سناریو دارند و بازگو کننده یک داستان از فردی خاص هستند.

عطر زدن اصلا اینطور نیست که شما ببینید کدوم عطر بوی خوبی داره و همونو انتخاب کنید بزنید! عطر شما باید مطابق شخصیت شما باشه و داستان شما رو بازگو کنه.

من 3 دسته ادکلن در نظر میگیرم که تو تعداد بیشمار عطر ها بتونیم، انتخاب رو متمرکز تر کنیم.

1. دختر های شلوغ و اکتیو

اگر سبک شخصیتی شما نمایان گر یک دختر پر انرژی و اکتیو است و همیشه به عنوان یک فرد خوش مسافرت و خوش تفریح شما رو میشناسند، به نظرم ادکلن های لالیک برای شما انتخاب خوبی هستند و اگر بخوام یک عطر رو به عنوان پیشنهاد نهایی خودم مطرح کنم، لالیک آمیتیس ادکلن مطابق شخصیت شماست و رایحه بسیار جذابی هم داره. اما باز هم پیشنهاد می کنم چند ادکلن از خانواده لالیک رو بو کنید و باز هم با توجه به کاراکتر خودتون یک عطر رو بخرید.

چطور دختر جذابی باشیم نی نی سایت

2. دختر های آروم و هنری مود

دختر های آروم و هنری مود دختر هایی هستند که اصلا دوست ندارند سوژه خوش گذرانی و تفریح برای هیچ مردی باشند.

البته که هیچ دختری این موضوع رو دوست نداره اما بعضی دختر ها از اون جایی که خودشون خیلی شلوغ و اهل خوش گذرونی هستند، زیاد این موضوع دغدغه اصلی شون نیست اما دختر های آرومی که همون اول مقاله هم وقتی به جنیفر لارنس اشاره کردم حس خوبی نداشتند، دقیقا همین افرادی هستند که تو این دسته قرار می گیرند.

ادکلن های شنل اکثرا برای همین سبک دختر ها ساخته شدند و رایحه این ادکلن ها از نظر شخص من بهترین رایحه تو بین ادکلن های زنانه دنیاست.

ادکلن شنل نامر 5 رو اولویت اول بگذارید و بعد از اون شنل چنس و بعد شنل کوکو مادمازل ادکلن های جذاب این سبک دختر ها هستند که خودتون میدونید جزئ این سبک هستید یا نه.

3. دختر های آروم و جدی

چگونه لطافت دخترانه داشته باشیم

این سبک دختر ها، با دختر های دسته قبلی تا حدی فرق دارند و تقریبا میتونم بگم هیچ نگرانی درباره این ندارند که مردی برای تفریح و خوش گذرونی سمت اون ها بیاد. شما تصور کنید چه کسی به آنجلینا جولی پیشنهاد آشنایی میده که باهاش تفریح کنه!

البته من نمیدونم آنجلینا جولی دقیقا چه عطری میزنه اما تصوری که در خصوص این دسته از خانم ها دارم ( فازشون یه جوریه که منم میگم خانم :))) ) اینه که ادکلن های ورساچه انتخاب خیلی خوبی برای اون هاست.

دوستان اینجا 3 تا لینک دادم به یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن که محصولاتش اورجینال هستند و تا تضمین اصالت کالا این ادکلن ها رو می فروشه.

سایت ماهورا فروشگاه اینترنتی ادکلن و تم تولد که تا به حال به نظر خیلی خوب شروع به کار کردن و ایشالا که همیشه هم رو به رشد باشن اما واسه این معرفی کردم که قیمت خوبی دارن و عطر هاشون هم اورجیناله.

پیشنهاد می کنم: ادکلن ورساچه یلو دایموند رو حتما یکبار بو کنید احتمالا ازش حس خیلی خوبی بگیرید.

برند ورساچه کلا ارتباط خیلی خوبی با این مدل دختر ها داره و برای انتخاب لباس هم این برند رو در کنار شنل، توجه ویژه ای بهش داشته باشید.

(دختر هایی که تمایل به استقلال دارند. دختر هایی که خودشون کار می کنند و دوست دارند خوشون کار فرما باشند. دختر هایی که با لباس های رسمی ارتباط خیلی بیشتری نسبت به لباس های اسپرت برقرار می کنند. )

حتما عطر اورجینال بزنید.

من با تا بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن تو ایران کار کردم و تقریبا ادکلن های خوب رو میشناسم و کلی هم عطر های مشابه اصل ازشون خریدم.

پس میدونم که عطر اماراتی و مشابه اصل و … چیه. ادکلن های اورجینال رایحه های چند مرحله ای دارند و ادکلن های مشابه اصل و ارزان قیمت، اصولا رایحه خطی دارند.

اینو میگم چون پخش بو و ماندگاری رو خودتون می دونید.

عطری که برای دم دست میزارید و زیاد میزنید رو کاری ندارم اما حتما یک ادکلن اورجینال با توجه به موارد بالا برای خودتون بخرید و همیشه جا های مهمی که میرید سعی کنید این بو از شما منتشر بشه.

میتونید برای دم دست هم، یک ورژن اماراتی و ارزان قیمت تر از ادکلن اورجینال خودتون بخرید تا دیگه همیشه از اون عطر استفاده نکنید.

رایحه ها، بیشتر از آهنگ ها در ذهن ماندگار هستند و تاثیر گذاری بسیار عجیبی پس از دیدار در ذهن آقایان خواهند داشت.

3. هیچ چیز چندش تر از دختر بی ادب نیست!

دخترانه بودن نی نی سایت

این موضوع رو اسرار بسیار جدی روش دارم که اگر هر مدل دختری هستید، به هیچ وجه الفاظ بد از دهان خودتون خارج نکنید! به هیچ وجه.

من متوجه هستم که احتمالا با برخی افراد صمیمی هستید و نیازی به مراقبت در کلام خودتون حس نمی کنید اما مطمئن این موضوع رو بدونید که هییییچ مردی جذب خانمی که خیلی احساس راحتی در کلام می کنه، نمیشه.

خب این موضوع جای بحث داره؛ چون ممکنه تصور کنید خانم هایی که میگن “سپاسگذارم” و “استدعا می کنم” و … جذابن.

من خودم هیچ تمایلی با صحبت کردم با این افراد ندارم و بخصوص دختر خانم هایی که ذاتا همچین شخصیتی ندارند و بصورت اکتسابی، استفاده از این کلمات رو یاد گرفتند.

تعادل در انتخاب کلمات با توجه به جمعی که توش قرار دارید به نظرم خوبه و نیاز نیست برای جذابیت یا نشون دادن شخصیت با ادب خودتون، از کلمات خیلی سنگین استفاده کنید چون اون هم واقعا حس خوبی به طرف مقابل انتقال نمیده.

بطور کلی میخوام بگم نه بد دهن خوبه و نه خیلی تاثیر گذار بودن و رسمی بودن کلام.

چگونه دختری کیوت باشیم تستچی

اما چیزی که جذابه در صدای خانم ها چیه؟

چگونه یک دختر امروزی باشیم

وویس شما دقیقا میتونه مثل اکت شما شکل و شمایل خاصی داشته باشه که باعث دلنشینی بیشتر این صدا باشه.

حالا این صدا چه خیلی نازک باشه، چه معمولی باشه و چه خش دار باشه؛ فرقی نمیکنه.

خب اینجا نمیخوام بگم مطالب آموزش گویندگی یا فن بیان بخونید و سعی کنید تکنیک های اون رو یاد بگیرید! صحبت یک خانم جذاب در مجالس صمیمی اصلا نیازی به این موارد نداره و نمیشه هم برای همه یک فرم کلی رو آموزش داد.

فقط به چند مورد اشاره کنم که سعی کنید توی صداتون در نظر داشته باشید.

1. اگر همون قسمت اول جنیفر لارنس رو مثلا به عنوان الگو در نظر گرفتید، باید بدونید که بی حال صحبت کردن هیچ سازگاری با شخصیت شما نخواهد داشت و باید یاد بگیرید که با هیجان و اشتیاق بیشتری صحبت کنید. برای این موضوع یه تمرینی رو بهتون پیشنهاد می کنم که میتونید تو تنها برای یک نفر که فرضی هستش، مثلا یک فیلم یا یک خاطره رو تعریف کنید.

2. اگر دوست دارید جذابیت صدای شما مثل شخصیت شما در آرامش و شمرده شمرده صحبت کردن باشه، میتونید تو تایم هایی از روز تنهایی صدای خودتون رو وویس بگیرید و در حالی که لبخند هم روی لب دارید، صحبت کنید. این لبخند زدن نکته بسیار مهمیه که اصولا خانم های آروم میتونن حرف هاشون رو دلنشین تر بزنن. مثلا من برنامه شب های مافیا رو میدیدیم که آشا محرابی تقریبا همچین فرم صحبت کردنی داشت که البته نمیخوام بگم مثل اون باشید چون میشه خیلی بهتر از اون هم بود اما صحبت کردن در حین لبخند داشتن، خودش تا حدی صدای آدم رو دلنشین تر می کنه و نمیدونم دلیل این موضوع چیه!

3. روی مکث کردن و به موقع نفش کشیدن در حین صحبتتون تسلط داشته باشید که این دیگه حتما با تمرین وویس ضبط کردن امکان پذیره و برای هر سبک دختری هم خوبه که بدونه چجوری باید نفس بگیره در حین حرف زدنش و در ادامه چه موقع هایی صداشو بالا و پایین کنه تا جذابیت این صدا بیشتر بشه. (اما توجه که حتما تو این مورد هم شخصیت خودتون رو در نظر بگیرید و نیاز نیست از یک گوینده حرفه ای الگو بگیرید که شخصیت شما اصلا به اون آدم نمیخوره!)

دکتر انوشه میگه: زمانی که یک خانم پشت تلفن صحبت می کنه، مرد ها بیشتر به لحن صحبت کردن اون توجه می کنند تا حرف هایی که داره میزنه!

4. آویزانی

یه جمله ای یجا خوندم که دقیقا یادم نیست از کی بود:

آدم ها دوست دارند تورو مال خودشون کنن در حالی که استقلال شما براشون جذاب تره.

اینم خودم اضافه می کنم ” و همین میشه که اینهمه رابطه بعد از وابستگی طرفین از بین میره.”

هر کسی توی زندگی اهدافی داره، دغدغه هایی داره و همچنین مسئولیت هایی داره که این باعث میشه وقتی کسی از اولین روز ورود به زندگی اون، بهش احساس مسئولیت جدیدی رو القا میکنه، بترسه و پا به فرار بزاره.

این طبیعت انسانه و خود شما هم وقتی یه مردی با بهترین ویژگی ها هم آویزون شما بشه، از چشمتون میوفته و نمیتونید بگیرد پسر ها بگیر نیستند و وقتی حرف از اذدواج می زنیم فرار می کنن.

همه آدم های دنیا بگیر هستند؛ ولی هیچ آدمی هم تو دنیا دوست نداره بزور کسی رو بگیره حتی کسی رو که دوستش داره.

این موضوع آویزون بودن رو خیلی جا ها دیدید و نمیخوام حرف های تکراری که تو پست های اینستاگرام وجود داره رو بزنم.

یکمی از عقب تر به این موضوع نگاه کنید.

شما یک انسان هستید و یک جفت هم تو این دنیا برای شما در نظر گرفته شده که سهم شماست و یکروز به هم برخورد می کنید و احتمالا تصمیم میگیرید که با اون شخص توی زندگیتون شریک بشید.

اگر از دید انسانی به این قضیه نگاه کنید متوجه میشید که شما زندگی شخصی خودتون رو دارید و اون شخص مقابل هم زندگی شخصی خودش رو داره.

وقتی با هم آشنا میشید، آهنگ هایی که به هر دوی شما احساس خوبی میده، طبیعت هایی که هر دو دوست دارید، موضوعاتی که هر دو به صحبت کردن درباره اون ها مشتاق هستید و دغدغه هایی که دارید و برای طرف مقابل قابل درک هستش، همگی باعث نزدیکی شما به همدیگه میشه.

این یک رابطه رو به وجود میاره که نهایتا دیگه نمیتونید برای شریک زندگی خودتون کسی جز اون فرد رو در نظر بگیرید و این اتفاق برای خود من هم افتاد.

این رابطه تبدیل به ازدواج میشه.

پس کلا آویزون بودن تو این جریان هیچ جایگاهی نداره. البته که هر کسی نیاز به توجه داره و اصلا نمیشه بی توجهی یک فرد به خودتون رو نادیده بگیرید.

راهکار چیه؟

توجه به موارد بالا خودش از نظر ذهنی میتونه خیلی شما رو آروم کنه و این احساس ضعف برای وابستگی به یک شخص رو توی شما کمتر کنه. اما مواردی هم هستش که میتونه این موضوع رو بیشتر از قبل در شما تقویت کنه.

مرد ها خیلی خانم هایی که یک هنر دارند رو دوست دارند. مثلا ساز زدن، نقاشی کشیدن، آواز خواندن و … موضوعاتی هستند که اگر با کاراکتر شما سازگار باشند، بسیار به جذابیت شما اضافه می کنند.

داشتن یک شغل و موفق بودن توی اون میتونه جذابیت خیلی زیادی برای آقایون داشته باشه.

داشتن یکسری مهارت ها مثل آشپزی، البته بصورت مدرن و امروزی با خلاقیت بالا برای من و اکثر دوستانی که دارم، خیلی جذابه.

داشتن یکسری علاقه مندی شخصی مثلا به سریال های خوب و مطالعه هم برای برخی پسر ها و مرد ها بسیار جذابه.

این موارد مثال های خیلی کمی هستند که فقط یک هدف رو دنبال می کنند:

به جز توجه به یک مرد یا یک پسر، علاقه مندی دیگه ای داشته باشید که زمان هایی که احساس ضعف یا کم توجهی از طرف مقابل احساس کردید، با این موارد بتونید زندگی کنید و احساس خوب رو بدون نیاز به اون فرد، به زندگی خودتون برگردونید.

همیشه کسانی جذب تو خواهند شد که به آن ها هیچ نیازی نداری 😉

5. فراتر از مد قدم بردارید.

چگونه کمیاب باشیم

دختر هایی که تا میشوند زاویه سازی فک مد شده و سریعا سراغ یه دکتر واسه تزریق ژل می رن، یا دختر هایی که وقتی یه کاپشن براق مد میشه سریعا میرن میخرن و … برای خیلی از پسر های بروز جذاب نیستند و اگر هم برای قشری از پسر ها جذابیت داشته باشند، این جذابیت تاریخ انتقضای بسیار کوتاهی داره.

ببخشید اگر شما گاها طبق روال بالا تصمیم گرفتید و شاید حرفم باعث ناراحتیتون شده اما نه من شما رو میشناسم و نه شما من رو؛ پس بهتره که حرف هایی که زده میشه کاملا صادقانه و به دور از مراعات باشه.

خوش تیپی به سبک تو

از اول صحبتمون توی این مقاله روی یک چیز تاکید داشتیم و اون هم سبک منحصر به فرد شما که باید طبق اون شخصیت جذابی داشته باشید در غیر این صورت اون جذابیت نمیتونه زیاد دوام داشته باشه.

اگر دوست دارید دختر جذاب باشید، خوش پوش بودن یکی از مهم ترین مواردی هستش که باید در نظر بگیرید و اگر دختری هستید که شخصیت شما هم همانند لباس هایی که انتخاب می کنید، اسپورت هستش، پس باید خیلی زودتر از اون که یک لباسی تو ایران مد بشه، سراغ اون برید و این اتفاق میوفته ذاتا زمانی که شما سبک لباس هایی رو می پسندید که مطابق سلیقه و روحیات شخصی شماست.

یکبار دختری رو توی اکسپلور اینستاگرام دیدم که می گفت دوست دارم یه عملی رو بکنم که لگن از جلو پهن تر دیده بشه! این برام خیلی جالب بود که این دختر چقدر توی سبکی که شاید خیلی هم منتقد داره؛ عمیق شده و چیزی به ذهنش رسیده که شاید هنوز این عمل اصلا تو دنیا وجود نداره.

نمیشه تو عالی بودن این دختر تو سبک خودش تردید داشت.

امروز انقدر تنوع توی بازا مد وجود داره که شما با هر نوع سلیقه و هر مدل اندامی که دارید، میتونید به سبک خودتون خوش تیپ باشید و خوش تیپ بودن یونیک هستش که اعتماد به نفش شما رو به شکل غیر قابل اندازه گیری افزایش میده. چون شما میدونید که چقدر جلو تر از بقیه افرادی هستید که دارن با مد پیش میرن و همین دونستن کافیه که در ادامه کسانی جذب شما بشن که اون ها هم در سبک خودشون فوق العاده هستند و اصلا دوست ندارند با یک دختر معمولی از نظر تیپ، برن به یک رستوران و غذا بخورن.

یعنی اندام من هیچ تاثیری تو جذابیت من نداره!؟

چگونه پسرکش باشیم

و اما بخش آخری که مربوط به اندام یک دختر جذاب میشه و خیلی ها این مورد رو به عنوان اولین مورد اشاره می کنند!

داشتن یک اندام خوب با ورزش کردن، به قدری در جذابیت شما تاثیر داره که فقط وقتی 1 سال از شروع ورزش کردن شما بگذره میتونید این موضوع رو درک کنید.

اما میخوام از دید یک مرد به این موضوع نگاه کنم:

  • اولا دختری که ورزش میکنه خودش برای خودش و اندامش احترام قائل هستش و من هم نمیتونه بهش بی احترامی کنم.
  • دوما چقدر بدنش خفنه.
  • سوما میترسم از اینکه این با این اندامش اصلا آدم حسابم نده.

که همه این موارد بصورت نا خودآگاه و از بیرون، باعث افزایش اعتماد به نفس شما میشه.

به عنوان آخرین موضوع هم صادقانه این مطلب رو بگم که زمانی که یک مرد با شما آشنا میشه، به میزان خیلی کمی هم که شده تو ذهنش رویا پردازی هایی میکنه و تو این موضوع هم داشتن بدنی خوش فرم حرف اول رو خواهد زد.

6. اینا که میان سمتم تایپ من نیسن!

چگونه دست نیافتنی باشیم

یه چیزیو میخوام اینجا اضافه کنم که خودم خیلی باهاش مشکل داشتم و یه مدت طولانی دغدغم بود.

من همیشه دوست داشتم با دختری آشنا بشم که مودب باشه، خوش تیپ باشه (تیپ از قیافه برام مهم تر بود)، استایل راه رفتنش خوب باشه و قرص و محکم راه بره و کلا یه مدلی باشه که دوست داشته باشم تو همه جا چه پیش دوستام چه پیش فایل کنارم باشه و از اینکه با اون جایی میرم حس خوبی داشته باشم.

البته که تو خودم هم این حس لیاقت رو داشتم که این سبک دختری سمتم بیاد و حتی خودش بهم پیشنهاد آشنایی بده.

اما تو یه زمانی یادمه به یه مشکلی خوردم که با هر دختری آشنا می شدم، یا طرز حرف زدنش به دلم نمی نشست، یا اینکه گاهی از دهنش حرف های بدی در میومد که باعث میشد کلا دیگه از چشم بیوفته یا … که در نهایت فکر می کردم این دختره اصلا تایپی که من دوست دارم نیست.

با اینکه خودش خیلی اسرار داره باهام باشه و باهاش بودن شاید از تنهایی بهتر باشه، اما نمیشد و دوباره برمیگشتم به تنهایی خودم. این اتفاق وقتی چند بار برام پشت سر میوفتاد (میدونید که کلا آدم یک بار براش اتفاق بیوفته دیگه میوفته تو دورش و ول نمیکنن آدمو این سبک آدما)

این میومد تو ذهنم که دیگه دختری اون مدل که من دوست دارم نیست یا اگر هم باشه انقدر الان پسر ها ریختن سرش که دیگه از خودش در اومده و …

کلا دیگه آروم آروم باید خودمو به همین کیس هایی که خیلی هم دوست ندارم باهاشون باشم راضی کنم.

اصلا شاید درستشم همینه، آدم باید گذشت داشته باشه تا به مرور این چیزا به وجود بیاد… اصلا من که نمیخوام عروسک انتخاب کنم! من با یه آدم طرفم که ممکنه بعضی چیزایی که من دوست دارمو نداشته باشه و بهتره از دید انسانی نگاه کنم و ……..

مسخرس نه؟ :)))

چگونه دختری ساده باشیم

واقعا همینطوره.

چون یه بار که دیگه کلا نا امید شده بودم، با یه خانم خیلی اتفاقی آشنا شدم که اصلا عجیب همون چیزی که فکر می کردم بود و جالب این بود من اصلا زحمتی برای اینکه فرصت آشنایی بهم بده نکشیدم و کلا خودش پیش قدم میشد!

اینهمه مقدمه چینی کردم که اینو بگم.

هزاران آدم اطراف شما وجود دارن که دقیقا مطابق اون چیزی هستن که شما دوست دارید.

اصلا برای داشتن اون ها هم نیاز به هیچ زحمتی نیست.

اون ها وجود دارن و در به در دنبال شما می گردن 🙂

این رو از ته دلم میگم و امیدوارم این حرف رو صادقانه ازم قبول کنید.

همین که بدونید هستن و زیاد هم هستن خیلی مهمه.

به هیچ وجه اعتماد به نفستون رو بخاطر کسایی که گاها وارد زندگیتون میشن تا بهتون بگن دختری مثل تو باید تنها بمونه یا هر چی… از دست ندید.

سر اون چیزی که دوست دارید وایستید و این خیلی مهمه که اونو از خودتون دور نبینید. همین مورد که اگه از ته دل بهش اعتقاد داشته باشید اون چیزی که میخواید براتون اوکی میشه به سادگی.

7. ساخت اعتماد به نفس رایگان

خب همونطور که میدونید و همه هم میگن، اعتماد به نفس رابطه مستقیم با جذب کردن افراد داره.

مهم اینه که معمولا مرد ها رویای بدست آوردن دختری را دارند که برای اون ها راحت قابل دستیابی نیست و هر چقدر هم که پشت سرش حرف بزنن و بگن اینطور نیست، در واقع ضعف خودشون رو نشون میدن و واقعیت اینه که اگر میتونستن اون دختر جذابی که خودشو خیلی قبول داره داشته باشن، به خودشون از ته دل افتخار میکردن.

خب حالا کاری به مرد ها نداریم و فقط میخواستم اینو بگم که دختری که اعتماد به نفسش بالاس، مرد هایی به سراغش میان که خودشون هم آدم های محکم با عذت نفسی هستند. (شما هم که قطعا نمیخواید فقط از نظر چند تا پسر بچه تو خیابون جذاب به نظر برسید!)

حالا چجوری این اعتماد به نفس باید به وجود بیاد؟

چگونه یک دختر امروزی باشیم

خب حتما هر آدمی با یکسری دست آورد ها، خرید ها، لباس ها، عطر ها یا حتی یک مدل موی خاص میتونه اعتماد به نفسش بالا تر بره.

میگن این اعتماد به نفس به درد نمیخوره!

اعتماد به نفس باید ذاتی باشه یا ما وقتی که اصلا لباس خوبی تنمون نیست خودمونو قبول داشته باشیم…

چرا؟

مگه قراره بعدا لباس های زشت بپوشیم؟ یا مثلا دهانمون بوی بدی بده؟

این کاملا طبیعیه که وقتی شما توی ماشین نشستید و کفشی که خیلی دوستش دارید رو پوشیدید، اعتماد به نفستون بالاتر میره و مطمئنا کسایی که بیرون ماشین هستند و اصلا کفش شما رو نمیبینند هم بیشتر توجهشون به شما جلب میشه!

این قضیه برای کسی که کفشش رو خیلی دوست داره اتفاق میوفته و کاملا هم اوکیه.

به اکسسوری خود توجه کنید :

برای اینکه شیک و جذاب به نظر برسید حتما به اکسسوری خود توجه کنید. ساعت نقش بسیار مهمی در زیبایی ظاهر هر شخص دارد پس افراد خوشتیپ هرگز ساعت را فراموش نمیکنند.

اعتماد به نفس داشته باشید :

زنان جذاب و دارای اعتماد به نفس به دنبال تایید گرفتن از افراد نیستند و خود می دانند که زن فوق العاده ای هستند. اینگونه زنان همیشه اعتماد به نفس را در حرکات و ظاهر نشان می دهند و دیگران را مجذوب خود می کنند.

استقلال فکری داشته باشید :

زنان جذاب زنانی هستند که استقلال فکری داشته باشند ، به اندیشه ی خودشان متکی باشند و با حرف دیگران مدام تغییر عقیده ندهند پس لبخند بزنید و خودتان باشید.

همیشه بوی خوش بدهید :

برای افزایش جذابیت و زیبایی خود چیزی که بعد از ظاهر تاثیر گذار است ، بوی عطریست که در فضا می پیچد. عطرها می توانند حال و هوای ما را عوض کنند و یا یک خاطره را در ذهن ما بیدار کنند. قبل از خرید عطر بوی آنرا امتحان کنید تا مطمئن شوید که همان بویی است که شما دوست دارید و ازآن لذت می برید.

خب حالا چیکار کنیم؟

هر چیزی خودتون شخصا میدونید باعث میشه احساس بهتری به خودتون داشته باشید رو انجام بدید. این اعتماد به نفس بعد چند وقت جزئی از شما میشه و حتی اگه دیگه اون لباس هم تنتون نباشه، انقدر به خودتون باور پیدا می کنید که برای همه جذاب باشید.

یکی از دوستان من همیشه این دغدغه رو داشت که من دوست ندارم با بازوی بزرگ یا لباس گرون قیمت و … به چشم کسی بیام.

باید یه نفر باشه که منو همینجوری دوست داشته باشه و اصلا حال نمیکنم برای اینکه 4 نفر بهم نگاه کنن بیام برم باشگاه عرق بریزم!!

شاید شما هم به این چیزی رسیده باشید و براتون آشنا باشه.

امروز دیگه چند وقتیه که مرتب ورزش میکنه و بهترین لباس ها رو هم تنش میکنه… توجهی که بهش تو این چند و وقت شده، باعث شده امروز دیگه اگر یبار لباس خوب هم تنش نباشه، مطمئنه وقتی تو خیابون راه میره با اینکه پسره خیلی نگاها میاد سمتش.

سوال من اینه:

چرا آدم وقتی میدونه یه چیزی جواب میده، در مقابلش گارد بگیره و لقمه رو دور سرش بچرخونه؟

حتما مقاله های زیر را بخوانید شاید جالب باشد

چگونه در مدرسه باکلاس باشیم

چطور با کلاس باشیم

تست با کلاس بودن

منبع

منبع

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>